Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

955 posts, 371000 views
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 69
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente și incidente în România alexxd_31

Ieri cand am trecut prin zona se circula pe un singur fir intre Ciulnita si Fetesti (firul spre Bucuresti). Se lucra in zona macazurilor spre Ciulnita. Mare noroc ca nu a prins un tren de calatori care astepra linia libera.  Ieri trenul cu care am calatorit a avut intarziere o ora iar zi peste 270 minute.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

Cateva imagini de ieri din Fetesti, am urcat vreo 110 pe site.

https://mobilitate.eu/reportaj-galerie-fetesti/
DSC_5815.JPG (262.79 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5833.JPG (274.78 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5848.JPG (297.38 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5854.JPG (245.42 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5856.JPG (202.17 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5883.JPG (255.48 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5897.JPG (284.07 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5899.JPG (249.28 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5901.JPG (233.37 KB; downloaded 2847 times)
DSC_5926.JPG (257.46 KB; downloaded 2847 times)

 


Re: Accidente și incidente în România cris_m

Curiozitatile mele sunt legate de recuperarea prejudiciului financiar (reparatii, intarzieri) si daca materialul rulant implicat va fi casat (din ce vad nu se mai alege mare lucru de el)...

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Mecanicul de locomotivă care a produs accidentul feroviar de la Fetești a fost eliberat din arest.
Club Feroviar

 


Re: Accidente și incidente în România Cristi N

Mi se pare o masura rezonabila atat timp cat nu i se permite sa conduca locomotive sau autovehicule pe perioada procesului.

Pe de alta parte mi se pare de noaptea mintii sa permiti izolarea INDUSilor fara nici un fel de jurnal. E ca si cum un sofer de camion ar putea sa dezactiveze tahograful cand vrea el. Cred ca e momentul ca regulamentele de CF sa fie aduse la zi si un punct de plecare ar putea fi Codul Rutier.

Chiar daca OUG 195/2002 (aka Codul Rutier) are multe bube pare sa fie la ani lumina in fata regulamentului feroviar.

 


Re: Accidente și incidente în România orex

Aiurea! Circula o gramada de ”cașcarabete”/ ”sicrie pe roti” pe drumurile publice, cu ITP valabil, in acte desigur, in care n-ai avea incredere sa te urci nici pana la colt! :yes:

 


Re: Accidente și incidente în România Cristi N

Nu zic ca nu sunt puncte de imbunatatit la rutier, de fapt sunt o gramada.

Dar la feroviar exista vreo sanctiune pentru condusul cu INDUSi izolati? Politia CF pune fiola aleator mecanicilor?

Si astea sunt intrebari care mi-au venit in cateva secunde.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

Exista o groaza de sanctiuni la feroviar, dar pentru a sanctiona trebuie sa si descoperi.

La toti operatorii de calatori se pune fiola constant, acolo sunt aproape nule sansele sa prinzi situatii de genul, iar instalatiile de siguranta functioneaza. De asemenea si la privatii de marfa se verifica permanent mecanicii si instalatiile, in special la Rail Cargo, DB, Unicom, VTR si GFR. La GFR mai ales au implementat verificari constante inclusiv in parcurs dupa accidentul de la Carcea. La fel MMV, EP Rail sunt cu controalele la zi. La Unicom de exemplu dupa accidentele de acum cativa ani, pe langa cel cu 759 au mai fost cateva mai grave, a fost schimbat tot sistemul de management iar acum sunt printre prinii pe tara ca management si lipsa incidentelor.  Exceptia la toti sunt locomotivele care ard, aici din pacate e inevitabil din multe puncte de vedere.

 


Re: Accidente și incidente în România Cristi N

In continuare nu mi se pare o abordare ok si revin la paralela cu rutierul. E ca si cum m-as baza ca fiecare patron va pune fiola propriilor angajati. Ok, ajuta o verificare interna dar baza trebuie sa ramana un organism extern: BPR la rutier si Politia TF (teoretic) la CF.

 


Re: Accidente și incidente în România orex

Si daca individul ”ia o dușca” pe drum, ce repros mai ai asupra angajatorului care l-a verificat la intrarea-n tura?
Problema aici e mult mai grava, de ce n-a functionat ”dispozitivul de vigilenta”? In mod normal, mecanicul putea sa aiba un infarct miocardic, si era inert, trenul ar fi trebuit sa inceapa franarea de urgenta, in ordine se aprinde un bec in bord, apoi se semnaleaza acustic in cabina si daca nu exista reactie din partea mecanicului ”masina” stie ce are de facut in continuare!
PS
Eu iti spun, ca nefiind obisnuit cu tactul pedalei, pui un tren ”in cap” (a se intelege opri) cat ai clipi , probat acum 23 de ani cu CR-ul!

 


Re: Accidente și incidente în România alexxd_31

Daca  se trece peste un semal "Rosu" cu INDUSII izolati cei din dispecerat nu sunt avertizati?

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Dispeceratul n-are cum să știe că ai indușii izolați.  Gândește-te la locomotivele din urma trenului ( îmingătoarele ), ele tot timpul circulă  cu indușii izolați. Dispeceratul vede că s-a intrat pe o porțiune de linie interzisă. Dar nu cred că sună vreo sonerie de avertizare.

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Acolo, la cate s-au intamplat, trebuie sa vina  :popa: sa faca fetestanie.

 


Re: Accidente și incidente în România cris_m

A ajuns un fel de Triunghi al Bermudelor de Baragan  :mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 69
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433179 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use