Topic: Fotografii diverse istorice
66 posts, 36748 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
Vedere generală, la 1890, a intrării în staţia Sinaia: aici avea să sosească la 7 octombrie 1883, pe relaţia
Bucureşti Nord-Ploieşti-Câmpina-Sinaia şi retur, şi garnitura completă a trenului „Orient-Express” cu invitaţii
cursei sale oficiale, iniţial doar pentru un picnic la munte şi apoi şi pentru o vizită a Castelului Peleş în chiar ziua
inaugurării sale.
Sursa: "Orient-Express" Trenul Legenda al Europei Ing. Ilie Popescu
Vedere generală, la 1890, a intrării în staţia Sinaia: aici avea să sosească la 7 octombrie 1883, pe relaţia
Bucureşti Nord-Ploieşti-Câmpina-Sinaia şi retur, şi garnitura completă a trenului „Orient-Express” cu invitaţii
cursei sale oficiale, iniţial doar pentru un picnic la munte şi apoi şi pentru o vizită a Castelului Peleş în chiar ziua
inaugurării sale.
Sursa: "Orient-Express" Trenul Legenda al Europei Ing. Ilie Popescu
144581135_1055591504953775_5343153071439364360_n.jpg (66.94 KB; downloaded 5122 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri
PTMZ
Sigur nu e L35H?
Intreb pentru ca la L45H am gasit date contradictorii legat de anii de fabricatie. Conform listei de aici, L45H a fost produs incepand din 1968, iar in Wikipedia germana figureaza 1967. Pe de alta parte, aici se mentioneaza ca productia L45H a inceput in 1964, intr-adevar. La L35H am găsit 1964
Sigur nu e L35H?
Intreb pentru ca la L45H am gasit date contradictorii legat de anii de fabricatie. Conform listei de aici, L45H a fost produs incepand din 1968, iar in Wikipedia germana figureaza 1967. Pe de alta parte, aici se mentioneaza ca productia L45H a inceput in 1964, intr-adevar. La L35H am găsit 1964
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
ByOnu
Sursa foto: photopastfuture.ro
Sursa foto: photopastfuture.ro
BUC_TRANS_00001.jpg (742.54 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00002.jpg (690.79 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00005.jpg (674.68 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00004.jpg (615.19 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00003.jpg (508.61 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00018.jpg (287.54 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00014.jpg (261.7 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00017.jpg (231.07 KB; downloaded 5028 times)
BUC_TRANS_00019.jpg (524.17 KB; downloaded 5014 times)
Gara de nord 1972.jpg (469.22 KB; downloaded 5014 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
ByOnu
Gara de Est - Obor
Gara de Est - Obor
BUC_TRANS_00023.jpg (212.17 KB; downloaded 5028 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
ByOnu
Cateva fotografii cu Gara de Nord de pe pagina de Facebook a Studiourilor Buftea. De remarcat rețeaua de troleibuz de la Gară.
În ultima fotografie, de remarcat semnalistica <INFORMAȚII> rămasă cel mai probabil din interbelic. Cu neon și font specific art-deco.
Cateva fotografii cu Gara de Nord de pe pagina de Facebook a Studiourilor Buftea. De remarcat rețeaua de troleibuz de la Gară.
În ultima fotografie, de remarcat semnalistica <INFORMAȚII> rămasă cel mai probabil din interbelic. Cu neon și font specific art-deco.
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_01.png (593.53 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_02.png (335.97 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_03.png (311.73 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_04.png (409.38 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_05.png (407.5 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_06.png (303.56 KB; downloaded 4888 times)
StudiourileBuftea_Semnalistica neon interbelic.png (388.06 KB; downloaded 4888 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
aztec
Pe partea ce nu se vede in poza, in anii 80 era o hartă a transportului urban, cu beculete unde puteai vizualiza în funcție de destinație linia de transport ce te duce acolo.
Pe partea ce nu se vede in poza, in anii 80 era o hartă a transportului urban, cu beculete unde puteai vizualiza în funcție de destinație linia de transport ce te duce acolo.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
shoppy
Un neon nu rezista atatea zeci de ani mai ales pe vremea aceea.
