Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519605 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresu
1689
Cind am deschis subiectul referitor la acea excavatie imensa din parc din zona coltului spre UMV (aproximativ prin ‘88), mi s-a spus sa ma duc sa ma plimb, ca sint povesti...
subway guru wrote:
[....]
8. In parcul Izvor mai sunt si alte subterane...
[...]
Cind am deschis subiectul referitor la acea excavatie imensa din parc din zona coltului spre UMV (aproximativ prin ‘88), mi s-a spus sa ma duc sa ma plimb, ca sint povesti...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Puss in Boots
Care 80 mld? Sunt 30. Si nici pe alea vad ca nu suntem in stare sa le luam. Daca puneam gazon si pavele si schimbam borduri de toti banii in toata tara atunci da, terminam in 2026.
Care 80 mld? Sunt 30. Si nici pe alea vad ca nu suntem in stare sa le luam. Daca puneam gazon si pavele si schimbam borduri de toti banii in toata tara atunci da, terminam in 2026.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
CiprianTRB
Ba da, sunt aproape 80. 30 din PNRR, restul din exercițiul financiar multianual de fonduri europene 2021-2027. Problema e ca actualul guvern visează doar despre PNRR, parca ar fi uitat și de fondurile europene "obișnuite".
Iar PNRR nu este despre schimbat borduri și pus gazon,este despre reforme, când primim bani pentru un domeniu, ne asumăm în același timp și niște reforme în acel domeniu, în caz contrar nu mai primim niciun ban.
Pentru mai multe informații poți asculta următorul podcast:
Ba da, sunt aproape 80. 30 din PNRR, restul din exercițiul financiar multianual de fonduri europene 2021-2027. Problema e ca actualul guvern visează doar despre PNRR, parca ar fi uitat și de fondurile europene "obișnuite".
Iar PNRR nu este despre schimbat borduri și pus gazon,este despre reforme, când primim bani pentru un domeniu, ne asumăm în același timp și niște reforme în acel domeniu, în caz contrar nu mai primim niciun ban.
Pentru mai multe informații poți asculta următorul podcast:
- Stefan28
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Stefan 28, stai să trag o fugă la librărie pentru niște carioci, mă pricep la colorat.
Concluzia pe care o trag eu e că ne arde de joacă, de tăiat frunza la câini.
Pe ce mă bazez ? Pe M 5.2 // M 6 // pe etc, etc. Chiar și pe M 5.1 care la 12 - 13 ani de la proiectare n-are încă trenuri.
______________________
Unde "vin" stațiile astea - Uranus / George Rozorea ( ? ) / Chirigiu / Filaret ? Parcă altul era traseul aprobat !
Stefan 28, stai să trag o fugă la librărie pentru niște carioci, mă pricep la colorat.
Concluzia pe care o trag eu e că ne arde de joacă, de tăiat frunza la câini.
Pe ce mă bazez ? Pe M 5.2 // M 6 // pe etc, etc. Chiar și pe M 5.1 care la 12 - 13 ani de la proiectare n-are încă trenuri.
______________________
Unde "vin" stațiile astea - Uranus / George Rozorea ( ? ) / Chirigiu / Filaret ? Parcă altul era traseul aprobat !
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
PTMZ
Și costul aferent:
Și costul aferent:
Screenshot_20210602-175925.jpg (237.29 KB; downloaded 2418 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Aron
Cam mica diferenta de pret in raport cu diferenta la kilometri (+2.3 km Cluj fata de Bucuresti)
Cam mica diferenta de pret in raport cu diferenta la kilometri (+2.3 km Cluj fata de Bucuresti)
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Care este treaba cu Sectiunea1 GdN-Filaret ? Acesta va fi următorul tronson, adică se va termina fix înainte de intersecția cu M2 ?
@andrei11 Fix acesta este traseul si acelea sunt statiile aprobate .
Uranus este unde o sa ne mântuim, Rozorea este la Panduri, Chirigiu nu cred ca trebuie sa-ti spun
Care este treaba cu Sectiunea1 GdN-Filaret ? Acesta va fi următorul tronson, adică se va termina fix înainte de intersecția cu M2 ?
@andrei11 Fix acesta este traseul si acelea sunt statiile aprobate .
Uranus este unde o sa ne mântuim, Rozorea este la Panduri, Chirigiu nu cred ca trebuie sa-ti spun
Screenshot 2021-06-02 190717.jpg (23.56 KB; downloaded 2392 times)
- survola
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
survola
Din aceeași sursă Hotnews
METROU ÎN BUCUREȘTI ȘI CLUJ-NAPOCA PRIN PNRR
PNRR-ul presupune finanțarea realizării a 12.7 km de rețea nouă de metrou, 15 stații noi, precum și achiziția a 32 de trenuri noi de metrou.
