Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 519960 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Nu trebuie sa intoarca toate liniile la Granitu, mai ai Republica, Basarabia...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Chev Celios

Noul terminal este prea mic si pentru 102 si 104.  

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alexandru_gr

Cred că terminalul va fi doar ptr 103,246 și cel mai probabil ptr cei cu maxi-taxi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Dar stati putin, unde scrie ca o linie trebuie sa aiba 8-10 autobuze stationate simultan la un capat de linie? Ceea ce vedem acum e o aberatie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Chev Celios

Pentru tine poate e o aberatie, pentru altii precum cei de la ITM si ISCTR nu este o aberatie sa ai un minim de 10 minute de pauza la capat de linie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Atentie, n-am zis sa nu ai pauza de 10 minute, am zis sa nu isi ia jumatate din soferi pauza in acelasi timp. E o diferenta. In foarte multe cazuri pauzele alea se fac si de 30-40 de minute, 10 minute n-ar fi o problema.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

ITM si ISCTR cer pauza pentru soferi, nu pentru autobuze.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Aron

Și cine să conducă minutele alea autobuzul, și până unde? Ca să nu “stea roata”

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Alt sofer decat cel care ia pauza, evident.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Chev Celios wrote here:
Pentru tine poate e o aberatie, pentru altii precum cei de la ITM si ISCTR nu este o aberatie sa ai un minim de 10 minute de pauza la capat de linie.

Dă-mi un articol de lege pentru că am unele dubii. Nu că  nu ar fi necesară pauza, dar pauzele acestea sunt de mai multe feluri și de perioade diferite. Mă îndoiesc că așa e formulată cerința.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Preferabil la club, discutia s-a departat de subiectul principal, terminalul Granitul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Tot iti trebuie un paznic la bariera, poate el sa deschida bariera cand vine autobuzul.
Nu cred ca frecventa este de 2min ca sa se stranga 5 autobuze din cauza pauzei de 10min, sigur se poate optimiza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

1. Bagi camera/e video la bariera/e, cu recunoasterea numerelor de inmatriculare, si ”sireaca/sireacele” se ridica singurica/ele, nu mai e nevoie de un mirean s-o manipuleze;
2. Pauza de 10 min? Pai stiti cat are un mecanic de pe M5.1 la orele de varf? 3, max. 4 min., si asta cu tot cu deplasarea de la un post la altul. Avea dreptate ”Daniel”. In raport cu ei, ”soferakii” sunt rasfatati, rau de tot! :rofl:  
Poate se tine cont si de aceste prevederi, in cadrul programului de lucru, ca..., doar, suntem membri ai UE!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Nu cred ca e obligatoriu 10 minute la orice capat de linie... de exemplu cand intorc autobuzele la Rosetti... cate ati vazut sa stea 10 minute? Nici pauza de buda nu au soferii. Pauza o pot face soferii in partea cealalta.

 


Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433445 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use