Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
225 posts, 2189250 views
📖 Pagination options
- CristianSTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
CristianSTB
Dar La 192 ii mai pot face RK (adica sa ii puna echipamente INDAELTRAC sau SAERP) sau va fi casat ?
Dar La 192 ii mai pot face RK (adica sa ii puna echipamente INDAELTRAC sau SAERP) sau va fi casat ?
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
FabiM
E pe lista de casare, nu îl vad sa mai aibă vreo șansa…
E pe lista de casare, nu îl vad sa mai aibă vreo șansa…
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Mr. Tramvai
Dupa aproximativ o luna de absența, 361 a revenit astăzi, evident pe linia 41.
Dupa aproximativ o luna de absența, 361 a revenit astăzi, evident pe linia 41.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
punmeister
...
...
20210809_111622.jpg (960.3 KB; downloaded 3397 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Cezar210
205 și 361, revenire recent, astăzi pe linia 41 in zona Drumul Taberei.
Totuși, 361 ar cam necesita niste bandaje noi... In rest, ambele sunt foarte bune tehnic și încă rezistă la performanțele liniei 41!
361 are, pe partea stângă, 3 geamuri fixe în locul celor rabatabile. Nu am văzut situația pe partea dreapta iar la 205 nu cred că sunt astfel de "ajustări"
205 și 361, revenire recent, astăzi pe linia 41 in zona Drumul Taberei.
Totuși, 361 ar cam necesita niste bandaje noi... In rest, ambele sunt foarte bune tehnic și încă rezistă la performanțele liniei 41!
361 are, pe partea stângă, 3 geamuri fixe în locul celor rabatabile. Nu am văzut situația pe partea dreapta iar la 205 nu cred că sunt astfel de "ajustări"
205 față - linia 41 - Drumul Taberei (1).jpg (432.2 KB; downloaded 3149 times)
361 stânga spate - linia 41 - Drumul Taberei (+3 geamuri fixe) (2).jpg (983.18 KB; downloaded 3149 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
ADK
Măcar #205 are geamuri normale, culisante, nu prostiile alea rabatabile ca la metrou care mori vara în ele (deși cel mai probabil foarte multe tramvaie au venit echipate așa pentru a evita accidentarea vreunui călător care scoate mâna afară, dar la 415T seria 5200 nu au nici-o scuză). #192 nu era în proiect să fie modernizat și el? acum e pe lista de casare, după ce a stat mai bine de 10 ani nemișcat? nu știu de ce l-o fi dus la direct la URAC și l-au dus la Colentina, dacă știau că urmează să fie modificat doar la partea de electronică.
Măcar #205 are geamuri normale, culisante, nu prostiile alea rabatabile ca la metrou care mori vara în ele (deși cel mai probabil foarte multe tramvaie au venit echipate așa pentru a evita accidentarea vreunui călător care scoate mâna afară, dar la 415T seria 5200 nu au nici-o scuză). #192 nu era în proiect să fie modernizat și el? acum e pe lista de casare, după ce a stat mai bine de 10 ani nemișcat? nu știu de ce l-o fi dus la direct la URAC și l-au dus la Colentina, dacă știau că urmează să fie modificat doar la partea de electronică.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Stefan28
La metrou își face treaba foarte bine ventilația forțată vara dacă geamurile sunt închise...
La metrou își face treaba foarte bine ventilația forțată vara dacă geamurile sunt închise...
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
ADK
La subsol este și o altă situație dpdv atmosferic.
La subsol este și o altă situație dpdv atmosferic.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
vl273
La iva se ventileaza foarte bine, fiind vorba de vagoane independente unul fata de altul. La cele noi , unde trenul este continuu, este jale mai ales in aglomeratie , cand practic se degaja caldura si aerul devine irespirabil ....
La iva se ventileaza foarte bine, fiind vorba de vagoane independente unul fata de altul. La cele noi , unde trenul este continuu, este jale mai ales in aglomeratie , cand practic se degaja caldura si aerul devine irespirabil ....
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
ADK
Eu mă refeream defapt la tramvaiele cu asemenea tip de geamuri, dar am făcut o "paranteză" că se găsesc și la metrou asemenea geamuri.
Eu mă refeream defapt la tramvaiele cu asemenea tip de geamuri, dar am făcut o "paranteză" că se găsesc și la metrou asemenea geamuri.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Chev Celios
Se numeste fereastra rabatabila nu "ca la metrou". Avem ferestre culisante si ferestre rabatabile.
Se numeste fereastra rabatabila nu "ca la metrou". Avem ferestre culisante si ferestre rabatabile.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
ADK
În fine. Într-adevăr așa e varianta corectă. 🙂
În fine. Într-adevăr așa e varianta corectă. 🙂
- CristianSTB
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
cris_m
Sper ca glumesti cu sursa informatiei. Ca sa fiu indiscret, el de unde stie?
Sper ca glumesti cu sursa informatiei. Ca sa fiu indiscret, el de unde stie?
📖 Pagination options