Topic: Autobaza Floreasca
142 posts, 82475 views
📖 Pagination options
- ratbdriver
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
ratbdriver
In eta acum Floreasca este autobaza cu cele mai multe tamponari si cele mai slabe performante, probabil se vor face ceva schimbari la organizare cat de curand.
In eta acum Floreasca este autobaza cu cele mai multe tamponari si cele mai slabe performante, probabil se vor face ceva schimbari la organizare cat de curand.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Chev Celios
Pe locul unde a fost Autobaza Floreasca In al doilea Razboi Mondial a fost Baza aeriana si de tancuri a Germanilor,iar suprafata acestuia era mult,mult mai mare.Dupa razboi cand a ajuns Ceausescu la putere acolo au fost construite blucurile,stadionul,si garajul.
Pe locul unde a fost Autobaza Floreasca In al doilea Razboi Mondial a fost Baza aeriana si de tancuri a Germanilor,iar suprafata acestuia era mult,mult mai mare.Dupa razboi cand a ajuns Ceausescu la putere acolo au fost construite blucurile,stadionul,si garajul.
- falizwim
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
falizwim
Razboiul s-a terminat pe 8.5.1945 (dupa ce trupele naziste au parasit Romania pe 23.8.1944).
Ceausescu a venit la putere doar in 1965 (dupa Petru Groza, Ana Pauker si Gheorghe Gheorghiu-Dej).
Ce a fost in anii '50 (sau: Unde se retrageau vagoanele EP ale liniei 5 ? [ca doar la Dudesti NU])
Chev Celios wrote:
Pe locul unde a fost Autobaza Floreasca In al doilea Razboi Mondial a fost Baza aeriana si de tancuri a Germanilor,iar suprafata acestuia era mult,mult mai mare.Dupa razboi cand a ajuns Ceausescu la putere acolo au fost construite blucurile,stadionul,si garajul.
Razboiul s-a terminat pe 8.5.1945 (dupa ce trupele naziste au parasit Romania pe 23.8.1944).
Ceausescu a venit la putere doar in 1965 (dupa Petru Groza, Ana Pauker si Gheorghe Gheorghiu-Dej).
Ce a fost in anii '50 (sau: Unde se retrageau vagoanele EP ale liniei 5 ? [ca doar la Dudesti NU])
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Deci...autobaza Floreasca a fost inaugurata in 1950 si a fost de la inceput autobaza, nu altceva. Habar n-am unde se retragea 5-ul atunci, posibil la Bonaparte/Victoria fiindca era cel mai apropiat depou, dar in nici un caz la Floreasca (pe acolo nu exista linie de tramvai si nici strada Barbu Vacarescu in anii '50).
Deci...autobaza Floreasca a fost inaugurata in 1950 si a fost de la inceput autobaza, nu altceva. Habar n-am unde se retragea 5-ul atunci, posibil la Bonaparte/Victoria fiindca era cel mai apropiat depou, dar in nici un caz la Floreasca (pe acolo nu exista linie de tramvai si nici strada Barbu Vacarescu in anii '50).
- falizwim
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
falizwim
Deja in "Ghidul Minune" din 1939, traseul liniei 5 aparea ca "Sf.Gheorghe - Hipodromul Floreasca" (pana la str.Lt.Aviator Radu Beller).
Ti-as fi recunoscator (in numele saitului) daca ai putea face rost (de la RATB) de (cel putin) o fotografie a tramvaiului 5 in depou in anii '40-'50
Deja in "Ghidul Minune" din 1939, traseul liniei 5 aparea ca "Sf.Gheorghe - Hipodromul Floreasca" (pana la str.Lt.Aviator Radu Beller).
Ti-as fi recunoscator (in numele saitului) daca ai putea face rost (de la RATB) de (cel putin) o fotografie a tramvaiului 5 in depou in anii '40-'50
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
falizwim wrote:Exact, deci asa cum ti-am spus, nu avea ce sa caute la Floresca. Autobaza e situata pe str. Luigi Galvani (ma rog, asta e adresa oficiala, sper sa nu spun o tampenie), deci la distanta destul de mare de Radu Beller. Hipodromul Floreasca din anii '40 nu avea nici o legatura cu localizarea autobazei din zilele nostre. Linia de tramvai pe langa autobaza a aparut abia in 1987.
