Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519490 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu cred ca astfel de informații apar public. 😀
Nu văd altă linie acolo în afara de Ghencea-Unirii. Sau poate este lăsată pentru viitorul bulevard prin curtea Casei Poporului.
Nu cred ca astfel de informații apar public. 😀
Nu văd altă linie acolo în afara de Ghencea-Unirii. Sau poate este lăsată pentru viitorul bulevard prin curtea Casei Poporului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Hai să fixăm prima dată unde e stația asta Uranus. După aceea putem să ne construim raționamentele.
Hai să fixăm prima dată unde e stația asta Uranus. După aceea putem să ne construim raționamentele.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
Conform Wikipedia, lângă Grand Hotel Marriott. Sau lângă Catedrala Mântuirii Neamului .
Conform Wikipedia, lângă Grand Hotel Marriott. Sau lângă Catedrala Mântuirii Neamului .
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Exact, la Catedrala/ Posta Puisor, nu are unde sa fie altundeva. De la Hașdeu următoarea stație este sus pe deal.
Altă chestie interesantă este ca, dupa ce ne-am fript la M5 cu stațiile la 500m, la M4 văd că devenim mai rezonabili.
Exact, la Catedrala/ Posta Puisor, nu are unde sa fie altundeva. De la Hașdeu următoarea stație este sus pe deal.
Altă chestie interesantă este ca, dupa ce ne-am fript la M5 cu stațiile la 500m, la M4 văd că devenim mai rezonabili.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
De asemenea, tot din PNRR citire.
De asemenea, tot din PNRR citire.
În ceea ce privește resursele de apă de suprafaţă din zona de implementare a sub-măsurii, secțiunea 1: Gara de Nord – Filaret a Magistralei de metrou M4 va subtraversa rȃul Dâmbovița în zona Izvor din Municipiul București. Întrucȃt cursul acest rȃu este sistematizat și canalizat în zona în care este subtraversat, iar prin activităţile aferente sub-măsurii analizate nu se vor executa lucrări în albia rȃului, se poate menţiona că activităţile sub-măsurii nu vor afecta acest curs de apă.
În ceea ce privește apele subterane, având în vedere că nivelul apei freatice este situat deasupra nivelului de excavare, pentru etapa de implementare a fost necesară proiectarea unor sisteme de drenaj capabile să reducă nivelul piezometric al acviferului și presiunea hidrostatică, astfel încât să se asigure condiții de execuție sigure și uscate.
Astfel, în timpul executării structurilor metroului, nivelul apei subterane va fi influențat de lucrările de drenaj, respectiv acest nivel va scădea, astfel încât să se asigure condițiile necesare pentru execuție. Sistemele de drenare vor funcționa gravitațional, fără a fi necesare alte instalații.
Însă această influență este temporară, nivelul apei freatice va fi restabilit după finalizarea lucrărilor, nefiind afectată dinamica, cantitatea și calitatea apelor freatice.
Având în vedere că de-a lungul rutelor de metrou executate sub protecția lucrărilor de drenaj nu au fost evidențiate fenomene negative, se estimează că lucrările viitoare de drenaj din secţiunea analizată vor asigura reducerea nivelului apelor subterane fără evenimente negative semnificative. Submăsura nu are impact asupra straturilor acvifere adânci.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Atenție la unele NSS - uri.
Cota este raportată la nivelul Mării Negre ( )
Știrbey Vodă - 56,3
Hașdeu - 48,5
Uranus - 57,85
George Rozorea - 63,10
Chirigiu și Filaret - 70,0
_____________
Încă nu mi-e clar, mă mai gândesc ce e cu amorsa aceea. ( Dacă o fi amorsă reprezentarea grafică).
Atenție la unele NSS - uri.
Cota este raportată la nivelul Mării Negre ( )
Știrbey Vodă - 56,3
Hașdeu - 48,5
Uranus - 57,85
George Rozorea - 63,10
Chirigiu și Filaret - 70,0
_____________
Încă nu mi-e clar, mă mai gândesc ce e cu amorsa aceea. ( Dacă o fi amorsă reprezentarea grafică).
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
alexxd_31
Sigur e amorsa?
Nu cumva e linie de garare a unei rezerve ca la Favorit?
Daca era amorsa nu trebuia sa apara si o viitoare linie in dreptul acesteia?
