Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1040619 views
📖 Pagination options
- messe
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
messe
Gresit! Faci sens unic pe Dambovitei dinspre Virtutii si pe Orsova spre Virtutii mai ales ca Dealul lui Tugulea are sens unic spre Amilcar iar accesul dinspre pod spre Dambovitei sa fie realizat pe str. Vadului. Cati crezi tu ca prefera sa mai stea la semaforul de la Orsova ca sa vireze dreapta pe aceasta strada? Sau, ca sa fie accesul facil la biserica( odinioara aceasta strada se numea Bisericii) se poate lasa dublu-sens pe Orsova intre Virtutii si Dealul lui Tugulea.
radun wrote:
"Ca sa bagi sens unic pe o strada ai nevoie de o strada paralela si apropiata pe care sa bagi sens unic pe dos, pentru Dambovita nu ai." -> ba ai, ORSOVA! Sens unic invers, de la Virtutii pana la intersectia cu Cernisoara.
Punand sens unic pe Dambovitei tocmai CREEZI locuri de parcare LEGALE pe ambele sensuri ale strazii, acum sunt masini parcate fix sub semnul de oprirea interzisa.
Orice ai face, soferii vor veni pe Dambovitei, faptul ca se creeaza blocaje nu ii opreste. Ce se intampla acum este inuman pentru riverani. Cu sensuri unice s-ar mai reduce deranjul, traficul oricum va fi ridicat, indiferent ca se face ceva sau nu.
Gresit! Faci sens unic pe Dambovitei dinspre Virtutii si pe Orsova spre Virtutii mai ales ca Dealul lui Tugulea are sens unic spre Amilcar iar accesul dinspre pod spre Dambovitei sa fie realizat pe str. Vadului. Cati crezi tu ca prefera sa mai stea la semaforul de la Orsova ca sa vireze dreapta pe aceasta strada? Sau, ca sa fie accesul facil la biserica( odinioara aceasta strada se numea Bisericii) se poate lasa dublu-sens pe Orsova intre Virtutii si Dealul lui Tugulea.
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
"Gresit! Faci sens unic pe Dambovitei dinspre Virtutii si pe Orsova spre Virtutii" - si cum faci cu strada Cernisoara care are sens unic de la Orșova la Dâmboviței? Mergi pe ea si in capat... dreapta interzis, stanga se infunda. Sau când mergi pe Dambovitei pe sensul recomandat de tine pana in capat... stanga interzis, inainte infundat.
Ar trebui refacute toate sensurile de pe strazile dintre Orșova si Dâmboviței, ar fi mega HAOS o perioada.
"Gresit! Faci sens unic pe Dambovitei dinspre Virtutii si pe Orsova spre Virtutii" - si cum faci cu strada Cernisoara care are sens unic de la Orșova la Dâmboviței? Mergi pe ea si in capat... dreapta interzis, stanga se infunda. Sau când mergi pe Dambovitei pe sensul recomandat de tine pana in capat... stanga interzis, inainte infundat.
Ar trebui refacute toate sensurile de pe strazile dintre Orșova si Dâmboviței, ar fi mega HAOS o perioada.
- messe
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
messe
Se inverseaza sensul, care e problema? Si ar fi mult mai de ajutor mai ales ca te scoate dincolo de semaforul cu Dezrobirii plus ca strada care e vis-a-vis de ea are sens unic de la Uverturii spre Maniu deci in continuarea sensului unic (nou) de pe Cernisoara, practic de la Virtutii pana la Uverturii x Cernisoara ai sens unic dinspre Virtutii spre Uverturii ocolinand atatea semafoare daca ai urma traseul lui 178.
Se inverseaza sensul, care e problema? Si ar fi mult mai de ajutor mai ales ca te scoate dincolo de semaforul cu Dezrobirii plus ca strada care e vis-a-vis de ea are sens unic de la Uverturii spre Maniu deci in continuarea sensului unic (nou) de pe Cernisoara, practic de la Virtutii pana la Uverturii x Cernisoara ai sens unic dinspre Virtutii spre Uverturii ocolinand atatea semafoare daca ai urma traseul lui 178.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
HAOS ( o perioadă ) ar fi pentru că șoferul modern nu-și mai folosește creierul la condus. Și dacă are un drum care ar trebui să-l cunoască el tot WAZE folosește. Cum puii mei să-ți pui Waze pentru un drum de 3 - 4 km pe care-l știi pe dinafară ?
Nu cunosc zona și nu-mi dau cu părerea, dar da, sunt de acord, să se schimbe sensurile pe anumite străzi.
HAOS ( o perioadă ) ar fi pentru că șoferul modern nu-și mai folosește creierul la condus. Și dacă are un drum care ar trebui să-l cunoască el tot WAZE folosește. Cum puii mei să-ți pui Waze pentru un drum de 3 - 4 km pe care-l știi pe dinafară ?
