Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393243 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Troleibuze dupa deschiderea lui M 5
sab
Ba da, numai ca este doar una din variante. Trebuie sa faci si cealalata legatura cu gara, pe partea de sus a buclei. Si asa ajungi la concluzia ca nu au cum sa scoata reteaua de troleibuze de pe strada principala.
andrei11 wrote:
Si ce am schitat eu nu este legatura cartierului cu gara ? Ca de la Cotroceni direct la gara se ajunge.
Ba da, numai ca este doar una din variante. Trebuie sa faci si cealalata legatura cu gara, pe partea de sus a buclei. Si asa ajungi la concluzia ca nu au cum sa scoata reteaua de troleibuze de pe strada principala.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
autob368
De ce faceti atatea supozitii? Troleibuzele spre Gara de Nord vor ramane asa cum sunt acum (liniile 71 si 93). Este nevoie de ele. Iar dintre liniile 69 si 90 nu stiu ce sa zic.... Poate ar trebui desfiintate dupa finalizarea M5. La fel si linia 91. Au traseu 100% comun cu metroul. Dar mai trebuie avut in vedere ca odata cu inceperea lucrarilor la M5 probabil ca se vor desfiinta si aparea linii naveta.
De ce faceti atatea supozitii? Troleibuzele spre Gara de Nord vor ramane asa cum sunt acum (liniile 71 si 93). Este nevoie de ele. Iar dintre liniile 69 si 90 nu stiu ce sa zic.... Poate ar trebui desfiintate dupa finalizarea M5. La fel si linia 91. Au traseu 100% comun cu metroul. Dar mai trebuie avut in vedere ca odata cu inceperea lucrarilor la M5 probabil ca se vor desfiinta si aparea linii naveta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
autob368 wrote:Daca tunelele se sapa cu TBM'uri, deci fara deschideri la suprafata, nu vad de ce ar fi necesara suspendarea liniilor de troleibuz dupa inceperea lucrarilor. Probleme vor fi in zona statiilor de metrou si a pieselor speciale de cale (dar in aceste cazuri, cu bunavointa, se poate muta reteaua de troleibuz) si la realizarea tronsonului Romancierilor - Depoul Valea Ialomitei, care am inteles ca se va realiza prin metoda clasica "cut and cover".
Dar mai trebuie avut in vedere ca odata cu inceperea lucrarilor la M5 probabil ca se vor desfiinta si aparea linii naveta.
sab wrote:Sigur ca nu poate "ordona" nimeni nimanui nimic. Problema e ca prin lipsa de investitii, e foarte usor sa lasi sistemul de transport cu troleibuzul sa se degradeze, ca sa poti justifica apoi desfiintaarea. Solutia aceasta a fost folosita "cu succesuri depline" in alte orase ale patriei. Adica un fel de death by a thousand cuts. Cat despre poluare, dupa ce iti "tragi" cateva canistre de motorina de la autobuze, gazele de esapament par a scoate aerul din Varful Alpilor, deci nu e cazul sa ne agitam.
Si am mai spus-o...nu vad de ce Metrorex (in subordinea MT) ar "ordona" RATB-ului (in subordinea PMB) sa renunte la troleibuze. Plus ca batranii nu vor lua metroul ever, au gratuitate pe RATB, se plimba cat vor...Parerea mea este daca vor scoate ceva vor scoate vor scoate din autobuze, asa ar fi logic dpdv al poluarii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
@sab si @andrei11: Apropo de trolee, mai exista si mica problema a troleibuzului de pe Drumul Sarii - Antiaeriana, care a fost extins destul de recent (ma rog, in decembrie 2004) la Depoul Alexandria, deci s-a investit ceva in reteaua respectiva. Si in prezent e legatura cea mai directa dintre Rahova/Alexandria si Gara. In conditiile eliminarii retelei din zona Academiei Militare - Razoare - Eroilor, pe acesta cum il "legam"?
@sab: Capetele Valea Ialomitei si Valea Argesului sunt putin mai la vest decat in schema ta, mai precis in apropiere de intersectia cu str. Valea Oltului, ca in schema de mai jos.
P.S. Andrei11: Ai dreptate in legatura cu BDSM'ul. De fapt, la modul general, folosirea transportului public din oras, de orice natura ar fi el, este un fel de BDSM mental. Din pacate.
