Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1038441 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Ar trebui totuși prelungit cu vreo 200 m, până la străzile existente acolo, să fie o minimă utilitate măcar pentru cartierul de case.
Am înțeles, nu îl duci până la centură, dar dacă rămâne în stadiul actual e chiar păcat.
Ar trebui totuși prelungit cu vreo 200 m, până la străzile existente acolo, să fie o minimă utilitate măcar pentru cartierul de case.
Am înțeles, nu îl duci până la centură, dar dacă rămâne în stadiul actual e chiar păcat.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Nu-i pacat, e tot ce se poate actual, o bucla infipta-n ”inima” bd. Virtutii!
Nu-i pacat, e tot ce se poate actual, o bucla infipta-n ”inima” bd. Virtutii!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De unde se trage concluzia că tâmpiți în poziții de conducere găsești indiferent de orânduirea socială.
De unde se trage concluzia că tâmpiți în poziții de conducere găsești indiferent de orânduirea socială.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
De observat ca primarul nu spune ca deciziile Ilfov / MT vor rezolva pobleme de trafic ale Bucurestiului sau ca PMB ar fi fost cumva implicata sau consultata in obtinerea acestor decizii, ci doar ca el este de acord cu ele fara a preciza in ce sens, deci se arunca raspunderea in Ilfov si la MT, o declaratie pregatita de avocati-lingvisti citita cuvant cu cuvant din carnetel de catre un primar care nu vine cu nici o solutie sau masura proprie si este deja disperat sa se distanteze de esecul rezolvarii problemei traficului idn Bucuresti.
(Promisiunile cu trenurile urbane au fost si ele lasate balta, sigur si acolo asteapta si va fi de acord cu orice decizie va lua Ilfov si MT iar orice pasaje supra / sub terane au fost pasate la primariile de sector.)
Nu se explica care este avantajul strapungerii Giulesti fata de strapungerea Ciurel in preluarea presiunii de pe Militari pentru ca, lafel ca Ciurel, nici ea nu ajunge in A0 si, fata de Ciurel, este de 3 ori mai indeparta fata de Militari in comparatie cu Ciurel si fata de Ciurel, care avea proiectat 2 benzi pe sens, Giulesti are lungi segmente cu doar o banda pe sens si nu se poate largi si ea decat prin ample exproprieri si demolari(poate desfintam tramvaiul proaspat modernizat ca sa fie la 2 benzi pe sens), singurul argument este ca primarul personal este impotriva Ciurel.
https://www.google.ro/maps/@44.4670056,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4700305,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4700289,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4707496,2 ... 2!8i6656
Bine ca au ajuns acesti experti din Ilfov sa ne proiecteze strapungerea Giulesti care a mai fost proiectata si de Oprescu, si de Firea, si care in unele forme nici macar nu calca in Ilfov ci este in totalitate in Bucuresti, dar este perfect asa, macar de s-ar face ceva.
Daca acesti experti din Ilfov au ajus ei sa decida viitorul Bucurestiului atunci Asociatia ar trebui sa ii contacteze oficial pentru a cunoaste si noi, bucurestenii, care sunt ideile, intentiile, teoriile de lucru ale acestor experti pe care noi nu i-am votat dar care au ajuns sa ne decida viitorul.
De observat ca primarul nu spune ca deciziile Ilfov / MT vor rezolva pobleme de trafic ale Bucurestiului sau ca PMB ar fi fost cumva implicata sau consultata in obtinerea acestor decizii, ci doar ca el este de acord cu ele fara a preciza in ce sens, deci se arunca raspunderea in Ilfov si la MT, o declaratie pregatita de avocati-lingvisti citita cuvant cu cuvant din carnetel de catre un primar care nu vine cu nici o solutie sau masura proprie si este deja disperat sa se distanteze de esecul rezolvarii problemei traficului idn Bucuresti.
(Promisiunile cu trenurile urbane au fost si ele lasate balta, sigur si acolo asteapta si va fi de acord cu orice decizie va lua Ilfov si MT iar orice pasaje supra / sub terane au fost pasate la primariile de sector.)
Nu se explica care este avantajul strapungerii Giulesti fata de strapungerea Ciurel in preluarea presiunii de pe Militari pentru ca, lafel ca Ciurel, nici ea nu ajunge in A0 si, fata de Ciurel, este de 3 ori mai indeparta fata de Militari in comparatie cu Ciurel si fata de Ciurel, care avea proiectat 2 benzi pe sens, Giulesti are lungi segmente cu doar o banda pe sens si nu se poate largi si ea decat prin ample exproprieri si demolari(poate desfintam tramvaiul proaspat modernizat ca sa fie la 2 benzi pe sens), singurul argument este ca primarul personal este impotriva Ciurel.
https://www.google.ro/maps/@44.4670056,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4700305,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4700289,2 ... 2!8i6656
https://www.google.ro/maps/@44.4707496,2 ... 2!8i6656
Bine ca au ajuns acesti experti din Ilfov sa ne proiecteze strapungerea Giulesti care a mai fost proiectata si de Oprescu, si de Firea, si care in unele forme nici macar nu calca in Ilfov ci este in totalitate in Bucuresti, dar este perfect asa, macar de s-ar face ceva.
