Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 596685 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
^Daca ai vazut un excavator acolo, in curte, ei bine, acolo se lucreza ceva la reteaua de canalizare. Am vazut si ceva sprijiniri metalice precum si ceva tubulatura specifica retelei de canalizare....
^Daca ai vazut un excavator acolo, in curte, ei bine, acolo se lucreza ceva la reteaua de canalizare. Am vazut si ceva sprijiniri metalice precum si ceva tubulatura specifica retelei de canalizare....
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Cu PUZ de sector suspendat sigur nu se face nimic. Deci clar anul asta e pauza completa.
Cu PUZ de sector suspendat sigur nu se face nimic. Deci clar anul asta e pauza completa.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
Parcarea amenajata Negoita pe Grigorescu pe partea cu CET Sud (dupa Str Malva) e desfiintata.
A fost amenajat un nou trotuar in continuarea celui de pana in Malva si acum era asfaltat.
Pe rampa de urcare spre Hatieganu se amenajeaza spatiul verde median (era pamant nou imprastiat). Daca amenajeaza spatiul verde sper sa se faca si cealalta rampa unde vegetatia este cat un om de inalta.
Parcarea amenajata Negoita pe Grigorescu pe partea cu CET Sud (dupa Str Malva) e desfiintata.
A fost amenajat un nou trotuar in continuarea celui de pana in Malva si acum era asfaltat.
Pe rampa de urcare spre Hatieganu se amenajeaza spatiul verde median (era pamant nou imprastiat). Daca amenajeaza spatiul verde sper sa se faca si cealalta rampa unde vegetatia este cat un om de inalta.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Citeam azi nu mai stiu unde ca Baluta a declarat ca tramvaiul va merge pe sub pasajul de la Iriceanu in stilul Vacaresti. N-apuc eu sa vad tramvai pe acolo.
Citeam azi nu mai stiu unde ca Baluta a declarat ca tramvaiul va merge pe sub pasajul de la Iriceanu in stilul Vacaresti. N-apuc eu sa vad tramvai pe acolo.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
MikeT
Care tramvai? La Aparatorii Patriei nu mai circula tramvaie de peste 20 de ani. Banuiesc ca despre acea intersectie a Str. Iriceanu cu Sos. Berceni este vorba. Ca la intersectia Iriceanu cu Oltenitei nu stiu sa existe proiect de pasaj. Deci care tramvai?
Care tramvai? La Aparatorii Patriei nu mai circula tramvaie de peste 20 de ani. Banuiesc ca despre acea intersectie a Str. Iriceanu cu Sos. Berceni este vorba. Ca la intersectia Iriceanu cu Oltenitei nu stiu sa existe proiect de pasaj. Deci care tramvai?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
andrei11
1) Tramvaiul de pe Inelul Median.
2) Există proiect Pasaj subtreran Iriceanu - Olteniței, sunt și pe forum schițe cu el. Vezi că pasajul e de fapt Iriceanu - Iuliu Hațeganu și subtraversează Olteniței și Șoseaua Vitan Bârzești.
Documentația tehnică
1) Tramvaiul de pe Inelul Median.
2) Există proiect Pasaj subtreran Iriceanu - Olteniței, sunt și pe forum schițe cu el. Vezi că pasajul e de fapt Iriceanu - Iuliu Hațeganu și subtraversează Olteniței și Șoseaua Vitan Bârzești.
Documentația tehnică
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alexandru_gr
Fără tramvai?
Sau nu era prevăzut tramvaiul aici?
V2A wrote here:
Sursa: Facebook - Stelian Bujduveanu🏗️🛣️ Demarăm lucrările pentru etapa a II-a a proiectului Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, Km 2+400 – Intersecția Calea Vitan Bârzești
Punte de legătură între sectoarele 3 și 4.
_____
Strada Iuliu Hațieganu (care în prezent are doar 2 benzi de circulație, câte una pe sens) va fi lărgită la 6 benzi, câte 3 pe fiecare sens.
