Topic: Câmpina > Brașov (km 96 - km 168)
53 posts, 28272 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Câmpina > Brașov (km 96 - km 168)
Utilizator anonim
Va invit la o plimbare foto intre Campina si Brasov. Aceasta ruta traverseaza muntii Carpati din zona Campina prin Valea Prahovei pana in depresiunea Brasov. Distanta totala este de 74 km iar traseul include mai multe poduri si podete si 2 tuneluri intre Predeal si Brasov.
Traseul cu garile din statiunile montane: Campina - Breaza - Comarnic - Sinaia - Busteni - Azuga - Predeal - Brasov.
Plecam din Gara Campina, precizez ca tronsonul de la intrarea in Gara Campina pana la Predeal este in curs de modernizare (inclusiv garile).
De la Predeal la Brasov sunt 2 tuneluri - Tunelul Mare si cel de la Timisu de Sus executate intre 1876-1879 si refacute intre anii 1946-1948.
Va invit la o plimbare foto intre Campina si Brasov. Aceasta ruta traverseaza muntii Carpati din zona Campina prin Valea Prahovei pana in depresiunea Brasov. Distanta totala este de 74 km iar traseul include mai multe poduri si podete si 2 tuneluri intre Predeal si Brasov.
Traseul cu garile din statiunile montane: Campina - Breaza - Comarnic - Sinaia - Busteni - Azuga - Predeal - Brasov.
Plecam din Gara Campina, precizez ca tronsonul de la intrarea in Gara Campina pana la Predeal este in curs de modernizare (inclusiv garile).
De la Predeal la Brasov sunt 2 tuneluri - Tunelul Mare si cel de la Timisu de Sus executate intre 1876-1879 si refacute intre anii 1946-1948.
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
smokeone
Sunt reusite pozele,super peisaje.Nu cred ca sunt multe persoane care sa nu stie zonele astea.Sper sa se refaca mai repede infrastructura.
In legatura cu restul traseelor,sunt de parere ca nu este nevoie de infrastructura numai in zonele astea ci in toate zonele,trebuie schimbate si multe vagoane si locomotive,este pacat sa nu se faca mai mult de atat...
Sunt reusite pozele,super peisaje.Nu cred ca sunt multe persoane care sa nu stie zonele astea.Sper sa se refaca mai repede infrastructura.
In legatura cu restul traseelor,sunt de parere ca nu este nevoie de infrastructura numai in zonele astea ci in toate zonele,trebuie schimbate si multe vagoane si locomotive,este pacat sa nu se faca mai mult de atat...
- stakee
-
Posted:
-
Re: Gari
stakee
Sinaia
Sinaia
Sinaia 1.jpg (256.94 KB; downloaded 4717 times)
Sinaia 2.jpg (234.4 KB; downloaded 4717 times)
Sinaia 3.jpg (173.55 KB; downloaded 4713 times)
Sinaia 4.jpg (219.62 KB; downloaded 4715 times)
Sinaia 5.jpg (207.83 KB; downloaded 4720 times)
Sinaia 6.jpg (169.39 KB; downloaded 4714 times)
Sinaia 7.jpg (266.49 KB; downloaded 4714 times)
Sinaia 8.jpg (177.2 KB; downloaded 4718 times)
Sinaia 9.jpg (191.08 KB; downloaded 4715 times)
Sinaia 10.jpg (525.5 KB; downloaded 4715 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Der Hofmeister
Avem instituita restrictie de viteza la 40-50 km/h (in functie de dificultatea portiunilor pe care se circula) pe tronsonul Brasov - Predeal, in ambele sensuri. Aceasta a intrat in vigoare de acum o luna.
Avem instituita restrictie de viteza la 40-50 km/h (in functie de dificultatea portiunilor pe care se circula) pe tronsonul Brasov - Predeal, in ambele sensuri. Aceasta a intrat in vigoare de acum o luna.
- George
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
George
Se stie cumva de ce? Am vazut ca in noul mers al trenurilor timpul de parcurs intre Brasov si Predeal s-a lungit semnificativ.