@sab si @andrei11: Apropo de trolee, mai exista si mica problema a troleibuzului de pe Drumul Sarii - Antiaeriana, care a fost extins destul de recent (ma rog, in decembrie 2004) la Depoul Alexandria, deci s-a investit ceva in reteaua respectiva. Si in prezent e legatura cea mai directa dintre Rahova/Alexandria si Gara. In conditiile eliminarii retelei din zona Academiei Militare - Razoare - Eroilor, pe acesta cum il "legam"?
@sab: Capetele Valea Ialomitei si Valea Argesului sunt putin mai la vest decat in schema ta, mai precis in apropiere de intersectia cu str. Valea Oltului, ca in schema de mai jos.
P.S. Andrei11: Ai dreptate in legatura cu BDSM'ul. De fapt, la modul general, folosirea transportului public din oras, de orice natura ar fi el, este un fel de BDSM mental. Din pacate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Troleibuzul 96 este inca o dovada ca liniile de troleibuze nu vor disparea din Dr Taberei, indiferent ce a scris un bezmetic intr-un document. Doar daca le inlocuiesc cu autobuze, dar legaturile actuale cu gara nu au cum sa dispara.
Stiu unde sunt capetele de troleibuz, doar ca schema lui andrei11 pe care am "refolosit-o" se termina un pic mai devreme. Si apropo de capete, cel de la Valea Ialomitei va fi cel mai afectat de lucrari. Acolo s-ar putea sa existe o problema mare si tot transportul de suprafata sa se mute la Valea Argesului.
Din ce am vazut statiile sunt situate sub o jumatate de bulevard, deci nu ar fi nicio problema in a devia troleibuzele. Metoda s-a folosit si la Gorjului. Doar statia Orizont pare sa aduca cele mai mari "belele" din acest punct de vedere, ea ocupa mai mult decat o jumatate de bulevard. Vor fi probleme si cu traficul rutier acolo, dar probabil se vor construi niste bretele provizorii prin actualele spatii verzi. Noroc ca in Dr Taberei constructiile nu sunt "in sosea"...
Troleibuzul 96 este inca o dovada ca liniile de troleibuze nu vor disparea din Dr Taberei, indiferent ce a scris un bezmetic intr-un document. Doar daca le inlocuiesc cu autobuze, dar legaturile actuale cu gara nu au cum sa dispara.
Stiu unde sunt capetele de troleibuz, doar ca schema lui andrei11 pe care am "refolosit-o" se termina un pic mai devreme. Si apropo de capete, cel de la Valea Ialomitei va fi cel mai afectat de lucrari. Acolo s-ar putea sa existe o problema mare si tot transportul de suprafata sa se mute la Valea Argesului.
Dominatrix wrote:
. Probleme vor fi in zona statiilor de metrou si a pieselor speciale de cale (dar in aceste cazuri, cu bunavointa, se poate muta reteaua de troleibuz) .
Din ce am vazut statiile sunt situate sub o jumatate de bulevard, deci nu ar fi nicio problema in a devia troleibuzele. Metoda s-a folosit si la Gorjului. Doar statia Orizont pare sa aduca cele mai mari "belele" din acest punct de vedere, ea ocupa mai mult decat o jumatate de bulevard. Vor fi probleme si cu traficul rutier acolo, dar probabil se vor construi niste bretele provizorii prin actualele spatii verzi. Noroc ca in Dr Taberei constructiile nu sunt "in sosea"...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
rosetti61
Daca la dechiderea mult discutatei statii Valea Ialomitei nu se va mai putea restaura capatul de troleu, troleibuzele vor functiona in continuare pe bucla pana la Valea Argesului (folosind - cu mici modificari - reteaua actuala de serviciu, Valea Argesului fiind capat comun pentru toate liniile - Problema va fi cu 71 care poate fi directionat spre Gara via Eroilor (acolo va fi alta distractie cu santierul).
Daca pe perioada santierului de la Rasoare nu va fi posibila circulatia troleibuzelor pe acolo, 96 se poate devia galant prin Lt Gaina si apoi Vasile Milea (doar cateva sute de metri de retea si macaze in plus). Dar, continuare metroului spre Universitate va pune candva sub semnul intrebarii si traseele de acolo, sau de ele nu se vor atinge?. Odata cu metroul cred ca vor apare si linii gen Carol Davila - Baicului/Basarabia sau unde ar mai fi necesar (asa erau la inceputul anilor 80 liniile 92 si 98.