Această arteră va crea o legătură utilă între sudul și estul capitalei, fluidizând traficul între cartierele din sectorul 3 și 4.
În plus, această arteră va fluidiza accesul rutier spre autostrada soarelui, degrevând semnificativ traficul de pe centura Bucureștiului, în zona autostrăzii A2.
Această lucrare reprezintă etapa a II-a a proiectului Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, Km 2+400 – Intersecția Calea Vitan Bârzești.
În etapa I a avut loc lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmboviţa şi a două poduri la nivelul solului peste râu.
_____
Finalizarea acestei investiții înseamnă:
-> reducerea semnificativă a poluării
-> creșterea siguranței traficului auto și pietonal
-> o legătură utilă și fluidizarea traficului între sudul și estul capitalei
-> o punte de legătură importantă între sectoarele 3 și 4 ale Bucureștiului.
Autorizația de începere a lucrărilor este emisă. Ne apucăm de treabă!
Fără tramvai?
Sau nu era prevăzut tramvaiul aici?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Era prevăzut tramvai ( sau mă rog, este ). Cică intră în subteran pe Iuliu Hațieganu subtraversează Vitan - Bârzești, trece pe sub Șoseaua Olteniței și ar trebui să iasă tocmai pe Ion Iriceanu. Fantezie ?
Era prevăzut tramvai ( sau mă rog, este ). Cică intră în subteran pe Iuliu Hațieganu subtraversează Vitan - Bârzești, trece pe sub Șoseaua Olteniței și ar trebui să iasă tocmai pe Ion Iriceanu. Fantezie ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
In acele randari tramvaiul NU mai este reprezentat sub nici o forma. Este exact Doamna Ghica 2.0. Aberatii de genul "vom face tramvaiul pe una din cele 3 benzi (n.red intr-un viitor incert)" contrazic ceea ce este in PUZ-uri.
In acele randari tramvaiul NU mai este reprezentat sub nici o forma. Este exact Doamna Ghica 2.0. Aberatii de genul "vom face tramvaiul pe una din cele 3 benzi (n.red intr-un viitor incert)" contrazic ceea ce este in PUZ-uri.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Tot pe aici pe forum am gasit PUZ-ul care reglementa zona respectiva. Nu mai stiu daca e parte din cele 5 suspendate (chiar, care mai e status-ul lor?).
Tot pe aici pe forum am gasit PUZ-ul care reglementa zona respectiva. Nu mai stiu daca e parte din cele 5 suspendate (chiar, care mai e status-ul lor?).
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
Largirea la 3 benzi de circulatie ar ajuta doar pe sensul spre Vitan. Invers nu rezolva mare lucru.
Momentan zona este destul de blocata in fiecare dimineata de catre cei care merg spre pasaj si vin din Berceni sau Popesti. Pana nu se rezolva cumva portiunea dintre Oltenitei si Hatieganu (astfel incat sa ai un acces cat mai facil catre Hatieganu) nu vad vreo imbunatatire pe sensul spre Titan.
Largirea la 3 benzi de circulatie ar ajuta doar pe sensul spre Vitan. Invers nu rezolva mare lucru.
Momentan zona este destul de blocata in fiecare dimineata de catre cei care merg spre pasaj si vin din Berceni sau Popesti. Pana nu se rezolva cumva portiunea dintre Oltenitei si Hatieganu (astfel incat sa ai un acces cat mai facil catre Hatieganu) nu vad vreo imbunatatire pe sensul spre Titan.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Abia astept raspunsul, cand si daca o sa vina.
Abia astept raspunsul, cand si daca o sa vina.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
Analizand planurile referitoare la sistematizarea rutiera a fazei 2, constat ca trecerile de pietoni aflat in dreptul Romstal au disparut. De fapt singurele treceri de pietoni transversale ramase sunt cea de la semaforul de la Vitan-Barzesti si cea situata in dreptul accesului catre Fox (limita dintre faza 1 si faza 2 a proiectului).
