Topic: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
147 posts, 81941 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Stefan28
"Timișoreanca" 036 + EA 763 (inactivă), la plecare din Gara de Nord cu IR 1597 (București Nord- Craiova).
18.07.2021
"Timișoreanca" 036 + EA 763 (inactivă), la plecare din Gara de Nord cu IR 1597 (București Nord- Craiova).
18.07.2021
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Stefan28
O apariție mai "inedită" astăzi la R 5011 (București Nord- Mărășești), și anume 043 a depoului Arad.
O apariție mai "inedită" astăzi la R 5011 (București Nord- Mărășești), și anume 043 a depoului Arad.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Gabi23
113 a SNTFC CFR Călători - Dep. Suceava Nord, a fost trecută prin RR la SCRL Brașov și a revenit luna aceasta în circulație la tracțiunea trenurilor de călători. A fost revopsită în schema tradițională a seriei 461.
113 a SNTFC CFR Călători - Dep. Suceava Nord, a fost trecută prin RR la SCRL Brașov și a revenit luna aceasta în circulație la tracțiunea trenurilor de călători. A fost revopsită în schema tradițională a seriei 461.
- Luca01
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Luca01
EG 113 a depoului Suceava surprinsă în data de 10 martie 2022 la tracțiunea trenului IR 1730 Brașov-Galați. În spate se poate observa EA 761 a depoului Galați
Cel mai probabil EG 113 fusese decuplată la Ploiești Sud. În momentul de față este deja livrată la depoul Suceava
EG 113 a depoului Suceava surprinsă în data de 10 martie 2022 la tracțiunea trenului IR 1730 Brașov-Galați. În spate se poate observa EA 761 a depoului Galați
Cel mai probabil EG 113 fusese decuplată la Ploiești Sud. În momentul de față este deja livrată la depoul Suceava
IMG_2956.jpg (239.96 KB; downloaded 3139 times)
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
virgil23
EG 113, sosit de la Craiova cu IR 1824 după update-ul de soft pe care l-a primit la Promat Craiova.
22.03.2022
EG 113, sosit de la Craiova cu IR 1824 după update-ul de soft pe care l-a primit la Promat Craiova.
22.03.2022
IMG_1949.jpg (345.58 KB; downloaded 2637 times)
IMG_1945.jpg (378.81 KB; downloaded 2637 times)
IMG_1950.jpg (188.6 KB; downloaded 2637 times)
IMG_1951.jpg (277.71 KB; downloaded 2637 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Gabi23
062 și 066 au fost printre primele locomotive modernizate Promat în perioada 2007-2008. Aceste ”arădeance” circulat constant în toți acești ani, dar le-ar prinde bine o revitalizare. Mai vin uneori și pe la București cu trenuri dinspre Craiova.
062 și 066 au fost printre primele locomotive modernizate Promat în perioada 2007-2008. Aceste ”arădeance” circulat constant în toți acești ani, dar le-ar prinde bine o revitalizare. Mai vin uneori și pe la București cu trenuri dinspre Craiova.
461-062-8 - Bucuresti Basarab - 09.07.2022 - R9008 Craiova-Buc.JPG (356.95 KB; downloaded 2259 times)
461-066-9 - București Nord - 07.07.2022 - RE9018 Craiova-Buc.jpg (425 KB; downloaded 2231 times)
- Dim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Dim
În România fuseseră livrate 130 de locomotive EC, plasate în seriile 43 și 44, primele aveau viteza maximă 120km/h, iar cele din seria 44 - 160km/h.
Modernizările ulterioare au populat și clasa 46:
460: Are locomotive la care s-au montat instalații de comandă noi, dar au păstrat viteza maximă 120Km/h. 3 din acestea - 460006-0, 460059-9 si 460103-5 - au și un aspect exterior diferit, fiind modificate de uzina producătoare Rade Konciar, în aceeași manieră ca și locomotivele modernizate în Serbia și Croația.
461: Locomotivel provenite din seria 44, reechipate. Viteza maximă 160km/h.
[462: Locomotive aduse ulterior din Croația, reechipate, au viteza maximă 120km/h aparțin operatorilor feroviari privați.]
Câte din acestea mai sunt în utilizare, câte sunt în conservare?