Nu cunosc zona și nu-mi dau cu părerea, dar da, sunt de acord, să se schimbe sensurile pe anumite străzi.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Iti pui Waze ca sa te devieze pe alternative mai putin aglomerate. De cativa ani este efectiv singurul lucru care ajuta cat de cat traficul in Bucuresti. Stiu ca tu esti in general anti tehnologie, dar aici chiar gresesti, garantat si verificat
Iti pui Waze ca sa te devieze pe alternative mai putin aglomerate. De cativa ani este efectiv singurul lucru care ajuta cat de cat traficul in Bucuresti. Stiu ca tu esti in general anti tehnologie, dar aici chiar gresesti, garantat si verificat
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Dacă deja ar fi existat sensurile unice nu era problemă să le inverseze, dar ele nu există și ei spun să le bage.
Faptul că se contrazic asupra direcției sensurilor arată că ambele soluții sunt proaste.
Dacă alternativa la o măsură proastă e statul degeaba atunci măsură nu devine bună ci tot proastă rămâne, și nu trebuie făcută.
Iar zona este rezidențială, măsurile se iau pentru confortul rezidenților, orice măsură pentru confortul traficului de tranzit este o greșeală.
Dacă deja ar fi existat sensurile unice nu era problemă să le inverseze, dar ele nu există și ei spun să le bage.
Faptul că se contrazic asupra direcției sensurilor arată că ambele soluții sunt proaste.
Dacă alternativa la o măsură proastă e statul degeaba atunci măsură nu devine bună ci tot proastă rămâne, și nu trebuie făcută.
Iar zona este rezidențială, măsurile se iau pentru confortul rezidenților, orice măsură pentru confortul traficului de tranzit este o greșeală.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Tom
Vreți soluții fără exproprieri și alte dificultăți? Autostradă suspendată peste lac până la centură. Pe unde s'ar mai putea, pe lângă malul lacului.
Vreți soluții fără exproprieri și alte dificultăți? Autostradă suspendată peste lac până la centură. Pe unde s'ar mai putea, pe lângă malul lacului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Costin,
1) Parțial ai dreptate în destule situații sunt "antitehnologie". ( Probabil vârsta...)
2) Cu Waze sunt de acord dar nu sunt de acord cu faptul că dacă te ghidezi după Waze să nu te mai uiți după semnele de circulație...
______________
Tom,
Ar fi o soluție realistă...
O să ne sară în cap vreo organizație ecologistă că deranjăm peștii din lac.
Și evident UAP ( Uniunea Arhitecților Progresiști - ) care o să ne explice că podurile în oraș << strică perspectiva >>.
__________________
Oricum dacă lasă proiectul așa cum e mai bine nu se mai apucau de el.
Costin,
1) Parțial ai dreptate în destule situații sunt "antitehnologie". ( Probabil vârsta...)
2) Cu Waze sunt de acord dar nu sunt de acord cu faptul că dacă te ghidezi după Waze să nu te mai uiți după semnele de circulație...
______________
Tom,
Ar fi o soluție realistă...
O să ne sară în cap vreo organizație ecologistă că deranjăm peștii din lac.
Și evident UAP ( Uniunea Arhitecților Progresiști - ) care o să ne explice că podurile în oraș << strică perspectiva >>.
__________________
Oricum dacă lasă proiectul așa cum e mai bine nu se mai apucau de el.
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
Ok, perfect de acord. Hai sa facem ceva pentru confortul rezidenților din zona, pentru ca acum e jale ce li se întâmplă prin fața caselor. Cozi de sute de metri de mașini bara la bara pentru cel puțin 3-4h pe zi.
E un motiv destul de bun pentru a ne agita sa facem ceva, orice, pentru ca zona in respectiva sa fie un trafic lejer?
shoppy wrote:
Dacă deja ar fi existat sensurile unice nu era problemă să le inverseze, dar ele nu există și ei spun să le bage.
Faptul că se contrazic asupra direcției sensurilor arată că ambele soluții sunt proaste.
Dacă alternativa la o măsură proastă e statul degeaba atunci măsură nu devine bună ci tot proastă rămâne, și nu trebuie făcută.
Iar zona este rezidențială, măsurile se iau pentru confortul rezidenților, orice măsură pentru confortul traficului de tranzit este o greșeală.
Ok, perfect de acord. Hai sa facem ceva pentru confortul rezidenților din zona, pentru ca acum e jale ce li se întâmplă prin fața caselor. Cozi de sute de metri de mașini bara la bara pentru cel puțin 3-4h pe zi.
E un motiv destul de bun pentru a ne agita sa facem ceva, orice, pentru ca zona in respectiva sa fie un trafic lejer?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Sensurile unice se rezolva cu primaria de sector…
Sensurile unice se rezolva cu primaria de sector…
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Trebuie avizate in CTC unde sunt membri de la BPR si Primaria Generala, iar indicatoarele le monteaza Administratia Strazilor chiar daca strada este in administrarea sectorului.