Sigur e amorsa?
Nu cumva e linie de garare a unei rezerve ca la Favorit?
Daca era amorsa nu trebuia sa apara si o viitoare linie in dreptul acesteia?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Pornind de la ideea că ar fi amorsă este plasată după stația Uranus spre George Rozorea. Dacă ar fi fost linia 3 ca la Favorit / Parc Dr. Taberei logic linia 3 ar fi paralelă cu stația, nu după stație.
______________________
?????????
George Rozorea este o stație planificată de metrou din București. Se va afla în Sectorul 5, în Piața Dr. Jose Rizal, la intersecția Șoselei Panduri cu Calea 13 Septembrie.
????????
( Wikipedia )
Cu imens regret și profundă mâhnire anunțăm plecarea prematură in eternitate, la data de 05.06.2017, a domnului Ing.GEORGE ROZOREA, cel care a condus timp de peste 14 ani SC METROUL SA în calitate de Director General și Președinte al Consiliului deAdministrație. Prin activitatea sa rodnică și plină de dăruire și-a pus amprenta asupra evoluției prestigiului SC METROUL SA – întreprindere, pe care a slujit-o cu devotament, seriozitate și demnitate, calitățide care a dat dovvadă și în activitatea desfășurată în ARACO
__________
Începe să sune a Coreea de Nord !!!!!!!!!
Stimați proiectanți și gânditori de la Metrorex / Metroul / etc, puneți domnule denumiri tuturor stațiilor de metrou după numele persoanelor care au lucrat la Metroul / Metrorex / etc. Are țara ostași, nu asta e problema. Nord Korea în stil dâmbovițean.
Pornind de la ideea că ar fi amorsă este plasată după stația Uranus spre George Rozorea. Dacă ar fi fost linia 3 ca la Favorit / Parc Dr. Taberei logic linia 3 ar fi paralelă cu stația, nu după stație.
______________________
?????????
George Rozorea este o stație planificată de metrou din București. Se va afla în Sectorul 5, în Piața Dr. Jose Rizal, la intersecția Șoselei Panduri cu Calea 13 Septembrie.
????????
( Wikipedia )
Cu imens regret și profundă mâhnire anunțăm plecarea prematură in eternitate, la data de 05.06.2017, a domnului Ing.GEORGE ROZOREA, cel care a condus timp de peste 14 ani SC METROUL SA în calitate de Director General și Președinte al Consiliului deAdministrație. Prin activitatea sa rodnică și plină de dăruire și-a pus amprenta asupra evoluției prestigiului SC METROUL SA – întreprindere, pe care a slujit-o cu devotament, seriozitate și demnitate, calitățide care a dat dovvadă și în activitatea desfășurată în ARACO
__________
Începe să sune a Coreea de Nord !!!!!!!!!
Stimați proiectanți și gânditori de la Metrorex / Metroul / etc, puneți domnule denumiri tuturor stațiilor de metrou după numele persoanelor care au lucrat la Metroul / Metrorex / etc. Are țara ostași, nu asta e problema. Nord Korea în stil dâmbovițean.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Da, Rozorea va fi la Monitorul Oficial, dar de fapt sub Bd Tudor Vladimirescu, cred. Nu are treaba cu Panduri, dar cred ca ai înțeles amplasarea.
Stii ce este ciudat la amorsa asta ? Este pe dreapta, deci pe partea cu Marriott.
Nu vad foarte bine distanta dintre Hașdeu si Uranus pe schița cu amorsa, însă par a fi cca 1300m, ceea ce conduce la ideea ca Uranus este la Puișor.
Daca stația Uranus este acolo, amorsa nu poate fi decât pentru legătura cu linia despre care am spus, însă ar trebui sa fie mai spre Rozorea, nu la Uranus. In fine, o fi făcută "sa fie acolo, ca nu cere bani mulți".
Si, din ciclul "romanii spun lucruri trăsnite" , am găsit concluzia monumentală a studiului M4. Mai "profund" decât atât, nici ca se putea. Ce mai, 2 afirmații grele reunite. :)
Da, Rozorea va fi la Monitorul Oficial, dar de fapt sub Bd Tudor Vladimirescu, cred. Nu are treaba cu Panduri, dar cred ca ai înțeles amplasarea.
Stii ce este ciudat la amorsa asta ? Este pe dreapta, deci pe partea cu Marriott.