Pot fi revitalizate locomotivele (arădence) modificate de Rade Konciar în 2001?
Rentează modernizarea bobicilor?
.
În România fuseseră livrate 130 de locomotive EC, plasate în seriile 43 și 44, primele aveau viteza maximă 120km/h, iar cele din seria 44 - 160km/h.
Modernizările ulterioare au populat și clasa 46:
460: Are locomotive la care s-au montat instalații de comandă noi, dar au păstrat viteza maximă 120Km/h. 3 din acestea - 460006-0, 460059-9 si 460103-5 - au și un aspect exterior diferit, fiind modificate de uzina producătoare Rade Konciar, în aceeași manieră ca și locomotivele modernizate în Serbia și Croația.
461: Locomotivel provenite din seria 44, reechipate. Viteza maximă 160km/h.
[462: Locomotive aduse ulterior din Croația, reechipate, au viteza maximă 120km/h aparțin operatorilor feroviari privați.]
Câte din acestea mai sunt în utilizare, câte sunt în conservare?
Pot fi revitalizate locomotivele (arădence) modificate de Rade Konciar în 2001?
Rentează modernizarea bobicilor?
.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
shoppy
Din ce am vazut privatii trag cu dintii de bobice, tot ce au circula, cand a dat faliment Servtrans bobicele sale au fost imediat preluate, mai mult GFR a adus BB-uri frantuzesti si circula si acelea, Regio Calatori au adus si ei bb-uri frantuzesti si circula si acelea(au incercat sa intre si ca operator de marfa dar le-a luat foc transformatorul la una dintre ele, evident dauna totala).
La Calatori au avut si trenuri mai grele, tin minte ca un EC elodizat la Suceava tragea zilnic inter-regioul Bucuresti - Suceava fara nici o problema, si fostul EC de la BC a fost o vreme introdus pe trenurile de Constanta si mergea si acolo foarte bine.
Deci da, EC-urile trebuiesc modernizate primele, sunt mai economice decat EA si EA1, practic nu ar trebui sa mai vedem EA decat la trenurile de la Calatori care traverseaza Carpatii, orice EC tinut la gard de catre Calatori sau Marfa este dovada de prostie si incompetenta a politicienilor care folosesc cele doua companii ca o supapa de control a economiei in loc sa le impuna sa faca profit.
Din ce am vazut privatii trag cu dintii de bobice, tot ce au circula, cand a dat faliment Servtrans bobicele sale au fost imediat preluate, mai mult GFR a adus BB-uri frantuzesti si circula si acelea, Regio Calatori au adus si ei bb-uri frantuzesti si circula si acelea(au incercat sa intre si ca operator de marfa dar le-a luat foc transformatorul la una dintre ele, evident dauna totala).
La Calatori au avut si trenuri mai grele, tin minte ca un EC elodizat la Suceava tragea zilnic inter-regioul Bucuresti - Suceava fara nici o problema, si fostul EC de la BC a fost o vreme introdus pe trenurile de Constanta si mergea si acolo foarte bine.
Deci da, EC-urile trebuiesc modernizate primele, sunt mai economice decat EA si EA1, practic nu ar trebui sa mai vedem EA decat la trenurile de la Calatori care traverseaza Carpatii, orice EC tinut la gard de catre Calatori sau Marfa este dovada de prostie si incompetenta a politicienilor care folosesc cele doua companii ca o supapa de control a economiei in loc sa le impuna sa faca profit.
- Dim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Dim
@shoppy
Îmi pare bine că suntem de acord, și îmi pare rău că nu am văzut că ar fi în intenția CFR Călători modernizarea câtorva locomotive BoBo.
La Craiova am văzut câteva locomotive 461 în uz, una din ele era trasă de curând pe linia de servisare, cred că și aceasta a reintrat în exploatare.
Dar sunt cam de fiecare dată aceleași, multe din ele cred că sunt arădence.
.
@shoppy
Îmi pare bine că suntem de acord, și îmi pare rău că nu am văzut că ar fi în intenția CFR Călători modernizarea câtorva locomotive BoBo.
La Craiova am văzut câteva locomotive 461 în uz, una din ele era trasă de curând pe linia de servisare, cred că și aceasta a reintrat în exploatare.