Daca acesti experti din Ilfov au ajus ei sa decida viitorul Bucurestiului atunci Asociatia ar trebui sa ii contacteze oficial pentru a cunoaste si noi, bucurestenii, care sunt ideile, intentiile, teoriile de lucru ale acestor experti pe care noi nu i-am votat dar care au ajuns sa ne decida viitorul.
- messe
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
messe
@survola are dreptate, macar sa il conecteze cu Str. Dambovita si pe sensul dinspre Grozavesti.
@survola are dreptate, macar sa il conecteze cu Str. Dambovita si pe sensul dinspre Grozavesti.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
”Cretofolinul” a spus ”pas” investitiilor viitoare dinspre Ciurel, spre DNCB, si mai departe spre A1, ceea ce e fundamental gresit! Pacat, are un vot in minus peste 4(patru) ani!
”Cretofolinul” a spus ”pas” investitiilor viitoare dinspre Ciurel, spre DNCB, si mai departe spre A1, ceea ce e fundamental gresit! Pacat, are un vot in minus peste 4(patru) ani!
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
Pentru cei care au propus: "Ar trebui totuși prelungit cu vreo 200 m, până la străzile existente acolo, să fie o minimă utilitate măcar pentru cartierul de case." & "macar sa il conecteze cu Str. Dambovita si pe sensul dinspre Grozavesti." si nu numai ei...
De 20 de ani fac zilnic "naveta" din capatul Militariului spre zona de Nord a Bucurestiului, prin Crangasi sau pe la Grozavesti si pot sa va spun urmatoarele din experienta proprie:
1. Puteti sa vedeti traficul de dimineata de pe Strada Dambovita si strazile adiacente in fisierul atasat - din cauza masinilor parcate ilegal pe ambele parti ale Strazii Dambovitei si a carosabilului execrabil de pe Strada Amilcar Sandulescu (plus a masinilor parcate pe acolo), se blocheaza toata zona. Ce vina au cei care locuiesc acolo? Dureaza zeci de minute sa iasa din zona, chiar daca nu merg spre pasajul Ciurel.
2. Am comparat cat am facut / fac cu masina din capatul Militariului pana la Ciurel, in urmatoarele situatii:
a. Via Iuliu Maniu, intersectia Lujerulului, linia 41 inainte de existenta podului Ciurel
b. Via Iuliu Maniu, intersectia Lujerulului, linia 41 dupa ce s-a dat in folosinta podul Ciurel si a invatat lumea strapungerea prin Amilcar Sandulescu
c. Via Iuliu Maniu, zona Apusului / Piata Gorjului, Strada Dambovitei, Amilcar Sandulescu si Pasaj Ciurel.
SURPRIZA: b. este cea mai rapida, dar doar marginal mai rapida decat a. Nu pot spune ca e mai liber la Lujerului decat inainte pentru ca merge lumea pe Damboviteti si pod. c este clar cea mai lunga ca si timp... Cu toate ca merge atat de multa lume incat sa blocheze zona, varianta asta nu ajuta nici sa ajungi mai repede la Ciurel, nici sa se elibereze Iuliu Maniu si intersectia Lujerului.
3. Daca scoti sensul dinspre Grozavesti pe Dambovitei vei avea si seara acelasi blocaj ca si dimineata, doar ca in sens invers. Deja Strada Dezrobirii este plina seara de la Dambovitei pana la Iuliu Maniu, nu are cum sa accepte flux si mai mare de masini (in ideea ca nu se mai face "dop" la coborarea pe langa Lukoil, ci toti vin direct de pe pod pe Dambovitei, evitand Virtutii). Iar, ce vina au locuitorii din zona? De ce sa aducem un trafic infernal in zona de case cand nu ajuta la reducerea timpului pentru cei care "scurteaza" pe acolo?
4. Sunt curios cat timp ar dura traversarea intersectiei de la Grozavesti pe Splai, sensul dinspre pod / Semanatoarea, in cazul in care s-ar continua pasajul pana la centura, asa cum era in planul initial? Acum stau minim 20 min la semafor la Grozavesti sa merg inainte pe Splai spre Eroilor (sa faci stanga spre Pasaj Basarab dureaza si mai mult), daca se va da drumul la un trafic masiv dinspre vestul orasului prin ipotetica strapungere Ciurel/Centura probabil cozile la semafor se vor face din dreptul statiei de metrou, pe 3 benzi... Cu ce va ajuta reducerea timpului de stat in trafic?
