Topic: V3A-93-CH-PPC
2480 posts, 773650 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
orex
Cu asta ne impaunam noi, intr-o capitala europeana, cu un ”brotac” resuscitat? In mai putin de un an de zile o sa inceapa sa vina cele 100 de buc. tramvaie achizitionate de PMB! Vedeti undeva ca PMB au inceput lucrarile de edificare a peroanelor sau a cailor de rulare (in afara de cei 1,1 km aflati actualmente in lucru) pentru o astfel de ”omida”?
PS
Pe linia 41 nu vad nicio miscare!
Cu asta ne impaunam noi, intr-o capitala europeana, cu un ”brotac” resuscitat? In mai putin de un an de zile o sa inceapa sa vina cele 100 de buc. tramvaie achizitionate de PMB! Vedeti undeva ca PMB au inceput lucrarile de edificare a peroanelor sau a cailor de rulare (in afara de cei 1,1 km aflati actualmente in lucru) pentru o astfel de ”omida”?
PS
Pe linia 41 nu vad nicio miscare!
- alliens
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
alliens
Avand in vedere ca tramvaiul nu are AC, proiectul poate fi considerat un esec total pentru anul 2021, bani aruncati. Poate STB economiseste ceva energie, dar pe calatori nu ii intereseaza asta, ci sa aiba conditii decente de transport, iar o cerinta expresa este sa existe AC pe un vehicul nou/modernizat, altfel modernizarea nu are mare valoare pentru calatori. Era de asteptat totusi ca noua administratie sa opreasca acest proiect facut pe genunchi si sa cheltuiasca banii pe proiecte care sa aduca ceva si pentru calatori.
Avand in vedere ca tramvaiul nu are AC, proiectul poate fi considerat un esec total pentru anul 2021, bani aruncati. Poate STB economiseste ceva energie, dar pe calatori nu ii intereseaza asta, ci sa aiba conditii decente de transport, iar o cerinta expresa este sa existe AC pe un vehicul nou/modernizat, altfel modernizarea nu are mare valoare pentru calatori. Era de asteptat totusi ca noua administratie sa opreasca acest proiect facut pe genunchi si sa cheltuiasca banii pe proiecte care sa aduca ceva si pentru calatori.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
Nu e chiar așa. Următoarele CH-uri care intră la RK au și AC. Deci e ok din punctul ăsta de vedere. Si cred că și 4014 și 4036 vor primi AC când se va face un nou contract cadru in 2022. Ce nu înțeleg eu e de ce nu poate URAC să achiziționeze și echipamentele necesare pentru climatizare așa cum o fac cu celelalte subansamble necesare la un RK. De exemplu la Bucur LF când au pus climatizare nu a fost nevoie de contract cadru și s-a ocupat URAC de tot. Poate ne lămurește colegul @Utilizator anonim .
Nu e chiar așa. Următoarele CH-uri care intră la RK au și AC. Deci e ok din punctul ăsta de vedere. Si cred că și 4014 și 4036 vor primi AC când se va face un nou contract cadru in 2022. Ce nu înțeleg eu e de ce nu poate URAC să achiziționeze și echipamentele necesare pentru climatizare așa cum o fac cu celelalte subansamble necesare la un RK. De exemplu la Bucur LF când au pus climatizare nu a fost nevoie de contract cadru și s-a ocupat URAC de tot. Poate ne lămurește colegul @Utilizator anonim .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si la LF s-au cumparat tot cu licitatie, doar ca a fost procedura simplificata. Iar toate achizitiile se fac tot de STB SA prin diferite proceduri ori licitatie normala ori simplificata. Contractul pentru aerul conditionat a expirat chiar in septembrie 2020 iar 4036 a ramas fara pentru ca initial au vrut sa il faca asincron, moment in care nu mai putea fi montat aerul conditionat. Din pacate conducerea actuala din PMB nu stiu daca va aloca fonduri pentru achizitia de aer conditionat in continuare.
Oricum URACul va modifica sistemul interior pentru a elimina improvizatia actuala, vor fi puse niste grile tot din fibra mai estetice. Actuala improvizatie este facuta de cei din Dudesti cu firma care a montat unitatile.
Si nu inteleg ce atatea comentarii negative, pana la urma este un proiect care urmareste imbunatatirea estetica in RK, pentru ca toate CH PPC sunt scadente la RK.
Si la LF s-au cumparat tot cu licitatie, doar ca a fost procedura simplificata. Iar toate achizitiile se fac tot de STB SA prin diferite proceduri ori licitatie normala ori simplificata. Contractul pentru aerul conditionat a expirat chiar in septembrie 2020 iar 4036 a ramas fara pentru ca initial au vrut sa il faca asincron, moment in care nu mai putea fi montat aerul conditionat. Din pacate conducerea actuala din PMB nu stiu daca va aloca fonduri pentru achizitia de aer conditionat in continuare.
Oricum URACul va modifica sistemul interior pentru a elimina improvizatia actuala, vor fi puse niste grile tot din fibra mai estetice. Actuala improvizatie este facuta de cei din Dudesti cu firma care a montat unitatile.
Si nu inteleg ce atatea comentarii negative, pana la urma este un proiect care urmareste imbunatatirea estetica in RK, pentru ca toate CH PPC sunt scadente la RK.
- gexge
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
gexge
Și cum au făcut licitație prin procedură simplificată pentru celelalte piese, de ce nu au făcut și pentru o amărâtă de climatizare? De asemenea, care a fost raționamentul pentru care nu au trecut aceste tramvaie la CA?
Și cum au făcut licitație prin procedură simplificată pentru celelalte piese, de ce nu au făcut și pentru o amărâtă de climatizare? De asemenea, care a fost raționamentul pentru care nu au trecut aceste tramvaie la CA?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Climatizarea costa mai mult. La fel ca sistemele de tractiune. E deja un buget mai mare necesar.
Climatizarea costa mai mult. La fel ca sistemele de tractiune. E deja un buget mai mare necesar.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4025 a avut parte si de revopsire si cosmetizare in depou.
4025 a avut parte si de revopsire si cosmetizare in depou.
20210914_101701.jpg (394.69 KB; downloaded 4733 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Iar ultimele 3 uși luate de la un vagon canibalizat?
Ultima cel puțin e sigur de la un vagon cu chedere...
Iar ultimele 3 uși luate de la un vagon canibalizat?
Ultima cel puțin e sigur de la un vagon cu chedere...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Probabil că da.. Am zis ieri de aia cu cheder. Oare așa greu e sa fie toate ușile la fel? Vezi și 4006...
Probabil că da.. Am zis ieri de aia cu cheder. Oare așa greu e sa fie toate ușile la fel? Vezi și 4006...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Aia e ultima problemă la ele ușile, mai ales că are cheder . Mai bine rezolvă situația podelelor deteriorate, găurilor din caroserie, geamurilor înlocuite cu placaje sau alte improvizații, lămpilor nefuncționale și multe alte probleme mai grave.
Ca fapt divers ușile cu geamuri lipite au avut probleme multe de-a lungul timpului, unele pierzând geamurile în mers de la masticul prost aplicat/supraîncălzit, de la liniile deteriorate...
Aia e ultima problemă la ele ușile, mai ales că are cheder . Mai bine rezolvă situația podelelor deteriorate, găurilor din caroserie, geamurilor înlocuite cu placaje sau alte improvizații, lămpilor nefuncționale și multe alte probleme mai grave.
Ca fapt divers ușile cu geamuri lipite au avut probleme multe de-a lungul timpului, unele pierzând geamurile în mers de la masticul prost aplicat/supraîncălzit, de la liniile deteriorate...
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Prinderea geamurilor prin lipire nu este o soluție deloc bună dacă nu este făcută de cineva profesionist, și chiar și așa, dacă infrastructura drumului pe care se circulă nu este în stare deloc bună acestea pot duce la dezlipire și la accidente grave. Plus că la o demontare te vei lovi de complicații. Cea prin cheder este cea mai simplă, așa se pot înlocui destul de ușor geamurile sparte sau se pot da jos cele vechi fără prea mari bătăi de cap.
Prinderea geamurilor prin lipire nu este o soluție deloc bună dacă nu este făcută de cineva profesionist, și chiar și așa, dacă infrastructura drumului pe care se circulă nu este în stare deloc bună acestea pot duce la dezlipire și la accidente grave. Plus că la o demontare te vei lovi de complicații. Cea prin cheder este cea mai simplă, așa se pot înlocui destul de ușor geamurile sparte sau se pot da jos cele vechi fără prea mari bătăi de cap.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
4014 acum cateva momente la Presei.
4014 acum cateva momente la Presei.
20210918_135044.jpg (1.7 MB; downloaded 4162 times)
- mirceade
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
mirceade
De ce încă se folosește tablă luată la ciocan chiar și pentru recondiționările noi?
De ce încă se folosește tablă luată la ciocan chiar și pentru recondiționările noi?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Tabla „luata la ciocan„ cum tot vad ca se spune este un proces total normal inclusiv in zilele noastre, in urma sudarii si detensionarii panourilor. Vedem acest lucru inclusiv pe locomotivele LEMA si Smartron. Iar efectul vizual este accentuat de vopseaua lucioasa.
Tabla „luata la ciocan„ cum tot vad ca se spune este un proces total normal inclusiv in zilele noastre, in urma sudarii si detensionarii panourilor. Vedem acest lucru inclusiv pe locomotivele LEMA si Smartron. Iar efectul vizual este accentuat de vopseaua lucioasa.
Smartron-Ext-26.jpg (348.14 KB; downloaded 4006 times)
📖 Pagination options