Topic: M5.2 (Eroilor - Piața Iancului): Discuții generale înainte de începerea lucrărilor
139 posts, 34141 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Cam asa o sa arate statiile pe acest areal, dupa umila mea parere!
E cea mai mica problema!
Cam asa o sa arate statiile pe acest areal, dupa umila mea parere!
Potential format al statiei pe M5.2 .png (818.93 KB; downloaded 3763 times)
E cea mai mica problema!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Robert24
Vezi ca asta e statie cu peron central si face parte din sectiunea unde L2 circula "pe invers"
Vezi ca asta e statie cu peron central si face parte din sectiunea unde L2 circula "pe invers"
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Imaginea cu peron central...e?
Imaginea cu peron central...e?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
#orex, vezi că ai ceva în genul la stația Eroii Revoluției.
#orex, vezi că ai ceva în genul la stația Eroii Revoluției.
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Ia zi, ”maestre” de la mine pan-n la tine, pe ”Regina Maria” cum o sa fie?
Coka sforaie!
Ia zi, ”maestre” de la mine pan-n la tine, pe ”Regina Maria” cum o sa fie?
Coka sforaie!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
O sa fie nashpa, teren de lunca, fosta zona de mlastini si brate moarte ale Dambovitei, ampriza ioc.
O sa fie nashpa, teren de lunca, fosta zona de mlastini si brate moarte ale Dambovitei, ampriza ioc.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Goldmund
^
Pai nu a fost cam peste tot sub Bucuresti cam la fel?! (prin 1979 am citit ca geologia Bucurestiului are printre cele mai grele terenuri pentru a construi un metrou in subteran, si doar in Amsterdam, Hamburg si inca cateva orase din lume ar fi mai..., sau la fel de complex un metrou de construit; intre doua rauri, foste mlastini, lacuri, nisipos, ...)
Apropo, se mai aude ceva nou despre aceasta magistrala?
^
Pai nu a fost cam peste tot sub Bucuresti cam la fel?! (prin 1979 am citit ca geologia Bucurestiului are printre cele mai grele terenuri pentru a construi un metrou in subteran, si doar in Amsterdam, Hamburg si inca cateva orase din lume ar fi mai..., sau la fel de complex un metrou de construit; intre doua rauri, foste mlastini, lacuri, nisipos, ...)
Apropo, se mai aude ceva nou despre aceasta magistrala?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
link
Moment istoric la metroul din București. S-a spart monopolul proiectării, după 40 de ani. Metrans, proiectantul metroului din Cluj, intră și la M5
Şerban Buşcu - joi, 28 oct. 2021, 22:20
Este un moment istoric pentru metroul din București, având în vedere că singura firmă care a proiectat linii de metrou în România a fost, până acum, Metroul SA, desprinsă direct din structura care a proiectat și construit metroul în perioada comunistă, începând cu 1979. Metrans, o firmă înființată de mai mulți tineri care s-au format la Metroul SA, a avut o creștere importantă în ultimii ani, participând, în diverse asocierii, la mai multe licitații de mare infrastructură. Înainte de M5, principala victorie a Metrans a fost câștigarea licitațiilor pentru studiul de fezabilitate și proiectarea metrolui din Cluj. În acest proiect, Metrans a participat în asociere cu SWS Engineering și Systra și a concurat tot cu Metroul SA, care a contestat decizia pe toate căile, până la Înalta Curte de Casație și Justiție.
________________________
Firma Metrans este desprinsă direct din firma Metroul SA.
link
Moment istoric la metroul din București. S-a spart monopolul proiectării, după 40 de ani. Metrans, proiectantul metroului din Cluj, intră și la M5
Şerban Buşcu - joi, 28 oct. 2021, 22:20
Este un moment istoric pentru metroul din București, având în vedere că singura firmă care a proiectat linii de metrou în România a fost, până acum, Metroul SA, desprinsă direct din structura care a proiectat și construit metroul în perioada comunistă, începând cu 1979. Metrans, o firmă înființată de mai mulți tineri care s-au format la Metroul SA, a avut o creștere importantă în ultimii ani, participând, în diverse asocierii, la mai multe licitații de mare infrastructură. Înainte de M5, principala victorie a Metrans a fost câștigarea licitațiilor pentru studiul de fezabilitate și proiectarea metrolui din Cluj. În acest proiect, Metrans a participat în asociere cu SWS Engineering și Systra și a concurat tot cu Metroul SA, care a contestat decizia pe toate căile, până la Înalta Curte de Casație și Justiție.
________________________
Firma Metrans este desprinsă direct din firma Metroul SA.
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Cum bagi TU batul prin gard!
Cum bagi TU batul prin gard!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Goldmund
Chiar ca este un moment istoric pentru capitala. Poate vom vedea si ceva lucrari de prin....2024.