Trebuie avizate in CTC unde sunt membri de la BPR si Primaria Generala, iar indicatoarele le monteaza Administratia Strazilor chiar daca strada este in administrarea sectorului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cum criteriile de masura ale confortului pentru rezidenti si tranzitori sunt diametral opuse(sunt bazele teoriei transportului si urbanizarii), este practic imposibil sa justifici o masura, aplicata pe o strada rezidentiala, benefica pentru tranzitorii, ca fiind benefica si pentru rezidenti.
Degeaba ajungi ipotetic repede si ai loc de parcare daca nu poti sa stai in curte sau nu poti sa deschizi un geam din cauza zgomotului, prafului si poluarii create de 1.000 de masini pe ora care trec cu minim 50km/h la 3m distanta de gardul/geamul tau pe straduta ta de 2 benzi tranformata in bulevard.
Si apoi este un miraj, chiar daca zicem ca traficul de pe banda 1 din Virtutii intra pe ce traseu vrei tu in Uverturii si cel de pe banda 2 merge inainte spre Militari / Timisoara, banda 1 din Virtutii fata de Uverturii nu are viraje la stanga, masini parcate si treceri de pietoni dese, deci va avea mereu o capacitate superioară de adus trafic fata de cat are Uverturii de preluat, deci mereu Uverturii va fi blocata si blocajul va aparea pe toate variantele de ajuns din Virtutii in Uverturii, chiar si daca faci strapungerea de la Ciurel doar pana in Uverturii pe 2 benzi, si aceea o sa se blocheze, Waze o sa ii bage pe rutele alternative si o sa se blocheze si pe acolo, si pe Dambovitei / Orsova in orice configuratie, si pe la Sir, pe oriunde.
In campanie primarul, marketat ca mare matematician, ne-a a promis optimizari matematice de mare avnergura ale traficului dar un an intreg nu a facut nimic si acum are tupeul sa promita minore optimizari punctuale, a promis trenuri urbane dar nu face nimic ca nu-l lasa MT, a promis strapungerea Timisoara dar nu face nimic ca asteapta dupa Ilfov si MT, nu continua prelungirea Ghecea si pasajul Doamna Ghica ca a lasat Firea PMB fara bani, ce sa mai, este expertul absolut in mestesugit deziceri, disculpari si dat vina pe altii, deci daca vreti sa faceti ceva atunci ori iesiti in strada si cereti socotoeala ori tineti minte cum sa votati peste 3 ani.
Cum criteriile de masura ale confortului pentru rezidenti si tranzitori sunt diametral opuse(sunt bazele teoriei transportului si urbanizarii), este practic imposibil sa justifici o masura, aplicata pe o strada rezidentiala, benefica pentru tranzitorii, ca fiind benefica si pentru rezidenti.
Degeaba ajungi ipotetic repede si ai loc de parcare daca nu poti sa stai in curte sau nu poti sa deschizi un geam din cauza zgomotului, prafului si poluarii create de 1.000 de masini pe ora care trec cu minim 50km/h la 3m distanta de gardul/geamul tau pe straduta ta de 2 benzi tranformata in bulevard.
Si apoi este un miraj, chiar daca zicem ca traficul de pe banda 1 din Virtutii intra pe ce traseu vrei tu in Uverturii si cel de pe banda 2 merge inainte spre Militari / Timisoara, banda 1 din Virtutii fata de Uverturii nu are viraje la stanga, masini parcate si treceri de pietoni dese, deci va avea mereu o capacitate superioară de adus trafic fata de cat are Uverturii de preluat, deci mereu Uverturii va fi blocata si blocajul va aparea pe toate variantele de ajuns din Virtutii in Uverturii, chiar si daca faci strapungerea de la Ciurel doar pana in Uverturii pe 2 benzi, si aceea o sa se blocheze, Waze o sa ii bage pe rutele alternative si o sa se blocheze si pe acolo, si pe Dambovitei / Orsova in orice configuratie, si pe la Sir, pe oriunde.
In campanie primarul, marketat ca mare matematician, ne-a a promis optimizari matematice de mare avnergura ale traficului dar un an intreg nu a facut nimic si acum are tupeul sa promita minore optimizari punctuale, a promis trenuri urbane dar nu face nimic ca nu-l lasa MT, a promis strapungerea Timisoara dar nu face nimic ca asteapta dupa Ilfov si MT, nu continua prelungirea Ghecea si pasajul Doamna Ghica ca a lasat Firea PMB fara bani, ce sa mai, este expertul absolut in mestesugit deziceri, disculpari si dat vina pe altii, deci daca vreti sa faceti ceva atunci ori iesiti in strada si cereti socotoeala ori tineti minte cum sa votati peste 3 ani.
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
As fi apreciat daca nu ati fi politizat discuția...
As fi apreciat daca nu ati fi politizat discuția...
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options