Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 224750 views
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Siguranta rutiera orex

Ministerul Transporturilor: Peste o treime dintre camioanele verificate săptămâna trecută în judeţul Cluj aveau depăşiri de tonaj şi au fost imobilizate
Peste o treime din camioanele controlate săptămâna trecută în judeţul Cluj aveau nereguli, cele mai multe privind respectarea capacităţii maxime de încărcare, iar în urma verificărilor s-a dispus imobilizarea acestora, a anunţat Ministerul Transporturilor, într-un comunicat de presă.
Astfel, în perioada 23 – 27 august, pe mai multe drumuri naţionale din judeţul Cluj, Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier a verificat 399 de autovehicule de transport marfă, a aplicat 226 de amenzi şi a dispus imobilizarea (reţinerea plăcuţelor de înmatriculare) pentru 141 de camioane, până la intrarea în legalitate.
„În perioada 23-27 august 2021, pe drumurile naționale, au fost întocmite 168 de procese verbale de constatare a contravențiilor în valoare totală de 1.210.950 lei. Au fost identificate un număr de 226 de contravenții după cum urmează:
–        112 referitoare la regimul drumurilor;
–        84 pentru nerespectarea legislației sociale;
–        27 pentru abateri privind legalitatea transportului;
–        3 pentru lipsa rovinietei
Sectoarele de drumuri naționale supuse controlului au fost:
–        DN1C Iclod-Dej-Cățcău jud. Cluj
–        Bdul Muncii-Centura Apahida-DN1C-DN1N, jud. Cluj
–        DN1 Huedin-Gilău-Zimbor
–        E81-DN75 – DN15 Turda – Vâlcele -Moldovenești – Câmpia Turzii
Acțiunile de control au vizat verificarea a 399 de autovehicule din care 210 efectuau transport bunuri divizibile/produse agricole/material lemnos, 177 transport mărfuri generale și 12 transport mărfuri agabaritice și alte mărfuri. În urma verificărilor au fost imobilizate, până la intrarea în legalitate, un număr de 141 de autovehicule”, a anunţat Ministerul Transporturilor.
Drulă spune că verificările se fac, în sfârşit „pe bune”
Controalele la transportatorii de mărfuri se fac pentru protejarea şoselelor, ştiut fiind faptul că, de multe ori, se încarcă mult peste capacitatea maximă admisă (40 tone), spunea săptămâna trecută ministrul transporturilor Cătălin Drulă, arătând că, din peste 600 de camioane verificate, 226 au fost şi cântărite, iar 154 au fost imobilizate.
„Scopul acestor controale este de a proteja infrastructura de uzura provocată de camioanele încărcate peste limita legală, de a spori siguranța rutieră (inclusiv prin verificarea tahografelor) și de a sprijini transportatorii corecți. Aviz amatorilor: aceste controale se fac în sfârșit pe bune. Nu le vom opri, ba din contră – am cerut I.S.C.T.R., care are o nouă conducere începând cu luna iulie, să accelereze ritmul lor și să le extindă în absolut toată țara. Doar așa putem proteja infrastructura și susține transportatorii de bună-credință”, explica ministrul Drulă.
Ministerul de resort mai arată că, la verificările pe care le-a efectuat ISCTR săptămâna trecută la punctele de încărcare-descărcare, pentru 64 de operatori economici au fost aplicate 46 de sancţiuni cu o valoare totală de peste 500.000 lei.

 


Re: Siguranta rutiera Cristi N

Daca ar fi mediatizate mai mult, actiunile de genul asta ar contribui semnificativ la cresterea sigurantei rutiere.



Sursa: Politia Rutiera

 


Re: Siguranta rutiera cris_m

Nu doar mediatizate, ci intetite. Azi am facut un drum pana la Brasov si retur, toate echipajele vazute stateau la panda cu radarul...

 


Re: Siguranta rutiera Cristi N

Au lansat licitatie noua de autospeciale via tom_sawyer@peundemerg link

Anunt de participare: [CN1036090] - Autospeciale

Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE

Autoritatea contractantă intenționează achiziționarea de autospeciale, în cadrul proiectului „Dezvoltarea unui sistem mixt mobil de monitorizare a traficului rutier privind încălcarea regulilor de circulație”

Valoarea totala estimata: 38.204.628 lei

Autospeciale – 300 buc.

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene:Da
Program/Proiect:Programul Operational Infrastructura Mare - POIM

Din caietul de sarcini:

AUTOSPECIALE - conform specificatiei tehnice nr. 672794 din 05.08.2021, cantitate 300 buc.
Autovehiculele trebuie sa aiba o putere minima de 130kW, motor benzina, cuplu minim 290Nm, tractiune integrala 4x4 permanent, iar caroseria sa fie de tipul AA, respectand cerintele obligatorii din Specificatia tehnica mai sus mentionata.

AA = caroserie berlina

 


Re: Siguranta rutiera andreiiul

Astfel de actiuni se faceau pana acum cativa ani si in Bucuresti. Din pacate, din varii motive, actiunile au disparut subit. Clipul respectiv este clar opera unui singur serviciu rutier din cadrul Politiei. Ar fi util sa avem ceva de genul acesta implementat la nivel national.

