Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 600246 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
Controale inopinate pentru verificarea curăţeniei şi a orarului la transportul în comun din Bucureşti şi Ilfov. TPBI : se lucrează la o platformă on – line pentru petiţii de la călători
Controale inopinate pentru verificarea curăţeniei şi a orarului la transportul în comun din Bucureşti şi Ilfov. TPBI : se lucrează la o platformă on – line pentru petiţii de la călători
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a început de astăzi, controale inopinate în depouri și autobaze pentru a verifica dacă vehiculele ies în traseu igienizate. De asemenea, de la începutul lunii se fac controale şi la capetele de linie pentru a verifica dacă şoferii respectă orele de plecare, potrivit unui comunicat al instituţiei care atrage atenţia operatorilor să respecte obligaţiile din contractele de delegare, în caz contrar riscă sancţiuni dure. Controalele vin după ce, de la 1 august a intrat în vigoare integrarea tarifară şi majorarea preţurilor pentru transportul în comun din Bucureşti (n.r biletul vechi, de 1,3 lei la STB pentru o călătorie rămâne valabil totuşi, până la sfârşitul lunii). Potrivit contractului de delegare semnat pentru o perioadă de 10 ani, pentru fiecare abatere constatată, amenda este de 100 de lei.
TPBI explică aceste verificări pe linie de curăţenie şi punctualitate prin dorinţa de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite călătorilor : ,,Aceste măsuri fac parte dintr-un pachet mai amplu, prin care TPBI urmărește creșterea gradului de confort și al calității serviciilor oferite călătorilor de către cei patru operatori de transport din regiunea București-Ilfov: STB SA, STV SA, Ecotrans STCM SRL și Regio Serv Transport SRL. Pe de altă parte, TPBI se va asigura că operatorii vor afișa în mijloacele de transport în comun atât indicativul vehiculului, cât și adresa de email și numărul de telefon unde călătorii să poată sesiza problemele apărute, pentru a fi soluționate cât mai operativ. În același timp, TPBI lucrează la o platformă publică de petiții, care va funcționa online și va centraliza toate petițiile din domeniul transportului public de călători pe regiunea București – Ilfov.”- comunicat TPBI.
Integrarea tarifară care se aplică de la 1 august la transportul în comun din Bucureşti nu a venit însă şi cu o afişare digitală a graficului de transport, măcar pe liniile principale ale STB.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
subway guru
Nu le trebuie nicio platforma, au aici destui petitori.
ADTPBI ar trebui sa fie principalul partener al Asociatiei Metrou Usor…
Nu le trebuie nicio platforma, au aici destui petitori.
ADTPBI ar trebui sa fie principalul partener al Asociatiei Metrou Usor…
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
În noul context 3 ( 2.5 ) lei / 90 minute și având în vedere numărul de tramvaie repartizate linia 46 își mai are rostul ?
În noul context 3 ( 2.5 ) lei / 90 minute și având în vedere numărul de tramvaie repartizate linia 46 își mai are rostul ?
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
mirceade
Dacă n-ar fi formată din trăncăniciuri care se descompun și care vin o dată pe oră, ar reprezenta o soluție directă de a ajunge de la periferia de est a capitalei direct la Gara de Nord.
Deloc de neglijat ținând cont că fiecare transbordare reduce atractivitatea soluției transportului în comun ca alternativă, în general.
Dacă n-ar fi formată din trăncăniciuri care se descompun și care vin o dată pe oră, ar reprezenta o soluție directă de a ajunge de la periferia de est a capitalei direct la Gara de Nord.
Deloc de neglijat ținând cont că fiecare transbordare reduce atractivitatea soluției transportului în comun ca alternativă, în general.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
E rușine să ne urcăm în metrou de la Republica / Costin Georgian direct la Gara de Nord ?
E rușine să ne urcăm în metrou de la Republica / Costin Georgian direct la Gara de Nord ?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
rosetti61
Daca nu schimbi la Dristor si vrei neaparat sa faci ocol prin Crangasi. Insa nici 46 nu te iarta - ca sa ajunga la gara trebuie sa faca ocolul ala din Titulescu prin Felix-Mihalache-Buzesti. Ar mai fi 79...
