Topic: Rocar Autodromo #98 (1998-2014)
302 posts, 128521 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Utilizator anonim
Se pare ca ramane titular pe linia 336.
Se pare ca ramane titular pe linia 336.
98-336-29.01.2011 (3).JPG (242.63 KB; downloaded 4643 times)
- alchimistul
-
Posted:
-
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Citelis5396
La ora 18 era la C.E.T Vest. Tocmai ce ajunsese la capat de linie.
alch3mist wrote:
Astazi l-am vazut circuland pe 136...
La ora 18 era la C.E.T Vest. Tocmai ce ajunsese la capat de linie.
- dany
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
dany
Cu Autodromo in Bucuresti nu am apucat sa merg, dar in schimb am mers in Modena cu el.Existau mai multe autobuze de aceste tip, pe langa Citaro 2, Citaro ecologic, Conecto si parca si Iveco.Tin minte ca intr-o zi am mers cu linia 5 parca, care era full Autodromo, si care mergea spre periferia Modenei.Am mers cu o soferita, care din 80-90 nu il scotea, mai ales dupa iesirea din oras la drum lung ii dadea de ii sareau rotile.E posibil ca aceste autobuze sa fie produse tot la noi?
Uitati si un link http://www.flickr.com/photos/ambrosiana ... 132432120/
Cu Autodromo in Bucuresti nu am apucat sa merg, dar in schimb am mers in Modena cu el.Existau mai multe autobuze de aceste tip, pe langa Citaro 2, Citaro ecologic, Conecto si parca si Iveco.Tin minte ca intr-o zi am mers cu linia 5 parca, care era full Autodromo, si care mergea spre periferia Modenei.Am mers cu o soferita, care din 80-90 nu il scotea, mai ales dupa iesirea din oras la drum lung ii dadea de ii sareau rotile.E posibil ca aceste autobuze sa fie produse tot la noi?
Uitati si un link http://www.flickr.com/photos/ambrosiana ... 132432120/
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
Eu din cate am inteles, in Romania au fost importate din Italia, doar caroseriile lui 98 si 7460, fiind niste prototipuri. Nu cred sa se fi fabricat altceva in afara de astea doua la noi.
Eu din cate am inteles, in Romania au fost importate din Italia, doar caroseriile lui 98 si 7460, fiind niste prototipuri. Nu cred sa se fi fabricat altceva in afara de astea doua la noi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Utilizator anonim
Sunt unicate, au fost produse ca serie noua pentru a inlocui seria pe caroserie De Simon.
Sunt unicate, au fost produse ca serie noua pentru a inlocui seria pe caroserie De Simon.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Dr2005
Pagina nu este accesibilă decât în IE şi Chrome
dany wrote:
Cu Autodromo in Bucuresti nu am apucat sa merg, dar in schimb am mers in Modena cu el.Existau mai multe autobuze de aceste tip, pe langa Citaro 2, Citaro ecologic, Conecto si parca si Iveco.Tin minte ca intr-o zi am mers cu linia 5 parca, care era full Autodromo, si care mergea spre periferia Modenei.Am mers cu o soferita, care din 80-90 nu il scotea, mai ales dupa iesirea din oras la drum lung ii dadea de ii sareau rotile.E posibil ca aceste autobuze sa fie produse tot la noi?
Uitati si un link http://www.flickr.com/photos/ambrosiana ... 132432120/
Pagina nu este accesibilă decât în IE şi Chrome
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
ByOnu
Poze cu Autodromo din Italia...
In penultima poza cel care sta cu fatza are 'iz' de Rocar, nu?
Poze cu Autodromo din Italia...
In penultima poza cel care sta cu fatza are 'iz' de Rocar, nu?
- costi
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
costi
Pai caroseria de Autodromo e italieneasca,deci acolo sunt la ele acasa.
Pai caroseria de Autodromo e italieneasca,deci acolo sunt la ele acasa.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
SprinterXP
Si caroseria De Simon este Italieneasca, la ei poti vedea tot felul de variatii.
ByOnu wrote:
Poze cu Autodromo din Italia...
In penultima poza cel care sta cu fatza are 'iz' de Rocar, nu?
Si caroseria De Simon este Italieneasca, la ei poti vedea tot felul de variatii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
ByOnu
Farurile si stopurile sunt identice intre Autodromo si DeSimon, asezarea lor difera.
Trist totusi, trist ca n-am fost in stare si noi sa facem ceva 100% romanesc dupa '90. Tot ce a produs Rocar e doar productie cu patent strain. Dar noi n-avem designeri?
Daca stau sa ma gandesc si Daciile si Sulzerele-s tot patentate, desi erau facute pe vremea cand Romania putea sa le faca 100% singura, dar acum ce sa mai ceri? Cel mai bun exemplu este amarata aia de frunza cumparata de la spanioli pe bani grei, desi studentii nostri romani ar fi fost in stare sa face ceva mai bun ... cat de urat sa faci reclama la o tara, cu un logo facut de altcineva -- rusine!!
Farurile si stopurile sunt identice intre Autodromo si DeSimon, asezarea lor difera.
Trist totusi, trist ca n-am fost in stare si noi sa facem ceva 100% romanesc dupa '90. Tot ce a produs Rocar e doar productie cu patent strain. Dar noi n-avem designeri?
Daca stau sa ma gandesc si Daciile si Sulzerele-s tot patentate, desi erau facute pe vremea cand Romania putea sa le faca 100% singura, dar acum ce sa mai ceri? Cel mai bun exemplu este amarata aia de frunza cumparata de la spanioli pe bani grei, desi studentii nostri romani ar fi fost in stare sa face ceva mai bun ... cat de urat sa faci reclama la o tara, cu un logo facut de altcineva -- rusine!!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Dr2005
Nu chiar... TV-urile erau 100% româneşti (sau poate erau ,,inspirate" de pe la sovietici, dar neoficial?). După aia... Roman-urile erau sub licenţă MAN. Probabil singurul autobuz modern (la vremea lui) a fost Dac 112 UDM / 117 UD, care avea la bază tot MAN-ul, dar cu altă caroserie (proiectată de Asztalos Geza). Tot pe principiul ăsta s-au făcut şi Rocar 111 RDTM, Montana (n-am înţeles niciodată de ce nu i-au spus 109 RDTM) şi 112 RDT, adică cutie nouă la şasiu şi motor vechi.
ByOnu wrote:
Tot ce a produs Rocar e doar productie cu patent strain. Dar noi n-avem designeri?
Nu chiar... TV-urile erau 100% româneşti (sau poate erau ,,inspirate" de pe la sovietici, dar neoficial?). După aia... Roman-urile erau sub licenţă MAN. Probabil singurul autobuz modern (la vremea lui) a fost Dac 112 UDM / 117 UD, care avea la bază tot MAN-ul, dar cu altă caroserie (proiectată de Asztalos Geza). Tot pe principiul ăsta s-au făcut şi Rocar 111 RDTM, Montana (n-am înţeles niciodată de ce nu i-au spus 109 RDTM) şi 112 RDT, adică cutie nouă la şasiu şi motor vechi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Utilizator anonim
La Universitate
La Universitate
098-336-14.02.2011.JPG (257.91 KB; downloaded 4620 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
La Apusului
La Apusului
98 - 336 - 28.02.2011_003.JPG (576.36 KB; downloaded 4619 times)
98 - 336 - 28.02.2011_002.JPG (580.44 KB; downloaded 4622 times)
📖 Pagination options