Daca la dechiderea mult discutatei statii Valea Ialomitei nu se va mai putea restaura capatul de troleu, troleibuzele vor functiona in continuare pe bucla pana la Valea Argesului (folosind - cu mici modificari - reteaua actuala de serviciu, Valea Argesului fiind capat comun pentru toate liniile - Problema va fi cu 71 care poate fi directionat spre Gara via Eroilor (acolo va fi alta distractie cu santierul).
Daca pe perioada santierului de la Rasoare nu va fi posibila circulatia troleibuzelor pe acolo, 96 se poate devia galant prin Lt Gaina si apoi Vasile Milea (doar cateva sute de metri de retea si macaze in plus). Dar, continuare metroului spre Universitate va pune candva sub semnul intrebarii si traseele de acolo, sau de ele nu se vor atinge?. Odata cu metroul cred ca vor apare si linii gen Carol Davila - Baicului/Basarabia sau unde ar mai fi necesar (asa erau la inceputul anilor 80 liniile 92 si 98.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Din ce inteleg eu tocmai Lt Gaina si N Dobrin vor fi cele mai afectate strazi din zona, nu atat datorita lucrarilor la metrou, cat mai ales datorita pasajului rutier. Pe acolo vor trece cele doua, deci teoretic retelele au sanse mari sa ramana asa cum sunt. Dupa ce vor reconfigura complet zona vom vedea.
Mie de exemplu nu imi este clar de unde incepe pasajul, incepe de jos de la Academia Militara si se termina dincolo de benzinarie ?
Din ce inteleg eu tocmai Lt Gaina si N Dobrin vor fi cele mai afectate strazi din zona, nu atat datorita lucrarilor la metrou, cat mai ales datorita pasajului rutier. Pe acolo vor trece cele doua, deci teoretic retelele au sanse mari sa ramana asa cum sunt. Dupa ce vor reconfigura complet zona vom vedea.
Mie de exemplu nu imi este clar de unde incepe pasajul, incepe de jos de la Academia Militara si se termina dincolo de benzinarie ?
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
DanCld
Daca pana si eu am inteles PUZ-ul Pasajul incepe in zona cu 3+3 benzi din "vale" (inainte de Academia Militara venind dinspre centru) si iese in Dr. Taberei intre zona "Gaina" si "Vasile Milea". Tunelul va fi prin partea dreapta a Academiei (privind dinspre centru) si va trece pe sub fosta curte a intreprinderii Ventilatorul (acolo unde e Sphera acum).
Daca pana si eu am inteles PUZ-ul Pasajul incepe in zona cu 3+3 benzi din "vale" (inainte de Academia Militara venind dinspre centru) si iese in Dr. Taberei intre zona "Gaina" si "Vasile Milea". Tunelul va fi prin partea dreapta a Academiei (privind dinspre centru) si va trece pe sub fosta curte a intreprinderii Ventilatorul (acolo unde e Sphera acum).
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Nu stiu cum ai vazut tu in PUZ-ul ala ca sunt 3+3 benzi... . Intr-adevar asa mi s-a parut si mie ca ar fi traseul, doar ca mie mi se pare ca rampa se termina dincolo de Vasile Milea. Pana la urma ar fi mai bine asa, se mai "castiga" un semafor. Este destul de lung, dar oricum "copil mic" pe langa "fratele" lui preconizat sa inceapa inainte de Leu si sa ajunga la intersectia cu 13 Septembrie.
Acolo la Academie va fi cea mai adanca statie de pe M5 (-18.45m). Se apropie mult de Unirii2 (-19m).
Nu stiu cum ai vazut tu in PUZ-ul ala ca sunt 3+3 benzi... . Intr-adevar asa mi s-a parut si mie ca ar fi traseul, doar ca mie mi se pare ca rampa se termina dincolo de Vasile Milea. Pana la urma ar fi mai bine asa, se mai "castiga" un semafor. Este destul de lung, dar oricum "copil mic" pe langa "fratele" lui preconizat sa inceapa inainte de Leu si sa ajunga la intersectia cu 13 Septembrie.
Acolo la Academie va fi cea mai adanca statie de pe M5 (-18.45m). Se apropie mult de Unirii2 (-19m).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Ati iesit complet din subiect. M 5 - respectiv statia 'Academia Militara' n-are nici in clin nici in maneca cu ce discutati voi aici. Vedeti ca aveti topic dedicat. Oricum pasajele se vor face la Sfantu Asteapta si nu au legatura cu lucrarile de la M 5. Se va executa intr-adevar o mica portiune din pasajul de pe axa Dr. Taberei - Eroilor odata cu statia 'Academia Militara' - dar nu mult, vreo 200 metri, fara rampe, fara nimic si asa va sta zeci de ani. Eventual se va amenaja o parcare, ca se poate. Si o bucatica de 30 metri din axa Leu - 13 Septembrie.