Dar nu-mi iese din cap cum se comporta majoritatea din Drumul Taberei : pensionarii nu folosesc deloc sau aproape de loc M5 pentru ca au abonamente gratuit(?!) doar pe ITB - aceasta eu as schimba-o intr-un abonament lunar/an subventionat pentru pensionari(stiu, totul e subventionat intr-un fel), dar castigul ar fi dublu: cativa batrani se vor plimba cu metroul, iar M5 va primi si ceva bani in plus fata de astazi.
Chiar ca este un moment istoric pentru capitala. Poate vom vedea si ceva lucrari de prin....2024.
Dar nu-mi iese din cap cum se comporta majoritatea din Drumul Taberei : pensionarii nu folosesc deloc sau aproape de loc M5 pentru ca au abonamente gratuit(?!) doar pe ITB - aceasta eu as schimba-o intr-un abonament lunar/an subventionat pentru pensionari(stiu, totul e subventionat intr-un fel), dar castigul ar fi dublu: cativa batrani se vor plimba cu metroul, iar M5 va primi si ceva bani in plus fata de astazi.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Valentin
Pentru ca M5 a fost gandita altfel decat celelalte magistrale de metrou, am tot zis pe aici, ca NU trebuie sa existe STB(concurenta) in paralel cu M5, STB ar trebui sa se limiteze strict la preluarea potentialilor calatori din bazinul apropiat magistralei si aducerea la cea mai apropiata statie de metrou, sa zicem ca acum se poate justifica ca M5.1 e limitata la Eroilor (desi, ma rog, discutabil), odata cu M5.2 ar trebui regandita total reteaua STB din D.Taberei - multe linii de troleibuz/autobuz vor trebui regandite sau chiar eliminate (functie de linie).
Subventia pensionarilor ar trebui sa se limiteze strict la urmatoarele: sa fie din regiunea B-IF, sa aiba pensie mica (nu mi se pare okay, sa subventionezi si pentru cei cu venituri din pensie, sa zicem, apreciabile).
Pentru ca M5 a fost gandita altfel decat celelalte magistrale de metrou, am tot zis pe aici, ca NU trebuie sa existe STB(concurenta) in paralel cu M5, STB ar trebui sa se limiteze strict la preluarea potentialilor calatori din bazinul apropiat magistralei si aducerea la cea mai apropiata statie de metrou, sa zicem ca acum se poate justifica ca M5.1 e limitata la Eroilor (desi, ma rog, discutabil), odata cu M5.2 ar trebui regandita total reteaua STB din D.Taberei - multe linii de troleibuz/autobuz vor trebui regandite sau chiar eliminate (functie de linie).
Subventia pensionarilor ar trebui sa se limiteze strict la urmatoarele: sa fie din regiunea B-IF, sa aiba pensie mica (nu mi se pare okay, sa subventionezi si pentru cei cu venituri din pensie, sa zicem, apreciabile).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Goldmund
^
De acord cu, pe cat posibil scoaterea liniilor de suprafata acolo unde este M., dar nu este intotdeauna posibil. De ex. daca M5 ar ajunge la Universitate, pe loc s-ar desfiinta liniile de bus 137/38, altele ar ramane insa si este destul pentru pensionari sa aiba de la "Romancierilor" mai multe linii de bus pana la ...Favorit sau Razoare, ca toti vor folosi doar abonamentul lor....De aceea un abonament pentru toate mijloacele de transport in comun, desigur mai subventionat pentru pensionari (si desigur in functie de cat de mare e pensia!)- ideea.
^
De acord cu, pe cat posibil scoaterea liniilor de suprafata acolo unde este M., dar nu este intotdeauna posibil. De ex. daca M5 ar ajunge la Universitate, pe loc s-ar desfiinta liniile de bus 137/38, altele ar ramane insa si este destul pentru pensionari sa aiba de la "Romancierilor" mai multe linii de bus pana la ...Favorit sau Razoare, ca toti vor folosi doar abonamentul lor....De aceea un abonament pentru toate mijloacele de transport in comun, desigur mai subventionat pentru pensionari (si desigur in functie de cat de mare e pensia!)- ideea.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.2 (Eroilor - Iancului): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
137/138 deservesc si cartierul Militari, deci nu exista niciun motiv sa fie desființate, indiferent unde va ajunge M5. Mai ales ca nu au nimic in comun cu traseul M5, ele mergând pe bd Timișoara.
137/138 deservesc si cartierul Militari, deci nu exista niciun motiv sa fie desființate, indiferent unde va ajunge M5. Mai ales ca nu au nimic in comun cu traseul M5, ele mergând pe bd Timișoara.
📖 Pagination options