Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
703 posts, 172146 views
📖 Pagination options
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
Daca asteapta dupa STB sa isi miste fundul pt eliberare amplasament probabil ca va mai dura. Probabil ca ei vor vrea sa lucreze numai noaptea pt a se desfasura in voie si cum cel putin pana sambata inclusiv vremea e naspa, nu vor scoate oamenii pe teren noaptea.
Mai bine lasau constructorul sa demonteze si apoi sa le predea.
Daca asteapta dupa STB sa isi miste fundul pt eliberare amplasament probabil ca va mai dura. Probabil ca ei vor vrea sa lucreze numai noaptea pt a se desfasura in voie si cum cel putin pana sambata inclusiv vremea e naspa, nu vor scoate oamenii pe teren noaptea.
Mai bine lasau constructorul sa demonteze si apoi sa le predea.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
Lucrările efective vor începe de miercuri, 2 Iunie.
În vederea executării unor lucrări de modernizare a liniei de tramvai din Municipiul București, pe *Bd. Vasile Milea*, de la intersecția cu Bd. Timișoara (fără afectarea intersecției), până în dreptul intrării în benzinăria OMV, începând cu data de *02 iunie a.c.*, se vor institui restricții de circulație, după cum urmează:
-pe *Bd. Iuliu Maniu*, în zona intersecției cu Bd. General Vasile Milea, se vor aplica restricții succesive, atât pe sensul de intrare, cât și pe sensul de ieșire, urmând a se asigura 2 benzi de circulație pe fiecare sens de deplasare;
-lucrările vor fi realizate fără închiderea circulației autovehiculelor sau pietonilor, în zona căii de rulare a tramvaielor, fără afectarea benzilor curente de circulației de pe *Bd. General Vasile Milea*.
Brigada Rutieră recomandă conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să păstreze o distanță suficientă pentru a putea frâna în condiții de siguranță, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.
Pietonilor le recomandăm să circule doar pe trotuare, să traverseze partea carosabilă doar prin locurile special amenajate și la culoarea verde a semaforului electric, după ce s-au asigurat temeinic, iar conducătorii de vehicule le-au înțeles intenția de a traversa.
Lucrările efective vor începe de miercuri, 2 Iunie.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
rosetti61
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
La ce mai asteapta in statie, nici n-au observat ca placa cu numele statiei lipseste...
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
La ce mai asteapta in statie, nici n-au observat ca placa cu numele statiei lipseste...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Cati crezi ca se uita dupa placuta.....
Cati crezi ca se uita dupa placuta.....
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Tom
Plăcuțele de stație pot fi vandalizate, caz în care mai există, sau furate de-a dreptul, caz în care nu mai sunt deloc. Deși placa lipsă ar trebui să atragă măcar atenția, din grabă și cu gândul la orice altceva, oamenii le acordă atenție exact cât ar acorda atenție că se urcă într'un Otokar cu număr cu 666, deși unii acordă mai mare atenței că "anticorpchii" de prin fizer ar avea pe antichrist în ei . Lăsând gluma la o parte, semnalizarea stațiilor lasă de dorit, iar oamenii privesc stâlpul de stație cu același interes cu care privesc plăcuța cu numele gării unde așteaptă trenul, asta dacă e vizibil pe clădire sau pe altă construcție.
Plăcuțele de stație pot fi vandalizate, caz în care mai există, sau furate de-a dreptul, caz în care nu mai sunt deloc. Deși placa lipsă ar trebui să atragă măcar atenția, din grabă și cu gândul la orice altceva, oamenii le acordă atenție exact cât ar acorda atenție că se urcă într'un Otokar cu număr cu 666, deși unii acordă mai mare atenței că "anticorpchii" de prin fizer ar avea pe antichrist în ei . Lăsând gluma la o parte, semnalizarea stațiilor lasă de dorit, iar oamenii privesc stâlpul de stație cu același interes cu care privesc plăcuța cu numele gării unde așteaptă trenul, asta dacă e vizibil pe clădire sau pe altă construcție.
- aztec
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
rosetti61
Parca nu stiti cat au lalait-o cu Zetarilor, tramvaie suspendate de la sfarsitul lui 1997 iar linia terminata in 2000 - au fost unele probleme cu firma constructoare. Sau cu linia de pe 13 Septembrie, Liviu Rebreanu.
In primele zile or sa-si dea seama ca au plecat la razboi fara arme... Birocratia e mai rea decat lucrul efectiv, va lipsi nu stiu ce aviz, hartie, hartiuta...
Cu alte lucrari la fel - cat au zacut pasajele Doamna Ghica 1 si Nicolae Grigorescu pana sa fie dat in folosinta? Li se alatura pasajul peste Colentina.