Statia STB Hatieganu apare mutata spre intersectia cu Vitan-Barzesti si daca utilizezi STB pt Romstal sau crematoriu trebuie sa te intorci pana in intersectie, ceea ce nu e atractiv si nici facil.
Accesul auto catre Romstal (clienti si marfa) nu mai exista (nu stiu daca pt marfa se poate ajunge si prin curte) decat dinspre Splai. Automat asta inseamna un trafic auto crescut pe Metrologiei, ceea ce va crea probleme si pt statia SABIF. Daca accesul TIR-urilor se va face pe Metrologiei vom avea mari probleme de gabarit la viraj si probabil si cu depasirea greutatii admise pe intr Metrologiei.
De asemenea, profilul de 3 benzi pe sens fara treceri de pietoni sau variante de reducere a vitezei va genera o mini-autostrada in oras.
Asa cum am spus mai sus, mi se pare aiurea sa lasi 2 benzi de acces pe Hatieganu cand vii dispre Autovit (numarul de masini care efectueaza viraj acolo este mic si ajungea 1 banda) si doar 1 cand vii dinspre Oltenitei (valorile de trafic sunt mult mai mari din aceasta directie). Asta se intampla cand proiectezi pe valori de trafic vechi, fara sa actualizezi studiile de trafic.
Analizand planurile referitoare la sistematizarea rutiera a fazei 2, constat ca trecerile de pietoni aflat in dreptul Romstal au disparut. De fapt singurele treceri de pietoni transversale ramase sunt cea de la semaforul de la Vitan-Barzesti si cea situata in dreptul accesului catre Fox (limita dintre faza 1 si faza 2 a proiectului).
Statia STB Hatieganu apare mutata spre intersectia cu Vitan-Barzesti si daca utilizezi STB pt Romstal sau crematoriu trebuie sa te intorci pana in intersectie, ceea ce nu e atractiv si nici facil.
Accesul auto catre Romstal (clienti si marfa) nu mai exista (nu stiu daca pt marfa se poate ajunge si prin curte) decat dinspre Splai. Automat asta inseamna un trafic auto crescut pe Metrologiei, ceea ce va crea probleme si pt statia SABIF. Daca accesul TIR-urilor se va face pe Metrologiei vom avea mari probleme de gabarit la viraj si probabil si cu depasirea greutatii admise pe intr Metrologiei.
De asemenea, profilul de 3 benzi pe sens fara treceri de pietoni sau variante de reducere a vitezei va genera o mini-autostrada in oras.
Asa cum am spus mai sus, mi se pare aiurea sa lasi 2 benzi de acces pe Hatieganu cand vii dispre Autovit (numarul de masini care efectueaza viraj acolo este mic si ajungea 1 banda) si doar 1 cand vii dinspre Oltenitei (valorile de trafic sunt mult mai mari din aceasta directie). Asta se intampla cand proiectezi pe valori de trafic vechi, fara sa actualizezi studiile de trafic.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Mie mi se pare aberant ca studiul nu include planse ce tin cont de PUMD, desi exista prevazut la partea de profil: 3 benzi pe termen scurt, apoi exproprieri si 3 benzi + tramvai pe termen mediu/lung.
Strict intersectia cu Vitan e o porcarie, ideal 3 benzi stanga si fara pastila la intrarea pe Hatieganu, astfel incat sa beneficieze ambele directii de maximul de benzi.
Mie mi se pare aberant ca studiul nu include planse ce tin cont de PUMD, desi exista prevazut la partea de profil: 3 benzi pe termen scurt, apoi exproprieri si 3 benzi + tramvai pe termen mediu/lung.
Strict intersectia cu Vitan e o porcarie, ideal 3 benzi stanga si fara pastila la intrarea pe Hatieganu, astfel incat sa beneficieze ambele directii de maximul de benzi.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination