Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 558428 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Chelului tichie de margaritar...
Asta in loc sa inceapa sa faca RK la Irisbus...
Utilizator anonim wrote:
Urmatoarele 4 care ies din RK vor fi vopsite in noua schema STB.
Chelului tichie de margaritar...
Asta in loc sa inceapa sa faca RK la Irisbus...
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
linia 69
Sau si mai bine sa fie completate si reparate cele defecte (5317, 5328, 5375, 5386, 5390).
Sau si mai bine sa fie completate si reparate cele defecte (5317, 5328, 5375, 5386, 5390).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Totusi, avand in vedere ca la RK (este cu adevarat RK?) oricum vehiculele sunt revopsite, este absolut normal si de asteptat ca ele sa primeasca schema unica.
Totusi, avand in vedere ca la RK (este cu adevarat RK?) oricum vehiculele sunt revopsite, este absolut normal si de asteptat ca ele sa primeasca schema unica.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
5167 pare ca ar fi avut deja un RK in 2010.
Cit despre restul, au 24 (!!) de ani, ce rost ar avea sa se faca RK la un vehicul de transport in comun (!!)) atit de vechi ?!?
Cel mai probabil e vorba doar de spoieli si cirpeli (numite “cosmetizari”)
La ultima serie, cind au vopsit vinilinul interior (era 5233 ?) au atins noi culmi ale penibilului...
5167 pare ca ar fi avut deja un RK in 2010.
Cit despre restul, au 24 (!!) de ani, ce rost ar avea sa se faca RK la un vehicul de transport in comun (!!)) atit de vechi ?!?
Cel mai probabil e vorba doar de spoieli si cirpeli (numite “cosmetizari”)
La ultima serie, cind au vopsit vinilinul interior (era 5233 ?) au atins noi culmi ale penibilului...
- GPS
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Ikarus 415T
Andrei Andraș
Din nou, nu are rost să comparăm Hess cu URAC, dar cu un RK sănătos "ca pe vremuri", ar mai putea circula 5-10 ani dacă nu se va observa niciun troleibuz nou prin trafic până atunci. Poate dacă ar fi trimise în Ungaria la un posibil RK, ar ieși ceva corespunzător, dar deja visez frumos.
1689 wrote:Știu că nu se repară România cu Elveția, dar FBW-urile din Brașov, an de fabricație 1983, au avut RK (cum ar trebui să se facă unul în adevăratul sens al expresiei) după 20 de ani de activitate (perioada 2003-4), iar după 38 de ani încă mai circulă prin Brașov. RK făcut în 2003-4 ca după 7 ani, în 2011, să fie retrase definitiv. Vreau să arăt că nu contează vârsta vehiculului atâta timp cât treaba se face așa cum ar trebui.
Cât despre restul, au 24 de ani, ce rost ar avea să se facă RK la un vehicul de transport in comun atât de vechi?
Din nou, nu are rost să comparăm Hess cu URAC, dar cu un RK sănătos "ca pe vremuri", ar mai putea circula 5-10 ani dacă nu se va observa niciun troleibuz nou prin trafic până atunci. Poate dacă ar fi trimise în Ungaria la un posibil RK, ar ieși ceva corespunzător, dar deja visez frumos.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Nu se poate si sa nu se compare dar si sa se ia ca exemplu.
Sunt multe aspecte, nu poti compara un sasiu plimbat 20 de ani prin Elvetia cu unul plimbat 20 de ani prin gropile Bucurestiului, cel din Bucuresti este practic distrus; apoi mai ai si complexitatea instalatiei electrice, o instalatie din '83 orice electrician ti-o face pe toata sau o repara punctual cu patentul in timp ce una din '93 este infinit mai stufoasa, complicata si sensibila, ai senzori rezistivi, logica este pe calculator si nu pe automatizari electro-mecanice, nu degeaba durata de viata a unei masini moderne este 14 ani pentru ca dupa 15 ani degeaba mai sudezi la sasiu daca ai un wire-loom de 300 de fire si 30 de senzori iar la fiecare 2-3 luni mai pica cate unul.
Practic la un vehicol produs dupa '90 nu ii poti face RK asa cum ii faci unuia produs in anii '60, '70 sau '80.
Nu se poate si sa nu se compare dar si sa se ia ca exemplu.
Sunt multe aspecte, nu poti compara un sasiu plimbat 20 de ani prin Elvetia cu unul plimbat 20 de ani prin gropile Bucurestiului, cel din Bucuresti este practic distrus; apoi mai ai si complexitatea instalatiei electrice, o instalatie din '83 orice electrician ti-o face pe toata sau o repara punctual cu patentul in timp ce una din '93 este infinit mai stufoasa, complicata si sensibila, ai senzori rezistivi, logica este pe calculator si nu pe automatizari electro-mecanice, nu degeaba durata de viata a unei masini moderne este 14 ani pentru ca dupa 15 ani degeaba mai sudezi la sasiu daca ai un wire-loom de 300 de fire si 30 de senzori iar la fiecare 2-3 luni mai pica cate unul.