Proiectul propus pentru prelungirea magistralei M4 dintre Străulești - Gara de Nord traversează orașul spre sud prin partea centrală având corespondență cu magistrala 1 și 3 în zonele centrale, respectiv cu magistrala 2 în zona Eroii Revoluției. Astfel din punct de vedere al traficului preconizat, magistrala va include stații ce permit trenuri cu 6 vagoane (120 m) la frecvențe ce vor varia între 3 și 8 min.
● Capacitate transport: 50000 călători/(h și sens);
● Viteză comercială: 36 km/h;
● Trenuri (material rulant): 15 bucăți;
Având în vedere complexitatea tehnică a lucrărilor și termenele impuse de Regulamentul RRF, propunem spre finanțare o secvențiere funcțională a lucrărilor astfel:
● Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026 - indicatorul fiind 12.7 km de tuneluri metrou cu stațiile aferente
- M4 București: Gara de Nord - Filaret (6 stații) - 5,2 km;
Din aceeași sursă Hotnews
METROU ÎN BUCUREȘTI ȘI CLUJ-NAPOCA PRIN PNRR
PNRR-ul presupune finanțarea realizării a 12.7 km de rețea nouă de metrou, 15 stații noi, precum și achiziția a 32 de trenuri noi de metrou.
Proiectul propus pentru prelungirea magistralei M4 dintre Străulești - Gara de Nord traversează orașul spre sud prin partea centrală având corespondență cu magistrala 1 și 3 în zonele centrale, respectiv cu magistrala 2 în zona Eroii Revoluției. Astfel din punct de vedere al traficului preconizat, magistrala va include stații ce permit trenuri cu 6 vagoane (120 m) la frecvențe ce vor varia între 3 și 8 min.
● Capacitate transport: 50000 călători/(h și sens);
● Viteză comercială: 36 km/h;
● Trenuri (material rulant): 15 bucăți;
Având în vedere complexitatea tehnică a lucrărilor și termenele impuse de Regulamentul RRF, propunem spre finanțare o secvențiere funcțională a lucrărilor astfel:
● Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026 - indicatorul fiind 12.7 km de tuneluri metrou cu stațiile aferente
- M4 București: Gara de Nord - Filaret (6 stații) - 5,2 km;
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Exact ce banuiam. Dupa M4.1, M5.1 si M6, va fi un alt tronson care va inregistra "succesuri".
Exact ce banuiam. Dupa M4.1, M5.1 si M6, va fi un alt tronson care va inregistra "succesuri".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026
- aztec
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
aztec
Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026 - indicatorul fiind 12.7 km de tuneluri metrou cu stațiile aferente
- M4 București: Gara de Nord - Filaret (6 stații) - 5,2 km;
● Faza 2: Lucrări de cale, finisaje, instalații, Achiziție material rulant și semnalizare - cu finalizare Q4 2028
- M4 București: Filaret - Progresu (7 stații, un depou) - 6,74 km;
Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026 - indicatorul fiind 12.7 km de tuneluri metrou cu stațiile aferente
- M4 București: Gara de Nord - Filaret (6 stații) - 5,2 km;
● Faza 2: Lucrări de cale, finisaje, instalații, Achiziție material rulant și semnalizare - cu finalizare Q4 2028
- M4 București: Filaret - Progresu (7 stații, un depou) - 6,74 km;
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
rosetti61
Gheorghe Rozorea si Nicolae Cajal nu sunt niste nume adecvate pentru statii de metrou - ele ar trebui sa se numeasca Panduri si Drumul Gazarului.
Gheorghe Rozorea si Nicolae Cajal nu sunt niste nume adecvate pentru statii de metrou - ele ar trebui sa se numeasca Panduri si Drumul Gazarului.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Valentin
Treaba asta se poate modifica lejer in timpul proiectarii, nu asta e problema acum, ci mai degraba nu inteleg cum au gandit impartirea asta, as fi preferat lotul 1 sa fie GdN - E.Revolutiei, dar nu vad unde ar putea sa fie PLS/PSS cu deranj minimal.
Treaba asta se poate modifica lejer in timpul proiectarii, nu asta e problema acum, ci mai degraba nu inteleg cum au gandit impartirea asta, as fi preferat lotul 1 sa fie GdN - E.Revolutiei, dar nu vad unde ar putea sa fie PLS/PSS cu deranj minimal.
📖 Pagination options