Daca nu schimbi la Dristor si vrei neaparat sa faci ocol prin Crangasi. Insa nici 46 nu te iarta - ca sa ajunga la gara trebuie sa faca ocolul ala din Titulescu prin Felix-Mihalache-Buzesti. Ar mai fi 79...
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
mirceade
Durează o viață să faci drumul cu metroul fără schimb la Dristor. Pe vremuri, când nu făcea manțocăreala aia dubioasă pe Dr. Felix era perfect pentru scopul respectiv. În fine, mi s-ar părea un traseu ideal pentru ce zic eu dacă s-ar suplimenta numărul de tramvaie, ar crește calitatea parcului rulant (calitatea șinei de sub el e bună pe traseu) și s-ar renunța poate la deviația respectivă.
andrei11 wrote here:
E rușine să ne urcăm în metrou de la Republica / Costin Georgian direct la Gara de Nord ?
Durează o viață să faci drumul cu metroul fără schimb la Dristor. Pe vremuri, când nu făcea manțocăreala aia dubioasă pe Dr. Felix era perfect pentru scopul respectiv. În fine, mi s-ar părea un traseu ideal pentru ce zic eu dacă s-ar suplimenta numărul de tramvaie, ar crește calitatea parcului rulant (calitatea șinei de sub el e bună pe traseu) și s-ar renunța poate la deviația respectivă.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
georgica2704
Că sa ajungă direct la Gara de Nord nu prea ai pe unde. In schimb posibil dus pe Pasajul Basarab spre Militari sau Ghencea. Calitatea șinei e buna până la Delfinului, apoi până la Republica e jale totală. Poate cu deschiderea terminalului de la Granitul ,le trimit acolo pe 14 și 46.
Că sa ajungă direct la Gara de Nord nu prea ai pe unde. In schimb posibil dus pe Pasajul Basarab spre Militari sau Ghencea. Calitatea șinei e buna până la Delfinului, apoi până la Republica e jale totală. Poate cu deschiderea terminalului de la Granitul ,le trimit acolo pe 14 și 46.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Cezar210
Părerea mea este că 14 ar deveni cam inutil la Granitul, fiind aproape identic cu 55, mai puțin ocolul pe la Foișorul de Foc. Plus că sa vezi doua linii cu indicativ diferit cu fix aceleași capete afișate e puțin dubios. Acum 14 mi se pare ok, la fel și 46.
Tot legat de linia 14, aveți idee de ce acum apare pe Info ca circuland pe traseul lui 40? Adică pe la Muncii.. conform info, acum dublează 40 cam 100%.. se pregătește vreo deviere sau ceva? Momentan doar stațiile apar pe traseu comun cu 40, cum se întâmplă înaintea oricărei devieri..
Părerea mea este că 14 ar deveni cam inutil la Granitul, fiind aproape identic cu 55, mai puțin ocolul pe la Foișorul de Foc. Plus că sa vezi doua linii cu indicativ diferit cu fix aceleași capete afișate e puțin dubios. Acum 14 mi se pare ok, la fel și 46.
Tot legat de linia 14, aveți idee de ce acum apare pe Info ca circuland pe traseul lui 40? Adică pe la Muncii.. conform info, acum dublează 40 cam 100%.. se pregătește vreo deviere sau ceva? Momentan doar stațiile apar pe traseu comun cu 40, cum se întâmplă înaintea oricărei devieri..
Screenshot_20210817_202345_ro.stbsa.jpg (642.57 KB; downloaded 2456 times)
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
dekolor
La mine apare traseul normal, posibil sa fi rezolvat intre timp.
La mine apare traseul normal, posibil sa fi rezolvat intre timp.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
cris_m
Uneori mai apar bug-uri de genul pe harta... dispar destul de repede oricum.
Uneori mai apar bug-uri de genul pe harta... dispar destul de repede oricum.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
N-au fost inutile nici inainte de 89, ambele linii, cand 13 (actual 55) si 14 se desparteau, ca si acum, la Mega Mall (fostul Electroaparataj), prima circuland pe Republicii (Pache Protopopescu actual), cea de-a doua pe Dimitrov (Ferdinand actual) si se reuneau la Traian!
Cezy210 wrote here:
Părerea mea este că 14 ar deveni cam inutil la Granitul, fiind aproape identic cu 55, mai puțin ocolul pe la Foișorul de Foc.
N-au fost inutile nici inainte de 89, ambele linii, cand 13 (actual 55) si 14 se desparteau, ca si acum, la Mega Mall (fostul Electroaparataj), prima circuland pe Republicii (Pache Protopopescu actual), cea de-a doua pe Dimitrov (Ferdinand actual) si se reuneau la Traian!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
ByOnu
orex, am citit mesajul tau de mai sus si nu vad nici macar un singur argument in el. Pur si simplu ai spus cum a fost inainte de 89, nimic mai mult. Din 89 s-au mai schimbat niste treburi, transportul este dinamic.
Nici eu nu sunt convins de a le avea pe 14 si 55 cu aceleasi puncte terminus.
Poate mai curand 36 sau 46 la Granitul. Mi se pare o diversificare mai rationala a traseelor.
orex, am citit mesajul tau de mai sus si nu vad nici macar un singur argument in el. Pur si simplu ai spus cum a fost inainte de 89, nimic mai mult. Din 89 s-au mai schimbat niste treburi, transportul este dinamic.
Nici eu nu sunt convins de a le avea pe 14 si 55 cu aceleasi puncte terminus.
Poate mai curand 36 sau 46 la Granitul. Mi se pare o diversificare mai rationala a traseelor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
Parcă ați fi copii ! Priviți 14 / 55 ca același traseu ( Cartierul Pantelimon - Foișor - Piața Sf. Vineri ) cu o mică excepție, pe parcursul a 4 stații traseul se ramifică. Ce mare lucru !
36 n-are treabă cu Ferdinand / Foișor și etc iar 46 ar trebui desființat. Și așa la ora actuală 46 e o glumă proastă.
Dacă e să mă întrebați pe mine acolo ar trebui 2 trasee
1) Cora Pantelimon - Mega Mall - Piața Iancului cu întoarcere prin Ferdinand - Mega Mall - Cora
și altul viceversa,
2) Cora Pantelimon - Mega Mall - Ferdinand cu întoarcere prin Piața Iancului - Mega Mall - Cora.
ByOnu, în noul context 90 minute / 2,5 ( 3 ) lei privește traseele mai flexibile ! Și mai ține cont că ai și metrou la Piața Iancului !
14 / 55 de la Iancului / Mihai Bravu spre Sf Vineri și viceversa cară aer efectiv, inclusiv în "red hour".
Parcă ați fi copii ! Priviți 14 / 55 ca același traseu ( Cartierul Pantelimon - Foișor - Piața Sf. Vineri ) cu o mică excepție, pe parcursul a 4 stații traseul se ramifică. Ce mare lucru !
36 n-are treabă cu Ferdinand / Foișor și etc iar 46 ar trebui desființat. Și așa la ora actuală 46 e o glumă proastă.
Dacă e să mă întrebați pe mine acolo ar trebui 2 trasee
1) Cora Pantelimon - Mega Mall - Piața Iancului cu întoarcere prin Ferdinand - Mega Mall - Cora
și altul viceversa,
2) Cora Pantelimon - Mega Mall - Ferdinand cu întoarcere prin Piața Iancului - Mega Mall - Cora.
ByOnu, în noul context 90 minute / 2,5 ( 3 ) lei privește traseele mai flexibile ! Și mai ține cont că ai și metrou la Piața Iancului !
14 / 55 de la Iancului / Mihai Bravu spre Sf Vineri și viceversa cară aer efectiv, inclusiv în "red hour".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination