Topic: Discuții diverse
356 posts, 123639 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Doar că aceste ”noi” troleibuze vor înlocui cam Ikarusurile tăiate și cele care sunt încă în uz, nu prea e nicio suplimentare...
Doar că aceste ”noi” troleibuze vor înlocui cam Ikarusurile tăiate și cele care sunt încă în uz, nu prea e nicio suplimentare...
- ByOnu
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Stefan28
Astăzi, și de scris le-am scris pe 14 Ianuarie.
Citez tot răspunsul:
Prima întrebare a fost despre autobaza Pipera, unde au răspuns asta:
Astăzi, și de scris le-am scris pe 14 Ianuarie.
Citez tot răspunsul:
Referitor la a doua întrebare, considerăm că implementarea unui nou sistem de transport în comun, bazat pe vehicule ecologice, asigură o tendință de creștere a dinamicii transportului în comun, în raport cu transportul individual cu autovehicule personale, ceea ce, într-o aglomerare urbană, contribuie la menținerea și îmbunătățirea parametrilor calitativi ai stării mediului, prin reducerea poluării aerului respectiv prin reducerea emisiilor de CO2.
STB SA, în parteneriat cu PMB, au propus spre finanțare, din Fondul de mediu, un proiect multianual de modernizare a 550 de autobuze Mercedes Citaro (cu motoare având normă de poluare Euro 3 și Euro 4) în autobuze propulsate cu GNC, cu norma de poluare Euro 6.
Pe lângă acestea, vor fi transformate în troleibuze alte 100 de autobuze Mercedes Citaro Euro 3, concomitent cu extinderea rețelei de contact, asigurând astfel o legătură între principalele artere de troleibuz, în conformitate cu necesitățile existente. Prototipul de troleibuz va fi gata în luna martie 2021.
Acest proiect este coordonat de PMB și dezvoltat cu sprijinul Ministerului Mediului, în contextul strategiei locale de îmbunătățire a calității aerului din București, prin reducerea emisiilor poluante.Astfel, STB SA va reduce semnificativ gazele cu efect de seră și va prelungi durata de exploatare a autobuzelor mai vechi din parcul actual.
Prima întrebare a fost despre autobaza Pipera, unde au răspuns asta:
Referitor la solicitarea dumneavoastră de informaţii din data de 14.01.2021, facem următoarele precizări:
Eventuala reactivare a autobazei Pipera poate fi decisă doar de Primăria Municipiului Bucureşti, iar STB SA va pune în aplicare o astfel de decizie conform obligaţiilor ce ne revin ca operator de transport public.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Imi pare rau s-o spun, dar in acel raspuns am identificat cel putin 3 probleme.
1. Cred ca este aproape imposibil ca prototipul sa fie gata in urmatoarele maximum 45 de zile asa cum promit ei acolo. O fi ajuns la Astra autobuzul in cauza macar? Asta daca conversia se face la Arad, poate intr-adevar se face la URAC.
2. Nu vad cum poate promite STB 100 de conversii. Doar primaria poate face asemenea promisiuni. Vorbim despre buget aici, despre o posibila licitatie (nu vad cum am putea face 100 de conversii fara licitatie publica, legal vorbind).
3. Strategia extinderilor depinde strict de TPBI si PMB. Din nou, niste promisiuni care sunt in afara puterilor lor.
Imi pare rau s-o spun, dar in acel raspuns am identificat cel putin 3 probleme.
1. Cred ca este aproape imposibil ca prototipul sa fie gata in urmatoarele maximum 45 de zile asa cum promit ei acolo. O fi ajuns la Astra autobuzul in cauza macar? Asta daca conversia se face la Arad, poate intr-adevar se face la URAC.
2. Nu vad cum poate promite STB 100 de conversii. Doar primaria poate face asemenea promisiuni. Vorbim despre buget aici, despre o posibila licitatie (nu vad cum am putea face 100 de conversii fara licitatie publica, legal vorbind).
3. Strategia extinderilor depinde strict de TPBI si PMB. Din nou, niste promisiuni care sunt in afara puterilor lor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Conversia se va face de Astra la URAC. Legal cred ca se poate face si fara licitatie daca se gaseste o justificare buna, dar daca se face pe fonduri de mediu clar e nevoie de licitatie.
Si transformarile nu vor inlocui Ikarus, ca pana ies ele, nu vor mai exista Ikarus, deja ajung la gard din ce in ce mai multe lunar.
