Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91450 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Vrabia malai viseaza!
Uita-te ce bataie e pe locurile de parcare din zona de N-V, cele de 10 EUROCENTI, unde tariful ”recomandat” a ajuns la echivalentul gaurii unui covrig cu susan si tot degeaba!
Vrabia malai viseaza!
Uita-te ce bataie e pe locurile de parcare din zona de N-V, cele de 10 EUROCENTI, unde tariful ”recomandat” a ajuns la echivalentul gaurii unui covrig cu susan si tot degeaba!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
După ce a făcut porcăria de la Tudor Arghezi, ce mai contează încă una....
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
După ce a făcut porcăria de la Tudor Arghezi, ce mai contează încă una....
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Valentin
Nici eu inteleg logica, daca tot voia sa se duca dincolo de centura putea sa faca un proiect mai cu cap...
Nici eu inteleg logica, daca tot voia sa se duca dincolo de centura putea sa faca un proiect mai cu cap...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
1) De ce Tudor Arghezi e porcărie ?
2) Stația Berceni este la sol. Pentru Tudor Arghezi s-a ales soluția cea mai puțin costisitoare.
3) Dacă vor să traverseze centura spre Comuna Berceni ( aproape ) obligatoriu vor trebui să coboare în subteran.
_______________
Valentin, explică-ne proiectul acela mai cu cap...
Începând cu Dimitrie Leonida.
1) De ce Tudor Arghezi e porcărie ?
2) Stația Berceni este la sol. Pentru Tudor Arghezi s-a ales soluția cea mai puțin costisitoare.
3) Dacă vor să traverseze centura spre Comuna Berceni ( aproape ) obligatoriu vor trebui să coboare în subteran.
_______________
Valentin, explică-ne proiectul acela mai cu cap...
Începând cu Dimitrie Leonida.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Am spus-o de de nenumărate ori, extinderea trebuia făcută subteran. Faptul ca vrem sa o facem ieftin, la sol, va îngreuna accesul auto in Popești, care deja are aceasta problemă.
Si gândiți-va ca vis-a-vis, pe terenul IMGB, se va face ditamai proiectul imobiliar, ceea ce va aglomera si mai mult străzile din Popești. Pe unde se vor duce toti oamenii din Popești acolo, daca se va face un mall ? Pe actuala strada subdimensionata Popești Vest, cu o banda/sens ?
Da, stația Berceni este la sol, pentru ca, atunci când s-a construit, acolo era câmp. Si pot sa înțeleg de ce s-a adoptat atunci aceasta soluție (deși nu s-a mai adoptat nicăieri altundeva, pare mai degrabă un experiment), sa mai "ieconomisim" niste bani. Am avut însă atâția ani in care sa ne dam seama de dezavantajele soluției (inclusiv iarna) si sa luam o decizie corecta in acest sens, nu sa perseveram in prostie.
Abia aștept ca M2 sa se extindă suprateran si sa vedem iarna ca nu se circula pe acolo....Ultimii doi ani n-am mai avut problema asta, pentru ca prea nu a mai nins, dar n-as baga mana in foc ca toate iernile de acum încolo vor fi la fel de blânde.
Am spus-o de de nenumărate ori, extinderea trebuia făcută subteran. Faptul ca vrem sa o facem ieftin, la sol, va îngreuna accesul auto in Popești, care deja are aceasta problemă.
Si gândiți-va ca vis-a-vis, pe terenul IMGB, se va face ditamai proiectul imobiliar, ceea ce va aglomera si mai mult străzile din Popești. Pe unde se vor duce toti oamenii din Popești acolo, daca se va face un mall ? Pe actuala strada subdimensionata Popești Vest, cu o banda/sens ?
Da, stația Berceni este la sol, pentru ca, atunci când s-a construit, acolo era câmp. Si pot sa înțeleg de ce s-a adoptat atunci aceasta soluție (deși nu s-a mai adoptat nicăieri altundeva, pare mai degrabă un experiment), sa mai "ieconomisim" niste bani. Am avut însă atâția ani in care sa ne dam seama de dezavantajele soluției (inclusiv iarna) si sa luam o decizie corecta in acest sens, nu sa perseveram in prostie.
Abia aștept ca M2 sa se extindă suprateran si sa vedem iarna ca nu se circula pe acolo....Ultimii doi ani n-am mai avut problema asta, pentru ca prea nu a mai nins, dar n-as baga mana in foc ca toate iernile de acum încolo vor fi la fel de blânde.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Adrian Rosca
Si la centura cum va fi, trecere la nivel?
Si la centura cum va fi, trecere la nivel?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Pe estacade, prin mijlocul giratoriului suspendat.
Sigur vor traversa centura subteran, nu exista alta solutie. In rest, linia va fi un obstacol. Cea mai ieftina si tampita soluție posibilă.
linia de metrou în Berceni cel mai probabil va avea un mix între o componentă subterană şi una de suprafaţă în funcţie de ceea ce permite terenul respectiv
Pe estacade, prin mijlocul giratoriului suspendat.
