Topic: V3A-93
2015 posts, 691115 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
Astăzi pe linia 41 a intrat... 324. După mult timp.
Deși vagonul tehnic este ok, estetic îți produce scârbă. Nu știu de ce a fost trimis astăzi pe 41, fiind titular pe 32. Fiind propus pentru RK, aceaste probleme se vor rezolva.
Pe afișajul din spate, scria 32 =)
Astăzi pe linia 41 a intrat... 324. După mult timp.
Deși vagonul tehnic este ok, estetic îți produce scârbă. Nu știu de ce a fost trimis astăzi pe 41, fiind titular pe 32. Fiind propus pentru RK, aceaste probleme se vor rezolva.
Pe afișajul din spate, scria 32 =)
324 spate - linia 41 - Ghencea (1).jpg (381.09 KB; downloaded 4090 times)
324 spate - linia 41 - Ghencea (2).jpg (324.96 KB; downloaded 4090 times)
324 dreapta corp B - linia 41 - Ghencea (3).jpg (369.81 KB; downloaded 4090 times)
324 față - linia 41 - Ghencea (4).jpg (429.55 KB; downloaded 4090 times)
324 spate - linia 41 - Drumul Taberei (5).jpg (887.89 KB; downloaded 4090 times)
324 bord - linia 41 - Parc Drumul Taberei (6).jpg (1.01 MB; downloaded 4090 times)
324 dreapta corp A - linia 41 - Ghencea (7).jpg (1003.58 KB; downloaded 4059 times)
324 față - linia 41 - Ghencea (8).jpg (1.07 MB; downloaded 4059 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Andrei98
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Pentru acoperiș n-am mai avut vopsea, parcă nu ar fi același vagon . Parcă vezi că e vreun motiv stupid, că n-aveau scară
URAC ar trebui să facă toate ”ciocănelile” astea la vagoane, revopsiri, schimbat linoleum, reparații după accidente etc. O uzină de reparații modernă performantă și eficientă pentru vehiculele STB. Nu s-a vrut niciodată să se facă lucrurile cum trebuie...
Pentru acoperiș n-am mai avut vopsea, parcă nu ar fi același vagon . Parcă vezi că e vreun motiv stupid, că n-aveau scară
URAC ar trebui să facă toate ”ciocănelile” astea la vagoane, revopsiri, schimbat linoleum, reparații după accidente etc. O uzină de reparații modernă performantă și eficientă pentru vehiculele STB. Nu s-a vrut niciodată să se facă lucrurile cum trebuie...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Andrei98
O poza si din spate. Nu este decat o spoiala facuta in mare graba, probabil in urma reclamatiilor.
O poza si din spate. Nu este decat o spoiala facuta in mare graba, probabil in urma reclamatiilor.
IMG_1351.jpg (731.73 KB; downloaded 3576 times)
- orex
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
Fiind făcută în depou, evident că "n-au avut bani" și de înlocuirea stopurilor, revopsirea acoperișului, vopsea aplicată mai cu grijă (desigur, probabil fiind făcut noaptea în depou...)..
Și de legendarul afișaj din spate care, în continuare, afișează 32
Fiind făcută în depou, evident că "n-au avut bani" și de înlocuirea stopurilor, revopsirea acoperișului, vopsea aplicată mai cu grijă (desigur, probabil fiind făcut noaptea în depou...)..
Și de legendarul afișaj din spate care, în continuare, afișează 32
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ADK
În mod normal n-ar trebui să existe reclamații dacă unii ar fi conștienți că unele mașini din dotare (sau vagoane, în acest caz) sunt o problemă. Este ruginit sau are alte probleme, fie de ordin estetic sau tehnic, nu aștepta ca să ți-l reclame lumea ca să iei măsuri, că mulți au obiceiul să meargă ”pe burtă”, mai bine fără un tur decât cu o mașină în plus pe traseu chiar dacă-i apt tehnic dar estetic este dărâmabil, valabil și invers. În ambele situații și oricând se constată o problemă dar mai ales în aceste două situații, trebuie retras și remediată problema dacă mai este posibil. Din păcate ei nici măcar din becurile arse nu le înlocuiesc, sau să schimbe dispersoarele decolorate sau sparte...
În mod normal n-ar trebui să existe reclamații dacă unii ar fi conștienți că unele mașini din dotare (sau vagoane, în acest caz) sunt o problemă. Este ruginit sau are alte probleme, fie de ordin estetic sau tehnic, nu aștepta ca să ți-l reclame lumea ca să iei măsuri, că mulți au obiceiul să meargă ”pe burtă”, mai bine fără un tur decât cu o mașină în plus pe traseu chiar dacă-i apt tehnic dar estetic este dărâmabil, valabil și invers. În ambele situații și oricând se constată o problemă dar mai ales în aceste două situații, trebuie retras și remediată problema dacă mai este posibil. Din păcate ei nici măcar din becurile arse nu le înlocuiesc, sau să schimbe dispersoarele decolorate sau sparte...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93
shoppy
Pai daca singurul criteriu de performanta este numarul de masini la traseu, cred si eu ca electromecanicele reparate cu patentul sunt la traseu si electronicele la gard, astea cu rugina si stopuri sunt deja ultra fineturi.
Pai daca singurul criteriu de performanta este numarul de masini la traseu, cred si eu ca electromecanicele reparate cu patentul sunt la traseu si electronicele la gard, astea cu rugina si stopuri sunt deja ultra fineturi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
N-ai sa vezi inca 50 de ani de acum incolo...
orex wrote here:
Abia astept sa le punem in ”parcul rece” de tramvaie!
N-ai sa vezi inca 50 de ani de acum incolo...
- orex
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
📖 Pagination options