Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2491 posts, 774783 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 130 131 132 133 134 135 136  ... 178
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Scaunele ce vor fi utilizate la RKurile de CH incepand cu 4014. 4014 este gata, mai asteapta sistemele de oglinzi cu camere, diaplayurile si instalarea prizelor USB.
Img67827.jpg (145.46 KB; downloaded 2722 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati bogdan63

Sunt sanse sa iasa luna asta la primele probe 4014?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Poate sa iasa si acum ca functional e de doua luni, a tot stat pentru scaune, ferestre si acum mai sunt de venit cele de mai sus. Dupa el ies destul de repede si restul.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Are tot ce ii trebuie...singurul lucru cu adevarat important este AC pe care nu il are. Decat acele oglinzi digitale, prize USB si scaune tapisate mai bine AC.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A expirat contractul de anul trecut, ultimul pe care trebuia montat era 4036, dar cum au vrut sa il scoata repede, a pierdut ocazia. Inteleg ca va fi reluata licitatia pentru CH PPC anul viitor cand sunt bani.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Nu inteleg de ce nu le monteaza direct la URAC cand le face RK. Adica sa fie prevazut RK cu tot cu montarea AC. Chiar nu se mai poate circula fara AC mai ales cu modelele de geamuri rabatabile prin care nu intra aer aproape deloc.
Sa ne gandim cand transpira un calator si face fleasca acel scaun tapisat. Ce se intampla cand se aseaza alt calator si altul? Seara sunt fleasca toate si intr-o luna miros a acru toate. Acele scaune sunt bune in tari civilizate unde functioneaza instalatia de climatizare.
Si cum treaba romaneasca se vede in orice, priviti cum au lasat teava de sub scaun fara dopuri. Acolo isi poate prinde degetul un copil fara probleme. Nu mai zic ca vor fi folosite pe post de cos de gunoi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Oricine le monteaza dintre STB sau URAC, tot trebuie aceeasi bani si licitatie. Plus ca URACul nu poate cumpara, tot prin STB achizitii vin.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Teava aceea verde de sustinere de sub scaun trebuia sa mai aiba un cot la 90 de grade si prelungita pana la perete sau in cel mai rau caz pus un dop, nu lasat asa acolo cu gaura.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

În Kent s-au furat multe din capacele respective puse la bare. A se observa mânerele de plastic din Citaro că li se distrug acele protecții. Nu cred că fix acolo e problema gravă de finisaj, dar se pot găsi soluții.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Sau ii sudau o tablita apoi ii rotunjea frumos muchiile. Arata super.
O alta eroare de proiectoare este lipsa luminilor de semnalizare in partea din fata a tramvaiului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Cum sa nu aiba semnalizare in fata??

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati WT_fan06

shoppy wrote here:
Teava aceea verde de sustinere de sub scaun trebuia sa mai aiba un cot la 90 de grade si prelungita pana la perete sau in cel mai rau caz pus un dop, nu lasat asa acolo cu gaura.
Acela este un simplu suport regăsit și în prezent pe toate V3A-urile, singurul element nou fiind culoarea vopselei. Spune multe...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

4014 asta imi aduce aminte de Daciile expuse la TIB in ultima parte a anilor ‘80.
Aceeasi Marie cu ceva briz-brizuri care sa ia ochii publicului.
Tramvai cu geamuri prinse in chedere, incalzit cu resou’ si fara AC in anul 2021 reflecta perfect nivelul tehnologic al URAC.
Ce s-a intimplat cu bulinutele alea scoase artistic din pistolul de vopsit la 4036 ? Erau de mega-efect artistic, pe verde ar fi aratat de secolul XXIII.

Dar cind am ajuns sa cirpim cu autocolant placajul, asta deja ni se pare statie orbitala.

Atita s-a putut.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Utilizator anonim wrote here:
Cum sa nu aiba semnalizare in fata??

Unde sunt? Cele care se vad sunt din lateral.

 


Go to page:  1  ... 130 131 132 133 134 135 136  ... 178
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433246 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use