Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2480 posts, 773757 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 178
 
 

📖 Pagination options
  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Oglinzile digitale mai rau incurca. Ii obtureaza vatmanului vederea prin parbriz si prin geamurile laterale.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

4008 va fi un produs interesant. Schema verde, aer condiționat, scaune tapițate, Thoreb, validatoare Kapsch, camere. Ce bine ar fi dacă asa ar fi tot parcul de CH/CA…

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Mai repede, 224, 4021 ies inaintea lui.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

4014 la traseu acum, desigur pe 41!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4014 de azi in traseu, revenit in 41.
20210909_093903(0).jpg (705.49 KB; downloaded 2947 times)
20210909_093219.jpg (926.57 KB; downloaded 2947 times)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

In sfarsit ceva nou pentru linia 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Era si cazul dupa ce si-au batut joc de linia asta, acum tot ce iese vine aici.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Numerele de parc au fost până la urmă uitate pe undeva...  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu, se fac zilele astea.  ;)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

4014 alta spoiala,nu ii dau mai mult de 1 an la Alexandria pe 41 o sa ajunga la fel ca și celelalte....
Tot ce iese nou ajunge pe 41 ,dar alte linii nu merita tramvaie noi? De exemplu 27,19,23 ???
Asta e discriminare la adresa cetățenilor din alte sectoare care nu merita tramvaie noi decât cei din Crangasi,Ghencea etc ....halal conducere !!

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ADK

Unele linii nu au încă foarte bine calea de rulare pusă la punct, probabil 41 find și o linie de protocol cu o frecvență foarte bună se consideră că vagoanele noi merită mai bine această linie, având în vedere și aglomerația. Totuși, nu îi dai mai mult de un an la Alexandria, dar ca fapt-divers de #361 ce s-a ales la Colentina...?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Asta cu linia de protocol nu tine ,41 nu mai e de mult linia de protocol a STB ,din cate am vazut 361 circula pe 41 ...ca a stat la Colentina și si-au batut joc de el e alta poveste ...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Aron

Un pic off: Nu mai se poate numi nici linie de metrouusor de multi ani. E jenant faptul ca tot ce iese de la rk + ch-ppc-urile existente sunt limitate electronic la 50 km/h :headbash: . Ar trebuie o revizie la sange la aceasta linie cand se va reveni la normal (devierea de la Piata Dr. Taberei) si sa regleze sistemul de semnalizare si sa lase tramvaiele macar sa fuga la un 65-70, abia atunci se poate vorbi de el ca de "metrouusor"

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dragos31

Nu pot legal sa mearga cu mai mult de 50 km/h - atat e limita de viteza in oras si pentru vehicule, si pentru tramvaie.

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 178
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433192 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use