Topic: Discuții diverse
1675 posts, 479072 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Inseamna ca nu am mai putut sa modifice repartizarile de la Victoria, cel mai probabil o sa intre de pe 1 februarie aici daca nu apar noi ordine.
Inseamna ca nu am mai putut sa modifice repartizarile de la Victoria, cel mai probabil o sa intre de pe 1 februarie aici daca nu apar noi ordine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Ce achiziții face RATB-ul: Un aparat de aer condiționat doar pentru vatman, de 2.000 de euro
Regia Autonomă de Transport București (RATB) se pregătește pentru sezonul cald, achiziționând echipamente de aer condiționat pentru o parte din mijloacele de transport în comun.
Contractul de achiziție a 16 dispozitive de climatizare pentru vehicule a fost semnat cu societatea Webasto Romania Trading SRL, prețul plătit de RATB fiind de 116.524 lei fără TVA, adică aproximativ 2.000 de euro pentru fiecare aparat de aer condiționat. Verificările făcute la Ministerul de Finanțe arată că firma Webasto Romania Trading SRL din Otopeni, județul Ilfov, a fost înființată în luna martie 2009, având ca obiect principal de activitate comerțul cu ridicata de piese și accesorii pentru autovehicule. Societatea cu numai cinci angajați în 2009 a raportat un profit de 53.000 lei la o cifră de afaceri de 3,3 milioane lei.
Echipamentele de climatizare vor fi montate numai în cabinele vatmanilor, deci călătorii nu vor beneficia de răcoare.
Potrivit condițiilor impuse în caietul de sarcini, aparatul trebuie să funcționeze la temperaturi cuprinse între minus 33 grade Celsius și plus 60 de grade, apnoul de distribuție a aerului fiind de culoare albă, crem sau gri pentru a nu afecta vizual vatmanul și pentru a pune în evidență elementele de comandă și control.
În parcul auto al RATB se află aproximativ 500 de tramvaie.
http://b365.ro/news/vatmani ... tramvaiul/
Ce achiziții face RATB-ul: Un aparat de aer condiționat doar pentru vatman, de 2.000 de euro
Regia Autonomă de Transport București (RATB) se pregătește pentru sezonul cald, achiziționând echipamente de aer condiționat pentru o parte din mijloacele de transport în comun.
Contractul de achiziție a 16 dispozitive de climatizare pentru vehicule a fost semnat cu societatea Webasto Romania Trading SRL, prețul plătit de RATB fiind de 116.524 lei fără TVA, adică aproximativ 2.000 de euro pentru fiecare aparat de aer condiționat. Verificările făcute la Ministerul de Finanțe arată că firma Webasto Romania Trading SRL din Otopeni, județul Ilfov, a fost înființată în luna martie 2009, având ca obiect principal de activitate comerțul cu ridicata de piese și accesorii pentru autovehicule. Societatea cu numai cinci angajați în 2009 a raportat un profit de 53.000 lei la o cifră de afaceri de 3,3 milioane lei.
Echipamentele de climatizare vor fi montate numai în cabinele vatmanilor, deci călătorii nu vor beneficia de răcoare.
Potrivit condițiilor impuse în caietul de sarcini, aparatul trebuie să funcționeze la temperaturi cuprinse între minus 33 grade Celsius și plus 60 de grade, apnoul de distribuție a aerului fiind de culoare albă, crem sau gri pentru a nu afecta vizual vatmanul și pentru a pune în evidență elementele de comandă și control.
În parcul auto al RATB se află aproximativ 500 de tramvaie.
http://b365.ro/news/vatmani ... tramvaiul/
- Dr2005
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SprinterXP
Mai este lipit acest abtipild si pe vagonul 101 si pe inca cateva vagoane de la Bucurestii Noi.
Gabi23 wrote:
Un nou model de tramvai "Y3A"
Mai este lipit acest abtipild si pe vagonul 101 si pe inca cateva vagoane de la Bucurestii Noi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dar de 20 de ani de asa-zisa democratie, asistam la o tactica care presupune in primul rand descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin scaderea continua a parcului circulant, modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, pe principiul pur romanesc: "Daca nu-ti place, ia-ti masina mica!"
