Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

955 posts, 371017 views
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 69
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente și incidente în România PTMZ

O mașină a fost lovită de tren în dimineața zilei de joi pe Magistrala 400, cauză din care o femeie a murit, iar trenurile au înregistrat mari întârzieri.

Accidentul rutier a avut loc joi dimineața pe raza localității Răstolița, județul Mureș. Potrivit ISU Mureș, citat de publicația Ardeal 24, o femeie a rămas încarcerată, inconștientă.

La fața locului au intervenit  pompierii militari de la Punctul de Lucru Deda, Detașamentul Reghin și un elicopter SMURD.

Femeia în  vârstă de 48 de ani a fost extrasă inconștientă și i s-au făcut manevre de resuscitare. Din nefericire, victima a fost declarată decedată de către medic. Traficul feroviar, blocat o vreme, a fost reluat.

Însă din cauza accidetului trenurile care circulau prin zonă au acumulat mari întârzieri. Bunăoară, trenul Regio 15731 operat de Interregional Călători, care plecase la ora 4,31 din Toplița cu destinația Târgu Mureș, a acumulat o întârziere de 156 de minute. (A.B.)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

O locomotivă defectă a făcut ca trenul IRN 1942 Baia Mare-Mangalia să acumuleze o întârziere de peste o oră pe traseul către malul mării.

Sute de călători rămași blocați în trenul IRN 1942, care a plecat joi după amiază din Baia-Mare, au făcut un apel disperat către autorități, deoarece au fost  nevoiți să stea la peste 60 de grade, în condițiile în care geamurile nu se pot deschide. Locomotiva trenului s-a defectat joi seara, după plecarea din Baia Mare.

Locomotivă defectă. Trenul are peste o oră întârziere
Trenul a rămas la Jibou, în judeţul Sălaj. După o oră a sosit și locomotiva de ajutor, iar garnitura a putut să-și reia mersul.

”Suntem în vagonul ăsta la clasa I, vagon de dormit, la temperatură de cel puțin 60 de grade. Din Baia Mare a pornit la 17.50, abia acum a pornit din gara din Jibou, unde am stat vreo 40-50 de minute într-un infern… o căldură… Cod roșu de caniculă și noi stăm într-o cușcă, geamurile închise ermetic, fără perdea, fără aer condiționat.. Un infern!” – a declarat o călătoare, citată de site-ul emaramures.ro.

Trenul CFR IRN 1942, Baia Mare – Mangalia face în mod normal 17 ore și 16 min până la destinație, fiind una dintre cele mai lungi curse din România. La momentul publicării acestei știri, trenul avea 64 de minute întârziere la trecerea fără oprire prin Dor Mărunt, pe Magistrala 800.

Sursa: Club Feroviar
______________________________________
Referitor la circulația trenului IR 1942 din data de 24/25 iunie 2021 pe relația Baia Mare – Mangalia, precizăm că este în desfășurare o cercetare internă. Astfel întregul personal al CFR Călători care a participat la circulația trenului este cercetat cu privire la motivul prelungirii staționării în stația Jibou și lipsa condițiilor de confort în anumite vagoane ale trenului.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat.

Sursa: CFR Calatori

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

Patru trenuri de călători sunt blocate în gări  vineri după amiază din cauza furtunii care a întrerupt alimentarea cu energie electrică pe secția din Bucovina.

De la ora 15,55, este lipsă tensiune in linia de contact pe distanța Floreni-Ilva Mare (declanșări în rețea în urma unei ploi torențiale].

Se va interveni cu drezine pantograf din stațiile Lunca Ilvei și Vatra Dornei.  Patru trenuri staționează: 1831 în Cosna de la ora 16.01, 5711 în Floreni de la ora 16.50, 1834 în Silhoasa de la ora 17.01, 4206 în Grădinița de la ora 16.50. Deocamdată sunt trei copaci la care se lucrează cu două drezine și alți trei copaci acolo unde este rupt stâlpul. (A.B.)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

O persoană a rămas încarcerată în urma unui accident feroviar produs în vecinătatea localităţii Buşag, a informat, vineri seara, purtătorul de cuvânt al ISU Maramureş, Oana Alexa Gonczi.

„În apropierea localităţii Buşag s-a produs un accident feroviar între un tren şi un autoturism, o persoană a fost încarcerată, dar a rămas conştientă”, a spus Oana Alexa Gonczi, potrivit Agerpres.

Potrivit acesteia, la locul accidentului au intervenit Detaşamentul Baia Mare - descarcerare, echipajul de stingere, echipajul terapie intensivă mobilă şi echipaj de prim ajutor SMURD.

