Regiunile RomânieiDobrogeaJudețul Constanța

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

265 posts, 138038 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că în perioada 1 iulie – 31 august 2021 tarifele pentru călătoria cu autobuzul etajat CITY TOUR sunt:
- Bilet 1 călătorie – 6 lei;
- Bilet 1 zi – 10 lei.
Reamintim obligativitatea călătorilor de a purta mască de protecție pe toată durata deplasării cu mijloacele de transport în comun, cât și recomandarea de a respecta măsurile de igienă și distanțare socială.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că sâmbătă, 10 iulie 2021, respectiv duminică, 11 iulie 2021, autobuzele etajate ale linei estivale CiTy TOUR vor circula deviat, pe următoarea rută:
Gara CFR – b-dul 1 Mai – Port Constanța – b-dul Regina Elisabeta – str. Termele Romane – str. Traian – str. Mihai Viteazu – b-dul Ferdinand – str. Mircea cel Bătrân – b-dul Mamaia – Tabăra Turist.
Devierea are loc datorită programului „Constanța Cofee Break”.
CT BUS recomandă tuturor călătorilor să utilizeze aplicația ,,CiTy TOUR’’, un ghid text și audio: la bordul autobuzelor etajate călătorii se pot conecta gratuit la reţeaua Wi-Fi, prin scanarea codul QR de pe spătarul scaunului sau din aplicația descărcată din ,,MAGAZIN PLAY” sau ,,APPLE STORE’’. Aceasta sincronizează poziția telefonului cu sistemul GPS al autobuzului. În momentul atingerii punctelor de interes predefinite, ghidul audio pornește automat.
Deasemeni în toate autobuzele etajate călătorii au la dispoziție pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.
Vă reamintim recomandarea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că, începând de astăzi, 22.07.2021, stația "Complex Abator”, care deservește liniile 101 și 101M, a fost mutată cu aproximativ 50 metri spre Gara C.F.R.

Stația a fost mutată cu scopul fluidizării traficului rutier, în concordanță cu avizul emis de Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului Constanța.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că sâmbătă, 24 iulie 2021, respectiv duminică, 25 iulie 2021, autobuzele etajate ale linei estivale CiTy TOUR vor circula deviat, pe următoarea rută:

Gara CFR – b-dul 1 Mai – Port Constanța – b-dul Regina Elisabeta – str. Termele Romane – str. Traian – str. Mihai Viteazu – b-dul Ferdinand – str. Mircea cel Bătrân – b-dul Mamaia – Tabăra Turist.

Devierea are loc din cauza evenimentului „Constanța Cofee Break”.
CT BUS recomandă tuturor călătorilor să utilizeze aplicația ,,CiTy TOUR’’, un ghid text și audio: la bordul autobuzelor etajate călătorii se pot conecta gratuit la reţeaua Wi-Fi, prin scanarea codul QR de pe spătarul scaunului sau din aplicația descărcată din ,,MAGAZIN PLAY” sau ,,APPLE STORE’’. Aceasta sincronizează poziția telefonului cu sistemul GPS al autobuzului. În momentul atingerii punctelor de interes predefinite, ghidul audio pornește automat.
În plus, călătorii au la dispoziție în toate autobuzele etajate pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.
Vă reamintim obligativitatea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

De azi calatoriile pot fi achitate cu cardul bancar. Un comunicat de ieri:
De mâine, 03.08.2021, puteți achita contravaloarea călătoriei cu cardul bancar, direct în autobuzul CT BUS.
Tot ce trebuie să faceți este să apropiați cardul bancar de unul dintre validatoarele albastre aflate în mijloacele de transport în comun, pentru a plăti contravaloarea unei călătorii, respectiv 1.5 lei.
Funcționalitățile sistemului e-Ticketing vor deveni disponibile pe rând, iar plata călătoriei cu cardul în autobuz reprezintă doar prima etapă din procesul de modernizare a sistemului de taxare, etapă aflată momentan în stadiul de proiect-pilot.
CT BUS, călătorie plăcută de fiecare dată!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că duminică, 15 august 2021, autobuzele etajate ale linei estivale CiTy TOUR vor circula începând cu ora 12:00.