Un exemplu: crearea terminalului Sf. Vineri. De ce Sf. Vineri, cand aici nu ai nici o legatura cu statiile de metrou, cu troleibuzul dinspre Berceni etc. Daca se dorea, se putea reface relativ usor legatura prin Piata Unirii (cautati proiectul de pre-metrou pe site'ul PMB) cu readucerea tramvaielor in piata, asa cum este indicat si in studiile de transport urban care s-au facut. Nu e nici o rusine sa ai mijloace de transport in centru, daca acestea au aspect civilizat (vezi Europa de Vest). Dar nu se vrea!
Dr2005 wrote:Ca sa-i bage cineva in seama pe cei din a 3'a categorie, ma tem ca mai intai e necesar sa zboare un anumit director, iar noua conducere sa re-gandeasca rolul si importanta transportului public in general - si al celui de mare capacitate, respectiv tramvaie - in special.
RATB-ul e în regres de mulţi ani. Unii s-au obişnuit cu asta (de ex. Gabi23), alţii se dau ultra-progresişti (dar nu sunt decât nişte Caţavenci moderni, e doar gura de ei, gen Oprescu), iar alţii au soluţii. Din păcate, pe cei din a 3a categorie nu-i bagă nimeni în seamă.
Dar de 20 de ani de asa-zisa democratie, asistam la o tactica care presupune in primul rand descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin scaderea continua a parcului circulant, modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, pe principiul pur romanesc: "Daca nu-ti place, ia-ti masina mica!"
Un exemplu: crearea terminalului Sf. Vineri. De ce Sf. Vineri, cand aici nu ai nici o legatura cu statiile de metrou, cu troleibuzul dinspre Berceni etc. Daca se dorea, se putea reface relativ usor legatura prin Piata Unirii (cautati proiectul de pre-metrou pe site'ul PMB) cu readucerea tramvaielor in piata, asa cum este indicat si in studiile de transport urban care s-au facut. Nu e nici o rusine sa ai mijloace de transport in centru, daca acestea au aspect civilizat (vezi Europa de Vest). Dar nu se vrea!
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
O mare problema este ca o buna parte din acei calatori care mergeau onest cu RATB-ul au acum masina. Cu alte cuvinte au scazut incasarile. Alta cauza a degaradarii transportului in comun in bucuresti este numarul imens de mitocani si toape care circula zilnic cu transportul in comun (calatoria frauduloasa dupa mine este NESIMTIRE). Nu poti sa mergi gratis si sa vrei sa ai si tramvaie noi. Nu mai spun de mizeria pe care o fac multi in transportul in comun. Aici poate sa fie mama directorului in RATB, problema este a celor 7 ani de acasa o grava carenta a foarte multor bucuresteni. Eu am abonament pe RATB din prima zi de cand sunt in bucuresti, dar cati sunt ca mine?am fost privit ca un fraier de baietii si fetele destepti. Eu va intreb merita bucurestiul un transport civilizat? o sa invete oamenii vreodata ca transportul in comun nu este un serviciu gratis si trebuie platit? ca trebuie mentinuta curatenia? paote car ar trebui ca noi cei care platim onest calatoria sa facem o miscare .sa fie mai multi controlori care sa amendeze fara discriminare pe calatorii ilegali, sa i-i invete pe mitocani sa cumpere bilet si abonament.
