Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 313434 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Costin
Adica mocheta verde? Ca alt fel de "inierbare" nu ai ce sa faci pe Sos. Oltenitei...
Adica mocheta verde? Ca alt fel de "inierbare" nu ai ce sa faci pe Sos. Oltenitei...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Se poate sparge stratul de asfalt si beton pana la nivelul prinderilor sinei. Pentru ca altfel nu prea e motiv sa demonteze toate gardurile alea. Chiar sunt curios daca au postat pe undeva proiectul si daca se pune iarba sau au alta solutie, ma gandesc la un gard viu ceva.
Se poate sparge stratul de asfalt si beton pana la nivelul prinderilor sinei. Pentru ca altfel nu prea e motiv sa demonteze toate gardurile alea. Chiar sunt curios daca au postat pe undeva proiectul si daca se pune iarba sau au alta solutie, ma gandesc la un gard viu ceva.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Costin
Nu se poate sparge pana la prinderi, pentru ca tehnologia folosita acolo presupune ca prinderile sa fie inglobate in beton. Oricum, singura linie care trebuie sa fie inierbata este cea prevazuta din constructie ca green track (Bd. Timisoara, Sos. Pantelimon), orice alta tentativa de inierbare este o bataie de joc care intr-un final distruge linia.
Mie mi se pare ca deviem discutia prea mult. Acolo probabil se inlocuiesc niste tevi sub carosabil, se deviaza traficul temporar pe linia de tramvai, apoi se reface totul la starea initiala. Nu despre asta era vorba initial? De unde a aparut asta cu desfiintarea gardurilor sau inierbarea liniei? Daca nu e prevazut in buget, atunci nu se intampla, e atat de simplu.
Nu se poate sparge pana la prinderi, pentru ca tehnologia folosita acolo presupune ca prinderile sa fie inglobate in beton. Oricum, singura linie care trebuie sa fie inierbata este cea prevazuta din constructie ca green track (Bd. Timisoara, Sos. Pantelimon), orice alta tentativa de inierbare este o bataie de joc care intr-un final distruge linia.
Mie mi se pare ca deviem discutia prea mult. Acolo probabil se inlocuiesc niste tevi sub carosabil, se deviaza traficul temporar pe linia de tramvai, apoi se reface totul la starea initiala. Nu despre asta era vorba initial? De unde a aparut asta cu desfiintarea gardurilor sau inierbarea liniei? Daca nu e prevazut in buget, atunci nu se intampla, e atat de simplu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
E marele proiect Balautian de modernizare si reconfigurare a soselei. A vrut sa il inceapa anul trecut dar nu stiu de ce nu s-a mai auzit nimic, pana recent cand a inceput sa anunte din nou marele proiect.
Sunt si niste lucrari foarte aproape de Eroii Revolutiei, pare a fi termoficare.
E marele proiect Balautian de modernizare si reconfigurare a soselei. A vrut sa il inceapa anul trecut dar nu stiu de ce nu s-a mai auzit nimic, pana recent cand a inceput sa anunte din nou marele proiect.
Sunt si niste lucrari foarte aproape de Eroii Revolutiei, pare a fi termoficare.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andreiiul
La Eroii Revolutiei lucreaza Termoenergetica, de la Orasel spre Eroii Revolutiei sunt lucrari de inlocuire tevi de gaze. Pe portiunile respective inteleg demontarea gardurilor, dar nu inteleg de ce le-au demontat de la Orasel spre Sudului si dupa Sudului. Era mult mai ok (cel putin din punctul meu de vedere) sa se lucreze pe sectoare de drum, astfel incat impactul asupra transportului public sa fie minim.
Deja cei care profitau inainte de lipsa gardurilor jubileaza pe toata zona si se cred transport public. Automat transportul public va avea de suferit pe toata zona aceasta.