Măsura a fost dispusă pentru a nu stânjeni festivitățile desfășurate cu ocazia Zilei Marinei.
CT BUS recomandă tuturor călătorilor să utilizeze aplicația ,,CiTy TOUR’’
În plus, călătorii au la dispoziție în toate autobuzele etajate pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.
Vă reamintim obligativitatea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.
CT BUS - călătorie plăcută de fiecare dată!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că sâmbătă, 21 august 2021, respectiv duminică, 22 august 2021, autobuzele etajate ale linei estivale CiTy TOUR vor circula deviat, pe următoarea rută: Gara CFR – b-dul 1 Mai – Port Constanța – b-dul Regina Elisabeta – str. Termele Romane – str. Traian – str. Mihai Viteazu – b-dul Ferdinand – str. Mircea cel Bătrân – b-dul Mamaia – Tabăra Turist.

Devierea are loc concomitent cu evenimentul „Constanța Cofee Break”.
CT BUS recomandă tuturor călătorilor să utilizeze aplicația ,,CiTy TOUR’’
În plus, călătorii au la dispoziție în toate autobuzele etajate pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.
Vă reamintim obligativitatea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.
CT BUS - călătorie plăcută de fiecare dată!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că începând de mâine, 1 septembrie, reduce tarifele pentru linia CITY TOUR:
- bilet 1 călătorie – 3 lei;
- bilet 1 zi (valabil toată ziua) – 5 lei.
Linia CITY TOUR este deservită de 6 autobuze etajate, cu o frecvență de 25 de minute, în intervalul orar:
- sens Gară CFR – Tabără Turist: 09:00 – 20:40;
- sens Tabără Turist – Gară CFR: 09:00 – 22:00;
Circuitul CITY TOUR cuprinde peste 100 de obiective turistice importante din orașul Constanța și din stațiunea Mamaia: Silozurile ,,Anghel Saligny’’, Vechea Bursă Maritimă, Gara Maritimă, ,,Cuibul Reginei’’, Muzeul de Istorie și Arheologie, Moscheea ,,Carol I’’, Cazinoul, Acvariul, Farul Genovez, Satul de Vacanță, Cazinoul din Mamaia și altele pe care vă invităm să le descoperiți alături de noi.
Aveți la dispoziție și aplicația ,,CITY TOUR’’, un ghid text și audio: la bordul autobuzelor etajate vă puteți conecta gratuit la reţeaua Wi-Fi, scanați codul QR de pe spătarul scaunului sau căutați aplicația direct în “MAGAZIN PLAY” sau ,,APPLE STORE’’. Aceasta sincronizează poziția telefonului cu sistemul GPS al autobuzului. În momentul atingerii punctelor de interes predefinite, ghidul audio pornește automat.
În plus, aveți la dispoziție în toate autobuzele etajate pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.
Vă amintim recomandarea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Pentru a veni în sprijinul părinților, CT BUS anunță reluarea circulației traseelor pentru transportul elevilor, începând cu data de 13.09.2021.
Acestea deservesc atât grădinițele, cât și școlile în apropierea cărora se află stațiile traseelor pentru elevi.
Pentru ziua de luni, 13.09.2021, programul de circulație al traseelor pentru elevi începe cu o oră mai târziu, fiind decalat din cauza festivităților de deschidere a anului școlar (ex: traseul E1: Gară – bd.Lăpușneanu – Tomis Nord, Stația Școala nr. 29, ora 8:10 în loc de 07:10).
Traseele sunt:
E1 - sens 1.png (25.15 KB; downloaded 3236 times)

E1 - sens 2.png (35.98 KB; downloaded 3236 times)

E2 - sens 1.png (43.34 KB; downloaded 3236 times)
E2 - sens 2.png (43.49 KB; downloaded 3236 times)
E3 - sens 1.png (36.99 KB; downloaded 3236 times)
E3 - sens 2.png (32.88 KB; downloaded 3236 times)

Urcarea și coborârea în și din mijloacele de transport se va face doar pe la prima ușă a autobuzului. Pentru asigurarea securității în mijlocul de transport în comun, în fiecare autobuz se află un reprezentant al Poliției Locale. La coborâre, copiii vor fi așteptați de un reprezentant al instituției de învățământ care îi va conduce în incinta unității școlare.

Atenție! Purtarea măștii de protecție pe tot parcusul călătoriei cu autobuzul școlar este obligatorie!
Părinții pot utiliza aceste trasee, numai dacă însoțesc copii cu nevoi speciale spre și dinspre școală, și numai cu un titlu de călătorie valabil.
Pentru o mai bună informare, vă invităm să utilizați aplicația CT BUS, disponibilă pentru Android și IOS.