Conversia se va face de Astra la URAC. Legal cred ca se poate face si fara licitatie daca se gaseste o justificare buna, dar daca se face pe fonduri de mediu clar e nevoie de licitatie.
Si transformarile nu vor inlocui Ikarus, ca pana ies ele, nu vor mai exista Ikarus, deja ajung la gard din ce in ce mai multe lunar.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Stefan28
@ByOnu de ce ar fi imposibil?
Sigur s-au apucat de lucru pentru prototip de mai mult timp...
Așa și cu 4116, el era trimis la conversie încă din Martie 2020 și PMB a comunicat de 'intenția' de convertire a autobuzelor la GNC de abia la sfârșitul lui Iunie...
Nu cred că se arunca STB în termene dacă nu erau siguri pe ei.
@ByOnu de ce ar fi imposibil?
Sigur s-au apucat de lucru pentru prototip de mai mult timp...
Așa și cu 4116, el era trimis la conversie încă din Martie 2020 și PMB a comunicat de 'intenția' de convertire a autobuzelor la GNC de abia la sfârșitul lui Iunie...
Nu cred că se arunca STB în termene dacă nu erau siguri pe ei.
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
bogdan5ful
5373 defect la intersecția dintre Bd. Timișoara și Vasile Milea sens Politehnica.
5373 defect la intersecția dintre Bd. Timișoara și Vasile Milea sens Politehnica.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Până la urmă, s-a decis? Troleibuzele transferate de la Bujoreni își vor revedea "locuința natală"? Văzusem ceva pe Forum cum că cineva s-a gândit ca Hybridele să fie duse la locul lor, în autobazele ce dețin liniile pe care acestea circulă.
Până la urmă, s-a decis? Troleibuzele transferate de la Bujoreni își vor revedea "locuința natală"? Văzusem ceva pe Forum cum că cineva s-a gândit ca Hybridele să fie duse la locul lor, în autobazele ce dețin liniile pe care acestea circulă.
- Stefan28
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
am înțeles. mi-e "milă" de șoferii de pe 96 care fac accesul din Vatră tocmai la Depoul Alexandria, sau cei de la BN de pe 90 cu acces la Arena Națională , mi se pare ceva stupid când poți monta max. 200 m în total, de rețea la GdN care sa facă conexiunea dintre Calea Griviței (parcă așa se numește, pe unde circulă 97) și zona "coloanelor", pentru un acces mai rapid în linia 90 (practic ar putea face stații până la V Argeșului, exact pe traseul lui 93), iar 96 ar trebui să aibă acces la Gara de Nord, totuși de la GdN la Depoul Alexandria sunt aproximativ 12 km.. așa, multe sunt de făcut.
am înțeles. mi-e "milă" de șoferii de pe 96 care fac accesul din Vatră tocmai la Depoul Alexandria, sau cei de la BN de pe 90 cu acces la Arena Națională , mi se pare ceva stupid când poți monta max. 200 m în total, de rețea la GdN care sa facă conexiunea dintre Calea Griviței (parcă așa se numește, pe unde circulă 97) și zona "coloanelor", pentru un acces mai rapid în linia 90 (practic ar putea face stații până la V Argeșului, exact pe traseul lui 93), iar 96 ar trebui să aibă acces la Gara de Nord, totuși de la GdN la Depoul Alexandria sunt aproximativ 12 km.. așa, multe sunt de făcut.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
N-ai nicio hartă electronică să verifici ?
Cezy210 wrote:
...la GdN care sa facă conexiunea dintre Calea Griviței (parcă așa se numește, pe unde circulă 97) și zona "coloanelor"
N-ai nicio hartă electronică să verifici ?
- Cezar210
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Pentru cei care calatoresc mai des/se intersecteaza cu Citelisurile, orientativ cate aveau AC functional? Asociatia doreste sa iasa cu o postare despre situatia climatizarii, iar aceasta informatie ne-ar fi de ajutor cat mai rapid posibil.
Pentru cei care calatoresc mai des/se intersecteaza cu Citelisurile, orientativ cate aveau AC functional? Asociatia doreste sa iasa cu o postare despre situatia climatizarii, iar aceasta informatie ne-ar fi de ajutor cat mai rapid posibil.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Cele care circula prin Drumul Taberei au cam 80% AC functional. Cum ne deplasam spre centru procentul scade cam pe la 50-60%.
Cele care circula prin Drumul Taberei au cam 80% AC functional. Cum ne deplasam spre centru procentul scade cam pe la 50-60%.
📖 Pagination options