Haideti sa ne ajutam unii pe altii pentru a scurta timpul de strabatut zona (pentru cine e interesat): faceti lobby cu totii pe unde puteti/stiti pentru a se implementa sens unic pe Strada Damboviteti (de la Str Cernisoara spre Str Virtutii) si pe Amilcar Sandulescu (de la Str Dambovitei spre Pasaj Ciurel) - se vor reduce dramatic ambuteiajele in zona!
Pentru cei care au propus: "Ar trebui totuși prelungit cu vreo 200 m, până la străzile existente acolo, să fie o minimă utilitate măcar pentru cartierul de case." & "macar sa il conecteze cu Str. Dambovita si pe sensul dinspre Grozavesti." si nu numai ei...
De 20 de ani fac zilnic "naveta" din capatul Militariului spre zona de Nord a Bucurestiului, prin Crangasi sau pe la Grozavesti si pot sa va spun urmatoarele din experienta proprie:
1. Puteti sa vedeti traficul de dimineata de pe Strada Dambovita si strazile adiacente in fisierul atasat - din cauza masinilor parcate ilegal pe ambele parti ale Strazii Dambovitei si a carosabilului execrabil de pe Strada Amilcar Sandulescu (plus a masinilor parcate pe acolo), se blocheaza toata zona. Ce vina au cei care locuiesc acolo? Dureaza zeci de minute sa iasa din zona, chiar daca nu merg spre pasajul Ciurel.
2. Am comparat cat am facut / fac cu masina din capatul Militariului pana la Ciurel, in urmatoarele situatii:
a. Via Iuliu Maniu, intersectia Lujerulului, linia 41 inainte de existenta podului Ciurel
b. Via Iuliu Maniu, intersectia Lujerulului, linia 41 dupa ce s-a dat in folosinta podul Ciurel si a invatat lumea strapungerea prin Amilcar Sandulescu
c. Via Iuliu Maniu, zona Apusului / Piata Gorjului, Strada Dambovitei, Amilcar Sandulescu si Pasaj Ciurel.
SURPRIZA: b. este cea mai rapida, dar doar marginal mai rapida decat a. Nu pot spune ca e mai liber la Lujerului decat inainte pentru ca merge lumea pe Damboviteti si pod. c este clar cea mai lunga ca si timp... Cu toate ca merge atat de multa lume incat sa blocheze zona, varianta asta nu ajuta nici sa ajungi mai repede la Ciurel, nici sa se elibereze Iuliu Maniu si intersectia Lujerului.
3. Daca scoti sensul dinspre Grozavesti pe Dambovitei vei avea si seara acelasi blocaj ca si dimineata, doar ca in sens invers. Deja Strada Dezrobirii este plina seara de la Dambovitei pana la Iuliu Maniu, nu are cum sa accepte flux si mai mare de masini (in ideea ca nu se mai face "dop" la coborarea pe langa Lukoil, ci toti vin direct de pe pod pe Dambovitei, evitand Virtutii). Iar, ce vina au locuitorii din zona? De ce sa aducem un trafic infernal in zona de case cand nu ajuta la reducerea timpului pentru cei care "scurteaza" pe acolo?
4. Sunt curios cat timp ar dura traversarea intersectiei de la Grozavesti pe Splai, sensul dinspre pod / Semanatoarea, in cazul in care s-ar continua pasajul pana la centura, asa cum era in planul initial? Acum stau minim 20 min la semafor la Grozavesti sa merg inainte pe Splai spre Eroilor (sa faci stanga spre Pasaj Basarab dureaza si mai mult), daca se va da drumul la un trafic masiv dinspre vestul orasului prin ipotetica strapungere Ciurel/Centura probabil cozile la semafor se vor face din dreptul statiei de metrou, pe 3 benzi... Cu ce va ajuta reducerea timpului de stat in trafic?
Haideti sa ne ajutam unii pe altii pentru a scurta timpul de strabatut zona (pentru cine e interesat): faceti lobby cu totii pe unde puteti/stiti pentru a se implementa sens unic pe Strada Damboviteti (de la Str Cernisoara spre Str Virtutii) si pe Amilcar Sandulescu (de la Str Dambovitei spre Pasaj Ciurel) - se vor reduce dramatic ambuteiajele in zona!
Trafic Str Dambovitei.jpg (592.87 KB; downloaded 2912 times)
- ticker
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pe Splai sub Pasajul Basarab ( mă rog, Podul Grozăvești ) cred că mai rău de atât nu puteau gândi semaforizarea.
Pe Splai sub Pasajul Basarab ( mă rog, Podul Grozăvești ) cred că mai rău de atât nu puteau gândi semaforizarea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ca sa bagi sens unic pe o strada ai nevoie de o strada paralela si apropiata pe care sa bagi sens unic pe dos, pentru Dambovita nu ai.
