Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522772 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Proiectul M4Sud finantat prin PNRR pare mort din start…nu se incadreaza in niciun fel intr-un timp realist…
Proiectul M4Sud finantat prin PNRR pare mort din start…nu se incadreaza in niciun fel intr-un timp realist…
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Pai cum sa se încadreze, daca noi timp de 30 ani am visat doar la avioane si nu la cum sa acoperim Bucureștiul in sine..
Nu avem acum decât carioci pe hârtie... Și alea proaste. Trebuia sa ne mișcăm...mai cu talent.
Mai bine spune-ne ce este cu amorsa aceea, este pentru o linie către Ghencea ?
@rosetti61 Interesant este ca linia aceea, M9 sau cat o fi ea, nu apare decât prin niste PUZ-uri. Niciodată nu am văzut-o pe vreo harta Metrorex. Înseamnă ca ea este totuși in plan, din moment ce fac amorsa.
N-ar fi rea nici ideea ta, ca una din magistrale sa ajungă în Ghencea, deși nu va avea nici legatura cu M2, pe lângă cea cu M3 despre care am tot discutat. Dar, dacă este sa-i dam crezare consultantului plătit cu bani grei, legatura cu M2 nu este esențială.
Pai cum sa se încadreze, daca noi timp de 30 ani am visat doar la avioane si nu la cum sa acoperim Bucureștiul in sine..
Nu avem acum decât carioci pe hârtie... Și alea proaste. Trebuia sa ne mișcăm...mai cu talent.
Mai bine spune-ne ce este cu amorsa aceea, este pentru o linie către Ghencea ?
@rosetti61 Interesant este ca linia aceea, M9 sau cat o fi ea, nu apare decât prin niste PUZ-uri. Niciodată nu am văzut-o pe vreo harta Metrorex. Înseamnă ca ea este totuși in plan, din moment ce fac amorsa.
N-ar fi rea nici ideea ta, ca una din magistrale sa ajungă în Ghencea, deși nu va avea nici legatura cu M2, pe lângă cea cu M3 despre care am tot discutat. Dar, dacă este sa-i dam crezare consultantului plătit cu bani grei, legatura cu M2 nu este esențială.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Amorsele nu costă. Lasă să fie cât mai multe, nu se știe niciodată când îi vine vreunuia o idee creață.
Amorsele nu costă. Lasă să fie cât mai multe, nu se știe niciodată când îi vine vreunuia o idee creață.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca raman doar pe hartie nu costa nimic…Plus ca o amorsa acolo e complet inutila. Daca duci tramvai pe Ghencea pana la DNCB ce sens ar avea sa-l dublezi cu metrou doar ca sa te afli in treaba?
Iei frumos noul tramvai si cobori la Academie ca sa iei metroul.
Daca raman doar pe hartie nu costa nimic…Plus ca o amorsa acolo e complet inutila. Daca duci tramvai pe Ghencea pana la DNCB ce sens ar avea sa-l dublezi cu metrou doar ca sa te afli in treaba?
Iei frumos noul tramvai si cobori la Academie ca sa iei metroul.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Știți la fel de mine ca o amorsa implica niste costuri. Una este sa treci cu TBM-ul "ca prin brânză" si alta aste sa faci pereți mulați si casetă pana la suprafață, armatură, beton turnat tot pana la suprafața, plus deranjul cu blocarea bulevardului.
O fi inutila amorsa asta, dar uite ca este prevăzută si eu cred ca este pentru o legătură tehnologică, nu pentru o linie de calatori. Iar metroul de pe aceasta linie nu se oprește la Puișor, ci va ajunge la Vergului. Deci nu numai Ghencea contează.
Știți la fel de mine ca o amorsa implica niste costuri. Una este sa treci cu TBM-ul "ca prin brânză" si alta aste sa faci pereți mulați si casetă pana la suprafață, armatură, beton turnat tot pana la suprafața, plus deranjul cu blocarea bulevardului.
O fi inutila amorsa asta, dar uite ca este prevăzută si eu cred ca este pentru o legătură tehnologică, nu pentru o linie de calatori. Iar metroul de pe aceasta linie nu se oprește la Puișor, ci va ajunge la Vergului. Deci nu numai Ghencea contează.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca vrei musai metrou pe Ghencea prelungesti M5.1 nu inventezi magistrale noi pe sub linii de tramvai proaspete…
Mie-mi pare mai degraba reclama imobiliara ieftina, cumparati voi aici in camp ca veti avea si tramvai, si metrou, si TGV, mai lipsea sa-i minta ca vor avea si aerodrom la scara… cu zboruri intercontinentale
De ce nu si cosmodrom???
Singura amorsa pentru linie tehnologica imaginabila ar fi pentru M7 Rahova-Colentina dar nici aia ca momentan e prevazuta la Mosilor cu M5.2
Daca vrei musai metrou pe Ghencea prelungesti M5.1 nu inventezi magistrale noi pe sub linii de tramvai proaspete…
Mie-mi pare mai degraba reclama imobiliara ieftina, cumparati voi aici in camp ca veti avea si tramvai, si metrou, si TGV, mai lipsea sa-i minta ca vor avea si aerodrom la scara… cu zboruri intercontinentale
De ce nu si cosmodrom???
Singura amorsa pentru linie tehnologica imaginabila ar fi pentru M7 Rahova-Colentina dar nici aia ca momentan e prevazuta la Mosilor cu M5.2
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Tocmai am spus ca nu este vorba numai de Ghencea, nu știu de ce insiști cu Ghencea. Iar amorsă este prevăzută si la M7. Nu este prevăzută la Toporași, la inelara, pentru ca , 90% inelara nu va mai trece pe acolo.