O mare problema este ca o buna parte din acei calatori care mergeau onest cu RATB-ul au acum masina. Cu alte cuvinte au scazut incasarile. Alta cauza a degaradarii transportului in comun in bucuresti este numarul imens de mitocani si toape care circula zilnic cu transportul in comun (calatoria frauduloasa dupa mine este NESIMTIRE). Nu poti sa mergi gratis si sa vrei sa ai si tramvaie noi. Nu mai spun de mizeria pe care o fac multi in transportul in comun. Aici poate sa fie mama directorului in RATB, problema este a celor 7 ani de acasa o grava carenta a foarte multor bucuresteni. Eu am abonament pe RATB din prima zi de cand sunt in bucuresti, dar cati sunt ca mine?am fost privit ca un fraier de baietii si fetele destepti. Eu va intreb merita bucurestiul un transport civilizat? o sa invete oamenii vreodata ca transportul in comun nu este un serviciu gratis si trebuie platit? ca trebuie mentinuta curatenia? paote car ar trebui ca noi cei care platim onest calatoria sa facem o miscare .sa fie mai multi controlori care sa amendeze fara discriminare pe calatorii ilegali, sa i-i invete pe mitocani sa cumpere bilet si abonament.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
linia 69
Cred ca asta ar cea mai ieftina, rapida si practica solutie pentru refacerea legaturii tramvaielor prin P-ta Unirii. In portiunea marcata cu linie rosie este statia tramvaielor, in ambele sensuri. Am scos din calcul varianta unui tunel.
Cred ca asta ar cea mai ieftina, rapida si practica solutie pentru refacerea legaturii tramvaielor prin P-ta Unirii. In portiunea marcata cu linie rosie este statia tramvaielor, in ambele sensuri. Am scos din calcul varianta unui tunel.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Sincer? Asta ar mai lipsi din Piata Unirii si asa sufocata, linie de tramvai . Eu sper ca tramvaiul traversand Piata Unirii sa ramana la istoria din anii '80.
Sincer? Asta ar mai lipsi din Piata Unirii si asa sufocata, linie de tramvai . Eu sper ca tramvaiul traversand Piata Unirii sa ramana la istoria din anii '80.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
E greşită ideea că tramvaiul încurcă traficul... până şi americanii şi-au dat seama de asta. Cu fazele actuale de la semafoare, pot trece liniştit tramvaiele pe acolo, fără să încurce pe nimeni, poate doar pe cei care fac ilegal stânga de la fosta BIR spre fântână, şi care s-ar trezi cu tramvaiul peste ei când ar avea verde.
Investiţia nu ar fi foarte mare, ba chiar ar permite eliminarea lui 117 de la Sfânta Vineri, că tot începe marea casare la autobuze.
Gabi23 wrote:
Sincer? Asta ar mai lipsi din Piata Unirii si asa sufocata, linie de tramvai
E greşită ideea că tramvaiul încurcă traficul... până şi americanii şi-au dat seama de asta. Cu fazele actuale de la semafoare, pot trece liniştit tramvaiele pe acolo, fără să încurce pe nimeni, poate doar pe cei care fac ilegal stânga de la fosta BIR spre fântână, şi care s-ar trezi cu tramvaiul peste ei când ar avea verde.
Investiţia nu ar fi foarte mare, ba chiar ar permite eliminarea lui 117 de la Sfânta Vineri, că tot începe marea casare la autobuze.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Dragos, la ce criza de tramvaie este, RATB nu este in stare sa infiinteze o linie in Ghencea pe o retea modernizata, deja existenta... d-apai sa mai construiasca cca 1,5 km cale dubla. Si in plus ce traseu sa se faca? unul foarte lung, legatura Depoul Alexandria/Zetarilor/Ghencea-Cart. Colentina/Republica/Granitul, etc? Ca doar sa il duca pe 32 pana la Sfanta Vineri ar fi o cheltuiala inutila.
Dr2005 wrote:Gabi23 wrote:
Sincer? Asta ar mai lipsi din Piata Unirii si asa sufocata, linie de tramvai
E greşită ideea că tramvaiul încurcă traficul... până şi americanii şi-au dat seama de asta. Cu fazele actuale de la semafoare, pot trece liniştit tramvaiele pe acolo, fără să încurce pe nimeni, poate doar pe cei care fac ilegal stânga de la fosta BIR spre fântână, şi care s-ar trezi cu tramvaiul peste ei când ar avea verde.
Dragos, la ce criza de tramvaie este, RATB nu este in stare sa infiinteze o linie in Ghencea pe o retea modernizata, deja existenta... d-apai sa mai construiasca cca 1,5 km cale dubla. Si in plus ce traseu sa se faca? unul foarte lung, legatura Depoul Alexandria/Zetarilor/Ghencea-Cart. Colentina/Republica/Granitul, etc? Ca doar sa il duca pe 32 pana la Sfanta Vineri ar fi o cheltuiala inutila.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Si in plus sincer eu nu inteleg cine ar folosi sa zicem sa ia 21 din Colentina si sa se duca pana in Rahova?