_____________________________
CT BUS anunță publicul călător că începând de luni, 13.09.2021, suspendă linia estivală CiTy TOUR.
De aceea, vă invităm să profitați de vremea frumoasă și să alegeți autobuzele etajate, pentru a vă bucura de o plimbare la înălțime, pe traseul:


Gara CFR – bd. 1 Mai – Port Constanța – bd. Regina Elisabeta – str. Termele Romane – str. Traian – str. Mihai Viteazu – bd. Ferdinand – str. Mircea cel Bătrân – bd. Mamaia – Tabăra Turist.


Linia CiTy TOUR este deservită de 6 autobuze etajate, cu o frecvență de 25 de minute, în intervalul orar:
- sens Gară CFR – Tabără Turist: 09:00 – 20:40;
- sens Tabără Turist – Gară CFR: 09:00 – 22:00;

Prețul unei călătorii este de 3 lei, iar biletele pot fi achiziționate de la șoferul autobuzului etajat. Principalul avantaj este posibilitatea achiziționării unui bilet de 5 lei, valabil toată ziua. Astfel, puteți întrerupe turul oricând pentru vizitarea obiectivelor de interes, apoi vă puteți relua călătoria, cu un alt autobuz etajat, fără costuri suplimentare.


Circuitul CiTy TOUR cuprinde peste 100 de obiective turistice importante din orașul Constanța și din stațiunea Mamaia, printre care Gara Maritimă, ,,Cuibul Reginei’’, Muzeul de Istorie și Arheologie, ,,Edificiul roman cu mozaic’’, Moscheea ,,Carol I’’, Cazinoul, Acvariul, Farul Genovez, Portul turistic ,,Tomis", Delfinariul, Satul de Vacanță, Cazinoul din Mamaia și altele.


Aveți la dispoziție și aplicația ,,CiTy TOUR’’, un ghid text și audio: la bordul autobuzelor etajate vă puteți conecta gratuit la reţeaua Wi-Fi, scanați codul QR de pe spătarul scaunului sau căutați aplicația în ,,MAGAZIN PLAY” sau ,,APPLE STORE’’. Aceasta sincronizează poziția telefonului cu sistemul GPS al autobuzului. În momentul atingerii punctelor de interes, ghidul audio pornește automat.


În plus în toate autobuzele etajate găsiți pliante gratuite, ce conțin harta traseului și alte informații utile.


Vă reamintim obligativitatea de a purta mască de protecție și de a respecta măsurile de prevenție și distanțare socială.


CT BUS - călătorie plăcută de fiecare dată!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Pentru a marca Săptămâna Europeană a Mobilității, la solicitarea consilierilor locali USR, Primăria Constanța va oferi gratuitate tuturor persoanelor care aleg să circule cu mijloacele de transport în comun în zilele de vineri, 17.09.2021, sâmbătă, 18.09.2021, și duminică, 19.09.2021.
Susținător și promotor al metodelor alternative de transport sustenabile, primarul Constanței, Vergil Chițac, încurajează astfel de inițiative de conștientizare a faptului că acest tip de mobilitate sporește calitatea vieții în oraș prin reducerea poluării aerului, a poluării fonice, scăderea numărului de accidente și are efecte pozitive demonstrate asupra sănătății populației.
Ziua de vineri, 17 septembrie, se va suprapune programului „Vinerea verde“, o inițiativă de mobilitate urbană la nivel național, care la Constanța a fost încurajată prin folosirea mijloacelor de transport în comun ori prin extinderea rețelei de piste de biciclete.
Menționăm că persoanele care dețin abonamente valabile vor beneficia de o prelungire a acestora cu 3 zile calendaristice.

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anunță publicul călător că autobuzele liniei 44 nu vor mai opri în stația Energia – sens Vivo.

Modificarea survine ca urmare a lucrărilor care au loc pe carosabil. Stația va fi suspendată strict până la încheierea lucrărilor.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Solaris Bus & Coach, lider european în producția de vehicule electrice pentru transport public, va prezenta în premieră în România autobuzul pentru transport în comun Urbino 12 cu hidrogen, în cadrul unui tur național. Timp de două luni, autobuzul Solaris cu hidrogen va fi prezent în douăsprezece orașe din România după următorul traseu: Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Sfântu Gheorghe, Iași, Galați, Constanța, București, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Timișoara și Oradea.

