Topic: Știri feroviare din România
1286 posts, 449039 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Sursa: CFR Călători
Pentru realizarea de către CFR SA de lucrări la infrastructura feroviară pe secțiile Conop – Milova – Radna și Radna – Păuliș, în circulația trenurilor vor interveni următoarele modificări, astfel:
în perioada 22/23 – 28/29 august 2021, trenul IR 346-1 București Nord – Curtici – Viena își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta București Nord – Arad – Conop – Curtici și circulă conform graficului de circulație pe ruta Curtici – Lokoshaza.
• va circula ca tren IR 12349/346 pe ruta ocolitoare București Nord (plecare ora 12.35) – Predeal – Brașov – Sighișoara -Simeria – Ilia – Lugoj – Timișoara Nord – Vinga – Arad – Curtici (sosire ora 01.43)- Budapesta Keleti – Viena.
în perioada 22 – 28 august 2021, trenul IR 1539/-2 Coșlariu- Cluj Napoca își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta Coșlariu – Cluj Napoca
• va circula ca tren IR 12539/-2 pe ruta Coșlariu (plecare ora 19.50) – Cluj Napoca (sosire ora 21.57).
în perioada 22/23 – 28/29 august 2021, trenul IR 347-2 Viena – Curtici – București Nord își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta Curtici – Arad – București Nord și circulă conform graficului de circulație pe ruta Viena – Budapesta Keleti – Lokoshaza – Curtici.
• va circula ca tren IR 12348/347 pe ruta ocolitoare Curtici (plecare ora 04.19) – Arad – Șag – Timișoara Nord – Recaș – Lugoj – Ilia – Simeria – Sighișoara- Brașov – Predeal – București Nord (sosire ora 17.32).
în perioada 21 – 28 august 2021 trenul IR 75-2 Budapesta Keleti – Arad – Brașov se anulează pe ruta Arad – Simeria – Brașov și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Budapesta Keleti – Lokoshaza – Curtici – Arad.
în perioada 22 – 29 august 2021 trenul IR 74-1 Brașov – Arad – Budapesta Keleti se anulează ruta Brașov – Simeria – Arad și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Arad – Curtici – Lokoshaza – Budapesta Keleti.
în perioada 21/22 – 28/29 august 2021 trenul IR 472-1 București Nord – Brașov – Budapesta Keleti se anulează pe ruta Brașov – Sibiu- Ilia – Radna – Curtici – Lokoshaza și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta București Nord – Brașov.
în perioada 22/23 – 29/30 august 2021 trenul IR 473-2 Budapesta Keleti – Brașov – București Nord se anulează pe ruta Lokoshaza – Curtici – Radna – Ilia – Sibiu – Brașov și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Brașov – București Nord.
în perioada 21/22 – 28/29 august 2021 trenul IR 1765/-2 Iași –Cluj Napoca – Timișoara Nord se anulează pe ruta Cluj Napoca – Timișoara Nord și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Iași – Cluj Napoca.
în perioada 22/23 – 29/30 august 2021 trenul IR 1766/-1 Timișoara Nord – Cluj Napoca – Iași se anulează pe ruta Timișoara Nord – Cluj Napoca și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Cluj Napoca – Iași.
în perioada 21/22 – 28/29 august 2021 trenul IR 1921/-2 Mangalia – București Nord – Simeria – Arad se anulează pe ruta Simeria – Arad și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Mangalia – București Nord – Simeria.
Pentru asigurarea legăturii între Mangalia și Arad în perioada 22 – 29 august 2021 trenul IR 12921 (ramură de la tren 1991/-2) va circula pe ruta Timișoara Nord (plecare ora 11.02) – Sag – Arad (sosire ora 11.59).