Parca nu stiti cat au lalait-o cu Zetarilor, tramvaie suspendate de la sfarsitul lui 1997 iar linia terminata in 2000 - au fost unele probleme cu firma constructoare. Sau cu linia de pe 13 Septembrie, Liviu Rebreanu.
In primele zile or sa-si dea seama ca au plecat la razboi fara arme... Birocratia e mai rea decat lucrul efectiv, va lipsi nu stiu ce aviz, hartie, hartiuta...
Cu alte lucrari la fel - cat au zacut pasajele Doamna Ghica 1 si Nicolae Grigorescu pana sa fie dat in folosinta? Li se alatura pasajul peste Colentina.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Utilizator anonim
Sunt o groaza de hartii, avize, aprobari, autorizari total inutile si consumatoare de timp, pentru lucrarile astea ar trebui eliminate urgent toate procedurile astea.
Sunt o groaza de hartii, avize, aprobari, autorizari total inutile si consumatoare de timp, pentru lucrarile astea ar trebui eliminate urgent toate procedurile astea.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
aztec
De aceea nu trebuie întreruptă circulația până nu sunt gata de prima "lopată".
Altfel...e bătaie de joc.
De aceea nu trebuie întreruptă circulația până nu sunt gata de prima "lopată".
Altfel...e bătaie de joc.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
1689
Si cind baga cupa de excavator intr-o teava de gaz instalata dupa ce s-a facut caietul de sarcini, cine raspunde ? Si asta e doar un exemplu ales la intimplare...
Avizele isi au rostul lor, problema sta in haosul administrativ si birocratic ce se ascunde in spate...
Aberatia mi se pare faptul ca intii trebuie sa se astepte pina cind isi aduna STB “odoarele”...
Utilizator anonim wrote:
Sunt o groaza de hartii, avize, aprobari, autorizari total inutile si consumatoare de timp, pentru lucrarile astea ar trebui eliminate urgent toate procedurile astea.
Si cind baga cupa de excavator intr-o teava de gaz instalata dupa ce s-a facut caietul de sarcini, cine raspunde ? Si asta e doar un exemplu ales la intimplare...
Avizele isi au rostul lor, problema sta in haosul administrativ si birocratic ce se ascunde in spate...
Aberatia mi se pare faptul ca intii trebuie sa se astepte pina cind isi aduna STB “odoarele”...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Depinde de constructor, beneficiar, relatia dintre ei si de contractul pe care l-au semnat. Sunt mai multe variante si depinde care e aleasa in functie de punctele de mai devreme:
- Se opreste santierul, se cere suplimentare de pret, nu se accepta si se judeca, iar lucrarea se reia abia dupa ce se termina ultimul proces;
- Se continua lucrarea si se judeca in paralel;
- Beneficiarul accepta modificarea si se incheie act aditional;
- Prestatorul plateste din banii lui lucrarea suplimentara. Practic isi bugeteaza din faza de licitatie sume pentru astfel de activitati umfland putin preturile pentru alte activitati.
Un aviz luat nu insemna ca acolo nu se va afla nicio retea. Cele mai multe avize sunt de forma: in evidentele noastre nu figureaza bla bla daaaaar .....
Depinde de constructor, beneficiar, relatia dintre ei si de contractul pe care l-au semnat. Sunt mai multe variante si depinde care e aleasa in functie de punctele de mai devreme:
- Se opreste santierul, se cere suplimentare de pret, nu se accepta si se judeca, iar lucrarea se reia abia dupa ce se termina ultimul proces;
- Se continua lucrarea si se judeca in paralel;
- Beneficiarul accepta modificarea si se incheie act aditional;
- Prestatorul plateste din banii lui lucrarea suplimentara. Practic isi bugeteaza din faza de licitatie sume pentru astfel de activitati umfland putin preturile pentru alte activitati.
Un aviz luat nu insemna ca acolo nu se va afla nicio retea. Cele mai multe avize sunt de forma: in evidentele noastre nu figureaza bla bla daaaaar .....
- aztec
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
aztec
Și toate astea nu se pot face până la întreruperea traficului?
Adică atunci când spui stop joc...sa ai totul pregătit pt lucrări.
Că totuși nu vorbim de misterele de nepătruns și pregătiri pt aterizare pe asteroid...
Că nu am văzut picior de vesta pe acolo, altele fata de cele din ziua predării...
Și toate astea nu se pot face până la întreruperea traficului?
Adică atunci când spui stop joc...sa ai totul pregătit pt lucrări.
Că totuși nu vorbim de misterele de nepătruns și pregătiri pt aterizare pe asteroid...
Că nu am văzut picior de vesta pe acolo, altele fata de cele din ziua predării...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)
•
Choose destination