Iar planul amorselor, împreuna cu inutilul pasaj pietonal Hașdeu-Izvor nu este făcut de "tanti Mița biciclista", ci ghici de cine ?
http://www.metrorex.ro/Resurse/Consultar ... ESTI.pdf
Si la 13 Septembrie nu este o simpla amorsa, ca la M7, este ditamai galeria pe aproape o interstație , de la Panduri pana la Puișor.
Tocmai am spus ca nu este vorba numai de Ghencea, nu știu de ce insiști cu Ghencea. Iar amorsă este prevăzută si la M7. Nu este prevăzută la Toporași, la inelara, pentru ca , 90% inelara nu va mai trece pe acolo.
Iar planul amorselor, împreuna cu inutilul pasaj pietonal Hașdeu-Izvor nu este făcut de "tanti Mița biciclista", ci ghici de cine ?
http://www.metrorex.ro/Resurse/Consultar ... ESTI.pdf
Si la 13 Septembrie nu este o simpla amorsa, ca la M7, este ditamai galeria pe aproape o interstație , de la Panduri pana la Puișor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Pentru M4Sud cel mai important aspect e alegerea punctelor de lansare a scuturilor. Deocamdata avem doar un traseu si amplasamentele statiilor. Cand vom avea un PT vom sti si restul aspectelor dar mai avem de asteptat pana atunci.
Pentru M4Sud cel mai important aspect e alegerea punctelor de lansare a scuturilor. Deocamdata avem doar un traseu si amplasamentele statiilor. Cand vom avea un PT vom sti si restul aspectelor dar mai avem de asteptat pana atunci.
- sab
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Am si eu un filmulet in care intre min.9:00 si 11:00 se poate vedea ca Bucurestiul care se dezvolta mai rapid decat planifica specialistii o magistrala de M.
Spun si eu pentru ca de ex. Mogosoaia este o "comuna" intr-o vertiginoasa dezvoltare, iar un "capat" al M4 este la...Straulesti, dar de fapt cartier Straulesti incepe mai sus de capatul M4 si se lasa deja in Centura, dar si Mogosoaia "creste"...Ce este de facut?!? Se poate ceva-ceva la M4 "Straulesti"?
https://www.youtube.com/watch?v=tc2LK2LF ... utIvasca
Am si eu un filmulet in care intre min.9:00 si 11:00 se poate vedea ca Bucurestiul care se dezvolta mai rapid decat planifica specialistii o magistrala de M.
Spun si eu pentru ca de ex. Mogosoaia este o "comuna" intr-o vertiginoasa dezvoltare, iar un "capat" al M4 este la...Straulesti, dar de fapt cartier Straulesti incepe mai sus de capatul M4 si se lasa deja in Centura, dar si Mogosoaia "creste"...Ce este de facut?!? Se poate ceva-ceva la M4 "Straulesti"?
https://www.youtube.com/watch?v=tc2LK2LF ... utIvasca
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Mogoșoaia să-și organizeze transport propriu spre gara ( proprie ) de unde există tren acum din 40 în 40 minute, în viitor vor fi chiar mai dese. Așa, teoretic ar putea să fie prelungit M 4 spre Mogoșoaia, dar
1) Străzile în Mogoșoaia sunt înguste.
2) Ai deja tren și gară.
3) Am impresia că vor avea unele bătăi de cap cu macazul dinspre Mogoșoaia spre Străulești la intrarea în Străulești. Mie îmi dă cu virgulă acolo.
Mogoșoaia să-și organizeze transport propriu spre gara ( proprie ) de unde există tren acum din 40 în 40 minute, în viitor vor fi chiar mai dese. Așa, teoretic ar putea să fie prelungit M 4 spre Mogoșoaia, dar
1) Străzile în Mogoșoaia sunt înguste.
2) Ai deja tren și gară.
3) Am impresia că vor avea unele bătăi de cap cu macazul dinspre Mogoșoaia spre Străulești la intrarea în Străulești. Mie îmi dă cu virgulă acolo.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
M4 Straulesti permite prelungirea spre Mogosoaia (atunci cand va fi cazul).
M4 Straulesti permite prelungirea spre Mogosoaia (atunci cand va fi cazul).
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Lăsați prostiile astea cu prelungirea metroului in toate comunele din jur care nu au capacitatea sa umple nici măcar o garnitura. Daca orașul Otopeni generează o rentabilitate a liniei de metrou de1,7%, de nu vrea nimeni cu capul pe umeri sa finanțeze așa o sifonare de bani, cat poate sa aibă Mogoșoaia ? Poate 0,17%...
Lăsați prostiile astea cu prelungirea metroului in toate comunele din jur care nu au capacitatea sa umple nici măcar o garnitura. Daca orașul Otopeni generează o rentabilitate a liniei de metrou de1,7%, de nu vrea nimeni cu capul pe umeri sa finanțeze așa o sifonare de bani, cat poate sa aibă Mogoșoaia ? Poate 0,17%...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Lasă că o să se încurce în macazul de intrare în stația Străulești venind de la Mogoșoaia, trebuie să monteze un macaz identic cu cel de la linia care vine în stația Eroilor 1 de la Grozăvești
Lasă că o să se încurce în macazul de intrare în stația Străulești venind de la Mogoșoaia, trebuie să monteze un macaz identic cu cel de la linia care vine în stația Eroilor 1 de la Grozăvești
📖 Pagination options