Bunicul meu, inginer si sef de sectie la Electrofar, mi-a povestit ca el a fost in anii 70 in echipa care a adus prima linie de neoane din tara, Philips din Olanda, si au facut toate acele firme Posta, Relegraf, Telefon, Radio, mai ales ca avem si un DA cu numarul 363, deci se leaga ca pozele sa fie din anii 70.
Posibil literele sa fi ramas din interbelic si sa fi fost trimise la Electrofar sa le faca neoanele, bine, nici nu era departe, Electrofar este actualul Luxten de pe strada Carpati, langa Pasajul Constanta, aveau si racord CF.
Un neon nu rezista atatea zeci de ani mai ales pe vremea aceea.
Bunicul meu, inginer si sef de sectie la Electrofar, mi-a povestit ca el a fost in anii 70 in echipa care a adus prima linie de neoane din tara, Philips din Olanda, si au facut toate acele firme Posta, Relegraf, Telefon, Radio, mai ales ca avem si un DA cu numarul 363, deci se leaga ca pozele sa fie din anii 70.
Posibil literele sa fi ramas din interbelic si sa fi fost trimise la Electrofar sa le faca neoanele, bine, nici nu era departe, Electrofar este actualul Luxten de pe strada Carpati, langa Pasajul Constanta, aveau si racord CF.
- aztec
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
ByOnu
Repun albumele de mai sus si pentru desktop (linkurile de mai sus sunt pentru mobile):
Album 1: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 33723897
Album 2: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 50326962
Repun albumele de mai sus si pentru desktop (linkurile de mai sus sunt pentru mobile):
Infrastructura feroviară a României in 1965: trenuri; gări; săli de așteptare; halte; tipuri de vagoane; mobilier și utilaje specifice activității Căilor Ferate Române. Negative neetichetate.
Album 1: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 33723897
Album 2: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 50326962
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
....
Fotografia originală:
....
Tunel Teliu.jpg (151.33 KB; downloaded 4220 times)
Fotografia originală:
Eisenbahntunnel_bei_Teliu_Südseite1.png (964.27 KB; downloaded 4065 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
shoppy
Daca ne uitam pe GE vedem ca terasamentul a fost construit inca vreo 6.5km dincolo de Intorsura Buzaului, trecea prin Sita Buzaului si se oprea in Merisor.
Daca ne uitam pe GE vedem ca terasamentul a fost construit inca vreo 6.5km dincolo de Intorsura Buzaului, trecea prin Sita Buzaului si se oprea in Merisor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
ByOnu
Incarcata pe Facebook de Cezarina Danciu.
Gara de Nord din Bucuresti
Incarcata pe Facebook de Cezarina Danciu.
Gara de Nord din Bucuresti
Cezarina Danciu.png (706.99 KB; downloaded 2360 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
Utilizator anonim 2
Ce bine arata Gara de Nord in anii ‘20, fara magazinele insula de la vechiul peron acoperit.
Observ ca erau mult mai multe corpuri de iluminat pe vremea aceea la peroanele actuale. Si burlanele pentru apa pluviala intregi, cu partea inferioada din font, anti vandalism (sau, ma rog, anti lovituri accidentale, sa zicem. Nu stiu daca pe vremea aceea oamenii aveau astfel de apucaturi si in orice caz nu ar fi scapat nepedepsiti).
Renaultul 16 cu numar de 3 cifre si cu “4 B”…Aia era clar masina de securist.
Ce bine arata Gara de Nord in anii ‘20, fara magazinele insula de la vechiul peron acoperit.
Observ ca erau mult mai multe corpuri de iluminat pe vremea aceea la peroanele actuale. Si burlanele pentru apa pluviala intregi, cu partea inferioada din font, anti vandalism (sau, ma rog, anti lovituri accidentale, sa zicem. Nu stiu daca pe vremea aceea oamenii aveau astfel de apucaturi si in orice caz nu ar fi scapat nepedepsiti).
Renaultul 16 cu numar de 3 cifre si cu “4 B”…Aia era clar masina de securist.
📖 Pagination options