Din cate tin minte, linia asta a fost ultima reabilitata - ma refer la reabilitarile "clasice" din anii 90, cand am avut totusi vitezele cele mai mari pe calea ferata romana - catre anul 2000, si multa vreme a fost intr-o stare tehnica foarte buna. In zona tunelurilor s-au facut si diverse amenajari ale cursurilor de apa, a fost inlocuita reteaua electrica, asa incat intotdeauna am fost de parere ca linia asta ar trebui sa intre ultima in reabilitarea "noua", dupa ce tot restul coridorului IV va fi gata.
Bine, banuiesc ca un minim de intretinere n-ar strica...
Se stie cumva de ce? Am vazut ca in noul mers al trenurilor timpul de parcurs intre Brasov si Predeal s-a lungit semnificativ.
Din cate tin minte, linia asta a fost ultima reabilitata - ma refer la reabilitarile "clasice" din anii 90, cand am avut totusi vitezele cele mai mari pe calea ferata romana - catre anul 2000, si multa vreme a fost intr-o stare tehnica foarte buna. In zona tunelurilor s-au facut si diverse amenajari ale cursurilor de apa, a fost inlocuita reteaua electrica, asa incat intotdeauna am fost de parere ca linia asta ar trebui sa intre ultima in reabilitarea "noua", dupa ce tot restul coridorului IV va fi gata.
Bine, banuiesc ca un minim de intretinere n-ar strica...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Utilizator anonim
Pe tronsonul ala mare parte din zone sunt cu traverse din lemn, am mers pe jos pe o portiune in zona aia si trecerea timpului si-a spus cuvantul.
Nu ma astept la o imbunatatire in zona pana la intrarea in modernizare...
Pe tronsonul ala mare parte din zone sunt cu traverse din lemn, am mers pe jos pe o portiune in zona aia si trecerea timpului si-a spus cuvantul.
Nu ma astept la o imbunatatire in zona pana la intrarea in modernizare...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Dr2005
Poţi să circuli şi cu 140 km/h pe traverse de lemn, nu traversele sunt problema. Însă sunt tot felul de defecte ale şinei (ca să mă exprim plastic: gropi în şine), şuruburi lipsă... bine, mai e şi faptul că avem declivităţi mari, deci nici după reabilitare nu cred că se va merge cu mai mult de 80 km/h între Predeal şi Timişu de Jos. Că altfel ori arzi izolaţia motoarelor electrice de tracţiune (la urcare) ori nu te mai opreşti până la Feldioara (la coborâre). Desigur, poţi să pui câteva trenuri de călători uşoare şi cu procent de frânare mare, dar asta înseamnă să iei rame electrice cu frână electromagnetică sau locomotive care pot comanda asemenea frâne pe vagoane (deci nu EA, DA, LDH şi alte ,,vechituri").
Poţi să circuli şi cu 140 km/h pe traverse de lemn, nu traversele sunt problema. Însă sunt tot felul de defecte ale şinei (ca să mă exprim plastic: gropi în şine), şuruburi lipsă... bine, mai e şi faptul că avem declivităţi mari, deci nici după reabilitare nu cred că se va merge cu mai mult de 80 km/h între Predeal şi Timişu de Jos. Că altfel ori arzi izolaţia motoarelor electrice de tracţiune (la urcare) ori nu te mai opreşti până la Feldioara (la coborâre). Desigur, poţi să pui câteva trenuri de călători uşoare şi cu procent de frânare mare, dar asta înseamnă să iei rame electrice cu frână electromagnetică sau locomotive care pot comanda asemenea frâne pe vagoane (deci nu EA, DA, LDH şi alte ,,vechituri").
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Der Hofmeister
Crapaturi in sine apar in zonele cu pante accentuate si pe zonele de franare puternica. Cu privire la traversele de lemn, acestea nu se regasesc decat in portiuni reduse din traseu. In rest, ai traverse de beton. In legatura cu viteza, cu mai mult de 60, cu indulgenta 70 km/h nu se circula niciodata pe acest tronson. Ar fi o singura portiune pe care, teoretic, s-ar putea circula la 80 km/h - linia dreapta dintre iesirea din gara Darste si podul CF de peste Bd. Harmanului. Dar practic asa ceva nu se intampla, desi exista intotdeauna o usoara crestere a vitezei in zona indicata, insa apoi se intra pe franare in zona ramificatiilor pentru ganiturile de marfa, de dupa podul Zizin.