Autobuzul Urbino 12 cu hidrogen va circula timp de câteva zile în fiecare oraș din cadrul turului, pentru a fi testat de administrațiile locale, în vederea familiarizării cu cea mai nouă tehnologie de propulsie și a conștientizării eficienței folosirii hidrogenului ca sursă de energie complet curată și a diminuării emisiilor poluante de dioxid de carbon. Turul autobuzului Solaris Urbino 12 cu hidrogen prin cele douăsprezece orașe din România cuprinse în traseu este realizat în colaborare cu Linde Gaz România, partener care asigură alimentarea acestuia cu hidrogen.

„În premieră națională aducem autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen pe străzile mai multor orașe din România, pentru a prezenta administrațiilor publice locale beneficiile achiziționării unor astfel de vehicule inovatoare în industria de transport public pe termen lung, atât din punct de vedere al costurilor, dar și al protecției mediului și a calității vieții locuitorilor. Solaris Urbino 12 cu hidrogen este fără nicio îndoială soluția viitorului, disponibilă deja, iar componenta sa ecologică garantează unicitatea unei experiențe de călătorie sustenabilă, lipsită complet de emisii poluante”, a declarat Daniel Ciolan, General Manager Solaris Bus & Coach România.

Lansat în iunie 2019, la Summitul Global pentru Transport Public (UITP) din Stockholm, Solaris Urbino 12 reprezintă avangarda tehnologică a vehiculelor pentru transportul public fără emisii nocive și totodată o soluție sustenabilă pentru orașele care doresc să investească în calitatea mediului pentru locuitorii lor. Alimentat cu hidrogen, vehiculul inovator oferă o autonomie de până la 400 km, păstrând în același timp toate avantajele unui motor electric.

Autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen este caracterizat de un nivel scăzut de zgomot  în timpul deplasării, ce garantează o experiență plăcută de călătorie atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri. Mai mult, confortul pasagerilor va fi asigurat și de o serie de beneficii precum: sistemul de climatizare, camerele de supraveghere, dar și un sistem modern de informare. De asemenea, aceștia își vor putea reîncărca dispozitivele mobile în porturile USB disponibile, în timp ce persoanele cu mobilitate redusă vor avea la dispoziție o rampă și un compartiment pentru scaune cu rotile.

În ceea ce privește caracteristicile sale tehnice, autobuzul Solaris cu hidrogen folosește un set de celule de combustie pentru a genera energie. Hidrogenul furnizat celulelor de combustie este transformat în electricitate, care la rândul său alimentează direct sistemul de acționare a autobuzului care constă într-o punte motoare cu acționarea în roți. Autobuzul este, de asemenea, echipat cu o baterie Solaris High Power, care acționează ca o instalație suplimentară de stocare a energiei electrice.

Hidrogenul necesar pentru propulsare, furnizat de Linde Gaz în cazul acestui proiect, este stocat în stare gazoasă în rezervoare de ultimă generație, plasate pe partea superioară a autobuzului. Singurele subproduse generate în timpul funcționării autobuzului sunt căldura și apa sub formă de vapori, fapt pentru care vehiculele nu eliberează substanțe nocive pentru mediu.

Niciun mijloc de transport public cu hidrogen nu circulă în România
Potrivit reprezentanților Solaris în România, până în prezent, nicio municipalitate din țară nu a plasat comenzi pentru autobuzele cu hidrogen, însă există un interes la nivelul mai multor administrații locale pentru achiziționarea unor astfel de vehicule.

La nivel european, compania Solaris a preluat deja comenzi pentru livrarea a zeci de autobuze Urbino 12 cu hidrogen către operatori de transport public din Germania, Olanda, Italia, Suedia și Austria, fiind totodată prima companie care a început producția în masă pentru acest tip de vehicul. De asemenea, autobuze Solaris cu hidrogen au fost  deja livrate și folosite în circuitul de transport public în orașele Köln (Germania) și Bolzano (Italia). Conform previziunilor pieței, segmentul autobuzelor urbane alimentate cu hidrogen va crește exponențial în următorii zece ani, și va constitui până în 2030 o parte substanțială a flotei de vehicule  de transport în comun din Europa.

Linde colaborează deja în Europa cu mai multe municipalități pentru alimentarea cu hidrogen a vehiculelor folosite în transportul comun.

