Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 557675 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
V2A
Lui 5239 i-a mai fost înlocuit un geam "combinat" (fix+batant) cu unul complet fix...
GPS wrote here:Gabi23 wrote here:
Colegii @V2A , @GPS sau care mai aveți în vedere mai des troleibuzele de la Berceni, poate mai identificați probleme!
Un alt exemplu este și 5239 care are înlocuit un geam, fiind pus unul ce nu permite deschiderea, dintr-o bucată, asemenea V3A-ului prezentat de @Gabi23 .
Lui 5239 i-a mai fost înlocuit un geam "combinat" (fix+batant) cu unul complet fix...
#5239 - 74 - 29.08.2021.jpg (636.78 KB; downloaded 4640 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
În anul 2010 i-a fost înlocuit acel geam spart lateral la #5239. La vremea respectivă nu aveau în stoc geamuri și nici nu aveau vehicule canibalizate.
În anul 2010 i-a fost înlocuit acel geam spart lateral la #5239. La vremea respectivă nu aveau în stoc geamuri și nici nu aveau vehicule canibalizate.
- gexge
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5263 a fost cosmetizat recent, din ce vad a fost preluat de titularii lui 5102 care urmeaza sa fie retrasa definitiv, daca nu a fost retrasa deja.
5263 a fost cosmetizat recent, din ce vad a fost preluat de titularii lui 5102 care urmeaza sa fie retrasa definitiv, daca nu a fost retrasa deja.
20210919_164403.jpg (512.32 KB; downloaded 4118 times)
20210919_164436.jpg (497.97 KB; downloaded 4118 times)
20210919_164505.jpg (655.35 KB; downloaded 4118 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cezar210
5102 rula impecabil ultima dată când am văzut-o eu. Pe lângă asta, avea un aspect exterior excelent.
5102 rula impecabil ultima dată când am văzut-o eu. Pe lângă asta, avea un aspect exterior excelent.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
A trecut cu greu ultimele doua ITP si nu se stie daca il mai trece pe urmatorul. Degeaba arata si merge bine daca are fisuri in sasiu.
A trecut cu greu ultimele doua ITP si nu se stie daca il mai trece pe urmatorul. Degeaba arata si merge bine daca are fisuri in sasiu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Foarte bine, atunci să se ia tot ce se poate reutiliza și pus pe cele care sunt în stare mai bună, în circulație. Problema e că nu se iau piesele de pe ele, se lasă cu multe componente reutilizabile spre casare. Oricum de-a lungul anilor s-au retras unele aiurea s-au retras unele aiurea, mai ales la Bujoreni din ambiția de a scăpa de ele.
Foarte bine, atunci să se ia tot ce se poate reutiliza și pus pe cele care sunt în stare mai bună, în circulație. Problema e că nu se iau piesele de pe ele, se lasă cu multe componente reutilizabile spre casare. Oricum de-a lungul anilor s-au retras unele aiurea s-au retras unele aiurea, mai ales la Bujoreni din ambiția de a scăpa de ele.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Aspectul si starea generala a lui 5102 se datora exclusiv titularilor. Dar cu asta nu poti acoperi problemele constructive care apar odata cu trecerea timpului.
Aspectul si starea generala a lui 5102 se datora exclusiv titularilor. Dar cu asta nu poti acoperi problemele constructive care apar odata cu trecerea timpului.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
alexxd_31
Pai marele URAC nu e capabil sa refaca (reconstruiasca) si sasiurile?
Adica fac tramvaie de la zero si intampina probleme la un amarat de sasiu.
Eu as facea 2-3 sasiuri ca "spare part" iar cand cedeaza cate unul as migra restul componentelor pe ele.
Pai marele URAC nu e capabil sa refaca (reconstruiasca) si sasiurile?
Adica fac tramvaie de la zero si intampina probleme la un amarat de sasiu.
Eu as facea 2-3 sasiuri ca "spare part" iar cand cedeaza cate unul as migra restul componentelor pe ele.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Tramvaiul nu are ITP si este considerat vehicol feroviar, chiar daca nu s-ar pune probleme de copyright, dpdv legal este un cosmar sa obtii hartiile ca sa produci un sasiu care sa treaca de un ITP si sa platesti un RCA.
Tramvaiul nu are ITP si este considerat vehicol feroviar, chiar daca nu s-ar pune probleme de copyright, dpdv legal este un cosmar sa obtii hartiile ca sa produci un sasiu care sa treaca de un ITP si sa platesti un RCA.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
In plus, statistic, troleibuzele trecute prin mana URAC-ului au sfirsit prin a avea o viata mai scurta decit cele fara RK...
Se pare ca tot uitam ca saracele Ikarus-uri au ... peste 20 (!!!) de ani.
Ani in care au circulat, in medie, mult mai mult decit Irisbus-urile.
In plus, statistic, troleibuzele trecute prin mana URAC-ului au sfirsit prin a avea o viata mai scurta decit cele fara RK...
Se pare ca tot uitam ca saracele Ikarus-uri au ... peste 20 (!!!) de ani.
Ani in care au circulat, in medie, mult mai mult decit Irisbus-urile.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Am rămas surprins plăcut astăzi, în #5225 (linia 76), fiindcă avea funcțional și corect anunțul vocal al stațiilor. Cât de utile erau aceste anunțuri cu 20 de ani în urmă și în loc să evoluăm să menținem ceva util, lucrurile au involuat...
N-am mai auzit de mult timp să fie funcționale, eu cel puțin călătoresc frecvent cu Ikarus de la Bucureștii Noi și Bujoreni.
Am rămas surprins plăcut astăzi, în #5225 (linia 76), fiindcă avea funcțional și corect anunțul vocal al stațiilor. Cât de utile erau aceste anunțuri cu 20 de ani în urmă și în loc să evoluăm să menținem ceva util, lucrurile au involuat...
N-am mai auzit de mult timp să fie funcționale, eu cel puțin călătoresc frecvent cu Ikarus de la Bucureștii Noi și Bujoreni.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Deobicei cele de la Berceni care erau titulare (și care încă sunt) în linia 76 aveau funcționale anunțul atât vizual cât și vocal al stațiilor. Problema la unele era că dacă deschideai de 2 ori ușile în aceeași stație, sistemul Fok-gyem anunța în "avans" o stație. Sau pur și simplu sistemul era parțial defect (vocea era pronunțată foarte lent și groasă, făcând-o neînțelegătoare sau era prea rapidă și părea că cineva și-a bătut joc de sistem) sau nu mai era funcțional.
Deobicei cele de la Berceni care erau titulare (și care încă sunt) în linia 76 aveau funcționale anunțul atât vizual cât și vocal al stațiilor. Problema la unele era că dacă deschideai de 2 ori ușile în aceeași stație, sistemul Fok-gyem anunța în "avans" o stație. Sau pur și simplu sistemul era parțial defect (vocea era pronunțată foarte lent și groasă, făcând-o neînțelegătoare sau era prea rapidă și părea că cineva și-a bătut joc de sistem) sau nu mai era funcțional.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
cris_m
Afisaje interioare am vazut functionale si la Vatra, dar anunturi vocale, intr-adevar nu.
Afisaje interioare am vazut functionale si la Vatra, dar anunturi vocale, intr-adevar nu.
📖 Pagination options