Motivul instituirii restrictiei este cert - uzura accentuata a infrastructurii. Acum, ca e iarna, situatia e si mai dificila, astfel ca vreme neprielnica, se pleaca aproape intotdeauna "la dubla" din Brasov.
Crapaturi in sine apar in zonele cu pante accentuate si pe zonele de franare puternica. Cu privire la traversele de lemn, acestea nu se regasesc decat in portiuni reduse din traseu. In rest, ai traverse de beton. In legatura cu viteza, cu mai mult de 60, cu indulgenta 70 km/h nu se circula niciodata pe acest tronson. Ar fi o singura portiune pe care, teoretic, s-ar putea circula la 80 km/h - linia dreapta dintre iesirea din gara Darste si podul CF de peste Bd. Harmanului. Dar practic asa ceva nu se intampla, desi exista intotdeauna o usoara crestere a vitezei in zona indicata, insa apoi se intra pe franare in zona ramificatiilor pentru ganiturile de marfa, de dupa podul Zizin.
Motivul instituirii restrictiei este cert - uzura accentuata a infrastructurii. Acum, ca e iarna, situatia e si mai dificila, astfel ca vreme neprielnica, se pleaca aproape intotdeauna "la dubla" din Brasov.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Dr2005
Între Dârste şi intrarea în staţia Braşov se circula cândva cu 120 km/h... acum se circulă cu 100 după livret şi cine ştie cât după BAR
Între Dârste şi intrarea în staţia Braşov se circula cândva cu 120 km/h... acum se circulă cu 100 după livret şi cine ştie cât după BAR
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Der Hofmeister
Mecanicii de Brasov ii dau "blana" (pentru ca sunt de-ai locului si stiu cu ce se mananca glumesc), insa clujenii sau bucurestenii o iau mai "piano". Per total, maxim vreo 80, desi in livret se mentioneaza intr-adevar 100. Dar probabil s-o fi instituit si pe aici o mica restrictie, asa, de ochiu' soacrei.
Pur si simplu nu mai e ca inainte. Se simte si se vede. Si e rau.
Dr2005 wrote:
Între Dârste şi intrarea în staţia Braşov se circula cândva cu 120 km/h... acum se circulă cu 100 după livret şi cine ştie cât după BAR
Mecanicii de Brasov ii dau "blana" (pentru ca sunt de-ai locului si stiu cu ce se mananca glumesc), insa clujenii sau bucurestenii o iau mai "piano". Per total, maxim vreo 80, desi in livret se mentioneaza intr-adevar 100. Dar probabil s-o fi instituit si pe aici o mica restrictie, asa, de ochiu' soacrei.
Pur si simplu nu mai e ca inainte. Se simte si se vede. Si e rau.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Der Hofmeister
Avem instituita restrictie la 20 km/h in zona podului CF de la Timisul de Sus. Cel mai probabil, a fost expertizat tehnic de curand, iar rezultatele nu au fost incurajatoare.
Avem instituita restrictie la 20 km/h in zona podului CF de la Timisul de Sus. Cel mai probabil, a fost expertizat tehnic de curand, iar rezultatele nu au fost incurajatoare.
- Mokele
-
Posted:
-
Re: Campina > Brasov
Mokele
Gara din Sinaia cu peroanele modernizate. Corpul principal nu a fost atins de vreo modernizare semnificativa, din pacate
Gara din Sinaia cu peroanele modernizate. Corpul principal nu a fost atins de vreo modernizare semnificativa, din pacate
Fotografie0953.jpg (106.88 KB; downloaded 8199 times)
Fotografie0954.jpg (101.91 KB; downloaded 8199 times)
Fotografie0955.jpg (94 KB; downloaded 8199 times)
Fotografie0961.jpg (51.35 KB; downloaded 8194 times)
📖 Pagination options