Comisia Europeană își propune ca în intervalul 2024-2030, hidrogenul să devină o componentă intrinsecă a unui sistem energetic integrat, cu un obiectiv strategic la capitolul producție de până la 10 milioane de tone de hidrogen regenerabil în UE. Utilizarea hidrogenului va fi extinsă treptat în transportul public, cel cu camioane, feroviar și la unele aplicații de transport maritime.

Sursa: CT News

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

CT BUS anulează temporar traseele pentru elevi, în intervalul 25.10. – 07.11.2021, pe perioada vacanței școlare.

Circulația celor 3 linii, E1, E2 și E3, va reveni la normal în momentul reluării procesului de învățământ.

Sursa: CT Bus

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Grevă spontană la CT BUS în această dimineață.
Nu circulă autobuzele în municipiul Constanța.
Șoferii refuză să iasă pe traseu. Angajații CT BUS se află în curtea societății.

Aproximativ trei sute de salariați din toate categoriile de personal protestează în curtea CT BUS cu privire la ignorarea din partea autorităților pentru revenndicările sindicale și eșuarea negocierilor pentru noul contract colectiv de muncă. Nu sunt numai șoferii. Sunt șoferi, sunt mecanici. Urmare a ședinței de vineri din consiliul local prin care s-a aprobat prețul pe kilometru nu permite acordarea de credite salariale pentru o salarizare decentă în CT BUS, oamenii, în mod spontan, au hotărât să protesteze, a declarat  Emil Tatu, avocatul  sindicatului CT BUS, pentru ZIUA de Constanța.


Consiliul de administrație care urma să aibă loc la ora 14.00 se va ține la ora 10.00.
Iată comunicatul oficial al CT BUS:
CT BUS anunță publicul călător că se află în incapacitatea de a asigura transportul în comun, din cauza unei greve spontane.
Astfel, șoferii refuză să iasă pe traseu, în contextul negocierilor eșuate pentru mărirea salariilor.
Vă oferim scuze pentru disconfortul creat și vă asigurăm că facem demersuri pentru rezolvarea acestei situații!
În continuare, vă redăm scrisoare scrisoarea deschisă adresată primarului și Consiliului Local Constanța:

„Către: Domnul primar Vergil Chițac;


Consiliul local Constanța.