Practic la un vehicol produs dupa '90 nu ii poti face RK asa cum ii faci unuia produs in anii '60, '70 sau '80.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Nu în toate cazurile. Un DAC/Ikarus seria 200 din '7x cu unul fabricat după '90 nu prea are nici-o diferență pe partea electrică (că electronică e mult spus).
Nu în toate cazurile. Un DAC/Ikarus seria 200 din '7x cu unul fabricat după '90 nu prea are nici-o diferență pe partea electrică (că electronică e mult spus).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Atat timp cat aceste RK-uri mai tin in viata troleibuzul bucurestean pana la finalizarea lotului asta blestemat de 100 de bucati (cu niste trasee aberante), sunt bine-venite.
Atat timp cat aceste RK-uri mai tin in viata troleibuzul bucurestean pana la finalizarea lotului asta blestemat de 100 de bucati (cu niste trasee aberante), sunt bine-venite.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Noutati de cand nu am mai postat pe aici, de la BN, 5215 revenit de cateva zile, in schimb cel putin din 15 iunie au ajuns la gard si sunt semi-descompletate 5285, care nu stiu cat de mult a mers pe aici, si 5258.
De asemenea am ridicat problema geamurilor blocate sau cu plastic, in special la seria 52xx de la BN, primind asigurari de la STB ca nu mai exista geamuri blocate sau cu probleme aici, daca identificati ceva puteti posta pentru a da mai departe pentru remediere.
Noutati de cand nu am mai postat pe aici, de la BN, 5215 revenit de cateva zile, in schimb cel putin din 15 iunie au ajuns la gard si sunt semi-descompletate 5285, care nu stiu cat de mult a mers pe aici, si 5258.
De asemenea am ridicat problema geamurilor blocate sau cu plastic, in special la seria 52xx de la BN, primind asigurari de la STB ca nu mai exista geamuri blocate sau cu probleme aici, daca identificati ceva puteti posta pentru a da mai departe pentru remediere.
20210705_100206.JPG (578.08 KB; downloaded 3142 times)
20210705_100316.JPG (773.21 KB; downloaded 3142 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Aveau geamuri de plexigalas/policarbonat la începutul lunii iunie cel puțin 5210, 5214, 5235, 5236, 5238... 5209 nu mai avea mânerul de la unul dintre geamuri și nu ai cum să îl deschizi.
Problema geamurilor e și la Berceni unde am văzut recent 5208, 5229 și probabil că sunt si altele dar le văd mai rar.
Troleibuzele retrase la Alexandria pentru vânzare ca deșeuri sau chiar în curtea lor la BN au destule geamuri încă! Simplu: nu le pasă!
Aveau geamuri de plexigalas/policarbonat la începutul lunii iunie cel puțin 5210, 5214, 5235, 5236, 5238... 5209 nu mai avea mânerul de la unul dintre geamuri și nu ai cum să îl deschizi.
Problema geamurilor e și la Berceni unde am văzut recent 5208, 5229 și probabil că sunt si altele dar le văd mai rar.
Troleibuzele retrase la Alexandria pentru vânzare ca deșeuri sau chiar în curtea lor la BN au destule geamuri încă! Simplu: nu le pasă!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
#5208 - Depoul Berceni, azi pe linia 76:
Colegii @V2A , @GPS sau care mai aveți în vedere mai des troleibuzele de la Berceni, poate mai identificați probleme!
#5208 - Depoul Berceni, azi pe linia 76:
5208 - 76 - 07.07.2021 (1).jpg (518.89 KB; downloaded 2984 times)
5208 - 76 - 07.07.2021 (2).jpg (287.04 KB; downloaded 2984 times)
Colegii @V2A , @GPS sau care mai aveți în vedere mai des troleibuzele de la Berceni, poate mai identificați probleme!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
In momentul de fata majoritatea nu mai trec ITPul, din cauza asta vedem din ce in ce mai multe la gard.
In momentul de fata majoritatea nu mai trec ITPul, din cauza asta vedem din ce in ce mai multe la gard.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Stefan28
Astăzi la Gara de Nord. Pozele sunt făcute cu caracter informativ.
La Bucureștii Noi rămân indisponibile cu aproximație: 5106, 5110, 5119, 5122, 5136, 5234, 5258, 5260, 5264, 5265, 5272, 5275, 5276, 5281, din care majoritatea nu cred că mai au șanse de revenire...
Stefan28 wrote:
A revenit 5221 de la Depoul Bucureștii Noi după peste un an de absență. Este repartizat pe linia 97.
Astăzi la Gara de Nord. Pozele sunt făcute cu caracter informativ.
La Bucureștii Noi rămân indisponibile cu aproximație: 5106, 5110, 5119, 5122, 5136, 5234, 5258, 5260, 5264, 5265, 5272, 5275, 5276, 5281, din care majoritatea nu cred că mai au șanse de revenire...
📖 Pagination options