Topic: Accidente și incidente în România
955 posts, 372495 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
alexxd_31
Ieri cand am trecut prin zona se circula pe un singur fir intre Ciulnita si Fetesti (firul spre Bucuresti). Se lucra in zona macazurilor spre Ciulnita. Mare noroc ca nu a prins un tren de calatori care astepra linia libera. Ieri trenul cu care am calatorit a avut intarziere o ora iar zi peste 270 minute.
Ieri cand am trecut prin zona se circula pe un singur fir intre Ciulnita si Fetesti (firul spre Bucuresti). Se lucra in zona macazurilor spre Ciulnita. Mare noroc ca nu a prins un tren de calatori care astepra linia libera. Ieri trenul cu care am calatorit a avut intarziere o ora iar zi peste 270 minute.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Utilizator anonim
Cateva imagini de ieri din Fetesti, am urcat vreo 110 pe site.
https://mobilitate.eu/reportaj-galerie-fetesti/
Cateva imagini de ieri din Fetesti, am urcat vreo 110 pe site.
https://mobilitate.eu/reportaj-galerie-fetesti/
DSC_5815.JPG (262.79 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5833.JPG (274.78 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5848.JPG (297.38 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5854.JPG (245.42 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5856.JPG (202.17 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5883.JPG (255.48 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5897.JPG (284.07 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5899.JPG (249.28 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5901.JPG (233.37 KB; downloaded 2890 times)
DSC_5926.JPG (257.46 KB; downloaded 2890 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
cris_m
Curiozitatile mele sunt legate de recuperarea prejudiciului financiar (reparatii, intarzieri) si daca materialul rulant implicat va fi casat (din ce vad nu se mai alege mare lucru de el)...
Curiozitatile mele sunt legate de recuperarea prejudiciului financiar (reparatii, intarzieri) si daca materialul rulant implicat va fi casat (din ce vad nu se mai alege mare lucru de el)...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
andrei11
Mecanicul de locomotivă care a produs accidentul feroviar de la Fetești a fost eliberat din arest.
Club Feroviar
Mecanicul de locomotivă care a produs accidentul feroviar de la Fetești a fost eliberat din arest.
Club Feroviar
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Cristi N
Mi se pare o masura rezonabila atat timp cat nu i se permite sa conduca locomotive sau autovehicule pe perioada procesului.
Pe de alta parte mi se pare de noaptea mintii sa permiti izolarea INDUSilor fara nici un fel de jurnal. E ca si cum un sofer de camion ar putea sa dezactiveze tahograful cand vrea el. Cred ca e momentul ca regulamentele de CF sa fie aduse la zi si un punct de plecare ar putea fi Codul Rutier.
Chiar daca OUG 195/2002 (aka Codul Rutier) are multe bube pare sa fie la ani lumina in fata regulamentului feroviar.
Mi se pare o masura rezonabila atat timp cat nu i se permite sa conduca locomotive sau autovehicule pe perioada procesului.
Pe de alta parte mi se pare de noaptea mintii sa permiti izolarea INDUSilor fara nici un fel de jurnal. E ca si cum un sofer de camion ar putea sa dezactiveze tahograful cand vrea el. Cred ca e momentul ca regulamentele de CF sa fie aduse la zi si un punct de plecare ar putea fi Codul Rutier.
Chiar daca OUG 195/2002 (aka Codul Rutier) are multe bube pare sa fie la ani lumina in fata regulamentului feroviar.
- orex
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
orex
Aiurea! Circula o gramada de ”cașcarabete”/ ”sicrie pe roti” pe drumurile publice, cu ITP valabil, in acte desigur, in care n-ai avea incredere sa te urci nici pana la colt!
Aiurea! Circula o gramada de ”cașcarabete”/ ”sicrie pe roti” pe drumurile publice, cu ITP valabil, in acte desigur, in care n-ai avea incredere sa te urci nici pana la colt!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Cristi N
Nu zic ca nu sunt puncte de imbunatatit la rutier, de fapt sunt o gramada.
Dar la feroviar exista vreo sanctiune pentru condusul cu INDUSi izolati? Politia CF pune fiola aleator mecanicilor?
Si astea sunt intrebari care mi-au venit in cateva secunde.
Nu zic ca nu sunt puncte de imbunatatit la rutier, de fapt sunt o gramada.
Dar la feroviar exista vreo sanctiune pentru condusul cu INDUSi izolati? Politia CF pune fiola aleator mecanicilor?
Si astea sunt intrebari care mi-au venit in cateva secunde.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Utilizator anonim
Exista o groaza de sanctiuni la feroviar, dar pentru a sanctiona trebuie sa si descoperi.