 


Re: Siguranta rutiera orex

Ministrul interimar al Transporturilor Dan Vîlceanu l-a „transferat” pe șeful Autorității Rutiere Române la instituţia care îi verifică pe şoferii de camioane. Șeful înlocuit, Gavril Bejuscă, începuse controlul transportatorilor rutieri „pe bune”
Ministerul Transporturilor, condus interimar de liberalul Dan Vîlceanu, continuă seria schimbărilor în conducerile companiilor din subordine, schimbându-l joi pe șeful Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR), instituţia care verifică transporturile de mărfuri şi persoane, potrivit unui document obținut de Economedia.
Fostul șef Gavril Bejuşcă a fost înlocuit cu Mihai Alecu la şefia Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier.
Mihai Alecu vine pe această funcţie de la şefia Autorității Rutiere Române (ARR).
Gavril Bejuşcă, numit în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă, este cel care a scos echipele de control în teren, mai ales pentru verificarea capacităţii de transport (depăşirea tonajului la agregate, material lemnos, etc.). Verificările la camioane efectuate „pe bune”. după cum preciza în mai multe comunicate fostul ministru, aveau rolul de a proteja drumurile de camioanele încărcate cu 50, 60 de tone, în contextul în care limita maximă admisă fără autorizaţie specială este de 40 tone, şi mai ales de a creşte siguranţa în trafic.

De exemplu, în august, la un control tematic pe DN 1 care a durat aproape o săptămână, din peste 600 de camioane verificate şi 226 oprite, mai mult de jumătate au fost imobilizate pentru neconformităţi, explica Drulă.
„I.S.C.T.R. continuă în forță controalele, inclusiv la transportul de lemn: sancțiuni de peste 1,7 milioane de lei.
Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier nu dă înapoi și întețește ritmul controalelor pentru transportul de marfă – și, foarte important, inclusiv pentru materialul lemnos. Aviz amatorilor: aceste controale se fac în sfârșit pe bune. Nu le vom opri, ba din contră – am cerut I.S.C.T.R., care are o nouă conducere începând cu luna iulie, să accelereze ritmul lor și să le extindă în absolut toată țara. Doar așa putem proteja infrastructura și susține transportatorii de bună-credință”, explica fostul ministru al Transporturilor.
Gavril Daniel Bejuşcă revine pe funcţia anterioară în ISCTR, şef al Direcţiei Monitorizare, Control şi Reglementări.

 


Re: Siguranta rutiera aztec

Cate berline 4x4 permanent de minim 130 kw și 290 nu sunt pe piata?
Și să ne incadram și la aprox 25.500 euro bucata?

E greu?

 


Re: Siguranta rutiera cris_m

Pai spune-o drept, daca te-ai prins :)

 


Re: Siguranta rutiera Cristi N

Octavia 4x4, 1.8 tsi e cea mai ieftina, daca dau discount bun s-ar putea sa se incadreze si cu Passatul.

 


Re: Siguranta rutiera andreiiul

Se vrea motor de 2 litri si cutie automata cu 7 sau 8 rapoarte plus 1. Dar tot la Skoda ma gandesc si eu.

 


Re: Siguranta rutiera Cristi N

Intre timp am vazut pe mai multe site-uri de stiri auto ca de fapt licitatia e cu dedicatie pentru BMW sau Mercedes din cauza cutiei de viteze cu minim 8+1 trepte asa ca am cautat specificatia tehnica si pare ca asa e, grupul VAG are DSG-ul cu 7+1 rapoarte.







Powered by API/PUM imgur uploader

 


Re: Siguranta rutiera aztec

Pt că nu pot accesa caietul...cred ce spune citatul de mai jos.
Hai că nu au spus marca...dar cate variante au rămas...?
Și văd că în poza  postata din  caiet avem și dimensiuni...



Conform caietului de sarcini, Poliţia Română vrea să dea 126.000 de lei pe fiecare maşină, adică aproximativ 25.000 de euro. Acestea trebuie să fie pe benzină, să aibă o putere a motorului de minim 130 KW, adică 174 CP, un cuplu de 290 Nm şi tracţiune 4×4. În plus, motorul trebuie să aibă minim patru cilindri, o capacitate de cel puţin 1.900 de centimetri cubi şi trebuie să fie cuplat la o transmisie automată cu 8+1 trepte.

Ca performanţe, maşinile vor avea o viteză minimă de 210 kilometri pe oră şi vor fi capabile să realizeze reprize de acceleraţie de la 0 la 100 de kilometri pe oră în cel mult 8 secunde.  

 


Re: Siguranta rutiera aztec

In ultimii 50 ani poliția română a cumpărat doar 2 mărci de autoturisme..
Aia națională și...încă una.
Nu vă reamintesc condițiile de la licitația cu Polo și momentul și care a fost diferența...că e epica.

 


Re: Siguranta rutiera orex

Cum ai uitat de...Renault...model Chamade?! :think:

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434129 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use