In zonele rezidentiale rostul sensurilor unice este de a da posibilitatea sa se parcheze pe acele strazi si nu de a fluidiza traficul de tranzit, practic toate masurile din zona rezidentiala(denivelari, treceri de pietoni, limitari de viteza) se fac fix pentru descurajarea traficului de tranzit.
Sa vii in zona rezidentiala si sa incerci fluidizarea traficului de tranzit prin sensuri unice si eliminarea locurilor de parcare este inuman pentru riverani, daca ar veni politia sa impuna legea si sa amendeze / ridice masinile parcate ilegal pai riveranii ar sari la bataie, si pe buna dreptate, ori ii expropriezi ori ii lasi in pace, nu le transformi viata in calvar.
Ca sa bagi sens unic pe o strada ai nevoie de o strada paralela si apropiata pe care sa bagi sens unic pe dos, pentru Dambovita nu ai.
In zonele rezidentiale rostul sensurilor unice este de a da posibilitatea sa se parcheze pe acele strazi si nu de a fluidiza traficul de tranzit, practic toate masurile din zona rezidentiala(denivelari, treceri de pietoni, limitari de viteza) se fac fix pentru descurajarea traficului de tranzit.
Sa vii in zona rezidentiala si sa incerci fluidizarea traficului de tranzit prin sensuri unice si eliminarea locurilor de parcare este inuman pentru riverani, daca ar veni politia sa impuna legea si sa amendeze / ridice masinile parcate ilegal pai riveranii ar sari la bataie, si pe buna dreptate, ori ii expropriezi ori ii lasi in pace, nu le transformi viata in calvar.
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
"Ca sa bagi sens unic pe o strada ai nevoie de o strada paralela si apropiata pe care sa bagi sens unic pe dos, pentru Dambovita nu ai." -> ba ai, ORSOVA! Sens unic invers, de la Virtutii pana la intersectia cu Cernisoara.
Punand sens unic pe Dambovitei tocmai CREEZI locuri de parcare LEGALE pe ambele sensuri ale strazii, acum sunt masini parcate fix sub semnul de oprirea interzisa.
Orice ai face, soferii vor veni pe Dambovitei, faptul ca se creeaza blocaje nu ii opreste. Ce se intampla acum este inuman pentru riverani. Cu sensuri unice s-ar mai reduce deranjul, traficul oricum va fi ridicat, indiferent ca se face ceva sau nu.
"Ca sa bagi sens unic pe o strada ai nevoie de o strada paralela si apropiata pe care sa bagi sens unic pe dos, pentru Dambovita nu ai." -> ba ai, ORSOVA! Sens unic invers, de la Virtutii pana la intersectia cu Cernisoara.
Punand sens unic pe Dambovitei tocmai CREEZI locuri de parcare LEGALE pe ambele sensuri ale strazii, acum sunt masini parcate fix sub semnul de oprirea interzisa.
Orice ai face, soferii vor veni pe Dambovitei, faptul ca se creeaza blocaje nu ii opreste. Ce se intampla acum este inuman pentru riverani. Cu sensuri unice s-ar mai reduce deranjul, traficul oricum va fi ridicat, indiferent ca se face ceva sau nu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Este prea departe Orsova, asta merge doar cand ai 2 case distanta intre strazile paralele, si daca bagi pe Orsova trebuie sa bagi si pe tot Apeductului, sigur si ei ar fi vrut sa se laude cu crearea de cat mai multe locuri de parcare si daca ar fi fost logic ar fi facut sensurile unice de pe vremea cand s-au facut toate sensurile unice ca sa iasa cat mai multe la numar, cum nu au facut atunci inseamna ca argumentul cu locurile de parcare contra deranjului ocolirilor nu sta in picioare.
Este prea departe Orsova, asta merge doar cand ai 2 case distanta intre strazile paralele, si daca bagi pe Orsova trebuie sa bagi si pe tot Apeductului, sigur si ei ar fi vrut sa se laude cu crearea de cat mai multe locuri de parcare si daca ar fi fost logic ar fi facut sensurile unice de pe vremea cand s-au facut toate sensurile unice ca sa iasa cat mai multe la numar, cum nu au facut atunci inseamna ca argumentul cu locurile de parcare contra deranjului ocolirilor nu sta in picioare.
- radun
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
radun
Ok, am înțeles, nu e nimic de făcut. Lasam asa, nenorocirea aia din trafic pana la Sf. Asteapta cand o sa fie continuat pasajul nu se știe pe unde si pana unde.
Bravo, buna atitudine.
Ok, am înțeles, nu e nimic de făcut. Lasam asa, nenorocirea aia din trafic pana la Sf. Asteapta cand o sa fie continuat pasajul nu se știe pe unde si pana unde.
Bravo, buna atitudine.
📖 Pagination options