Sigur vor traversa centura subteran, nu exista alta solutie. In rest, linia va fi un obstacol. Cea mai ieftina si tampita soluție posibilă.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
Întrebarea mea este alta: de unde trenuri? Că doar nu vor lua cu japca de pe M1/3 pentru prelungirea asta. Trebuiesc luate câteva trenuri noi, cu automatizarea M2 (Cityflo 350). Nu am auzit vreun plan legat de asta...
Întrebarea mea este alta: de unde trenuri? Că doar nu vor lua cu japca de pe M1/3 pentru prelungirea asta. Trebuiesc luate câteva trenuri noi, cu automatizarea M2 (Cityflo 350). Nu am auzit vreun plan legat de asta...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Pun o naveta si gata. Crezi ca este nevoie de mai mult până la actuala stație Berceni, incluzând și stația Arghezi/Cimitir?
Pun o naveta si gata. Crezi ca este nevoie de mai mult până la actuala stație Berceni, incluzând și stația Arghezi/Cimitir?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Retragi trenurile imprumutate pe M5.
Retragi trenurile imprumutate pe M5.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Ha ?
Păi deja trenurile de pe M 5 sunt luate cu japca, sunt momente la Iancului când trenurile vin la 12 minute. Ok, sunt în capacitate pentru că nu sunt la ore critice, dar e vorba de 12 - 13 minute.
Ha ?
Păi deja trenurile de pe M 5 sunt luate cu japca, sunt momente la Iancului când trenurile vin la 12 minute. Ok, sunt în capacitate pentru că nu sunt la ore critice, dar e vorba de 12 - 13 minute.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Discutam deja de 2 zile pe baza acestei "știri". Interesant este ca Băluță este dornic de prelungire dincolo de limitele Bucureștiului, însă primăria Berceni lipsește la apel...Asta arate multe, inclusiv utilitatea proiectului.
orex wrote:
Premieră: Metroul se extinde în afara Bucureștiului. Primarul Sectorului 4 anunță prelungirea liniei M2 către comuna BerceniPrimarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a anunţat, marţi, că linia M2 de metrou va fi prelungită şi dincolo de Şoseaua de Centură, către comuna Berceni. Aceasta ar fi prima extindere a liniei de metrou în afara Capitalei de când s-a construit infrastructura de metrou în București.
„Acest proiect, la care lucrăm deja împreună cu Consiliul Judeţean Ilfov, cu Ministerul Transporturilor, cu Metrorex şi cu CFR S.A., a primit astăzi undă verde, în unanimitate, din partea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, fapt pentru care trebuie să mulţumesc tuturor consilierilor generali, indiferent de partidele politice pe care le reprezintă”, a scris, marţi, pe Facebook, primarul Sectorului 4.
Acesta explică de ce a început acest proiect: „Pentru că infrastructura mare transformă zona într-una atractivă pentru investitori, iar acest lucru înseamnă dezvoltare economică şi o viaţă mai bună pentru oameni. Pentru că generează locuri de muncă bine plătite, bani mai mulţi la bugetul local, adică fonduri pentru proiecte noi, un aer mai curat, pentru că vom lăsa maşinile în afara oraşului şi vom circula cu metroul, dar şi scăderea timpilor în trafic, prin depresurizarea Centurii Capitalei şi a şoselelor din Sectorul 4. În plus, este un nou pas către dezideratul de a transforma zona într-una metropolitană, conectată în mod real cu restul oraşului”.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat, marţi, o hotărâre privind „împuternicirea expresă a Consiliului Local al Sectorului 4 de a hotărî, în condiţiile legii, cu privire la asocierea Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti cu Ministerul Transporturilor, Societatea de Transport cu Metroul Bucureşti METROREX S.A., Consiliul Judeţean Ilfov şi Compania Naţională Căi Ferate C.F.R. S.A. în vederea realizării în comun a proiectului de utilitate publică privind extinderea Magistralei M2 Pipera – Berceni în zona de sud, după Şoseaua de Centură”.
Noua staţie de metrou Tudor Arghezi, singurul proiect în execuţie pentru extinderea reţelei de metrou
Tot în zona Berceni Primăria Sectorului 4 prelungeşte Magistrala de metrou M2 Berceni – Pipera cu încă o staţie, tot la suprafaţă. Lucrările pentru construirea staţiei Tudor Arghezi, aproape de Centura Capitalei, au început anul acesta în ianuarie şi vor fi terminate peste 2 ani. Este primul proiect pentru lucrări la reţeaua de metrou (n.r în subordinea Ministerului Transporturilor) pe care îl execută o primărie de sector.
Discutam deja de 2 zile pe baza acestei "știri". Interesant este ca Băluță este dornic de prelungire dincolo de limitele Bucureștiului, însă primăria Berceni lipsește la apel...Asta arate multe, inclusiv utilitatea proiectului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
A precizat că lucrează cu cu Consiliul Judeţean Ilfov.
A precizat că lucrează cu cu Consiliul Judeţean Ilfov.
- dimitryyyy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
dimitryyyy
Cel mai bine fac o colaborare cu Apa nova si baga si canalizarea odata cu metroul
Cel mai bine fac o colaborare cu Apa nova si baga si canalizarea odata cu metroul
📖 Pagination options