Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 172572 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexandru_gr

Ieri la orele 14 când am trecut eu prin zonă la Apaca stația de tramvai de pe sensul spre Grozăvești era aproape plină cu lume care încă aștepta tramvaiul.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Tom

Având în vedere că acolo sunt și garduri, puteau lega o bandă din aceea cu "accesul interzis" de stâlpul cu indicatorul stației, puteau pune ceva în capătul celălalt al peronului și legau banda și acolo sau o legau de gard în capătul opus stâlpului indicator. Ar fi fost bine dacă puteau lega de la un gard la altul, dar e problema cu ambulanțele care merg pe linia de tramvai. Deși in extremis o rupe și gata.
Neobișnuit nu era că era lume în stație, ci că era și un tramvai acolo. Ori mergea spre Depoul Alexandra sau Militari, ori făcea BDSM pe linia aceea minunată. :twisted:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului oc7avian

Pe peronul cu sensul spre Grozăvești, la Apaca, panoul cu orarul (deci probabil unde au marcat și închiderea liniei) e în capătul opus accesului. Dacă nu mergi până în capăt, habar nu ai.

Știu, s-au făcut informări, iar foaia e detaliată, dar e o foaie A4. Extraordinar de simplu o poți rata chiar dacă treci pe lângă ea. Trebuia un panou mare, galben (de șantier), pus cu o săptămână înainte în fiecare stație. E chestie de UX.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Tom

Ambele peroane erau la fel de ocupate de călători. Sensul spre Bd. Timișoara avea stâlpul aproape de zona de acces pe peron, era mai simplu să-l vadă.
Mai ales în zone unde sunt și garduri separatoare de trafic, ar trebui să monteze perpendicular cu gardul, în zona de acces în stație, o bară sau ceva cu un indicator sau afiș de acces interzis. Asta atrage mai mult atenția decât o foaie A4 pe stâlpul de la stație.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Se învață lumea în câteva zile.
Ieri la Iancului cetățenii  NU se urcau  în 1 ( spre Berceni ), îl așteptau pe 10 ! Or fi și pe la mine la Iancului afișe, cine se uită la ele ?  ( Eu în oricecaz nu ).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

oc7avian wrote:
Știu, s-au făcut informări, iar foaia e detaliată, dar e o foaie A4. Extraordinar de simplu o poți rata chiar dacă treci pe lângă ea. Trebuia un panou mare, galben (de șantier), pus cu o săptămână înainte în fiecare stație. E chestie de UX.

Ce spui tu s-ar fi pretat daca STB ar fi comunicat ADTPBI cu o saptamana inainte, dar cand le spui cu 48 de ore ce intentii ai, asta e rezultatul, onorabil dupa parerea mea, avand in vedere conditiile date, lipsa de personal (da da, auziti bine) etc etc. Nu mai spun de lipsa unei metodologii/proceduri clare care ar trebui urmata in aceste situatii de lucrari/devieri/avarii.

Iar ca remarca personala, ca popor suntem foarte superficiali, ignoram cu desavarsire ce se intampla in jurul nostru, de orientare nici nu mai vorbesc. De ce zic asta? Uite de ce: cum naiba sa nu vezi in aproape 6 saptamani ca ai un ditamai panoul cu orare decat in momentul in care subsemantul s-a dus sa le citeasca apoi sa le pozeze?! Un singur contra-exemplu, luni o doamna s-a dus singurica la panou pentru ca ratase un 10... De ce nu sunt mai multi ca doamna respectiva?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Foarte simplu, Cristi. Pentru ca acele panouri n-au fost niciodata acolo pana acum putine luni, dupa 10-20-30 de ani de cand utilizeaza unii liniile respective. Reflexul informarii nu a avut conditiile propice pentru a se inradacina pana acum.

De maica-mea am tras si am invatat-o sa foloseasca info STB, si se descurca cu app.ul. Pe taica-meu nu l-am convins insa, preferand sa astepte in continuare si cate 20 de minute si sa se planga ca <nu vine nimic>. Deci, depinde, de la om la om. :)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Tom

Cred că așa ceva trebuie pus în stații ca să le vadă. Cel puțin vor conștientiza faptul că e ceva în neregulă în momentul în care vor vedea panoul, dacă e și un mesaj, cu atât mai mult, deși cu siguranță va fi pictat în cel mai scurt timp de la amplasare.


Ca o paranteză off-topic, cu mult timp în urmă, pe vremea când nu cunoșteam zona, am ieșit prin altă parte de la cămine și am pierdut câteva minute din viață așteptând tramvaiul pe Bd. Regiei, lângă un semn de stație frumos legat de cineva cu o sârmă de un suport de pe un stâlp de iluminat. Pe vremea aceea încă exista acolo și linia și rețeaua de contact, iar un minut sau două nu am privit mai atent la culoarea șinelor și nici nu am realizat că toate tramvaiele care se vedeau mai în față mergeau pe altă stradă, unde astăzi nici pe acolo nu mai trec.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexxd_31

Cum sa te duci sa le spui ca nu mai circula tramvaiul cand ei "Stiu mai bine!" Cand a fost avaria la reteau de termificare la Piata Muncii cineva mi-a dat aceasta replica.
Ceva noutati de la fata locului?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului FabiM

Ce se așteaptă mai exact? O zi cu soare?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Utilizator anonim

Sa inceapa STBul eliberarea amplasamentului. Ca ei executa prima parte de lucrari.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

STB si-a asumat doar inlaturarea si transportul gardurilor, corect?

In rest, dalele OR vor fi scoase si transportate la STB Titan de catre constructor, nu?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Cred ca sectia linii se va ocupa...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

In fine, dincolo de asta, este de remarcat ca inca nu a aparut nicio organizare de santier, nicio zona ingradita pentru materiale si utilajele constructorului, nimic... Ciudat. Banuiesc ca locatia ar fi cumva in parc.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433359 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use