La toti operatorii de calatori se pune fiola constant, acolo sunt aproape nule sansele sa prinzi situatii de genul, iar instalatiile de siguranta functioneaza. De asemenea si la privatii de marfa se verifica permanent mecanicii si instalatiile, in special la Rail Cargo, DB, Unicom, VTR si GFR. La GFR mai ales au implementat verificari constante inclusiv in parcurs dupa accidentul de la Carcea. La fel MMV, EP Rail sunt cu controalele la zi. La Unicom de exemplu dupa accidentele de acum cativa ani, pe langa cel cu 759 au mai fost cateva mai grave, a fost schimbat tot sistemul de management iar acum sunt printre prinii pe tara ca management si lipsa incidentelor. Exceptia la toti sunt locomotivele care ard, aici din pacate e inevitabil din multe puncte de vedere.
Exista o groaza de sanctiuni la feroviar, dar pentru a sanctiona trebuie sa si descoperi.
La toti operatorii de calatori se pune fiola constant, acolo sunt aproape nule sansele sa prinzi situatii de genul, iar instalatiile de siguranta functioneaza. De asemenea si la privatii de marfa se verifica permanent mecanicii si instalatiile, in special la Rail Cargo, DB, Unicom, VTR si GFR. La GFR mai ales au implementat verificari constante inclusiv in parcurs dupa accidentul de la Carcea. La fel MMV, EP Rail sunt cu controalele la zi. La Unicom de exemplu dupa accidentele de acum cativa ani, pe langa cel cu 759 au mai fost cateva mai grave, a fost schimbat tot sistemul de management iar acum sunt printre prinii pe tara ca management si lipsa incidentelor. Exceptia la toti sunt locomotivele care ard, aici din pacate e inevitabil din multe puncte de vedere.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Cristi N
In continuare nu mi se pare o abordare ok si revin la paralela cu rutierul. E ca si cum m-as baza ca fiecare patron va pune fiola propriilor angajati. Ok, ajuta o verificare interna dar baza trebuie sa ramana un organism extern: BPR la rutier si Politia TF (teoretic) la CF.
In continuare nu mi se pare o abordare ok si revin la paralela cu rutierul. E ca si cum m-as baza ca fiecare patron va pune fiola propriilor angajati. Ok, ajuta o verificare interna dar baza trebuie sa ramana un organism extern: BPR la rutier si Politia TF (teoretic) la CF.
- orex
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
orex
Si daca individul ”ia o dușca” pe drum, ce repros mai ai asupra angajatorului care l-a verificat la intrarea-n tura?
Problema aici e mult mai grava, de ce n-a functionat ”dispozitivul de vigilenta”? In mod normal, mecanicul putea sa aiba un infarct miocardic, si era inert, trenul ar fi trebuit sa inceapa franarea de urgenta, in ordine se aprinde un bec in bord, apoi se semnaleaza acustic in cabina si daca nu exista reactie din partea mecanicului ”masina” stie ce are de facut in continuare!
PS
Eu iti spun, ca nefiind obisnuit cu tactul pedalei, pui un tren ”in cap” (a se intelege opri) cat ai clipi , probat acum 23 de ani cu CR-ul!
Si daca individul ”ia o dușca” pe drum, ce repros mai ai asupra angajatorului care l-a verificat la intrarea-n tura?
Problema aici e mult mai grava, de ce n-a functionat ”dispozitivul de vigilenta”? In mod normal, mecanicul putea sa aiba un infarct miocardic, si era inert, trenul ar fi trebuit sa inceapa franarea de urgenta, in ordine se aprinde un bec in bord, apoi se semnaleaza acustic in cabina si daca nu exista reactie din partea mecanicului ”masina” stie ce are de facut in continuare!
PS
Eu iti spun, ca nefiind obisnuit cu tactul pedalei, pui un tren ”in cap” (a se intelege opri) cat ai clipi , probat acum 23 de ani cu CR-ul!
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
alexxd_31
Daca se trece peste un semal "Rosu" cu INDUSII izolati cei din dispecerat nu sunt avertizati?
Daca se trece peste un semal "Rosu" cu INDUSII izolati cei din dispecerat nu sunt avertizati?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
andrei11
Dispeceratul n-are cum să știe că ai indușii izolați. Gândește-te la locomotivele din urma trenului ( îmingătoarele ), ele tot timpul circulă cu indușii izolați. Dispeceratul vede că s-a intrat pe o porțiune de linie interzisă. Dar nu cred că sună vreo sonerie de avertizare.
Dispeceratul n-are cum să știe că ai indușii izolați. Gândește-te la locomotivele din urma trenului ( îmingătoarele ), ele tot timpul circulă cu indușii izolați. Dispeceratul vede că s-a intrat pe o porțiune de linie interzisă. Dar nu cred că sună vreo sonerie de avertizare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
shoppy
Acolo, la cate s-au intamplat, trebuie sa vina sa faca fetestanie.
Acolo, la cate s-au intamplat, trebuie sa vina sa faca fetestanie.
- cris_m
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination