Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1509871 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 379 380 381 382 383 384 385  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București bogdan5ful

A existat troleibuz pe linia 82? Știu că 6xx înlocuiește o linie.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

Nu, de aceea 682 a fost renumerotat 382 acum cateva zile, pentru ca nu inlocuieste nimic. A fost o greseala istorica, precum 601, unde initial i-au zis 682 ca sa 'semene' cu 182 si 282, circuland prin aceleasi zone.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Da linia a fost infiintata la cererea fostului primar Neculai Ontanu. Dupa cativa ani tot el a venit cu ideea ca linia sa fie dusa la Bucur Obor, pentru o legatura directa cu Piata Obor.La scurt timp, din cauza ca nu exista un capat unde sa poti sa faci pauza corespunzator, capatul a fost mutat la Gara Obor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

Multe linii, cel putin de autobuze, n-au avut ”pauza” pe semicurse si nu s-a intamplat nimic deosebit!

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Întrebare idioată rău de tot.
Acceleratul  București - Suceava.
Unde face mecanicul de locomotivă
BIP.jpg (32.68 KB; downloaded 2746 times)
dacă-l apucă pe drum ? La găleată ? O fi conform normelor UE ? Sau are WC în locomotivă ? M-am trezit și eu vorbind, nimic serios. Oricum multe locomotive la ora actuală au un singur mecanic, nu doi. Din câte știu trenurile nu sunt doatate cu "pilot automat" ca avioanele sau vapoarele.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Era vorba ca pe atunci erau masini parcate plus toate microbuzele care erau parcate pe acolo.  Efectiv ajungeai sa ii incurci pe cei de pe 66.  Plus ca multa lume din Andronache a fost mai multumita ca 682 ii lasa practic in piata. Cine vrea sa ajunga mai departe ia 21 de la Colentina.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

<< - Linia 40 va funcţiona pe traseul de bază între „Complex Comercial Titan” şi intersecţia Bd. Basarabia/Bd. Chişinău, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Chişinău, Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Str. Traian, Cal. Călăraşi, Bd. Corneliu Coposu, terminal „Piaţa Sf. Vineri”. >>

Mi se pare o greseala asta. Eliminarea transportului public de mare capacitate de pe Bd. fix in ziua meciurilor. Nu inteleg rationamentul.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Cum am zis la stiri, nu doar tramvaiul (care sa fim seriosi nu e chiar de atat de mare capacitate) ci si restul traseelor care, culmea, au fost suplimentate....

 


Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

De obicei la meciurile de fotbal (sau alte evenimente) de pe Arena Națională, tramvaiul încurcă în zonă. De fapt tot fluxul auto pe bulevardul Basarabia ar trebui să rămână pietonal între Chișinău și Piața Hurmuzachi. Ar trebui să rămână strict pietonal și doar pentru autoturismele serviciilor publice și cei care au parcare asigurată la locurile oficiale.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Intrebarea mea e ce fac riveranii in situatia asta? Ma gandesc, de exemplu la cei care stau intre Iancului/Vatra si Coravu...

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

cris_m wrote:
Cum am zis la stiri...


Pai de ce ai comentat la stiri?  :D

 


Re: Discuții despre transportul local din București Bogdan Ciorascu

Un bilet costa 1100lei iar meciurile din grupa sunt intre Austria, Ucraina si Macedonia de Nord.
Poate la meciul din optimi sa se mai aglomereze zona :-)

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

cris_m wrote:
Intrebarea mea e ce fac riveranii in situatia asta? Ma gandesc, de exemplu la cei care stau intre Iancului/Vatra si Coravu...

O iau perpedes, ca la orice eveniment pe fostul ”23 August”! Deunazi erau instiintati, pe parbriz, ca-n intervalul X-Y, circulatia in zona va fi restrictionata!

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Riveranii se descurcă ca și până acum ! Dacă arată buletinu' îi lasă să treacă. N-au avut niciodată interzis în intervalul X - Y.  Eu am prins meciuri nu tari, ci foarte tari pe 23 August. Erau constant 80.000 oameni în tribune.
Meciurile din grupe sunt fără interes, poate cel din  sferturi.  Și să nu uităm că au voie vreo 20.000 cetățeni în stadion.

 


Go to page:  1  ... 379 380 381 382 383 384 385  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435237 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use