în perioada 22/23 – 29/30 august 2021 trenul IR 1922/-1 Arad – Simeria – București Nord – Mangalia se anulează pe ruta Arad – Simeria și circulă conform graficului de circulație pe ruta Simeria -București Nord – Mangalia. Pe ruta Arad (plecare ora 16.10) – Sag – Timișoara Nord (sosire ora 17.26) va circula ca tren IR 12922.
Sursa: CFR Călători
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
orex
Infrastructura feroviară îmbătrânită a României are nevoie în următorii 5 ani de 5,58 de miliarde de lei pentru lucrări de reînnoire și reparaţie
Infrastructura feroviară îmbătrânită a României are nevoie în următorii 5 ani de 5,58 de miliarde de lei pentru lucrări de reînnoire și reparaţie
Valoarea principalelor lucrări de reînnoire și reparaţie capitală la infrastructura feroviară necesare a fi realizate în următorii cinci ani se ridică la 5,58 miliarde de lei, transmite Agerpres, citând documente oficiale. Din această sumă, 4,07 miliarde de lei sunt pentru linii curente şi directe, iar 1,05 miliarde lei pentru alte elemente de infrastructură, potrivit proiectului de Hotărâre de Guvern privind aprobarea contractului de activitate şi performanţă al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA pentru perioada 2021 – 2025.
Pentru anul în curs, proiectul prevede pentru lucrările de reînnoire/reparaţie capitală necesare suma totală de 361,57 milioane de lei, din care 200,20 milioane de lei pentru 70 de kilometri de linii curente şi directe. Pentru poduri, podeţe şi viaducte ar trebui alocaţi anul acesta 38,97 milioane de lei, pentru terasamente 62,18 milioane de lei, iar pentru 267,6 metri de tuneluri 25,6 milioane de lei.
Instalaţiile au un necesar în 2021 de 24,07 milioane de lei în 2021, acestea fiind în număr de şase.
Documentul prevede lucrări de reînnoire/reparaţie capitală ale infrastructurii feroviare publice care trebuie realizate în următorii cinci ani în limita fondurilor alocate. Astfel, până în 2025, valoarea totală a acestora se ridică la doar 337,46 milioane de lei, iar pentru anul 2021 la numai 63,85 milioane de lei. Din total, până în 2025 în limita fondurilor bugetare s-ar putea cheltui 188,88 milioane de lei pentru linii curente şi directe, iar în 2021 doar 28,74 milioane de lei pentru 9,9 kilometri.
Podurile, podeţele şi viaductele au alocate în 2021 în limita fondurilor 8,43 milioane de lei (doar 40 de metri, faţă de 158,7 metri necesar), terasamentele 1,89 milioane de lei (0,4 km faţă de 13 km necesar), iar tunelurile 2,8 milioane de lei pentru doar 34,1 metri.
Potrivit proiectului de act normativ, programul de recuperare progresivă a restanţelor privind lucrările de reînnoire este focalizat pe reînnoirea liniilor curente şi directe (refacţie), care va genera efecte maxime în ceea ce priveşte creşterea performanţelor circulaţiei trenurilor.
Programul vizează creşterea anuală progresivă a lungimii liniilor curente şi directe, până la un nivel superior ritmului anual de depăşire a termenelor de scadenţă. Maximizarea efectelor privind creşterea vitezei de circulaţie permise de infrastructura feroviară este asigurată prin complementaritatea acestui program cu programul de recuperare a restanţelor privind reparaţiile curente.
“Programul de recuperare progresivă a restanţelor privind lucrările de reînnoire include, de asemenea, asigurarea unui ritm rezonabil de recuperare a restanţelor în ceea ce priveşte reînnoirea altor elemente critice ale infrastructurii feroviare (lucrări de artă, terasamente, instalaţii etc), în vederea înlăturării unor consecinţe critice asupra performanţelor circulaţiei trenurilor din raţiuni de siguranţă a circulaţiei. Lucrările de reînnoire a altor elemente critice ale infrastructurii feroviare (…) au scopul de a elimina restricţiile de viteză existente şi de a reduce semnificativ ritmul de apariţie a altor limitări ale vitezelor de circulaţie a trenurilor”, se arată în Anexa 5 la proiect.