Deja in "Ghidul Minune" din 1939, traseul liniei 5 aparea ca "Sf.Gheorghe - Hipodromul Floreasca" (pana la str.Lt.Aviator Radu Beller).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Victor92
Linia 368 are 22 de ture in timpul saptamani si 11 in weekend.20/9 avea vara cand era parcul redus.
Linia 368 are 22 de ture in timpul saptamani si 11 in weekend.20/9 avea vara cand era parcul redus.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
autob368
Liniile si tipul vehiculelor deservite la data de 01.02.2011:
- Liniile 253, 282 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4 si Rocar de Simon
- Liniile 368, 605, 645 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4
- Linia 261 - autobuze Rocar de Simon
- Linia expres 780 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4
- Linia 422 - autobuze Rocar de Simon
Liniile si tipul vehiculelor deservite la data de 01.02.2011:
- Liniile 253, 282 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4 si Rocar de Simon
- Liniile 368, 605, 645 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4
- Linia 261 - autobuze Rocar de Simon
- Linia expres 780 - Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4
- Linia 422 - autobuze Rocar de Simon
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Chev Celios
Linia 253 este deservita numai cu Citaro.
Linia 605 nu apartine de Floreasca, ci de Pipera.
Linia 645 a fost desfiitata si nu a avut niciodata Citaro.
Si mai avem si linia 143 care este cu Citaro si RdS.
Linia 253 este deservita numai cu Citaro.
Linia 605 nu apartine de Floreasca, ci de Pipera.
Linia 645 a fost desfiitata si nu a avut niciodata Citaro.
Si mai avem si linia 143 care este cu Citaro si RdS.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Victor92
Uitandu-ma peste poze, observ ca trecerea anilor si-a pus amprenta si peste aceasta autobaza, construita candva inainte de-al doilea razboi mondial . RATB are in plan modernizarea acesteia? Asta bine inteles daca va exista o posibilitate financiara. Prin 2008, pana sa primeasca Mercedes Citaro, viitorul autobazei era pus sub semnul intrebarii, deoarece "rechinii imobiliari" isi pusesera ochii pe terenul respectiv.
De asemenea, de nea Cucu Ilie ( schimbul 1, 6270) mai stiti ceva? I s-a reparat autobuzul ?
Uitandu-ma peste poze, observ ca trecerea anilor si-a pus amprenta si peste aceasta autobaza, construita candva inainte de-al doilea razboi mondial . RATB are in plan modernizarea acesteia? Asta bine inteles daca va exista o posibilitate financiara. Prin 2008, pana sa primeasca Mercedes Citaro, viitorul autobazei era pus sub semnul intrebarii, deoarece "rechinii imobiliari" isi pusesera ochii pe terenul respectiv.
De asemenea, de nea Cucu Ilie ( schimbul 1, 6270) mai stiti ceva? I s-a reparat autobuzul ?
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Victor92
Te-am intrebat asta ca tot au fost furnizate azi poze/informatii la cald in legatura cu autobaza Floreasca .
P.s.:Luna asta pe ce linie e turat ?
Gabi23 wrote:
Da i s-a reparat 6270 .
Te-am intrebat asta ca tot au fost furnizate azi poze/informatii la cald in legatura cu autobaza Floreasca .
P.s.:Luna asta pe ce linie e turat ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Victor92 wrote:Nu este adevarat. Conform datelor din arhiva ITB/RATB, constructia a inceput in anul 1949 si autobaza a fost inaugurata un an mai tarziu, in luna iulie 1950.
Uitandu-ma peste poze, observ ca trecerea anilor si-a pus amprenta si peste aceasta autobaza, construita candva inainte de-al doilea razboi mondial .
📖 Pagination options