Dar sunt cam de fiecare dată aceleași, multe din ele cred că sunt arădence.
.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
shoppy
Da, si Buzau mai are cateva EC-uri folosite pe regiourile locale, bine ca Buzau este considerat depou de campie.
Din nefericire la noi depourile sunt considerate de munte sau de campie, iar depourile sunt evaluate dupa numarul de locomotive disponibile si atat, deci pentru Bucuresti Calatori, care are trenuri peste Valea Prahovei, deci care este clasificat ca depou de munte, un EC nu poate fi folosit sa traga un tren peste Valea Prahovei, deci un EC activ, chiar daca exista, nu poate fi considerat ca locomotiva activa; tocmai de aceea a si fost mutat 082(sau care EC era la BC) si a ajuns BC fara nici un EC, cand el are sute de km de linii de campie(la care se vor mai adauga si electrificarile spre Giurgiu), o prostie monumentala.
Da, si Buzau mai are cateva EC-uri folosite pe regiourile locale, bine ca Buzau este considerat depou de campie.
Din nefericire la noi depourile sunt considerate de munte sau de campie, iar depourile sunt evaluate dupa numarul de locomotive disponibile si atat, deci pentru Bucuresti Calatori, care are trenuri peste Valea Prahovei, deci care este clasificat ca depou de munte, un EC nu poate fi folosit sa traga un tren peste Valea Prahovei, deci un EC activ, chiar daca exista, nu poate fi considerat ca locomotiva activa; tocmai de aceea a si fost mutat 082(sau care EC era la BC) si a ajuns BC fara nici un EC, cand el are sute de km de linii de campie(la care se vor mai adauga si electrificarile spre Giurgiu), o prostie monumentala.
- Marcus
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Marcus
EG 036 (Depoul Timisoara), a CFR Calatori, surprinsa in Bucuresti Nord dupa ce a sosit cu EA 734 la roata trenului IR 1630. Locomotiva a beneficiat de reparatie de tip RR la SCRL Brasov in decembrie 2022. In aceeasi zi, aceasta a fost expediata catre depoul de domiciliu cu trenul IRN 78.
29.12.2022
91 53 461 036-2 RO-SNTFC by Marcus Alex, on Flickr
EG 036 (Depoul Timisoara), a CFR Calatori, surprinsa in Bucuresti Nord dupa ce a sosit cu EA 734 la roata trenului IR 1630. Locomotiva a beneficiat de reparatie de tip RR la SCRL Brasov in decembrie 2022. In aceeasi zi, aceasta a fost expediata catre depoul de domiciliu cu trenul IRN 78.
29.12.2022
91 53 461 036-2 RO-SNTFC by Marcus Alex, on Flickr
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Rathgeber2523
066 cu GM 956 la roata.
066 cu GM 956 la roata.
066 - 956 - 9003 (1).jpg (442.53 KB; downloaded 1832 times)
066 - 956 - 9003 (2).jpg (545.25 KB; downloaded 1832 times)
066 - 956 - 9003 (3).jpg (492.91 KB; downloaded 1834 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Gabi23
055 a revenit recent la tracțiune după efectuarea RR la SCRL Brașov.
055 a revenit recent la tracțiune după efectuarea RR la SCRL Brașov.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 46x de calatori (460, 461)
Gabi23
062 fost trecută prin RR la SCRL Brașov în iunie 2023. Cu ocazia reparației i-au fost înlocuite și tampoanele. Aparține Depoului Arad și a fost modernizată cu echipamente PROMAT în anul 2007 la Reloc Craiova.
062 fost trecută prin RR la SCRL Brașov în iunie 2023. Cu ocazia reparației i-au fost înlocuite și tampoanele. Aparține Depoului Arad și a fost modernizată cu echipamente PROMAT în anul 2007 la Reloc Craiova.
461-062-8 - București Nord - 21.07.2023 - IR1824 Deva-Buc (1).jpg (475.75 KB; downloaded 1875 times)
461-062-8 - București Nord - 21.07.2023 - IR1824 Deva-Buc (2).jpg (471.52 KB; downloaded 1875 times)
📖 Pagination options