Domnule primar, domnilor consilieri,

Subsemnatul Gheorghe Radu-Bogdan, angajat la CT BUS în funcția de conducător auto vă aduc la cunoștință starea generală de nemulțumire a angajaților în special conducătorii auto, nemulțumire generată de remunerarea nesatisfăcătoare în raport cu munca prestată, cu stresul la care suntem supuși zilnic și nu în ultimul rând, răspunderea foarte mare pe care o avem noi angajații CT BUS cu preponderență șoferii CT BUS.
De asemenea vreau să vă transmit, că pe noi angajații CT BUS nu ne interesează de prețul /km, de studiile terților care au fixat prețul pe km, deoarece din punctul meu de vedere (simplu șofer) aceste studii nu sunt corecte, de actualitate și ne privează pe noi, clasa muncitoare de posibilitatea de a avea un salariu măcar decent în raport cu munca prestată.
Am afirmat mai sus că acest studiu a prețului /km nu este corect din următoarele considerente, în primul rând s-a făcut în raport cu anul 2020 când prețul motorinei era cu cel puțin  2 lei mai ieftin, nu s-a ținut cont ca în anul 2020 autobuzele marca Isuzu erau în garanție și nu se cheltuia nici un leu pentru întreținere și reparații, nu s-a ținut cont de HCL în care s-a hotărât mărirea organigramei CT BUS cu aproximativ 130 de angajați și nu în ultimul rând nu s-a ținut cont de doleanțele (solicitările salariale ale sindicatelor).
De asemenea vreau să luați la cunoștință că noi cei din linia întâi, care ne trezim la 3-4 dimineața și închidem programul după ora 24, că-i vara toridă, iarna geroasă, vânt sau ploaie nu trebuie să ne intereseze prețul /km și alte probleme de management, nu ne interesează comparațiile prețului /km dintre orașe, mai ales că sunt orașe care au transport electric, deci costurile întreținerii sunt mult mai mici, sunt orașe, care au autobuze vechi mai neperformante fără AC, consumul fiind mai mic de combustibil sau în majoritatea orașelor pe lângă fondurile din prețul/km societățile sunt ajutate (subvenționate) cu sume importante ceea ce la noi nu se întâmplă. Eu sper ca aceste comparații domnule primar să le faceți și la nivelul veniturilor  în raport și cu orele lucrate.
Nu cred domnule primar și domnilor consilieri că ați fost informați că șoferii lucrează fără pauze de masă, fără perioada de repus săptămânal, se încalcă codul muncii în privința repausului, în privința depășirii și a orelor suplimentare legale care se efectuează doar în situații deosebite.
Cred că nu cunoașteți faptul că sunt șoferi care au lucrat până la 300 ore/lună și cu toate acestea, în raport cu condițiile în care s-au lucrat aceste ore, nu se plătesc conform codului muncii, ex: orele suplimentare se plătesc c-un spor de 100%, dar tot ce depășește cele 32 ore suplimentare legale, ar trebui plătite cu dublul compensației (art.137 codul muncii) fapt care la CTBUS nu se întâmplă.
Domnule primar am fost la dumneavoastră în birou, ați fost deschis cu noi, chiar jovial, ne-ați promis acordarea unui spor de condiții deosebite, ne-ați dat temă mie și domnului director Dumitrache Cătălin ca să facem studiu cu sporurile acordate de celelalte orașe, ne-ați promis acordarea unei sume suplimentare la buget pentru a acoperii acordarea acestui spor, noi am transmis colegilor ce ne-ați promis, fapt care nu s-a mai întâmplat.
Domnule primar într-un interviu la radio ați afirmat căci până la sfârșitul anului vom avea o mărire de 600 lei de angajat promisiune care e pe cale de a nu se concretiza.
Domnule primar noi suntem o societate de transport a orașului, deci a cetățenilor orașului Constanța și efectuam un serviciu public foarte important, noi nu trebuie să producem venituri, noi trebuie să facem servicii de calitate (transport de calitate), servicii pe care le facem de calitate, chiar dacă nu suntem remunerați conform stresului și răspunderii pe care o avem, chiar dacă nu avem pauze de masă, de multe ori servind masa la volan, chiar dacă nu se respectă repausul săptămânal, iar orele suplimentare în anumite cazuri nu se plătesc conform Codului Muncii.(am explicat mai sus). Referitor la generarea veniturilor de către CT BUS, nu cred că avem această posibilitate, deoarece noi nu suntem o societate care produce produse vandabile (haine, încălțăminte, mașini, produse alimentare). După cum știți, contractul de delegarea gestiunii nu ne dă această posibilitate mai ales că profitul a fost tăiat de la 4,5% la 0,5%. Mă întreb oare care firmă de studiu a fost mai realista, cea din anul 2020 sau cea actuala? Mă întreb oare de ce când toate preturile erau mult mai mici (motorina și cele de reparații) funcționam cu un preț mai mare pe km.
Revin cu întrebarea: de ce în alte orașe se poate? Cum se explica că în loc să veniți cu soluții viabile,  propuneți să se ia masuri de reducerea personalului în contextul în care la CT BUS numărul angajaților auxiliari, în afara personalului de bord, este mult mai mic ca-n alte orașe.      
În final, sperăm să înțelegeți că noi nu facem managementul CT BUS-ului, nu ne interesează prețul/km, vrem doar să fim respectați și să fim plătiți în raport cu munca prestată și să înțelegeți că nu suntem mașini și că în ultima perioadă foarte mulți colegi au suferit accidente vasculare, infarcturi în timpul programului și mulți au decedat înainte și imediat  după pensionare.
Domnule primar, domnilor consilieri vreau să vă transmit și în calitate de președinte al Sindicatului Profesional al Transportatorilor și Activităților Conexe și anume că toate cele mai sus enumerate, coroborate cu promisiunile făcute de către domnul primar, au generat o stare de nemulțumire acută pe care eu în calitate de lider de sindicat nu o pot controla și nici nu intră în atribuțiunile liderilor să pondereze membrii, ci doar să-i reprezint conform art. 28 Legea 62/2011 (Legea Dialogului social).
Singura modalitate de a rezolva această stare tensionata este doar intervenția  fermă și imediată a  dumneavoastră și rezolvarea cu celeritate a nemulțumirii șoferilor, în caz contrar noi nu mai putem răspunde de acțiunile angajaților.

Cu stimă și considerație,                                                                                          
Gheorghe Radu-Bogdan”

Sursa: Ziua de Constanța

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Constanța  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433187 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use