Sursa: Digi24
Fotografiile din articol:
aD0wZjk5ZDJlYzA2NGY4YzNiYTYwOGIzYzgxZDgxZDQyNQ==.jpg (64.15 KB; downloaded 4359 times)
aD1mMjkzNWFhYjYwNjk3M2RmM2U2MWIxOWIyNzI4YzU0Ng==.jpg (234.04 KB; downloaded 4359 times)
aD1mYjJjYWNiNTA2OWIwNGJhMmNjYjRkNDA2MTBjNjYwNA==.jpg (191.55 KB; downloaded 4359 times)

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

Este circulație feroviară oprită pe M700 București-Urziceni  sâmbătă dimineață, după ce o mașină a intrat în fața trenului și a fost lovită de acesta.

”Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe magistrala 700 Urziceni-București, între localitățile Tunari și Dimieni, județul Ilfov,  la trecerea la nivel cu calea ferată, un tren care circulă pe relația Galați-București a acroșat un autoturism. În urma impactului, șoferul autoturismului a decedat. Circulația feroviară este oprită pentru a permite intervenția echipajelor specializate.  Se estimează reluarea circulației feroviare în 100 de minute”, au transmis polițiștii.

Accidentul nu afectează circulația trenurilor de Aeroport, deoarece s-a produs după ramificația spre Otopeni. (A.B.)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

O deraiere la Vânători, în județul Mureș, a unui tren de marfă, care a avut loc sâmbătă după amiază, a afectat traficul garniturilor de călători.

Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan, a informat că trenul IR 1746, care circulă în relația Cluj Napoca – București Nord, a staționat temporar în gara Sighișoara, în intervalul orar 13.33 – 16.15, din cauza unui incident feroviar înregistrat la intrarea în stația Vânători.

Locomotiva unui tren de marfă, care aparține operatorului național de transport feroviar de marfă CFR Marfă, a deraiat de o osie, la intrare în stația Vănători. Pentru asigurarea continuității traficului feroviar în stația respectivă, trenul de marfă a fost retras din linie curentă, urmând ca personalul feroviar să acționeze cu un utilaj special pentru repunerea osiei pe șină.

Deraiere la Vânători. IR 1746 a acumulat o întârziere de trei ore
”Menționăm ca staționarea temporară a trenului IR 1746, în gara Sighișoara, a fost necesară pentru a putea trage trenul de marfă din linie curentă. Conducerea companiei CFR SA transmite scuze pasagerilor pentru disconfort și îi asigură că intervențiile desfășurate în astfel de situații au drept scop reluarea circulație în condiții de siguranță”, a mai spus Oana Brânzan.

Trenul IR 1746 a acumulat astfel o întârziere de 167 de minute, potrivit informațiilor furnizate de Societatea Națională de Transport Feroviar de călători CFR Călători SA. Trenul plecase la ora 9,57 din Cluj-Napoca și ar fi trebui să ajungă în Gara de Nord din București la ora 19,41. Potrivit ultimelor informații disponibile, la ora publicării acestei știri, în secțiunea Trenul meu de pe site-ul companiei de infrastructură, garnitura avea o întârziere de 181 de minute. (A.B.)

Sursa: Club Feroviar

 



Re: Accidente și incidente în România shoppy

Asta ar presupune ca toaleta sa aiba un rezervor de apa menajera in plafon si o pompa care sa pompeze apa menajera in rezervorul din plafon, exista toalete cu aceasta funtionalitate la Calatori?

 


Re: Accidente și incidente în România Gabi23

Un tren de călători a luat foc la Seleuș
Incendiul a izbucnit la garnitura trenului Regio Brad - Arad formată din 2 vagoane, la momentul la care trenul era oprit în Halta Seleuș. În tren erau 6 călători și 2 mecanici conductori, care au coborât din tren fără probleme.Potrivit pompierilor arădeni, care au ajuns imediat la fața locului, „astăzi, în jurul orelor 20.00, mecanicul trenului Regio Brad – Arad a anunțat serviciul 112 despre un incendiu izbucnit la garnitura de tren formată din 2 vagoane. Trenul era oprit în Halta Seleuș. În tren erau 6 călători și 2 mecanici conductori care au coborât din tren fără probleme.
La intervenție s-au deplasat 2 echipaje ale Detașamentului Ineu, un echipaj de stingere și unul SMURD.
Echipajele au ajuns în 10 minute la fața locului, subunitatea fiind aproape de locul incidentului, și au reușit să limiteze și să stingă incendiul fără că acesta să se propage la întreg vagonul”.

Sursa: https://www.aradon.ro/aradon-stirile-jud ... rgcdVvsQ
Este afectat în urma încendiului automotorul Regio Călători -”Caravelle” 97-0104 (ex-4515).
97-0104_a.jpg (213.01 KB; downloaded 4009 times)
97-0104_b.jpg (216.56 KB; downloaded 4009 times)

 


Re: Accidente și incidente în România Aron

subway guru wrote here:
O chestie ciudata rau:
https://www.stiripesurse.ro/revoltator-c ... 179.html

dejectie a fost in capul celui care a scris articolul. Se vede ca e vorba de un vagon etajat. Toaletele sunt la capetele vagonului care sunt din cel clasice cu eliberarea lichidului direct pe sine. Acolo e ceva ce tine se sistemul de climatizare/racire.