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a publicat, marţi, proiectul de Hotărâre de Guvern privind aprobarea Contractului de activitate şi performanţă al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA pentru perioada 2021-2025.
Conform descrierii reglementării, actul normativ propus supune aprobării Guvernului contractul de activitate şi performanţă al CFR SA pentru perioada 2021-2025, şi se încheie între companie, pe de o parte, şi minister, pe de altă parte
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Sursa: CFR Călători
Trenurile afectate în data de 21 iulie 2021 ca urmare a evenimentului din stația CF Fetești:
• trenul IR 1929 Constanța – Sibiu se anulează pe distanţa Feteşti – Sibiu şi va circula pe ruta deviată ca tren IR 12098 în relaâia Feteşti – Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Ploieşti Vest – Braşov – Sibiu.
• trenul IR 1993 Mangalia – Craiova se anulează pe distanţa Feteşti – Craiova şi va circula pe rută deviată ca tren IR 12018 in relatia Fetesti – Tandarei – Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord – Craiova.
• trenul 1936 Brasov – Constanța se anulează pe distanta Ciulnita – Constanta iar garnitura trenului se ataseaza in statia Ciulnita la garnitura trenului 1585 Bucuresti Nord – Constanta.
• trenul IR 1583 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita – Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12016 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta
• trenul IR 1585 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita – Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12020 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
• trenul IR 1686 se anuleaza pe distanta Fetesti – Brasov si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12026 in relatia Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov.
• trenul IR 1683 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza
• trenul R 8008 Medgidia – Bucuresti Nord se anuleaza
• trenul R 8016 Fetesti – Bucuresti Obor se anuleaza
• trenul R 8013 Bucuresti Obor – Fetesti se anuleaza
• trenul R 8153 Urziceni – Slobozia Veche se anuleaza
• trenul R 8154 Slobozia Veche – Urziceni se anuleaza
• trenul R 8024 Constanta – București Nord se anuleaza pe distanta Fetesti – București Nord
• trenul R 8025 București Obor – Constanta se anuleaza Ciulnița – Constanța
• trenul IR 1584 se anuleaza in relatia Constanta – Bucuresti Nord, calatorii sunt preluati de IR 1984
• trenul IR 1984 se anuleaza pe distanta Fetesti – Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata Fetesti – Tandarei – Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
• trenul RE 8006 se anuleaza pe distanta Fetesti – Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata ca tren RE in relatia Fetesti – Tandarei – Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
• trenul IR 1587 se anuleaza pe distanta Ciulnita – Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
• la data de 21/22.07.2021, trenul IR 1945 se anuleaza pe distanta Fetesti – Satu Mare si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Satu Mare
• la data de 21/22.07.2021, trenul IR 1931 se anuleaza pe distanta Fetesti – Oradea si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Oradea
Sursa: CFR Călători
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Actualizare a comunicatului de mai sus:
Actualizare a comunicatului de mai sus:
Actualizare 22 iulie 2021, ora 09.00
Circulația feroviară între stațiile Bărăganu – Feteşti de pe magistrala 800 a fost redeschisă pe un singur fir.
Trenurile CFR Călători de pe relaţia Bucureşti – Constanţa şi retur şi –au reluat circulaţia pe ruta iniţială, începând cu ora 04.30, ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe Magistrala 800.
Astăzi, 22 iulie a.c., sunt posibile întârzieri de aproximativ 15 – 40 de minute pentru trenurile care tranzitează zona ce a fost afectată.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
În total, în documentul menționat se face referire la un număr de 31 de trenuri. Dintre acestea, 29 de trenuri vor fi anulate pe întregul traseu, pe o parte din acesta sau în anumite zile, iar doar două vor avea un program de circulație prelungit față de situația din prezent.
Cele mai multe trenuri vor fi anulate începând chiar de luni, 26 iulie.
Doar opt trenuri anulate în anunțul oficial al CFR Călători
În ceea ce privește opt trenuri care vor fi anulate, anunțul cu titlul ”Adaptări temporare în circulația trenurilor” este prezent chiar pe site-ul oficial al CFR Călători, unde a fost postat vineri după amiază:
”În contextul cererii mai reduse de trafic la anumite ore și pe anumite relații de călătorie din această perioadă, în vederea utilizării eficiente a resurselor, următoarele trenuri de călători vor avea temporar circulația suspendată, astfel:
• Începând cu data de 26 iulie 2021
- trenul IR 1771 în relația București Nord – Galați
- trenul IR 1772 în relația Galați – București Nord
- trenul IR 1787 în relația București Nord – Pitești
- trenul IR 1595 în relația București Nord – Craiova
• Începând cu data de 30 iulie 2021 trenul IR 1738 în relația Cluj Napoca – Râmnicu Vâlcea
• Începând cu data de 31 iulie 2021 trenul IR 1739 în relația Râmnicu Vâlcea – Cluj Napoca
• Începând cu data de 01/02 august 2021 trenul IR 1854/-1 în relația Iași – București Nord
• Începând cu data de 02/03 august 2021 trenul IR 1853/-2 în relația București Nord – Iași.
Pasagerii au la dispoziție toate celelalte trenuri care circulă pe rutele respective”.
De fapt, sunt 29 de trenuri anulate sau cu circulația restricționată
Anulari-trenuri-CFR-Calatori-1.png (918.86 KB; downloaded 3562 times)Anulari-trenuri-CFR-Calatori-2.png (888.45 KB; downloaded 3562 times)
Numai că aici nu sunt precizate toate trenurile care vor fi anulate, în documentul obținut de Club Feroviar numărul lor fiind mult mai mare, și anume 29 (din 31 menționate), așa cum am precizat anterior.
În anunțul operatorului feroviar de stat sunt prezentate doar garniturile care vor fi anulate în perioada imediat următoare, în vreme ce în documentul citat, care poate fi consultat în facsimil, sunt menționate și anulările ce vor intra în vigoare după data de 3 august. În dreptul fiecărui tren anulate se precizează că măsura va fi în vigoare ”până la noi dispoziții”, adică sine die.
Pe ”lista neagră” regăsim atât trenuri Interregio de lung parcurs, cum ar fi perechea IR 1837/1838 Iași-Timișoara Nord și retur (cunoscut sub denumirea de ”Trenul Foamei”), dar și garnituri destinate navetiștilor, pe relații cum ar fi Ploiești Sud-Buzău, Podu Olt-Râmnicu Vâlcea sau Suceava-Ilva Mică. De menționat faptul că aceste trenuri Regio de navetiști se anulează chiar începând de luni, 26 iulie, însă ele nu sunt menționate în anunțul de pe site-ul CFR Călători, unde sunt prezente doar anulările de garnituri cu rang de Interregio.
În anunțul oficial nu figurează nici anularea trenului internațional IR 74-1/75-2 care în prezent circulă pe relația Brașov-Budapesta Keleti și retur. Începând cu data de 30 august ”și până la noi dispoziții”, circulația sa se anulează pe distanța Brașov-Arad.
Sursa: Club Feroviar
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
subway guru
Tunele:
Tunele:
Detalii despre o uriaşă investiţie în infrastructura CFR din România: 24 de kilometri de tuneluri pe sub munte
Între localităţile braşovene Apaţa şi Caţa se vor săpa câte două tuneluri de cale ferată care le va aduce mai aproape una de alta cu 22 de kilometri pe ruta feroviară Braşov - Sighişoara
Cel mai mare proiect de infrastructură feroviară care se desfăşoară în acest moment în România va aduce localitatea Caţa, situată la limita judeţului Braşov cu judeţele Mureş şi Harghita, mai aproape de municipiul Braşov cu 22 de kilometri. În prezent, calea ferată ocoleşte între Apaţa şi Caţa, însă, prin utilizarea tehnologiei TBM, vor fi forate 4 tuneluri între cele două localităţi, astfel încât de la Apaţa la Caţa trenul va parcurge cu 22 de kilometri mai puţin. Mai mult, tehnologia ultramodernă va permite trenurilor de călători să circule pe acest tronson cu 160 de kilometri pe oră, iar celor de marfă, cu 120 de kilometri pe oră. „Este cel mai mare proiect de infrastructură de transport care se desfăşoară acum, în România. Este un proiect extrem de complex, cam 80% din lungimea acestui proiect se desfăşoară pe un nou amplasament, sunt lucrări de mare anvergură, sunt tuneluri care însumează în total 24 de kilometri de linie desfăşuraţi, sunt unele bi-tub, cu lucrări de artă importante, cu poduri, cu viaducte, cu pasaje superioare”, a explicat Ioan Pintea, director Regionala CFR Braşov.
Această soluţie de forare, de ultimă generaţie, a fost prezentată de către Asocierea Railworks, care şi-a adjudecat lucrarea, împreună cu producătorul maşinilor de forat - compania germană Herrenknecht - în cadrul unui eveniment care a avut loc la Aula Universităţii Transilvania. „O să folosim patru TBM-uri în acelaşi timp, ca să forăm 24 de kilometri de tuneluri. În afară de forarea acestor tuneluri, vom scurta distanţa dintre Apaţa şi Caţa cu 22 de kilometri şi acesta este interesul major al acestei lucrări. Împreună cu beneficiarul – Căile Ferate Române – o să avem o nouă cale ferată, pe care se merge mai repede şi cu mai multă siguranţă, pe care o vor putea folosi toţi românii să meargă în această zonă”, a declarat Nikos Fyttas, manager adjunct al proiectului. Instalaţiile de forat folosite au o lungime de 120 de metri şi un sistem special de evacuare a pământului. De altfel, vor fi aduse utilaje chiar şi de 150 de tone, unele pe cale maritimă şi altele pe şosea. Soluţia aleasă pentru tunelurile dintre Apaţa şi Caţa a fost utilizată, de exemplu, la Istanbul (pentru legarea celor două continente, Europa şi Asia) sau la metroul din Doha, terminat în urmă cu 2 ani, proiect cu care firma spune că există destule similitudini. Proiectul, finanţat prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei şi cofinanţat de la bugetul de stat, este unul dintre cele mai importante proiecte de modernizare pentru infrastructura de transport feroviar din România. Obiectivul general este reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Sighişoara, componentă a coridorului Rin-Dunăre. Contractul de execuţie pentru lucrări are o valoare de aproape 3 miliarde de lei, a fost semnat în 3 noiembrie 2020 şi are un termen de execuţie de 48 de luni. Proiectul face parte din „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea Braşov – Sighişoara”. Pe această secţiune există trei tronsoane. Pentru două dintre ele, Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, contractul s-a semnat în 16 aprilie 2020 şi lucrările au început în primăvara anului trecut.
Tronsonul 2 a fost ultimul pentru care s-a reuşit semnarea contractului şi pentru că este cel mai dificil dintre cele trei, pe lângă poduri, viaducte şi alte lucrări de artă, aici construindu-se şi cele două perechi de tuneluri.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
shoppy
Daca ati visat vreodata ca japonezii sa construiasca CF in Romania, astazi aveti noroc, divizia Ground Transportation Systems a Thales a fost cumparata de Hitachi Rail:
https://www.thalesgroup.com/en/group/inv ... ortation
Daca ati visat vreodata ca japonezii sa construiasca CF in Romania, astazi aveti noroc, divizia Ground Transportation Systems a Thales a fost cumparata de Hitachi Rail:
https://www.thalesgroup.com/en/group/inv ... ortation
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Sursa: CFR Calatori
Alege să mergi la festivalul Electric Castle cu CFR Călători, de la Cluj Napoca la Bonțida cu doar 4,40 lei. În perioada 5-9 august 2021, mai multe trenuri ale CFR Călători vor avea programată o oprire suplimentară la BONȚIDA pentru ca tu să ajungi rapid și fără griji la festivalul tău preferat. Din toată țara ajungi la Electric Castle cu CFR Călători, verifică mersul trenurilor pe www.cfrcalatori.ro sau pe aplicația mobilă CFR Călători și alege trenul potrivit nevoilor tale.