In plus mare chestie sa mergi 10 minute pe jos. Daia arata unii in ultimul hal ca nu fac miscare si stau toata ziua si se indoapa.
Tramvaiul e necesar dar, sunt convins ca nu in Piata Unirii. Daia batem pasul pe loc cu tot felul de idei fanteziste, cand noi avem linii de tramvai de te ia mama naibii circuland pe ele (vezi Basarabia, Pantelimon, Bucurestii Noi, Calarasilor s.a.). Trebuie dezvoltat transportul in comun, dar cu cap, nu sa tinem linii de tramvai ca "sunt traditionale", linii de troleu care se dubleaza unele pe altele de dragul "ecologiei", linii de autobuz in care 90% sunt blatisti.
Degeaba ai terminal modernizat la Sf. Vineri daca linia pana acolo e jalnica, si ai statii ridicole in care nici macar nu iti incape un tramvai.
Despre treaba cu tramvaiul prin Piata Unirii s-a mai discutat si in acest topic: viewtopic.php?f=16&t=73
Si in plus sincer eu nu inteleg cine ar folosi sa zicem sa ia 21 din Colentina si sa se duca pana in Rahova?
In plus mare chestie sa mergi 10 minute pe jos. Daia arata unii in ultimul hal ca nu fac miscare si stau toata ziua si se indoapa.
Tramvaiul e necesar dar, sunt convins ca nu in Piata Unirii. Daia batem pasul pe loc cu tot felul de idei fanteziste, cand noi avem linii de tramvai de te ia mama naibii circuland pe ele (vezi Basarabia, Pantelimon, Bucurestii Noi, Calarasilor s.a.). Trebuie dezvoltat transportul in comun, dar cu cap, nu sa tinem linii de tramvai ca "sunt traditionale", linii de troleu care se dubleaza unele pe altele de dragul "ecologiei", linii de autobuz in care 90% sunt blatisti.
Degeaba ai terminal modernizat la Sf. Vineri daca linia pana acolo e jalnica, si ai statii ridicole in care nici macar nu iti incape un tramvai.
Despre treaba cu tramvaiul prin Piata Unirii s-a mai discutat si in acest topic: viewtopic.php?f=16&t=73
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
linia 69
Locul critic ar fi la intersectia cu B-dul Unirii dar nu-i de nerealizat, in rest ar trece intersectiile pe timpii folositi de masinile care au cam aceleasi directii cu tramvaiele, de aceea am si ales solutia asta (banuiesc ca stiti cum sunt timpii semafoarelor). In rest mananca putin din spatiul verde fara sa incurce cu nimic circulatia, iar pietonii .... pe la zebra si pe verde chiar daca multora nu le sta in obicei. Este doar o propunere, evident.
Locul critic ar fi la intersectia cu B-dul Unirii dar nu-i de nerealizat, in rest ar trece intersectiile pe timpii folositi de masinile care au cam aceleasi directii cu tramvaiele, de aceea am si ales solutia asta (banuiesc ca stiti cum sunt timpii semafoarelor). In rest mananca putin din spatiul verde fara sa incurce cu nimic circulatia, iar pietonii .... pe la zebra si pe verde chiar daca multora nu le sta in obicei. Este doar o propunere, evident.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
E veche ideea, cu mentiunea ca linia vine pe partea cealalta a bretelei Splaiul Independentei -> Bd. C. Coposu. Cam asa:
linia 69 wrote:
Cred ca asta ar cea mai ieftina, rapida si practica solutie pentru refacerea legaturii tramvaielor prin P-ta Unirii. In portiunea marcata cu linie rosie este statia tramvaielor, in ambele sensuri. Am scos din calcul varianta unui tunel.
E veche ideea, cu mentiunea ca linia vine pe partea cealalta a bretelei Splaiul Independentei -> Bd. C. Coposu. Cam asa:
📖 Pagination options