Nu vad foarte bine distanta dintre Hașdeu si Uranus pe schița cu amorsa, însă par a fi cca 1300m, ceea ce conduce la ideea ca Uranus este la Puișor.
Screenshot 2021-06-03 174906.jpg (197.64 KB; downloaded 2927 times)
Daca stația Uranus este acolo, amorsa nu poate fi decât pentru legătura cu linia despre care am spus, însă ar trebui sa fie mai spre Rozorea, nu la Uranus. In fine, o fi făcută "sa fie acolo, ca nu cere bani mulți".
Si, din ciclul "romanii spun lucruri trăsnite" , am găsit concluzia monumentală a studiului M4. Mai "profund" decât atât, nici ca se putea. Ce mai, 2 afirmații grele reunite. :)
Screenshot 2021-06-03 162543.jpg (42.7 KB; downloaded 2971 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Tot mă uit la SPF-SF si nu înțeleg niste lucruri. S-au studiat nu mai puțin de 21 de variante de traseu. Totuși se remarca niste ciudățenii in acest studiu:
1. singurele variante de conexiune simultană cu M3 si M5 sunt atunci când M4 trece pe la Eroilor, nu pe la Izvor. Nu era rău deloc nici asa, însă aceste trasee "pică" cu niste argumente care nu prea stau in picioare, de genul "subtraversează cartierul Cotroceni cu imobile protejate" sau "condiții imprevizibile dpdv geologic si hidrologic" pentru amplasarea stației Eroilor 3.
2.variantele care trec pe la Izvor, indiferent de traseu, au doar conexiune cu M1+3, nu exista nici măcar o variantă de traseu care să treacă pe la Izvor si sa aibă conexiune cu M5.
3.dintre aceste 21 de variante de traseu , una singura are toate conexiunile necesare (M1+M2+M3+M5), însă aceasta nu s-a calificat in "turul 2" din motivele enumerate la pct 1. Este vorba de opțiunea 18. Daca vreți sa o identificați, trece pe la stațiile numerotate 47 si 11 înainte de a se uni cu linia roșie, cea câștigătoare.
Mi se pare că, deși vrea să dea impresia unei lucrări de "doctorat", acest studiu este făcut astfel încât să nu ai altă opțiune de ales decât cea pe care o știm de ani buni ...Ori sunt niste erori mari in acest studiu, ori nu știu ce sa zic.
Apropo, linia roșie are o eroare, in sensul ca are si corespondenta cu M5, nu doar cu M1 si M2, așa cum este menționat. Sau poate s-au referit doar la M5.1, cine știe, deși așa este greu sa înțelegi ce se vrea in final cu aceasta M4...
Tot mă uit la SPF-SF si nu înțeleg niste lucruri. S-au studiat nu mai puțin de 21 de variante de traseu. Totuși se remarca niste ciudățenii in acest studiu:
1. singurele variante de conexiune simultană cu M3 si M5 sunt atunci când M4 trece pe la Eroilor, nu pe la Izvor. Nu era rău deloc nici asa, însă aceste trasee "pică" cu niste argumente care nu prea stau in picioare, de genul "subtraversează cartierul Cotroceni cu imobile protejate" sau "condiții imprevizibile dpdv geologic si hidrologic" pentru amplasarea stației Eroilor 3.
2.variantele care trec pe la Izvor, indiferent de traseu, au doar conexiune cu M1+3, nu exista nici măcar o variantă de traseu care să treacă pe la Izvor si sa aibă conexiune cu M5.
3.dintre aceste 21 de variante de traseu , una singura are toate conexiunile necesare (M1+M2+M3+M5), însă aceasta nu s-a calificat in "turul 2" din motivele enumerate la pct 1. Este vorba de opțiunea 18. Daca vreți sa o identificați, trece pe la stațiile numerotate 47 si 11 înainte de a se uni cu linia roșie, cea câștigătoare.
Mi se pare că, deși vrea să dea impresia unei lucrări de "doctorat", acest studiu este făcut astfel încât să nu ai altă opțiune de ales decât cea pe care o știm de ani buni ...Ori sunt niste erori mari in acest studiu, ori nu știu ce sa zic.
Apropo, linia roșie are o eroare, in sensul ca are si corespondenta cu M5, nu doar cu M1 si M2, așa cum este menționat. Sau poate s-au referit doar la M5.1, cine știe, deși așa este greu sa înțelegi ce se vrea in final cu aceasta M4...
Screenshot 2021-07-15 204334.jpg (123.74 KB; downloaded 2599 times)
Screenshot 2021-07-15 204405.jpg (134.67 KB; downloaded 2599 times)
Screenshot 2021-07-15 204431.jpg (123.04 KB; downloaded 2599 times)
Screenshot 2021-07-12 131120.jpg (176.49 KB; downloaded 2599 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Poate e de interes in abordarea ta, sa vezi ca Metrorex nu vizeaza, decat ca M4 sa aiba jonctiune, la Hasdeu, doar cu M5!
Daca n-ar fi asa, statia Hasdeu, solicitata prin procedura de atribuire a contractului de ”Servicii de proiectare și asistență tehnică aferente obiectivului Magistrala 5 (Drumul Taberei – Pantelimon), Secțiunea EROILOR (PS OPERĂ) – PIAȚA IANCULUI” n-ar fi de mare utilitate!
Poate e de interes in abordarea ta, sa vezi ca Metrorex nu vizeaza, decat ca M4 sa aiba jonctiune, la Hasdeu, doar cu M5!
Harta Metrorex.png (1.16 MB; downloaded 2570 times)
Daca n-ar fi asa, statia Hasdeu, solicitata prin procedura de atribuire a contractului de ”Servicii de proiectare și asistență tehnică aferente obiectivului Magistrala 5 (Drumul Taberei – Pantelimon), Secțiunea EROILOR (PS OPERĂ) – PIAȚA IANCULUI” n-ar fi de mare utilitate!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Robert24
Nici ca am mai vazut mizerie mai mare... Bine ca nu au propus un M4 care sa ajunga intai prin Colentina, apoi prin Glina si sa nu cumva sa rateze si parnaia de la Rahova inainte de ajunge la Gara Progresul...
Si fraierii (aka populatia) platesc asemnea mizerii prin taxe...
Nici ca am mai vazut mizerie mai mare... Bine ca nu au propus un M4 care sa ajunga intai prin Colentina, apoi prin Glina si sa nu cumva sa rateze si parnaia de la Rahova inainte de ajunge la Gara Progresul...
Si fraierii (aka populatia) platesc asemnea mizerii prin taxe...
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Credeam că înainte să pui orice aberație pe hârtie ( că așa sunt directivele UE ) mai și raționezi puțin cu capul...
Nici nu merită analizate toate fanteziile de acolo...
Traseul lui M 4 spre Gara Progresu era cunoscut de acum 40 de ani de când s-a lăsat amorsa de la Bellu din stația lui M 2...
Sper că nu s-au plătit milioane pentru kariocile astea...
Două erau variantele posibile, sau pe la Piața de Flori sau pe la 13 Septembrie intersecție cu TV ( Panduri )...A doua variantă evident e mai bună, intersectează niște puncte de interes pe care vaianta Uranus le ratează.
Pentru megaintersecția din zona Liceului Lazăr ( M 1 / M 3 / M 4(6) / M 5 ) implică demolări la greu, nu se bagă nimeni pentu că costă bani în plus. Deși s-ar fi făcut economie de o stație pe M 5.2, deci în oarece măsură se recuperau cheltuielile cu demolările...
Credeam că înainte să pui orice aberație pe hârtie ( că așa sunt directivele UE ) mai și raționezi puțin cu capul...
Nici nu merită analizate toate fanteziile de acolo...
Traseul lui M 4 spre Gara Progresu era cunoscut de acum 40 de ani de când s-a lăsat amorsa de la Bellu din stația lui M 2...
Sper că nu s-au plătit milioane pentru kariocile astea...
Două erau variantele posibile, sau pe la Piața de Flori sau pe la 13 Septembrie intersecție cu TV ( Panduri )...A doua variantă evident e mai bună, intersectează niște puncte de interes pe care vaianta Uranus le ratează.
Pentru megaintersecția din zona Liceului Lazăr ( M 1 / M 3 / M 4(6) / M 5 ) implică demolări la greu, nu se bagă nimeni pentu că costă bani în plus. Deși s-ar fi făcut economie de o stație pe M 5.2, deci în oarece măsură se recuperau cheltuielile cu demolările...
📖 Pagination options