Nr. crt. TREN RUTA Oprire doar în perioada festivalului EC OBSERVAȚII
1 IR 1838 Timișoara – Iași 01.55
2 IR 12406 Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes 02.08
3 IR 12407 Biharkeresztes– Episcopia Bihor– Cluj Napoca -Brașov 03.47
4 IR 1837 Iași – Timișoara 03.06
5 R 4112 Cluj Napoca – Sighetul Marmației 03.52
6 R 4301 Dej Călători – Cluj Napoca 04.37
7 R 4101 Bistrița – Cluj Napoca 05.36 2
8 R 4094 Cluj Npoca – Jibou 06.03
9 R 4303 Dej Călători – Cluj Napoca 06.08
10 R 4107 Bistrița – Cluj Napoca 06.42
11 R 4302 Cluj Napoca – Dej Călători 07.18
12 R-E 4009 Dej Călători – Cluj Napoca 07.20 5
13 R-E 4006 Baia Mare – Cluj Napoca 09.16 3;6
14 R 4103 Bistrița – Cluj Napoca 09.53
15 IR 1832 Cluj Napoca – Galați 10.02
16 R 4102 Cluj Napoca – Bistrița 11.51
17 R-E 4001 Baia Mare – Cluj Napoca 12.18
19 R 4705 Dej Călători – Cluj Napoca 12.38 1
20 IR 1834 Timișoara – Iași 13.26
21 IR 366 Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes 13.58
22 IR 1833 Iași – Timișoara 14.28
23 R-E 4002 Cluj Napoca – Baia Mare 14.42
25 R 4110 Cluj Napoca – Sighetul Marmației 15.14 3
26 R 4104 CLUJ NAPOCA - Bistrita Nord 16.02
27 R-E 4005 CLUJ NAPOCA - Baia Mare 16.12 4
28 IR 367 Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes 16.54
29 R 4306 Cluj Napoca – Dej Călători 17.09
30 R 4105 Bistrița – Cluj Napoca 18.02
31 R 4308 Cluj Napoca – Dej Călători 18.05 1
32 R-E 4004 Cluj Napoca – Baia Mare 18.59 1
33 R 4095 Baia Mare – Cluj Napoca 19.18
34 IR 1831 Galați – Cluj Napoca 19.23
35 R-E 4010 Cluj Napoca – Dej Călători 19.43 7
36 R 4106 Cluj Napoca – Bistrița 20.17
38 R 4113 Sighetul Marmației – Cluj Napoca 22.29 8
39 IR 1766 Timișoara – Iași 23.01 7
40 IR 1765 Iași – Timișoara 23.51 9
1 -Nu circulă în zilele de sâmbătă, dumicică și sărbători legale
2 – Nu circulă în zilele de duminică
3 – Circulă doar în zilele de sâmbătă și duminică
4 – Circulă doar în zilele de vineri și sâmbătă
5 – Are vagoane de la București Nord, de la tren 1641
6 -Are grupa de vagoane pentru Constanţa, tren 1587
7 -Are vagoane pentru Târgu Mureş, tren 1748
8 -Are vagoane pentru Botoşani, tren 5560
9- Are vagoane pentru Bucureşti Nord, pentru trenul IR 1642
Astfel, un bilet de tren pentru un adult de la București Nord la Bonțida cu schimbare în Cluj Napoca la tren InterRegio + Regio Expres, clasa a 2-a este 90,05 lei. Pe distanța Cluj Napoca – Bonțida, un bilet pentru un adult la clasa a 2-a este de 4,40 lei la tren Regio și de 9,20 la tren Interregio. Înainte de plecare verifică și facilitățile oferite, de exemplu elevii beneficiază de gratuitate, iar studenții de 50% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.
