Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
294 posts, 67841 views
📖 Pagination options
- Daddy
-
Posted:
-
Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
A inceput deja organizarea de santier pentru podul de la Metalurgiei? Azi la capatul vestic al viitorului pod intrasera cu buldozerele si nivelau spatiul verde/terenul viran dintre Grand Arena si intrarea Selgros iar pe partea nordica au inceput sa scoata gardurile ce delimitau spatiul verde in zona statiei de autobuz 102,141,220 sens Brancoveanu.
A inceput deja organizarea de santier pentru podul de la Metalurgiei? Azi la capatul vestic al viitorului pod intrasera cu buldozerele si nivelau spatiul verde/terenul viran dintre Grand Arena si intrarea Selgros iar pe partea nordica au inceput sa scoata gardurile ce delimitau spatiul verde in zona statiei de autobuz 102,141,220 sens Brancoveanu.
- MikeT
-
Posted:
-
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Daddy
Nu am vazut niciun panou. Acum de pe 1 au intrat, au ingradit si au nivelat tot acel teren, exact unde va incepe podul.
Nu am vazut niciun panou. Acum de pe 1 au intrat, au ingradit si au nivelat tot acel teren, exact unde va incepe podul.
IMG-20210903-122620 (1).jpg (1.25 MB; downloaded 5366 times)
- MikeT
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
andreiiul
Credeti ca se impiedica Baluta de informare si afisare panouri? Nu e nici primul caz si sigur nici ultimul. Doar nu vreti ca Politia Locala sa ameneze constructorul ca nu a montat panoul.
In alta ordine de idei, reabilitarea Oltenitei bate pasul pe loc. In afara de lucrarile de la fostul City Mall avem 0 miscare dar multe tramvaie cu 4 roti
Credeti ca se impiedica Baluta de informare si afisare panouri? Nu e nici primul caz si sigur nici ultimul. Doar nu vreti ca Politia Locala sa ameneze constructorul ca nu a montat panoul.
In alta ordine de idei, reabilitarea Oltenitei bate pasul pe loc. In afara de lucrarile de la fostul City Mall avem 0 miscare dar multe tramvaie cu 4 roti
- ionutz18
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Daddy
Sunt si alte marcaje ce pot avea legatura cu podul. In zona pietonala de la capatul lui 73 dar si pe trotuarul din zona centrului de bilete din zona. Saptamana trecuta faceau masuratori in curtea autobazei in acea zona unde, conform proiectului, se va expropria si se va taia probabil (aproape) tot spatiul verde.
Sunt si alte marcaje ce pot avea legatura cu podul. In zona pietonala de la capatul lui 73 dar si pe trotuarul din zona centrului de bilete din zona. Saptamana trecuta faceau masuratori in curtea autobazei in acea zona unde, conform proiectului, se va expropria si se va taia probabil (aproape) tot spatiul verde.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
BIGRED1984
Ma uitam pe documentatia tehnica atasata, n-are cum niciodata sa faca ce (aberatii) zic ei acolo ...
latime totala 44,4m ... 8 benzi de masina si tramvai si trotuare de 2m...
Macar daca ar avea bunul simt sa puna maculatura asta peste GMaps, sa vada ce inseamna 44.4 m in zona aia, cate exproprieri si demolari trebuie facute.
Sa ne reamintim ca si la pasaj Pta Sudului proiectul avea o gramada de benzi de circulatie, incadrare ..alea alea ... bașca benzi de intors troleibuz ...
si la implementare , brusc au disparut metri , parca nu se mai pupa cu maculatura.
Ma uitam pe documentatia tehnica atasata, n-are cum niciodata sa faca ce (
latime totala 44,4m ... 8 benzi de masina si tramvai si trotuare de 2m...
Macar daca ar avea bunul simt sa puna maculatura asta peste GMaps, sa vada ce inseamna 44.4 m in zona aia, cate exproprieri si demolari trebuie facute.
Sa ne reamintim ca si la pasaj Pta Sudului proiectul avea o gramada de benzi de circulatie, incadrare ..alea alea ... bașca benzi de intors troleibuz ...
si la implementare , brusc au disparut metri , parca nu se mai pupa cu maculatura.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
Studiul de impact:
https://dspb.ro/studiul-de-impact-pentru-proiectul-primariei-sector-4-privind-construire-pasaj-rutier-suprateran-intersectia-dintre-str-turnu-magurele-x-bd-metalurgiei-x-bd-alexandru-obregia-59-pg/
Termen executie 18 luni (se avansează undeva si 21 luni pt solutia aleasă), panouri fonoizolatoare, fatade vegetale pe structura, distanta dintre primul bloc (C1A) si carosabil de 6.7m la startul rampei.
Studiul de impact:
https://dspb.ro/studiul-de-impact-pentru-proiectul-primariei-sector-4-privind-construire-pasaj-rutier-suprateran-intersectia-dintre-str-turnu-magurele-x-bd-metalurgiei-x-bd-alexandru-obregia-59-pg/
Termen executie 18 luni (se avansează undeva si 21 luni pt solutia aleasă), panouri fonoizolatoare, fatade vegetale pe structura, distanta dintre primul bloc (C1A) si carosabil de 6.7m la startul rampei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Multe proiecte pornesc cu un plan si sufera modificari, cel mult sa vedem ce scrie in AC dar si aceea se poate modifica pe parcurs.
Multe proiecte pornesc cu un plan si sufera modificari, cel mult sa vedem ce scrie in AC dar si aceea se poate modifica pe parcurs.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Am citit studiul de impact de mai sus. Maculatura... cat de mult BS.
Am citit studiul de impact de mai sus. Maculatura... cat de mult BS.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
MikeT
In baza acelui studiu de impact se va elibera acordul de mediu si apoi autorizatia. Bine, la autorizatie nu era problema, ca primaria isi autorizeaza proiectul.
In baza acelui studiu de impact se va elibera acordul de mediu si apoi autorizatia. Bine, la autorizatie nu era problema, ca primaria isi autorizeaza proiectul.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Andrei98
Mi-e frica sa nu ramanem fara spatiul pentru linia de tramvai cand o sa observe ce proiectul nu se pupa cu situatia din teren si o sa inceapa sa-l modifice pe parcurs. Doar asa am patit si la Piata Sudului unde trebuia sa intoarca troleibuzul...
Mi-e frica sa nu ramanem fara spatiul pentru linia de tramvai cand o sa observe ce proiectul nu se pupa cu situatia din teren si o sa inceapa sa-l modifice pe parcurs. Doar asa am patit si la Piata Sudului unde trebuia sa intoarca troleibuzul...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)
•
Choose destination