Topic: Repartizarea autobuzelor
1252 posts, 363881 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
anndrei
Punctul de fierbere al antigelelului este la peste 100 de Grade Celsius deoarece instalatia de racire este sub presiune.
Punctul de fierbere al antigelelului este la peste 100 de Grade Celsius deoarece instalatia de racire este sub presiune.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Eu nu inteleg de ce ai merge doar cu 783 cand ai 9 (NOUA) regionale la fix acelasi tarif. Ca sa nu mai zic de tren...
Eu nu inteleg de ce ai merge doar cu 783 cand ai 9 (NOUA) regionale la fix acelasi tarif. Ca sa nu mai zic de tren...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
E utilizata mult inlcusiv in urban. Inclusiv eu m-am invatat cu ea ca mai ales la ora de varf se misca mai repede pana la Presei.
E utilizata mult inlcusiv in urban. Inclusiv eu m-am invatat cu ea ca mai ales la ora de varf se misca mai repede pana la Presei.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
mihai565
Avem noutati pentru periferie -#4826,#4714,#4717,#4723,#4774,#4787.#4789,#4988,6285,#4943,4945,#4770,#4960,#6271,#4618
Avem noutati pentru periferie -#4826,#4714,#4717,#4723,#4774,#4787.#4789,#4988,6285,#4943,4945,#4770,#4960,#6271,#4618
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ADK
Ca fapt-divers, E4-urile pe periferii intrau încă de prin 2013, dacă nu chiar mai devreme, ce-i așa noutate?
Ca fapt-divers, E4-urile pe periferii intrau încă de prin 2013, dacă nu chiar mai devreme, ce-i așa noutate?
- Andrei98
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Gabi23
4826, 4714, 4723 circulă de mult timp pe liniile din județul Ilfov.
De la Floreasca am văzut 4901 și 4908 pe linia 444 spre Piscu zilele trecute.
Probabil va începe cât de curând, în următoarele luni, retragerea definitivă din circulație a unei părți importante din autobuzele Euro 3 cu grad de uzură mare.
4826, 4714, 4723 circulă de mult timp pe liniile din județul Ilfov.
De la Floreasca am văzut 4901 și 4908 pe linia 444 spre Piscu zilele trecute.
Probabil va începe cât de curând, în următoarele luni, retragerea definitivă din circulație a unei părți importante din autobuzele Euro 3 cu grad de uzură mare.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
Și la Ferentari au (re)început să circule pe liniile 4xx cel puțin 4748, 4796, 4888, 4890, 6240, 6255, pe lângă 4911 și 6237, care circulau de mai mult timp.
Și la Ferentari au (re)început să circule pe liniile 4xx cel puțin 4748, 4796, 4888, 4890, 6240, 6255, pe lângă 4911 și 6237, care circulau de mai mult timp.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Gabi23 wrote here:Bine ar fi, dar nu cred, e prea mare atasamentul fata de carpeala E3-urilor...
Probabil va începe cât de curând, în următoarele luni, retragerea definitivă din circulație a unei părți importante din autobuzele Euro 3 cu grad de uzură mare.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
La Titan au reintrat 4966 si 4969, insa lista se va mari odata cu retragerea treptata a euro 3, pe masura ce expira rovinietele. Euro 3 vor ramane în oras, insa doar cele bune.
La Titan au reintrat 4966 si 4969, insa lista se va mari odata cu retragerea treptata a euro 3, pe masura ce expira rovinietele. Euro 3 vor ramane în oras, insa doar cele bune.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Gabi23
Așa și Rocar și DAF se reparau mai ușor și fugeau șoferii de Euro 3 și Euro 4 mai ales că aveau camere, erau prea noi, piese scumpe și multe alte motive. Și în 2010-2011 s-a spus, gata eficientizăm parcul. Autobaze Nordului și Pipera aveau la vremea respectivă zeci de autobuze noi, care stăteau și circulau preferențial. Trebuie să evoluăm, timpul trece, au trecut 15 ani și ar trebui stopată orice achiziție de piese pentru Euro 3, iar tot ce este retras din circulație să fie descompletat de ORICE piesă sau element de caroserie reutilizabil.
Așa și Rocar și DAF se reparau mai ușor și fugeau șoferii de Euro 3 și Euro 4 mai ales că aveau camere, erau prea noi, piese scumpe și multe alte motive. Și în 2010-2011 s-a spus, gata eficientizăm parcul. Autobaze Nordului și Pipera aveau la vremea respectivă zeci de autobuze noi, care stăteau și circulau preferențial. Trebuie să evoluăm, timpul trece, au trecut 15 ani și ar trebui stopată orice achiziție de piese pentru Euro 3, iar tot ce este retras din circulație să fie descompletat de ORICE piesă sau element de caroserie reutilizabil.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
Oricum piese de euro 3 se aduc doar cele de utilizare zilnica, piese mai sensibile (cv, casete directie etc) nu se prea mai aduc.
Oricum piese de euro 3 se aduc doar cele de utilizare zilnica, piese mai sensibile (cv, casete directie etc) nu se prea mai aduc.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
1689
Poate ar trebui evaluata inainte starea vehiculului... Mai eles la E3 sint multe care au foarte putini km, care au stat ani de zile imobilizate si - probabil - sint intr-o stare mai buna decit unele mentinute inca in circulatie pe principiul “titularii fac minuni”...
Dar cine sa mai faca aceasta expertiza tehnica ?
Gabi23 wrote here:
[...], au trecut 15 ani și ar trebui stopată orice achiziție de piese pentru Euro 3, iar tot ce este retras din circulație să fie descompletat de ORICE piesă sau element de caroserie reutilizabil.
Poate ar trebui evaluata inainte starea vehiculului... Mai eles la E3 sint multe care au foarte putini km, care au stat ani de zile imobilizate si - probabil - sint intr-o stare mai buna decit unele mentinute inca in circulatie pe principiul “titularii fac minuni”...
Dar cine sa mai faca aceasta expertiza tehnica ?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Axel
#4956 a circulat mai mereu in periferie chiar si pe fostul 471 ....
#4956 a circulat mai mereu in periferie chiar si pe fostul 471 ....
📖 Pagination options