MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

348 posts, 153024 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Daca o inlocuiesti complet nu trebuie sa fie fix aceeasi nuanta de culoare, trebuie doar sa respecti cat de cat conceptul initial.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Apropo de A si B, la Gorjului accesul A este ultimul executat, la jumătatea noua de stație. Însă probabil ca există o regulă după care au alocat literele...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

andrei11 wrote:
Ce ,  stațiile M 5.1 sunt sexy ?

Sexy si...umede la cel mai mic "stimul".. :popa:
In afara de E2 si VI, restul stațiilor sunt super-banale .

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Tot nu-mi pică fisa de ce stația de la Academia Militară e așa de lată.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Cel mai probabil din cauza proiectatului pasaj rutier pe care trebuia sa-l duca "in cârcă".
Interesant ca lățimea stației AM este variabilă, adică se îngustează către E2.
Screenshot 2021-07-03 163454.jpg (86.33 KB; downloaded 3323 times)

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Si crezi ca e de rau ca s-au lasat libere culoarele necesare pentru eventuale dezvoltari de viitor?

 



Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București ByOnu

Deranjul cu M5 - cel putin personal - ma astept sa fie la minimum la Universitate. Strapungerea legaturii pietonale nu are cum sa afecteze decat unul dintre capetele statiei M2.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

1) Dacă sunt bani și dorește Primăria Generală în zona  stației de metrou Academia Miltară se pot construi ambele pasaje rutiere, și cel pe sub Bagdasar și cel de sub Inelul Principal !
2) La stațiile de metrou Universitate ( și cea actuală și cea viitoare ) deranjul tunelului de legătură asupra stației de pe M 2 va fi minim.
Am o schiță de intenție cam din 2014, nu știu dacă mai e actuală. Repet, schiță de intenție, or mai fi și alte variante care vor fi  studiate.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Adică atunci când s-a început construcția, M5.1 ajungea încă in Ghencea ?

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Nu, era in configuratia actuala. Singurele modificari suferite pe parcurs sunt translatarile laterale la AM, Orizont si Parc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Si de ce era mai proastă solutia Ghencea, care avea un singur capăt, fața de cea actuala, cu 2 capete?

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București aztec

Inutilitatea unei bucle către nicăieri....
Fără posibilitatea de extindere către ceva...
Pt Ghencea ajungeai mai repede pe jos daca coborai la DT 34 ... sau Moghioroș..

Apoi...daca se făcea la un moment dat circulara aia Crangasi-Rahova...aveai 1 statie pe magistrala asta între cele 2 stații ale M5.. daca rămâneai in M5 făceai 5 stații..sa ajungi în același loc...
Mă rog, sper să înțelegi..

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Ajungeai mai repede in Ghencea doar daca schimbai cu 41. Asta înseamnă 2 bilete/abonamente. Pe de alta parte, nouă ne plac ocolurile, a se vedea M1 si M6.
Cat despre M8, nu iei metroul sa mergi din Ghencea la Moghioroș sa-ti pui problema daca sa iei inelara sau M5. Iți pui problema daca vrei sa mergi către Eroilor/ Iancului si iei M5 sau vrei sa ajungi mai spre nord si iei in acest caz M8. Dar pana la M8 mai este mult de tot...

Asta cu extinderea...sa fim serioși , metroul se poate extinde de oriunde, nu exista nimic "imposibil", dovadă ce s-a făcut la NG2. Totul este sa merite o extindere "la țară".
Așa, am făcut un proiect mai prost după părerea mea, pentru faptul că avem o bifurcație complet nejustificată si intervale duble la capete. Asta nu mai avem cum sa o rezolvam pe viitor. Inițial am crezut ca aceasta bifurcație s-a născut tocmai pentru o prelungire către ANL si Prelungirea Ghencea, însă se pare ca singura justificare este preconcepția păguboasă ca trebuie sa faci stație in depou sa amortizezi din cheltuielile unei linii care trebuia sa fie simpla si tehnologica.. :popa:
Iar acum stăm si ne plângem "pe tușa" de intervalele mari, când pe tronsonul  Romancierilor-Eroilor M5 are o frecventa mai buna ca M1 si M3, la un număr de calatori incomparabil mai mic. Si totuși continuam sa susținem ca este o soluție minunata sa ai bifurcație către un mini-depou.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use