Sursa: CFR Calatori
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
oc7avian
O măsură bună, dar aplicată doar pe jumătate... Trenul te lasă la 40min pe jos de festival. Organizatorul nu asigură transbordare, deși există o platformă perfectă de întors autocarele și așteptat. Preferă să asigure doar Cluj - Bonțida cu autocare, care evident nu au capacitate suficientă. Cam toți cu care am vorbit după ce au luat trenul au zis că nu mai repetă experiența: preferă 2h cu autocarul (coadă sau drum la oră de vârf)
Le-am scris acum 2 ani să ia în calcul transbordarea, dar n-au răspuns.
O măsură bună, dar aplicată doar pe jumătate... Trenul te lasă la 40min pe jos de festival. Organizatorul nu asigură transbordare, deși există o platformă perfectă de întors autocarele și așteptat. Preferă să asigure doar Cluj - Bonțida cu autocare, care evident nu au capacitate suficientă. Cam toți cu care am vorbit după ce au luat trenul au zis că nu mai repetă experiența: preferă 2h cu autocarul (coadă sau drum la oră de vârf)
Le-am scris acum 2 ani să ia în calcul transbordarea, dar n-au răspuns.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
orex
Sa bage trotinete electrice!
Compari compasul celor care se indreapta de la gara Bontida spre Banffy cu cei care se pun pe drum de la gara Gherla la Nicula? Primii sunt mult mai vivace!
Sa bage trotinete electrice!
Compari compasul celor care se indreapta de la gara Bontida spre Banffy cu cei care se pun pe drum de la gara Gherla la Nicula? Primii sunt mult mai vivace!
- Aron
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
Aron
Care trotineta electrica? Banu' sa iasa. Ce colaborare sa faca cu CFR daca nu le iese cascavalul. Aici fac referire ca tocmai ce am vazut reclama de la ei (EC) "oferta" de a merge cu Bolt la "numai" 150 de lei(doar dus). Eu unul prefer o plimbare de 40 de minute la ~5 lei decat sa dau 3000% in plus unde nici nu am cine stie ce garantie asupra soferului(aici ma refer strcit la modul de condus etc)
Scuzati de off
Care trotineta electrica? Banu' sa iasa. Ce colaborare sa faca cu CFR daca nu le iese cascavalul. Aici fac referire ca tocmai ce am vazut reclama de la ei (EC) "oferta" de a merge cu Bolt la "numai" 150 de lei(doar dus). Eu unul prefer o plimbare de 40 de minute la ~5 lei decat sa dau 3000% in plus unde nici nu am cine stie ce garantie asupra soferului(aici ma refer strcit la modul de condus etc)
Scuzati de off
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
Sursa: CFR Calatori
Pentru efectuarea de către CNCF CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară între staţiile Buzău – Buzău Sud(fir II), staţia Buzău, Hm C.A. Rosetti, distanţa C.A. Rosetti – Făurei (fir II), începand cu data de 18 Aug. 2021, vor avea loc următoarele modificări în circulaţia trenurilor de călători:
1. Trenul IR 1571 se anulează pe distanța Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi şi CIRCULĂ tren IR 12571 (în locul trenului 1571) în relația Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 30 și sosire în staţia Galaţi la ora 09.42;
2. Trenul IR 1572 se anulează pe distanța Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord şi CIRCULĂ tren IR 12572 (în locul trenului 1572) în relația Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord cu plecare din Galaţi la ora 20 şi sosire în staţia Bucureşti Nord la ora 12.47;
