Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 328293 views
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București dekolor

Sunt 2 ani de cand a aparut, imi vine greu sa cred ca Radcom nu a avut destul timp sa puna la punct aplicatia.

Si daca tot suntem la capitolul asta, peste cati ani o sa vedem si autobuzele celorlalti operatori pe InfoTB?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

Seara daca va uitati, trenuletele sunt la ordinea zilei din cauza retragerilor, explicatia fiind ca unii nu au chef sa ia calatori pe traseu (de parca ar fi si multi la orele alea).  Repet ce am mai zis, degeaba avem sistem daca nu avem si sanctiuni pentru situatiile de genul... Sanctiuni care se regasesc explicit in contractul de delegare ce urmeaza a fi semnat. Traseele altor operatori nu vor aparea prea curand in aplicatie, desi tehnic se poate face de maine chestia asta, avand in vedere ca toate vehiculele au GPS, inclusiv STV, STCM...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București andrei11

Nu  pot să dea sancțiuni pentru că nu se prea înghesuie lumea să se facă șoferi / vatmani la STB...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București orex

Uite ca si ziua e bataie de joc!
Linia 69 19.06.2021.png (732.09 KB; downloaded 3408 times)

Nu conteaza ca-i weekend si traficul rutier e fluent! :headbash:
La lucru, in ordinea numerelor de pe tricou, 5363, 5321, 5179,5174, 5383!

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

In weekend au prea multe minute pe semicursa, plus nu cred ca e nimeni la dispecerat...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București andrei11

N-am înțeles de ce trebuie să fie cineva la dispecerat...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

Intai trebuie sa observe cineva problema (sistemul nu o face automat), apoi acel cineva trimite manual mesajul catre sofer...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București alliens

Inseamna ca sistemul este incomplet daca e nevoie de un operator sa sesizeze derapajele de la grafic. ar trebui sa o faca sistemul automat, sa emita alerte cand apar aceste derapaje si sa  se intiteze automat note explicative la retragerea la garaj de exemplu din partea celor implicati, pe langa atentionarile in timp real care sa le fie transmise, fara interventie umana

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Chev Celios

Voi chiar nu intelegeti ca nu poti sa respecti timpi pe semicursa. Mai ales pe liniile care au doar un capat cu stationare.Spre exemplu linia 182 care are stationare doar la Inst. Oncologic, ajunge sa se stranga 3/4 din ture pe Teiul Doamnei spre Inst. Oncologic.  Plus ca SAT-ul care trebui sa ii afiseze soferului la ce interval este fata de cel din fata nu face acest lucru. Tu ca sofer daca nu vezi turul din fata chiar nu ai cum sa iti dai seama acum cat timp a trecut colegul din fata.  Am vazut soferi care folosesc InfoTB cand sunt in statie sa se uite dupa colegul din fata.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București andrei11

Colega, alliens a spus cu totul altceva. Sistemul de urmărire a autobuzelor în trafic / la cap de linie în anul de grație 2021 luna Iulie se pretează a fi automatizat 100 %.  Asta a spus, nu faptul că nu se pot respecta timpii de semicursă sau că avem << trenulețe >>.
Să spunem  - prin absurd - că se respectă întocmai graficile de mers. Atunci toată << divizia >>Dispecerizare ar trebui să dispară !

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Pai daca nu se pot respecta timpii pe semicursa, atunci sa ii actualizeze folosind datele reale din traseu.

Si apoi soferii sa fie urmariti automat.

Sistemul trebuie sa fie automat, iar planificarea curselor trebuie sa tina cont de datele din teren (care exista, sunt 'in sistem').

Suntem in 2021, ambele lucruri pot fi facute cu usurinta.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Chev Celios

Sistemul SAT este capabil sa ii afiseze soferului intervalul dintre el si cel din fata.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Cred ca e bine sa nu amestecam sistemele.

Principial, sistemul SAT nici nu ar trebui sa faca asa ceva. Ala e un sistem de taxare, deci sa faca doar taxare. In lumea IT, fiecare sistem trebuie sa indeplineasca un singur rol bine definit si coerent.

In cazul nostru, avem deja un sistem de dispecerat. Acesta poate sa fie automatizat sa ii arate șoferului avansul / intarzierea fara sa fie nevoie de dispecer, si aceasta este solutia corecta - sa dezvoltam sistemul dedicat sa faca ce trebuie.

Oricum, pana ajungem la un sistem automat, mie mi s-ar parea normal ca dispeceratul (cu oameni) sa functioneze 24/24. Stie cineva cu exactitate daca lucrurile stau asa?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București dekolor

Mai nou functioneaza si aplicatia Citymapper si in Bucuresti, o aplicatie de planificat calatorii cu ajutorul transportului public. Spre deosebire de InfoTB, aplicatia afiseaza si trenuri, trotinete electrice, si unele servicii de taxi (mie momentan imi afiseaza doar Uber). Pana si harta de metrou folosita in aplicatie mi se pare ca arata mai bine fata de cea originala.

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433574 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use