Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 172555 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

10 nu a ajuns la Ghencea pentru ca terminalul este si asa supra-aglomerat de 41, ar fi trebuit eliminat 47 din ecuatie, iar al doilea motiv este virajul anevoios de la 13 Septembrie. La Militari nu a ajuns pentru ca il dubla pe 25 si la fel s-ar fi blocat terminalul. Terminalul Sura Mare a fost ales pentru a sparge fluxul de calatori, de aceea s-a ales traseul asta scurt. Si nu, 25 nu ramane singur, va mai fi dublat pe o portiune de 8 care probabil va fi suplimentat.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Victor92

Probabil va fi suplimentat de turele cu Tatre T4R din 35 + 44 + 11.

Ar insemna 5+5+6/7- parca atatea erau in cursul saptamanii pe cele 3 linii.

Oricum e de asteptat ca 47 sa fie suplimentat de tramvaiele distribuite.

Curios va fi la cine va ajunge 44- Victoria sau ramane la Militari (cu Tatre detasate).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Aron

Se putea totusi rezolva mai elegant. Ghencea supra aglomerat? Ok, puteau sa-l faca capat pentru 10 fara stationare si ramanea doar cel de la Romprim, cum de fapt este si in prezent(chiar nu sunt in tema cu acel viraj de ce e anevoios? la ochi pare ca se poate efectua lejer). Si tot nu inteleg, si nu mi s-a raspuns, de ce au optat la varianta lui 610 cu ocolitul pe la gara cand se putea frumos trimite de pe Bd. Geniunului pe pod cu statia terminus Banu Manta comun cu 282?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului nathalael

L-au dus pe la gara pt ca nu poate opri pe pasaj și foarte mulți folosesc pe 1/10 sa meargă la gara, plus ca pe pasaj nu aveai legătura cu 44, iar 610 suplinește și pe 11. In propunerea ta pe la Geniului nu ar înlocui tramvaiul absolut deloc pe porțiunea pe care este suspendat. Asta se întâmpla când nu ești capabil sa faci un terminal mic la Răzoare. 610 va pierde zeci de minute pe Progresului și Viilor. Din vagoanele lui 11, unele vor trebui redirecționate in 44 și ca sa nu care aer pana la Vasile Pirvan puteau sa îl lase pe 11 pana la Basarab.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Cat tine lucrarea? O luna ar trebui la cat e acolo. Hai doua. Mai mult de atat deja batem obrazul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Utilizator anonim

In contract e 12 luni. Primaria dorea 4 luni...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alliens

Ce rost are linia 610 intre Razoare si Sura Mare? Cine va  prefera sa stea in trafic in autobuz pe aceasta portiune unde tot timpul sunt blocaje in loc sa ia tramvaiul?E doar o risipa inutila  de bani in stilul fostei administratii (probabil aceeasi specialisti au venit cu solutia). Daca tot voiau un 610, il putea  introduce intre Banu Manta si Bulevardul Timisoara, cu intoarcere pe la Razoare->Drumul Taberei->Vasile Milea. Iar 10 sa functioneze intre Romprim si Depoul Militari, si 19 prelungit la Zetarilor. Nu cred ca ar fi fost o problema la Depoul Militari, se putea reduce timpul de stationare acolo si marit  la Romprim pentru linia 10.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Pai, linia naveta 610 va functiona intre Banu Manta si Sura Mare! E clar, dupa itinerarul ei ca mai bine iti cauti o alternativa, nu?

Având în vedere demararea lucrărilor de modernizare a căii de rulare pentru tramvaie de pe Bd. General Vasile Milea, pe porțiunea de traseu cuprinsă între Bd. Timișoara și Pasajul Basarab, s-au dispus unele măsuri privind reorganizarea transportului public.
Astfel, începând de marți, 25.05.2021, vor fi efectuate următoarele modificări:
Linia 1 va funcționa între terminalele „Romprim” și „Banu Manta”, în ambele sensuri, pe următorul traseu: Șos. Olteniței, Calea Văcărești, Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta.

Linia 10 va funcționa între terminalele „Romprim” și „Șura Mare”, pe traseul: Șos. Olteniței, Str. Șura Mare, cu întoarcere pe Șos. Giurgiului, Șos. Olteniței.