3. Trenul IR 1573 se anulează pe distanța Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi şi CIRCULĂ tren IR 12573 (în locul trenului 1573) în relația Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 25 și sosire în staţia Galaţi la ora 12.49;
4. trenul IR 1574 se anulează pe distanța Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord şi CIRCULĂ tren IR 12574 (în locul trenului 1574) în relația Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord cu plecare din Galaţi la ora 30 şi sosire în staţia Bucureşti Nord la ora 18.45;
5. trenul IR 1575 se anulează pe distanța Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi şi CIRCULĂ tren IR 12575 (în locul trenului 1575) în relația Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi cu plecare din Bucureşti Nord Gr A la ora 15 și sosire în staţia Galaţi la ora 17.26;
6. trenul IR 1731 se anulează pe distanța Braşov–Buzău–Galaţi şi CIRCULĂ tren IR 12731 (în locul trenului 1731) în relația Braşov–Buzău–Galaţi cu plecare din Braşov la ora 15 și sosire în staţia Galaţi la ora 22.52;
7. trenul IR 1732 se anulează pe distanța Galaţi–Buzău–Braşov şi CIRCULĂ tren IR 12732 (în locul trenului 1732) în relația Galaţi–Buzău–Braşov cu plecare din Galaţi la ora 40 şi sosire în staţia Braşov la ora 12.41;
8. De la data de 05/06 septembrie 2021 trenul 1862 se anulează pe distanţa Iaşi–Buzău–Constanţa şi CIRCULĂ tren IR 12862 (în locul trenului 1862) în relația Iaşi–Buzău–Constanţa cu plecare din Iaşi la ora 30 și sosire în staţia Constanţa la ora 06.50;
9. De la data de 06/07 septembrie 2021 trenul 1861 se anulează pe distanța Constanţa–Buzău–Suceava Nord şi CIRCULĂ tren IR 12861 (în locul trenului 1861) în relația Constanţa–Buzău–Iaşi cu plecare din Constanţa la ora 00 şi sosire în staţia Iaşi la ora 06.16;
10. Trenul RE 7001 se anulează pe distanța Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi şi CIRCULĂ tren RE.13701 (în locul trenului 7001) în relația Bucureşti Nord–Buzău–Galaţi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 09 și sosire în staţia Galaţi la ora 22.27;
11. Trenul RE 7002 se anulează pe distanța Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord şi CIRCULĂ tren RE.13702 (în locul trenului 7002) în relația Galaţi–Buzău–Bucureşti Nord cu plecare din Galaţi la ora 30 şi sosire în staţia Bucureşti Nord la ora 21.47;
12. De la data de 18/19 august 2021 și până la data de 4/5 septembrie 2021 trenul 1952 se anulează pe distanţa Suceava Nord–Buzău–Mangalia şi CIRCULĂ tren IR 12952 (în locul trenului 1952) în relația Suceava Nord–Buzău–Mangalia cu plecare din Suceava Nord la ora 32 și sosire în staţia Mangalia la ora 05.49;
13. De la data de 18/19 august 2021 și până la data de 5/6 septembrie 2021 trenul 1953 se anulează pe distanta Mangalia–Buzău–Suceava Nord şi CIRCULĂ tren IR 12953 (în locul trenului 1953) în relația Mangalia–Buzău–Suceava Nord cu plecare din Mangalia la ora 35 şi sosire în staţia Suceava Nord la ora 07.43;
De asemenea, intervin modificări și în circulația trenurilor regio ce vor fi anunțate la nivel local.
Sursa: CFR Calatori
- Gabi23
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
subway guru
La Drula e valabila zicala fara placere e durere…mare, mare de tot, daca rutier nu e, nimic nu e…
La Drula e valabila zicala fara placere e durere…mare, mare de tot, daca rutier nu e, nimic nu e…
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination