Topic: Locomotive clasa 450 (ex 45 - Electroputere/Siemens/Softronic)
439 posts, 188631 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
Probabil e finalul epocii ”Electroputere-Siemens”
Probabil e finalul epocii ”Electroputere-Siemens”
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
Cateva amintiri cu 318, 25 aprilie 2018, ramasa defecta cu IR 1589 in Bucuresti Baneasa. Bonus - pe linia 5 din Bucuresti Baneasa inchisa pentru o perioada nedeterminata de mai bine de un an.
Cateva amintiri cu 318, 25 aprilie 2018, ramasa defecta cu IR 1589 in Bucuresti Baneasa. Bonus - pe linia 5 din Bucuresti Baneasa inchisa pentru o perioada nedeterminata de mai bine de un an.
00.jpg (195.69 KB; downloaded 6169 times)
1.jpg (201 KB; downloaded 6183 times)
2.jpg (257.92 KB; downloaded 6159 times)
3.jpg (173.88 KB; downloaded 6155 times)
4.jpg (220.24 KB; downloaded 6150 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
SirVlady
Capat de linie pentru 318. Ultima locomotiva din clasa 45 (Siemens) a CFR Calatori a fost retrasa intr-un final dupa 21 de ani de la modernizare, dintre care numai 17 a circulat, stand pe dreapta vreo 4 ani in perioada 2013-2017. Pot sa zic ca au avut un istoric relativ tumultuos aceste masini, la vremea modernizarii lor erau practic niste bijuterii ingineresti, dar peste cativa ani avea sa se aleaga praful de aceasta modernizare.
In perioada anilor 2008-2011 au fost retrase treptat aceste locomotive, din lipsa pieselor care fie nu se gaseau, fie se gaseau la costuri mult prea mari.
In ciuda retragerii 45-urilor Siemens, 318 inca mai avea sa circule inca vreo 2 ani de la acel moment, pana in 2013 cand a fost retrasa. A stat in conservare pana in septembrie 2017. In noiembrie 2017, 45-0318-1 avea sa fie revopsita in schema pe care o avea inainte, pentru a avea un look cat de cat comercial. Din septembrie 2017 pana in februarie 2020 (momentul retragerii definitive) a rulat constant, cu o perioada mai lunga de pauza intre Ianuarie si Iunie 2019.
Desi m-am lungit cu textul acesta, 318 ar merita sa continue oarecum un parcurs istoric la muzeul Dej, chiar daca nu mai are componentele originale pe ea de ani de zile.
Capat de linie pentru 318. Ultima locomotiva din clasa 45 (Siemens) a CFR Calatori a fost retrasa intr-un final dupa 21 de ani de la modernizare, dintre care numai 17 a circulat, stand pe dreapta vreo 4 ani in perioada 2013-2017. Pot sa zic ca au avut un istoric relativ tumultuos aceste masini, la vremea modernizarii lor erau practic niste bijuterii ingineresti, dar peste cativa ani avea sa se aleaga praful de aceasta modernizare.
In perioada anilor 2008-2011 au fost retrase treptat aceste locomotive, din lipsa pieselor care fie nu se gaseau, fie se gaseau la costuri mult prea mari.
In ciuda retragerii 45-urilor Siemens, 318 inca mai avea sa circule inca vreo 2 ani de la acel moment, pana in 2013 cand a fost retrasa. A stat in conservare pana in septembrie 2017. In noiembrie 2017, 45-0318-1 avea sa fie revopsita in schema pe care o avea inainte, pentru a avea un look cat de cat comercial. Din septembrie 2017 pana in februarie 2020 (momentul retragerii definitive) a rulat constant, cu o perioada mai lunga de pauza intre Ianuarie si Iunie 2019.
Desi m-am lungit cu textul acesta, 318 ar merita sa continue oarecum un parcurs istoric la muzeul Dej, chiar daca nu mai are componentele originale pe ea de ani de zile.
45-318-1.jpg (1.66 MB; downloaded 5967 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
321 sta de ceva timp in SCRL Brasov, va intra la RR si ea la un moment dat.
321 sta de ceva timp in SCRL Brasov, va intra la RR si ea la un moment dat.
20200520_094457.jpg (465.85 KB; downloaded 5759 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
322 - la tracțiunea lui IR 1825 București - Tg. Jiu, a început să prezinte urme de coroziune la nivelul ”cutiei”, pe lateral . A avut ultima reparație majoră în anul 2007, când au fost înlocuite echipamentele Siemens cu cele Softronic. La exterior nu a mai fost spălată de ani de zile...
322 - la tracțiunea lui IR 1825 București - Tg. Jiu, a început să prezinte urme de coroziune la nivelul ”cutiei”, pe lateral . A avut ultima reparație majoră în anul 2007, când au fost înlocuite echipamentele Siemens cu cele Softronic. La exterior nu a mai fost spălată de ani de zile...
450-322-9 - Bucurestii Noi - 21.06.2020 - IR1825 Buc-Tg. Jiu.JPG (386.62 KB; downloaded 5486 times)
322 detaliu.JPG (169.27 KB; downloaded 5489 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
321 a revenit la BC in aceasta seara dupa reparatia boghiurilor. Teoretic e masina de 160 acum.
Utilizator anonim wrote:
EA 321 urmeaza sa intre la lucru, va avea parte de reparatii si rebandajare, nu va fi revopsita.
321 a revenit la BC in aceasta seara dupa reparatia boghiurilor. Teoretic e masina de 160 acum.
- andreicfr
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
andreicfr
Vin si eu cu o poza veche cu 45-0318-1 cu Regio 8084 aceasta imagine imi este draga fiindca am avut ocazia sa prind singuru siemens care a circulat in aceasta schema de culori
Vin si eu cu o poza veche cu 45-0318-1 cu Regio 8084 aceasta imagine imi este draga fiindca am avut ocazia sa prind singuru siemens care a circulat in aceasta schema de culori
IMG_0505.JPG (1.15 MB; downloaded 4759 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Stefan28
318 a "primit" între timp pantografe Schunk, ambele fiind deteriorate și vai mama lor...
318 a "primit" între timp pantografe Schunk, ambele fiind deteriorate și vai mama lor...
20210507-20210507_195308_compress12.jpg (1.13 MB; downloaded 4483 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Utilizator anonim
318 a avut pantografe noi o perioada cat a circulat. Acum au fost luate si inlocuite cu rupte.
318 a avut pantografe noi o perioada cat a circulat. Acum au fost luate si inlocuite cu rupte.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
SirVlady
335 a primit și ea numerotare UIC-12.
335 a primit și ea numerotare UIC-12.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Dristorul Nr.3
Care este motivul pentru care locomotivele modernizate din Siemens, in ICOL, nu au fost incadrate in alta clasa, ci tot in 45?
Care este motivul pentru care locomotivele modernizate din Siemens, in ICOL, nu au fost incadrate in alta clasa, ci tot in 45?
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
MariusCFRBucuresti
Pentru ca au pastrat cateva chestii de la fostele Siemens-uri. (convertizori , frana FHD4 etc.)
Pentru ca au pastrat cateva chestii de la fostele Siemens-uri. (convertizori , frana FHD4 etc.)
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
📖 Pagination options