Linia 19 va funcționa pe traseul actual între „Complex Comercial Titan” și „Piața Eroii Revoluției”, apoi pe un traseu prelungit în ambele sensuri, pe Șos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor, până la capătul de linie „Zețarilor”.

Liniile 11 și 35 vor fi suspendate.

Preluarea fluxurilor de călători de pe tronsonul respectiv va fi asigurată de autobuzele liniei navetă 610, care vor circula între terminalele „Banu Manta” și „Șura Mare”, pe următorul traseu: terminal „Șura Mare”, Șos. Giurgiului, Piața Eroii Revoluției, Șos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrati, Șos. Progresului, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Timișoara, Bd. General Vasile Milea, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Bd. Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta, Str. Dr. Iacob Felix, Bd. Nicolae Titulescu (stația „Banu Manta”), cu întoarcere pe Bd. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. General Vasile Milea, Bd. Timișoara, Șos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Șos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, terminal „Șura Mare”.
Autobuzele liniei navetă 610 vor efectua opriri astfel: în stația „Șura Mare” situată pe Șos. Giurgiului (comună cu cea a liniilor 173 și 323), în stațiile liniei 173 situate pe Șos. Viilor, în stația nou înființată „Dr. Constantin Istrati” amplasată pe Str. Constantin Istrati, după intersecția cu Șos. Viilor (pe sensul spre Șos. Progresului), în noile stații „Spătarul Preda”, „Calea Rahovei”, „Inox”, „Calea 13 Septembrie”, „Cartier Panduri” și „Piața Danny Huwe”, amplasate pe refugiile de tramvai de pe Șos. Progresului, pe sensul spre Bd. Timișoara, iar pe sensul spre „Șura Mare”, în stațiile „Calea 13 Septembrie” (amplasată după intersecția cu Calea 13 Septembrie), „Calea Rahovei” (amplasată după intersecția cu Calea Rahovei) și „Spătarul Preda” (amplasată după intersecția cu Str. Spătarul Preda), în stațiile liniilor 137 și 138 situate pe Bd. Timișoara, în stațiile liniei 105 situate pe Bd. General Vasile Milea, în stația nou înființată pe sensul spre Gara Basarab (la aproximativ 30 de metri după intersecția cu Bd. Timișoara), în stațiile liniei 105 (situate pe Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piața Gării de Nord, Calea Griviței), în stațiile liniei 282 (situate pe Șos. Nicolae Titulescu și pe Bd. Banu Manta), iar pe Șos. Nicolae Titulescu, în stațiile liniei 182 (pe tronsonul cuprins între Str. Dr. Iacob Felix și Bd. Banu Manta), precum și în stațiile de tramvai „Dr. Felix” și „Banu Manta”.
@Stefan28  ne-a pus in garda cu chestiunea asta doar! ;)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, de la Timisoara pana la Basarab, ca inainte de Basarab e bucla de intoarcere, ca altfel era pana la Victoriei ca intorceau la Depoul Victoria.
12 luni?, asta tot de la Firea ni se trage?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Stefan28

O să se miște mult mai rapid. În 4-5 luni ar trebui să fie gata. Este o aberație interstelară termenul de 12 luni pentru un kilometru de linie, cale dublă, împreună cu schimbarea rețelei de contact și refacerea stațiilor...

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

La Podul Grant care e termenul, ca le-au crescut urechi de magarus de cand au inceput, si e pe 41, linie prioritara la modernizarea parcului rulant…asta pe Milea e pe planul doi-trei…

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, asa si la Mogosoaia se face proiect de 12 luni in 20 ca in contract scria 24, tot asa o sa spuna si antreprenorul de aici ca el in contract are 12 luni, oferta de la licitatie a fost facuta in concordanta, el este in grafic si nu exista bani in buget pentru mai repede, bine, probabil o sa faca in 10 ca sa se laude si primarul ca Firea a fost incompetenta ca a dat 12 luni si s-a facut mai repede ca a vorbit el.

Pai 41 deja este moderna si lucrarea doar inlocuieste elementele de uzura cu altele identice(bine, la sosea au avut si noroc ca a facut Firea sensul mai distrus, pe sensul de Turda nu este blocaj asa ca asfaltul si rosturile de dilatare arata infinit mai bine).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Au timp pana anul viitor cand vin tramvaiele noi. Nu e nicio graba. Da, e o lucrare de 3-4 luni depinde de mobilizare dar nu o sa avem parte de asa ceva.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use