Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1369 posts, 457514 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 98
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Trebuie sa fie ceva mai destept ca altfel o sa piuie la fiecare trecere prin curba de la Ciurel.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Decizia perfectă de a le aloca liniei 41. Dar de ce la Bucureștii-Noi? Doar știu starea în care este accesul. Mai bine le duceau la Alexandria și primeau (cei de la BN) in schimb, 3 Faur.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Înainte să mai pui întrebări total non-sens, stai puțin și cugetă de la ce depou provin 218 și 273... Apoi poate nu mai pui aceste întrebări!

Cât despre 044, ciudat că ar merge la BN, acesta fiind vagon de Colentina de când era V3A-93...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Da, cuget, știu de la ce depou provin (BN), dar 218 și 273 CA in comparație cu 218 și 273 M2000 au garda la sol mai mica..

Iar vagoanele nu este obligatoriu sa se întoarcă la depoul de unde au plecat - vezi 027, 044, 076, 204.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Costin

Stefan28 wrote here:
Înainte să mai pui întrebări total non-sens, stai puțin și cugetă


Sa ai, te rog, o atitudine mai relaxata si mai colegiala cu restul.....colegilor de forum. Daca ceva are sens pentru tine nu inseamna ca are sens pentru toti, iar asta nu te face cumva superior.

Explica-mi si mie de ce era non-sens intrebarea, ca pentru mine avea tot sensul. Niciodata in istoria STB nu s-a pastrat explicit repartizarea de dinainte de modernizare.

Cezy210 wrote here:
CA in comparație cu 218 și 273 M2000 au garda la sol mai mica..

Care este garda la sol pentru modelele pe care le citezi, in mm?

Nu de alta, dar vorbim de aceleasi boghiuri, deci imi vine greu a crede ca garda la sol e mai joasa la CAuri.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Deci 218,273,044 vor merge la BN? Sa intelegem de aici ca a picat treaba cu linia 55??

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Din ce mi-am dat seama vizual, garda la sol a CA-urilor pare mai mica. Azi voi merge la Ghencea și voi măsura milimetric.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Colentina are destule si pentru 55. 044 pleaca acum spre BN. Deja vatmani de BN au plecat la specializare pe asincron. Probabil de luni ies cu ele in 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Vor pleca din nou vagoane la modernizare, urmand sa fie trimise din Bucurestii Noi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

M2000-urile moarte pe federe, bănuiesc că 054, 118, 154...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Din Dep. Titan nu pleacă nimic la modernizare?
In afara de 257 care este la URAC ,de la Titan nimic ...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

302 este la URAC pentru RK.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

302 e gata, va fi predat zilele astea.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati vl273

Cezy210 wrote here:
M2000-urile moarte pe federe, bănuiesc că 054, 118, 154...
054 , 075 , 098 , 118 , 154 ,158   si clasicul 062.

 


Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 98
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435268 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use