MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 317118 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Ti-am explicat de ce o remiza anus contra naturii nu rezolva nimic, mai rau incurca…deocamdata ai cale deschisa spre orice, functie de dezvoltarea naturala a urbei si indiferent ce solutie prevaleaza orice prelungire e acum e in afara de discutie pentru motivele deja expuse.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Sunt de acord cu afirmația:
<< ...deocamdata ai cale deschisa spre orice, functie de dezvoltarea naturala a urbei >>
Dar este evident că astăzi stația VI mai mult încurcă decât e de ajutor. Trebuie închisă sau asigurată o navată Romancierilor - VI.
Guru, ați fi trebuit să prevedeți acest aspect din analiza aia SWOT,  pur și simplu stația Romancierilor ar fi trebuit prevăzută cu 3 linii active. O să fac schița cât de curând.  3 linii mai special aranjate. Dar sau nu va dus capul sau ați fost constrânși financiar. Mai degrabă prima variantă. Da, știu ce spun, nu arunc cu vorbe aiurea doar  să mă aflu în treabă.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

S-au prevazut trenuri suficiente ca sa nu existe aceasta problema…dar nu vrei sa vezi cauzele reale si in loc de mai bine inventezi surse de pagube ireparabile.
Crezi ca daca lasam statia sa fie vandalizata si distrusa ne mai da cineva fonduri nerambursabile ca sa o <restauram>?
Degeaba insisti cu aberatii duse la absurd, nu inseamna ca ai si dreptate, doar consumi inutil timp si spatiu. Si vei primi mereu replici acide dar argumentate, asta e garantat!
:rofl:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Romancierilor.jpg (53.08 KB; downloaded 2364 times)


Guru, aha, deci mai trebuiau trenuri.
Intuiesc că nu prea multe, 2 - 3. Nu  mai sunt trenuri IVA disponibile ? Sau le pute mai marilor ?
De câte trenuri e nevoie pentru o circulație decentă ?
Eu când mă urc în IVA pe M 4 nu mă simt inconfortabil.
Guru, uită schema postată de mine,  hai să ne concentrăm pe trenuri.  Cîte trenuri sunt acum și de câte e nevoie ?
___________________
Schema trebuia să o postez pentru a exemplifica  o linie cu două peroane pentru un amic de aici de pe forum. El mi-a dat  ideea.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

Acum sunt sase (3+3) plus o rezerva, Iva sunt disponibile kakalau…

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Atunci suntem impotenți intelectual ! Ne scade rangul dacă circulă IVA prin Dr. Taberei ?

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

subway guru wrote here:
Acum sunt sase (3+3) plus o rezerva, Iva sunt disponibile kakalau…


Exact, cu o suplimentare de două trenuri pe M5 (IVA), până vin treptat noile rame, toată lumea ar fi fericită și ai avea intervale perfecte mai ales în stațiile Valea Ialomiței, Constantin Brâncuși, Râul Doamnei...
(6 minute în timpul săptămânii, 12 în zile de weekend și sărbători legale)...

Că pe restul magistralei ( Romancierilor- Eroilor) s-ar merge la 3-4 minute în timpul săptămânii e altceva. :lol:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

Si nici nu ai afecta celelalte magistrale <furand> trenurile utile acolo…plus ca ai incuraja localnicii sa utilizeze M5!
Am inteles cat de cat fudulia de la inaugurare, ba chiar si din starea de blocaj din pandemie dar acum ce scuza ar mai putea invoca? Chiar asa de mult le pute batrana doamna IVA cea fara de moarte si demna de toata mandria noastra nationala? Ca astea ale noastre sunt dispuse sa merga si pe caldaram daca se termina calea de rulare!
:bere:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Ce ? M 4 e de  << Rang 2 >> că circulă IVE pe acolo ? Nu cred !

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

E de rang 3 din cauza sistemului Dimetronic invechit. De rang 2 sunt M1+2+3. De rang unu va fi M5 cand vin noile trenuri.
Singurul lucru pe care-l poti reprosa la IVA e ca nu are sistem de recuperare a energiei la franare, dar asta nu aduce mai mult de 5-10% eficienta, din punct de vedere performante mecano-energetice sunt de formula unu!

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

subway guru wrote here:
Chiar asa de mult le pute batrana doamna IVA cea fara de moarte si demna de toata mandria noastra nationala? Ca astea ale noastre sunt dispuse sa merga si pe caldaram daca se termina calea de rulare!


În Noiembrie 2020 Metrorex chiar a vrut ca de la 1 Decembrie 7 IVE să înlocuiască cele 7 BM-uri, doar că Astaldi nu a vrut asta, dorind ca magistrala să fie exploatată numai cu trenuri noi (BM sau CAF) până la venirea noilor rame.
Și nu, nu am inventat nimic din ce am zis acum, chiar a fost pe bune! :bere:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

Ce treaba are Astaldi cu materialul rulant?
IVA corespunde fara orice discutie cerintelor constructive din caietul de sarcini al infrastructurii si al instalatiilor aferente (cale de rulare, sina a 3-a, fir aerian, gabarite de libera trecere, sarcina pe osie si tot restul)
Din cate stiu, si stiu destul de bine inainte de inaugurare s-au facut si probe cu IVA dar nu au fost popularizate, ce nu s-a facut din pacate au fost probele cu CAF, desi alea ar fi fost mai concludente decat cu Bombardier…ca sa se verifice si gabaritul standard nu doar unul redus cu cativa centimetri la peron…

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

subway guru wrote here:
ce nu s-a facut din pacate au fost probele cu CAF, desi alea ar fi fost mai concludente decat cu Bombardier…


Din fericire, s-au făcut. Merg perfect pe M5. Și au mers chiar zilele trecute, pentru măsurători de gabarit legat de noile rame. CAF-urile sunt nițel mai "grele" la tonaj față de un BM.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

Eu vorbeam de probele dinainte de inaugurare…dar e perfect daca s-au facut si acum ca sa nu ne trezim ca mai trebuie sa raschetam din buza peronului ca nu trece rama Alstom!
In privinta sarcinii pe osie, limita superioara e clara, la aia nu a vrut Astaldi sa dea nicio derogare desi asa cum a fost proiectata si realizata calea ar fi permis substantial mai mult si ar fi usurat restrictiile prea limitative de la licitatia de material rulant ce au generat atatea discutii si contestatii…

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435154 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use