Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4068 posts, 1027061 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 264 265 266 267 268 269 270  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse Stefan28

Zilele următoare urmează să revină în circulație 4963 de la Autobaza Obregia, după reparația tamponării frontale.

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

Cred ca criteriul este sa nu se mai duce cu tractarile dupa ele prin Cuca Macai.  Cred ca vor sa trimita masini care teoretic pot sa duca cu brio cursele de pe liniile regio. E mai ieftin sa le tractezi din oras. :rofl:  :rofl:

 


Re: Discuții diverse Calaretul

La linia 783 s-a strecurat o greseala cred , dupa numarul liniei apare un .(punct) atat pe firma din fata , cat si cea laterala si cea din spate
Screenshot_20210822-141055_Gallery.jpg (1.52 MB; downloaded 4735 times)

 


Re: Discuții diverse Dragos31

Asa e la toate autobuzele de pe liniile 361 si 783 in weekend-uri (cand circula deviat) - probabil pentru a face diferenta GPS-ul intre cele doua variante de traseu.  

 


Re: Discuții diverse cris_m

Nu probabil, ci sigur asta e motivul. ;)

 


Re: Discuții diverse cris_m

6259 este utilizat in caravana de vaccinare anti-Covid ce are loc in aceasta perioada.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Gabi23 wrote here:
Așa și Rocar și DAF se reparau mai ușor și fugeau șoferii de Euro 3 și Euro 4 mai ales că aveau camere, erau prea noi, piese scumpe și multe alte motive. Și în 2010-2011 s-a spus, gata eficientizăm parcul. Autobaze Nordului și Pipera aveau la vremea respectivă zeci de autobuze noi, care stăteau și circulau preferențial. Trebuie să evoluăm, timpul trece, au trecut 15 ani și ar trebui stopată orice achiziție de piese pentru Euro 3, iar tot ce este retras din circulație să fie descompletat de ORICE piesă sau element de caroserie reutilizabil.

De ce nu suntem realiști Gabi și nu vedem și adevărul la vechile autobuze că erau cel puțin în ultimii ani, mai mult pentru linii de cartier sau pentru liniile unde infrastructura nu era una deloc bună, cum ai tu filmulețul cu #1077 pe linia 163 (că una e să bagi un autobuz mai vechi cu garda la sol mai ridicată și pe anvelope 12R și alta e una LF pe anvelope 275/70), iar în martie 2011 să recunoaștem că s-a făcut una dintre cele mai mari prostii din epoca RATB, când s-au retras peste noapte zeci de autobuze fără a fi înlocuite cam cu nimic (că achiziția a câtorva Solaris articulate în 2009 au lăsat-o baltă). Drept dovadă, reactivarea ulterioară a câtorva din DAF-urile de la Ferentari în mai 2011 pentru a înlocui din U412-urile de la 3 garaje, dar care cei drept s-au dovedit destul de epuizate și DAF-urile iar ulterior au fost retrase și ele. E drept că și actualele Citaro au un grad de uzură destul de ridicat pentru un oraș ca Bucureștiul, dar dacă nu se achiziționează din timp mașini noi sau măcar unele rulate la anumite standarde și se face o prostie iar ca acum 10 ani...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

BogdanPetrini wrote here:
Ikarusurile Ploieștene au mai circulat totuși încă 15 ani de la implementarea proiectului Civitas.

Cei drept da, dar sistemul nu s-a implementat în 2007 o dată cu intrarea în UE?
anndrei wrote here:
Pana si DAC UDAN au circulat o gramada de ani.

Nu au circulat cine știe cât. Ele erau însă gata teoretic din 2002, dar abia prin 2004 au ajuns la Ferentari și au început să circule, find tăiate undeva pe la începutul lui 2010. Deci, 6 ani mi se pare puțin...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse anndrei

Pai 6 ani au tot circulat cu calatori in turatie normala pe orice linie. Acest CNG plimba doar soferul.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

CNG e CNG, diesel e diesel. Doar că acest CNG este o convertire dintr-un diesel E3, nu este ceva din fabrică să fie gândit de la pur început un autobuz pe gaz. Păcat că nu a fost reușit, înțelegând că nu poate avea suficientă putere să urce cu sarcină vreun pod. Să vedem ce va fi cu cel electric și cu troleibuzul, cel puțin troleibuzul ar trebui să fie reușit. Iar cu 4116... Dacă e într-adevăr eșuat doar din punctul ăsta de vedere, ar fi păcat să se taie că s-a lucrat ceva la el și are și caroseria bună...

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

Da orice sofer le putea spune asta de la bun inceput. Se stie ca masinile pe gaz sunt mai puturoase.

 


Re: Discuții diverse Costin

Cele care sunt pe gaz din constructie nu sunt deloc "puturoase".

 


Re: Discuții diverse Dragos31

Cel putin doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 de pe linia 442 au primit reclama la Therme Bucuresti - 4774 si inca unul.

Doua imagini de azi.

4774 - Linia 442 - Piata Presei - 12 Septembrie 2021








 


Re: Discuții diverse alexxd_31

Am mers acum cu 4972 (linia 311) care in momentul franarii ziceai ca se dezintegreaza. Vad ca a aprins avariile (la capat Piața Rosetti) si nu a mai plecat spre Faur.

 


Go to page:  1  ... 264 265 266 267 268 269 270  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435264 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use