La Eroii Revolutiei lucreaza Termoenergetica, de la Orasel spre Eroii Revolutiei sunt lucrari de inlocuire tevi de gaze. Pe portiunile respective inteleg demontarea gardurilor, dar nu inteleg de ce le-au demontat de la Orasel spre Sudului si dupa Sudului. Era mult mai ok (cel putin din punctul meu de vedere) sa se lucreze pe sectoare de drum, astfel incat impactul asupra transportului public sa fie minim.
Deja cei care profitau inainte de lipsa gardurilor jubileaza pe toata zona si se cred transport public. Automat transportul public va avea de suferit pe toata zona aceasta.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Daca se cred t.p. sa opreasca in statii sa ia si calatori. Majoritatea merg singuri in masina.
Daca se cred t.p. sa opreasca in statii sa ia si calatori. Majoritatea merg singuri in masina.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
alexxd_31
Glumiti cand vorbiti de inierbare?
Aruncati o privire aici sa va reamintiti ce solutie tehnica a fost folosita :
http://tramclub.org/files/sud_2_458.jpg
La ploi mai serioase viitorul gazon o sa fie spalat dupa care o sa se intinda pe carosabil.
Glumiti cand vorbiti de inierbare?
Aruncati o privire aici sa va reamintiti ce solutie tehnica a fost folosita :
http://tramclub.org/files/sud_2_458.jpg
La ploi mai serioase viitorul gazon o sa fie spalat dupa care o sa se intinda pe carosabil.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Gabi23
Azi cârpeau șina la Lizeanu
Azi cârpeau șina la Lizeanu
Lizeanu - 13.11.2021.JPG (354.21 KB; downloaded 3515 times)
- bogdan2308
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
bogdan2308
Gardurile tot scoase au rămas și azi. Ceva noutăți despre ce urmează sau așa scoase rămân?
Gardurile tot scoase au rămas și azi. Ceva noutăți despre ce urmează sau așa scoase rămân?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Mai revine traseul la forma circulară sau gata, renunţăm la el ? Cât le ia să repare / să înlocuiască substaţia electrică ?
Mai revine traseul la forma circulară sau gata, renunţăm la el ? Cât le ia să repare / să înlocuiască substaţia electrică ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
shoppy
Daca se incapataneaza sa lucreze cu o anumita firma si aia nu au piesele de stoc atunci poate sa dureze si 6 luni.
Daca se incapataneaza sa lucreze cu o anumita firma si aia nu au piesele de stoc atunci poate sa dureze si 6 luni.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Depinde de cat de grav a fost incendiul si ce pagube a facut efectiv. Daca este dauna totala, atunci putem asista la doua situatii:
1. licitatie in regim de urgenta (parca exista conceptul, doar sa se poata dovedi urgenta)
2. licitatie normala (luni, poate chiar ani, contestatii, etc.)
Vorbim totusi despre o substatie parca modernizata in ultimii 15-20 de ani.
Depinde de cat de grav a fost incendiul si ce pagube a facut efectiv. Daca este dauna totala, atunci putem asista la doua situatii:
1. licitatie in regim de urgenta (parca exista conceptul, doar sa se poata dovedi urgenta)
2. licitatie normala (luni, poate chiar ani, contestatii, etc.)
Vorbim totusi despre o substatie parca modernizata in ultimii 15-20 de ani.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
cris_m
Din cate am aflat, e cam dauna totala, nu prea mai pot recupera mare lucru. Indicat, intr-adevar, ar fi o licitatie in regim de urgenta. Sa vedem daca reusesc sa o organizeze...
Din cate am aflat, e cam dauna totala, nu prea mai pot recupera mare lucru. Indicat, intr-adevar, ar fi o licitatie in regim de urgenta. Sa vedem daca reusesc sa o organizeze...
- TudorBuc
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TudorBuc
Stie cineva de aici cand se redeschide circulatia tramvaiului pe tronsonul reparat de pe Vasile Milea?
Stie cineva de aici cand se redeschide circulatia tramvaiului pe tronsonul reparat de pe Vasile Milea?
📖 Pagination options