Topic: Rocar de Simon (1995-2011)
542 posts, 195212 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Aron
Are mult mai mult sens atunci. Eram in semi acord si cu ce se explicase mai sus deoarece na, dupa atata timp, ma mai insala memoria si poate nu faceam distinctia sunetului in functie de turatia motorului cum a specificat @WT_fan06 asta si datorita faptului ca, din ce mai tin minte, majoritatea soferilor(utilizam linia 178 de la Sir pana la Apusului zilnic) foloseau aceea "tehnica" de pleca din statie lua avant si dupa apasa pe butonul de neutru(N) de pe bord si lasa masina sa se scurga pana la urmatoarea statie, deci turatia era constanta. Si intr-adevar @PaulIP este, a fost, un sunet unic si specific RDS-urilor si la fel ca tine o sa-mi fie greu sa-l uit. Cinste la toti care au raspuns
Are mult mai mult sens atunci. Eram in semi acord si cu ce se explicase mai sus deoarece na, dupa atata timp, ma mai insala memoria si poate nu faceam distinctia sunetului in functie de turatia motorului cum a specificat @WT_fan06 asta si datorita faptului ca, din ce mai tin minte, majoritatea soferilor(utilizam linia 178 de la Sir pana la Apusului zilnic) foloseau aceea "tehnica" de pleca din statie lua avant si dupa apasa pe butonul de neutru(N) de pe bord si lasa masina sa se scurga pana la urmatoarea statie, deci turatia era constanta. Si intr-adevar @PaulIP este, a fost, un sunet unic si specific RDS-urilor si la fel ca tine o sa-mi fie greu sa-l uit. Cinste la toti care au raspuns
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
PaulIP
1165, linia 311
cris_m wrote:
Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
Vehicul si linie neidentificabile, Piata Rosetti
1165, linia 311
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
1247 pe linia 102 acum fix 11 ani.
Foto: mariusm2012/Phototrans.eu
1247 pe linia 102 acum fix 11 ani.
Foto: mariusm2012/Phototrans.eu
Foto: mariusm2012/Phototrans.eu
1121974.jpg (127.02 KB; downloaded 4624 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
1275 pe linia 117 acum 12 ani.
Foto: mariusm2012
1275 pe linia 117 acum 12 ani.
Foto: mariusm2012
1130138.jpg (144.35 KB; downloaded 4361 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
1164 plecând de la FAUR pe linia 311 prin jurul anului 2000.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
1164 plecând de la FAUR pe linia 311 prin jurul anului 2000.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
ro_simon.jpg (217.65 KB; downloaded 4064 times)
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Cristi.
1270, a ajuns doar o carapace.
1270, a ajuns doar o carapace.
IMG20220801142305.jpg (901.64 KB; downloaded 3820 times)
IMG20220801142220.jpg (812.53 KB; downloaded 3820 times)
IMG20220801142506.jpg (852.74 KB; downloaded 3820 times)
IMG20220801142509.jpg (860.24 KB; downloaded 3820 times)
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Dristorul Nr.3
Au fost atatea RDS-uri in parcul RATB de-alungul timpului. Chiar nu se putea pastra macar unul intr-o stare cat de cat acceptabila?
Au fost atatea RDS-uri in parcul RATB de-alungul timpului. Chiar nu se putea pastra macar unul intr-o stare cat de cat acceptabila?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
WT_fan06
Care este rostul acestui mesaj, la 11 ani de la retragerea din circulație a mașinilor?
Care este rostul acestui mesaj, la 11 ani de la retragerea din circulație a mașinilor?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ByOnu
Cel existent nu este < pastrat >. A scapat pur si simplu casarilor pana in 2020, cand a fost in cele din urma propus casarii si licitat de cateva ori, fara succes, alaturi de alte 8 vehicule istorice. Asociatia Metrou Usor a intervenit si prin proteste publice le-a scos de pe lista de casare. Acesta este prevazut pentru pastrare in Raportul Asociatiei facut cu sprijinul STB S.A in 2021. Viitorul acestuia este inca incert.
Dristorul Nr.3 wrote here:
Au fost atatea RDS-uri in parcul RATB de-alungul timpului. Chiar nu se putea pastra macar unul intr-o stare cat de cat acceptabila?
Cel existent nu este < pastrat >. A scapat pur si simplu casarilor pana in 2020, cand a fost in cele din urma propus casarii si licitat de cateva ori, fara succes, alaturi de alte 8 vehicule istorice. Asociatia Metrou Usor a intervenit si prin proteste publice le-a scos de pe lista de casare. Acesta este prevazut pentru pastrare in Raportul Asociatiei facut cu sprijinul STB S.A in 2021. Viitorul acestuia este inca incert.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
Păi cine să-ți de'a 9700 lei fără TVA (deci ajungeai pe la 11.000 cred) pe o carcasă goală? Se vindea efectiv la preț cu Autodromo...
Păi cine să-ți de'a 9700 lei fără TVA (deci ajungeai pe la 11.000 cred) pe o carcasă goală? Se vindea efectiv la preț cu Autodromo...
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Dristorul Nr.3
@ByOnu am inteles. Dar,.. scuza-ma, dar nu cred ca din asta care mai exista acum la STB mai poti face ceva. Este practic o caroserie fara valoare. S-a devalizat tot de pe el...
@ByOnu am inteles. Dar,.. scuza-ma, dar nu cred ca din asta care mai exista acum la STB mai poti face ceva. Este practic o caroserie fara valoare. S-a devalizat tot de pe el...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ByOnu
Pai ii lipsesc geamurile, chederele si scaunle. Practic, nimic de interes pentru REMAT. Carcasa exista, STB doar le-a usurat munca baietilor cu autogenul. Barele de sustinere si usile sa zici ca ar mai fi tras la cantar.
In ceea ce priveste cat de salvabil este, ... discutabil. Este prematura discutia fara sa stim ce componente se mai gasesc prin depozitele STB.
Cert este ca nu cere de mancare, iar daca va exista vreodata un muzeu dedicat sau o colectie istorica serioasa, cu siguranta ceea ce avem azi reprezinta un bun punct de pornire pentru o eventuala reconstructie.
ADK wrote here:
Păi cine să-ți de'a 9700 lei fără TVA (deci ajungeai pe la 11.000 cred) pe o carcasă goală? Se vindea efectiv la preț cu Autodromo...
Pai ii lipsesc geamurile, chederele si scaunle. Practic, nimic de interes pentru REMAT. Carcasa exista, STB doar le-a usurat munca baietilor cu autogenul. Barele de sustinere si usile sa zici ca ar mai fi tras la cantar.
In ceea ce priveste cat de salvabil este, ... discutabil. Este prematura discutia fara sa stim ce componente se mai gasesc prin depozitele STB.
Cert este ca nu cere de mancare, iar daca va exista vreodata un muzeu dedicat sau o colectie istorica serioasa, cu siguranta ceea ce avem azi reprezinta un bun punct de pornire pentru o eventuala reconstructie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
andrei11
Atenţie !
Se dezvoltase aici un off topic masiv care n-avea legătură cu subiectul. A dispărut pur şi simplu, nu mai e nicăieri !
Atenţie !
Se dezvoltase aici un off topic masiv care n-avea legătură cu subiectul. A dispărut pur şi simplu, nu mai e nicăieri !
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
nokia2110
Da' la ce folosea gemuleţul ăla din dreapta jos de sub parbriz de la primele făcute? Să vază şoferul mai bine?
Da' la ce folosea gemuleţul ăla din dreapta jos de sub parbriz de la primele făcute? Să vază şoferul mai bine?
📖 Pagination options