Ati iesit complet din subiect. M 5 - respectiv statia 'Academia Militara' n-are nici in clin nici in maneca cu ce discutati voi aici. Vedeti ca aveti topic dedicat. Oricum pasajele se vor face la Sfantu Asteapta si nu au legatura cu lucrarile de la M 5. Se va executa intr-adevar o mica portiune din pasajul de pe axa Dr. Taberei - Eroilor odata cu statia 'Academia Militara' - dar nu mult, vreo 200 metri, fara rampe, fara nimic si asa va sta zeci de ani. Eventual se va amenaja o parcare, ca se poate. Si o bucatica de 30 metri din axa Leu - 13 Septembrie.
- Stefan2011
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Stefan2011
Buna ziua.Care mai este situatia aici?Au fost termenele de solutionare a contestatiilor?Cind se apuca efectiv de lucru si cine a cistigat lucrarile?Ca de zvonuri nu ducem lipsa.O zi buna.
Buna ziua.Care mai este situatia aici?Au fost termenele de solutionare a contestatiilor?Cind se apuca efectiv de lucru si cine a cistigat lucrarile?Ca de zvonuri nu ducem lipsa.O zi buna.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Din ce stiu eu:
Lotul 1 (cascavalul mare): inca nu s-a adjudecat nimic. Poate aflam ceva de la comisia de licitatie luna asta sau in martie. Din cate am inteles, cele mai mari sanse le are Asocierea Astaldi - FCC - Delta ACM - AB Construct. Contestatii pot sa bag mana in foc ca vor fi. Deci mai dureaza.
Lotul 2 (cascavalul mic): Max Boegl e castigatorul. Sa vedem care va fi rezultatul contestatiilor (cele care au mai "ramas in picioare").
Concluzia: e lung drumul pana departe...
Din ce stiu eu:
Lotul 1 (cascavalul mare): inca nu s-a adjudecat nimic. Poate aflam ceva de la comisia de licitatie luna asta sau in martie. Din cate am inteles, cele mai mari sanse le are Asocierea Astaldi - FCC - Delta ACM - AB Construct. Contestatii pot sa bag mana in foc ca vor fi. Deci mai dureaza.
Lotul 2 (cascavalul mic): Max Boegl e castigatorul. Sa vedem care va fi rezultatul contestatiilor (cele care au mai "ramas in picioare").
Concluzia: e lung drumul pana departe...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Lotul 1:
S-a adjudecat, dar bineintzeles ca 'aktorii' greci au bagat o contestatie demna de tragediile antice, inspirata din Sofocle & Euripide...sa le fie de 'parastas' ca de altceva nu se merita...
dar 'procedurili' trebuie respectate, urmeaza inca o 'noapte a cutzitelor lungi' cu firmele de 'avocatzeala'...
Daca le citesti 'jalba ot plangeriseala' te podidesc lacrimile de 'crocodil' si te ineci in 'rasu/plansu'...
Lotul 1:
S-a adjudecat, dar bineintzeles ca 'aktorii' greci au bagat o contestatie demna de tragediile antice, inspirata din Sofocle & Euripide...sa le fie de 'parastas' ca de altceva nu se merita...
dar 'procedurili' trebuie respectate, urmeaza inca o 'noapte a cutzitelor lungi' cu firmele de 'avocatzeala'...
Daca le citesti 'jalba ot plangeriseala' te podidesc lacrimile de 'crocodil' si te ineci in 'rasu/plansu'...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
In legatura cu lotul 2, cum mai stam la capitolul contestatii?
subway guru wrote:De catre Astaldi? Stiu ca e secretul lui Polichinelle, dar nu e greu de aflat de pe site'ul Tribunalului....
Lotul 1:
S-a adjudecat, dar bineintzeles ca 'aktorii' greci au bagat o contestatie demna de tragediile antice, inspirata din Sofocle & Euripide...sa le fie de 'parastas' ca de altceva nu se merita...
In legatura cu lotul 2, cum mai stam la capitolul contestatii?
📖 Pagination options