Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 172586 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului abc_XC

Din ce am vazut la fata locului, pentru scoaterea liniei lucreaza Swietelsky (atat excavatorul cat si muncitorii din santier aveau veste cu aceeasi denumire), nu am observat nimic de la STB. Nu stiu de ce exista o speranta ca lucrarea se va termina in toamna asta, ar fi minunat sa fie gata pana in toamna anului 2022, avand in vedere noul termen de finalizare.
Panou informativ.jpg (720.07 KB; downloaded 2713 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Ala e termenul contractual, dar asta nu-i opreste sa lucreze la foc automat pana la toamna anului curent.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului linia 69

Poate daca li se promite (in scris) o prima consistenta sa termine in actualul "cincinal"  :rofl:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului WT_fan06

Să lucreze „la foc automat”?  :rofl: Nu cred că e cineva atât de naiv... pe lângă termenul contractual inacceptabil de generos mai contează și cine / cum finanțează lucrarea...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Pe când o lucrare similară și pe Bd. Coposu?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Legat de lucratul la foc automat, nu se va intampla pentru ca mai multi muncitori si mai multe utilaje costa mai mult. Constructorul are un buget si un grafic aprobate, deci realist vorbind va face tot posibilul sa lucreze cat mai ieftin in limita graficului (pentru profit maxim). De oprit sa lucreze la foc automat sigur ca NU ii oprește nimeni, dar nici nu se va intampla.

Pe Coposu nu e doar Coposu ci si toata Calea Calarasi, deci mai complicat (dar cuprins in finantarea tramvaielor noi, deci intentia exista, doar se misca foarte greu).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Ideea de lucrat la foc automat este că dacă termini mai devreme poate prinzi alt contract mai bun mai repede.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Si daca nu prinzi atunci ce faci?, ai pierdut bani ca sa termini mai repede si acum iar pierzi ca stau oamenii degeaba, nu, planificarile se fac dupa ce-i in mana nu dupa ce este pe gard.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Ce să  pierzi ? Tu îți încasezi banii pe salariile oamenilor conform contractului, indiferent în cât timp termini. Eu plătesc zugravii pe lucrare, cum  ne înțelegem înainte de începerea lucrării. Că termină ei într-o lună ( adică mai devreme ), două  ( conform contractului ) sau mai multe e treaba lor, bani în plus nu primesc. Nici în minus pe motiv că au terminat lucrarea mai repede.
Sau nu așa se fac contractele ? Eu la un moment dat eram plătit funcție de câte agregate agricole vindeam. Vindeam mai multe, luam mai mulți bani, nu vindeam niciunul bani de la nevastă, frați, părinți, etc. Patronul nu mă   plătea pe motiv că am venit la muncă deși nu am vândut nimic. Mă plătea funcție de vânzări.
Bine, eu am prezentat aici activitatea foarte simplificat, relațiile contractuale erau mult mai complexe.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da sigur, ca asa se fac marile lucrari de infrastructura, cu zilieri necalificati si zugravi de apartamente, fara contract, fara SSM, platiti cash la negru la sfarsit de lucrare sau la fiecare vineri, si daca moare vreunu pe acolo ca muncea zece ore pe zi atunci "nu-i asa domne, ala-i varumiu, ca a cazut de pa scara cu mistria in mana nu muncea, era in vizita pe la mine si doar imi arata mie ca e tavanul stramb".
Pana la urma contrazicandu-te chiar ai gasit raspunsul: "daca nu vindeam atunci nu eram platit, simplu ca buna ziua, dar defapt aveam contract si era mai complicat".

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

N-ai înțeles ce am vrut să spun dar nu e nicio supărare. Poate alții au priceput.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Pai pleci de la o premiza gresita, cum ca cu aceeasi forta de munca si aceleasi utilaje poti lucra mai repede. Ceea ce e fals. SIgur ca pot fi muncitori cu chef de munca, dar noi aici vorbim de 4 luni versus 1 an, nimeni nu iti lucreaza de 3 ori mai repede cu aceleasi scule, utilaje si doar din vointa pura. Nici macar nu se poate fizic.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Evident că nu. Cine crede că vor fi gata la toamnă ? Eu nu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

In industria aeronautica, atunci când un avion sta la sol, pierde bani.
In industria navală, cat un vapor sta in port pierde bani.
In transporturi, atât cât timp un "TIR" sta parcat, pierde bani, cat un autocar sta...pierde.

E...în construcții, la noi....utilajele aduc bani cat stau degeaba.
Nu știu cum vine asta, dar și la metrou, și la majoritatea șantierelor, utilajele mai mult stau față de a lucra.
Cum vine asta....sta in contract.
Cum își permit să țină utilajele blocate pe diverse șantiere, doar ei știu.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433363 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use