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Sau s-a spart rezervorul de apa curata a toaletei care intr-adevar este in plafon.

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

Circulația trenurilor, pe relațiile Videle – Ciolpani și Videle – Zăvestreni se desfășoară la această oră sub îndrumarea personalului feroviar de specialitate, in termeni feroviari “la cale liberă”, din cauza unui deranjament înregistrat la instalația de centralizare electronică, din stația Videle.


Trenurile circulă alternativ, din ambele sensuri, după verificarea, de către personalul feroviar, a fiecarui parcurs, potrivit CFR SA.În acest moment (ora 18.00), 10 trenuri de călători vor circula, până la remedierea deranjamentului, la cale liberă pe cele două segmente anterior menționate, și anume: Videle – Ciolpani și Videle – Zăvestreni.

După finalizarea intervențiilor necesare remedierii deranjentului tehnic, intervenții care se desfășoară in prezent in stația Videle, circulația trenurilor se va relua in condiții normale de trafic.

Circulația pe cale liberă presupune circulația printr-o înțelegere telefonică intre angajați. Acesta este un sistem de organizare a circulaţiei trenurilor care permite ocuparea liniei curente numai de către un tren sau un convoi de manevră, pe baza unei înţelegeri telefonice care se stabileşte în scris între IDM dispozitor din punctul de secţionare din care se expediază trenul/convoiul de manevră şi IDM dispozitor din punctul de secţionare în care se primeşte trenul/convoiul de manevră.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

Astăzi, 19 iulie, la locomotiva trenului Regio 9109 în relația București Basarab – Târgoviște, s-a produs o degajare de fum în stația finală, după coborârea călătorilor.
Pasagerii nu s-au aflat în pericol. Conform procedurilor aferente unor asemenea situații, a fost avizat serviciul 112 pentru a interveni la fața locului.
O comisie va cerceta cauzele care au condus la producerea acestui eveniment.

Sursa: CFR Călători

 


Re: Accidente și incidente în România PTMZ

Un vagon de marfă s-a descompus în mers și o piesă desprinsă din acesta căzută de calea ferată a dus la deraierea unui vagon. Problema este că mecanicul de locomotive nu a observat, circulând în continuare încă cinci kilometri, fapt care a dus la distrugerea porțiunii în cauză. Mersul trenurilor spre Litoral este compromis.

O piesă de la un vagon al unui tren de marfă a căzut marți dimineața pe schimbătorul 22, stația CFR Dorobanțu, Km 198+800, magistrala 800, ceea a antrenat deraierea trenului în cauză. Trenul a mers până la 203+900, adică 5 km. Multe traverse și dispozitivele DAM de pe schimbători de cale și din capul y al stației Dorobanțu distruse, multe traverse de pe podul feroviar de la km 201+ 400, distruse la fel. Este o daună totală, spun angajați ai CFR SA. Circulația trenurilor are loc doar pe firul ll 800 care în anumite zone se află în stare total necorespunzătoare. „S-a dus naibii circulația trenurilor spre mare (Constanța)”, afirmă un ceferist.

Incidentul s-a produs în jurul orelor 3⁰⁰ dimineața a zilei de 20 iulie 2021. Este vorba de un tampon desprins în urma unei lucrări de mântuială de la un vagon de marfă din componența unui tren de marfă. Acesta a angrenat deraierea de ambele osii a unui vagon de marfă, care a mers astfel pe o porțiune de aproximativ 5 km (zona km 198+800 -> 203+900), producând daune majore la linia de cale ferată (fir l 800) de cale ferată a magistralei CF 800.

Pe porțiunea de cale ferată în cauză au fost distruse mai multe ansambluri de la schimbatorii de cale întâlniți în cale (5 la număr), ansambluri de la instalația de semnalizare (bobine de joantă, inductori), ansambluri metalice de la suprastructura căii de pe podul feroviar metalic din zona km 201+400, precum și nenumărate traverse normale și speciale atât din lemn cât și din beton armat aflate pe porțiunea de linie respectivă.

Porțiunea afectată este între capul x al stației CF Dorobanțu și capul y al stației CF Basarabi.

Trenul implicat aparține operatorului Express Forwarding. Din trenul 50830-1 a deraiat al 7-lea vagon de la semnal (de la finele trenului), cu ambele boghiuri, iar trenul a plecat din linia 7 statia Dorobantu pe fir 1 in directia Basarabi. Circulatia trenurilor se face pe Fir 2 Dorobantu -Basarabi.

Sursa: Club Feroviar

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 69
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433182 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use