Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91422 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
E important că se face ceva, măcar punctual undeva.
Legat de centrale nucleare, spre marea rușine a europenilor, din ce am înțeles au pierdut know-how-ul construcției lor, pur și simplu nu s-au mai construit centrale mult timp și acum nu mai știe / vrea / poate nimeni. E dat ca exemplu o centrală din Finlanda:
In February 2005, the Finnish government gave its permission to TVO to construct a new nuclear reactor, making Finland the first Western European country in 15 years to order one. The construction of the unit began in 2005. The start of commercial operation was planned for 2010, but has been pushed back several times. As of August 2020, the estimate for start of regular production is June 2022.
Măcar la metrou să nu pierdem deprinderile de bază.
E important că se face ceva, măcar punctual undeva.
Legat de centrale nucleare, spre marea rușine a europenilor, din ce am înțeles au pierdut know-how-ul construcției lor, pur și simplu nu s-au mai construit centrale mult timp și acum nu mai știe / vrea / poate nimeni. E dat ca exemplu o centrală din Finlanda:
In February 2005, the Finnish government gave its permission to TVO to construct a new nuclear reactor, making Finland the first Western European country in 15 years to order one. The construction of the unit began in 2005. The start of commercial operation was planned for 2010, but has been pushed back several times. As of August 2020, the estimate for start of regular production is June 2022.
Măcar la metrou să nu pierdem deprinderile de bază.
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Deci am făcut Park&Ride la Arghezi tocmai sa vina "bercenarii" si sa lase mașinile acolo, iar acum, ce sa vezi, vrem sa le ducem metroul in sat.
Pe unde ? Pe sub aceasta alee, denumita pompos "bulevard". Tare as vrea sa sa vad si eu unde fac stațiile, nu cred ca exista loc pentru linii+peroane.
Alo, ne concentram si noi pe proiecte adevărate, in afara de aeroporturi si sate/comune ? O prelungire undeva unde chiar exista cerere pentru un asemenea mijloc de transport. Sau nu am înțeles nimic de la M4 Străulești ?
P.S. Daca ne uitam bine, nici măcar trotuare nu exista in aceasta localitate. Metrou le trebuie, nu ?
orex wrote here:
Prima comună din România cu staţie de metrou : Ministerul Transporturilor şi autorităţile locale au semnat un protocol pentru extinderea Magistralei de Metrou M 2 în comuna Berceni, dincolo de centura Capitalei
Deci am făcut Park&Ride la Arghezi tocmai sa vina "bercenarii" si sa lase mașinile acolo, iar acum, ce sa vezi, vrem sa le ducem metroul in sat.
Pe unde ? Pe sub aceasta alee, denumita pompos "bulevard". Tare as vrea sa sa vad si eu unde fac stațiile, nu cred ca exista loc pentru linii+peroane.
Alo, ne concentram si noi pe proiecte adevărate, in afara de aeroporturi si sate/comune ? O prelungire undeva unde chiar exista cerere pentru un asemenea mijloc de transport. Sau nu am înțeles nimic de la M4 Străulești ?
P.S. Daca ne uitam bine, nici măcar trotuare nu exista in aceasta localitate. Metrou le trebuie, nu ?
Screenshot 2021-08-18 183618.jpg (79.94 KB; downloaded 2664 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Prima comună din România cu staţie de metrou : Ministerul Transporturilor şi autorităţile locale au semnat un protocol pentru extinderea Magistralei de Metrou M 2 în comuna Berceni, dincolo de centura Capitalei
link
( Linkul a fost găsit de colegul #orex )
Cea mai mare tâmpenie a fost construirea stației Tudor Arghezi la suprafață. Sunt curios care va fi soluția tehnică de a trece linia de metrou dincolo de centură. Am mai spus-o, propun o barieră cu centura. Așa , dacă e bal, bal să fie !
Prima comună din România cu staţie de metrou : Ministerul Transporturilor şi autorităţile locale au semnat un protocol pentru extinderea Magistralei de Metrou M 2 în comuna Berceni, dincolo de centura Capitalei
link
( Linkul a fost găsit de colegul #orex )
Cea mai mare tâmpenie a fost construirea stației Tudor Arghezi la suprafață. Sunt curios care va fi soluția tehnică de a trece linia de metrou dincolo de centură. Am mai spus-o, propun o barieră cu centura. Așa , dacă e bal, bal să fie !
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Nu-i problema, se găsesc soluții. Întrebarea este daca merita așa ceva. Arunca un nebun o piatra....
Nu-i problema, se găsesc soluții. Întrebarea este daca merita așa ceva. Arunca un nebun o piatra....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Stații fără demolări ? Fix soluția de la M 5 de la Hașdeu la Piața Iancului. Evident, adaptată "lățimii" Bulevardului 1 Mai...
Stații fără demolări ? Fix soluția de la M 5 de la Hașdeu la Piața Iancului. Evident, adaptată "lățimii" Bulevardului 1 Mai...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Bulevardele din centru au 4 benzi + trotuar si nu este loc pentru tuneluri paralele, iar statiile se fac, atentie, numai acolo unde este loc pentru ele.
Aici , in satul Berceni ,unde faci gura de acces a stațiilor ? In curțile oamenilor, probabil...
Si cine finanteaza aberatia asta, unde nu umpli un singur metrou cu toti doritorii ? Baluta +CJ Ilfov ? Le duci un metrou la 90 secunde, frecventa dorita pe M2 ?
Bulevardele din centru au 4 benzi + trotuar si nu este loc pentru tuneluri paralele, iar statiile se fac, atentie, numai acolo unde este loc pentru ele.
Aici , in satul Berceni ,unde faci gura de acces a stațiilor ? In curțile oamenilor, probabil...
Si cine finanteaza aberatia asta, unde nu umpli un singur metrou cu toti doritorii ? Baluta +CJ Ilfov ? Le duci un metrou la 90 secunde, frecventa dorita pe M2 ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Halal proiectanti de mare faima de care nu a auzit nimeni…
PTMZ wrote here:Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, și președintele Consiliului Județean Ilfov, Hubert Thuma, au dat miercuri undă verde pentru prelungirea M2 în Berceni. Cei doi au semnat contractele pentru studiul de prefezabilitate și cel de fezabilitate aferente acestui proiect. Prelungirea liniei de metrou în comuna Berceni ar putea include și construcția unei stații feroviare la intersecția cu Centura București.
Cei doi reprezentanți ai administrațiilor locale au semnat contractul pentru studiile aferente prelungirii Magistralei 2 a metroului bucureștean până în comuna Berceni din județul Ilfov cu Asocierea Concrete & Design Solutions SRL (lider de asociere), Bau Stark SRL, Yardman SRL și Euro Building Ideea. Contractul are o valoare de cinci milioane de lei și va trebui dus la bun sfârșit în termen de nouă luni de zile.
Prelungirea M2 în Berceni va include trei stații noi
Astfel, M2 Pipera-Berceni (fostă Depoul IMGB) va fi extinsă cu încă trei staţii în comuna Berceni din judeţul Ilfov, dincolo de Centura Capitalei. Extinderea se va face de la stația de metrou Tudor Arghezi, care se află în construcție în momentul de față și pentru care Primăria Sectorului 4 a accesat fonduri europene.
În urma documentaţiei tehnice ce va rezulta în urma realizării celor două studii, se va stabili dacă linia de metrou va continua tot la suprafaţă sau va fi amenajată în subteran. Primarul Daniel Băluță a precizat că este posibil să avem și o soluție mixtă, cu unele stații la suprafață și altele în subteran. De asemenea, se va stabili și modul cum va fi traversată Centura Capitalei – prin pasaj suprateran, pe modelul conexiunii feroviare spre Aeroportul Henri Coandă, sau prin forarea unui tunel.
Berceni, prima comună din România cu metrou
”Astăzi am semnat studiul de prefezabilitate şi fezabilitate pentru extinderea Magistralei M 2. Cel mai probabil vom avea trei noi staţii şi încă trei parcări tip park&ride. Comuna Berceni va fi prima comună din România care va beneficia de staţie de metrou. Investiţia pe care deja o derulăm prin Programul Operaţional Infrastructură Mare va fi continuată cu fonduri europene. Durata de realizare a studiilor este de nouă luni, astfel încât din 2022 vom scoate la licitaţie lucrările pentru execuţie, includem aici şi rame de metrou pentru ca timpul de aşteptare să fie de două minute, două minute şi jumătate. Estimarea teoretică este undeva între 300 şi 400 de milioane de euro”, a spus primarul Băluţă. Tot el a precizat că în maximul trei luni de zile va fi finalizat studiul de prefezabilitate, în urma căruia se vor putea cunoaște mai multe detalii referitoare la viitoarea linie de metrou.
Primăria Sectorului 4 lucrează deja la extinderea Magistralei de Metrou M2 Pipera-Berceni cu încă o staţie, tot la suprafaţă. Staţia Tudor Arghezi, care se construieşte aproape de Centura Capitalei ar urma să fie inaugurată în primăvara anului 2023 şi este singurul proiect în execuţie pentru extinderea reţelei de metrou.
Alte proiecte pentru extinderea metroului în județul Ilfov
La rândul său, preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, liberalul Hubert Thuma, a precizat că, pe lângă proiectul de extindere a reţelei de metrou în comuna Berceni, sunt în analiză și proiecte de extindere spre Jilava, dar şi spre zonele Chiajna şi Domneşti. ”Orice investiție în infrastructura mare aduce cu sine și dezvoltare economică și, implicit, venituri mai mari pentru cetățeni”, a spus el.
Proiectul ar putea include și o nouă stație feroviară
Proiectul de extindere a Magistralei 2 de metrou ar putea include și construcția unei stații feroviare pe Centura Bucureștiului. Asta pentru că traseul noii linii se va intersecta cu inelui feroviar al Capitalei, pe care este preconizată introducerea de trenuri de călători.
”Există posibilitatea unei stații comune cu CFR. Parteneriatul semnat pentru începerea acestui proiect include și CFR Infrastructură (CNCF CFR SA – n.red.), deci specialiștii acesteia vor găsi cele mai bune soluții”, a precizat Daniel Băluță, răspunzând la o întrebare în acest sens adresată de Club Feroviar.
Sursa: Club Feroviar
Halal proiectanti de mare faima de care nu a auzit nimeni…
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Deci pasaj suprateran peste giratoriul suspendat ? Sau poate la nivel cu giratoriul ? .
Ce inseamna sa vorbeasca gura fara tine...
PTMZ wrote here:
În urma documentaţiei tehnice ce va rezulta în urma realizării celor două studii, se va stabili dacă linia de metrou va continua tot la suprafaţă sau va fi amenajată în subteran. Primarul Daniel Băluță a precizat că este posibil să avem și o soluție mixtă, cu unele stații la suprafață și altele în subteran. De asemenea, se va stabili și modul cum va fi traversată Centura Capitalei – prin pasaj suprateran, pe modelul conexiunii feroviare spre Aeroportul Henri Coandă, sau prin forarea unui tunel.
Deci pasaj suprateran peste giratoriul suspendat ? Sau poate la nivel cu giratoriul ? .
Ce inseamna sa vorbeasca gura fara tine...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Aia e doar o optiune (proasta). Dar dupa cum s-a zis, mai degreba o sa se faca un tunel cut-and-cover in zona DNCB.
Aia e doar o optiune (proasta). Dar dupa cum s-a zis, mai degreba o sa se faca un tunel cut-and-cover in zona DNCB.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
Și trenuri de unde scot pentru prelungirea asta de 4 stații (vorbind și de cea care se construiește în prezent).
Lucrări făcute să dea bine la electorat...
Și trenuri de unde scot pentru prelungirea asta de 4 stații (vorbind și de cea care se construiește în prezent).
Lucrări făcute să dea bine la electorat...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
A mentionat si de faptul ca in buget este inclusa si achizitia de trenuri extra pentru a mentine intervalul de 120 de secunde, semn ca M2 nu va trece la CBTC curand
A mentionat si de faptul ca in buget este inclusa si achizitia de trenuri extra pentru a mentine intervalul de 120 de secunde, semn ca M2 nu va trece la CBTC curand
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
De ce "cut and cover" ?
punmeister wrote here:
mai degreba o sa se faca un tunel cut-and-cover in zona DNCB.
De ce "cut and cover" ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Aia ar fi o solutie buna ca pret, doar nu cred ca o sa bage TBM pentru cateva sute de metri.
Aia ar fi o solutie buna ca pret, doar nu cred ca o sa bage TBM pentru cateva sute de metri.
📖 Pagination options