Topic: Discuții diverse
4065 posts, 1005849 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Se preteaza sau nu la Mercedes, cand nu vor mai fi Rocaruri la Militari, vor intra Mercedes si pe 163. Tot asa se spunea si de linii precum 139 ca nu vor primi niciodata Mercedes, pe motiv ca sunt rau-famate si uite ca au primit. Evident, exista si varianta desfiintarii sau scurtarii traseului 163, ca tot e criza. Nu exista a 3'a varianta.
Se preteaza sau nu la Mercedes, cand nu vor mai fi Rocaruri la Militari, vor intra Mercedes si pe 163. Tot asa se spunea si de linii precum 139 ca nu vor primi niciodata Mercedes, pe motiv ca sunt rau-famate si uite ca au primit. Evident, exista si varianta desfiintarii sau scurtarii traseului 163, ca tot e criza. Nu exista a 3'a varianta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Daca e sa o luam pe astfel de considerente, cel putin jumatate din liniile RATB ar trebui deservite cu autobuze in curs de casare (adica fara geamuri, scaune, podea etc.). Hai totusi sa nu o mai dam in tragedii cu linii care merita / nu merita ca nu ajungem la nici un numitor comun. Linia 163 va avea Mercedes cel mai probabil anul aceasta, dar repet dupa ce se termina de tot cu Rocar la Militari. Prioritate vor avea 221 si 106. Linia 221 trebuia sa aiba Mercedes din aprilie 2009, ca initial pentru asta primise Militari lotul 4994-4999, 6200-6202, dar cineva a constatat ca Rocar face prea mare galagie prin Piata Virgiliu, si astfel au intrat pe 635.
Nu se va scurta niciun 163, stati linistiti, ca se lasa cu balamuc mai mare decat "11 in Ghencea". Imi amintesc de exemplu anul trecut cand n-a circulat vreo 3 ore spre Crangasi 162/163 ca erau redirectionate prin Calea Giulesti din cauza unui incident de blocase tramvaiele liniei 44 in zona Godeni. Evident cand primele autobuze au revenit la Crangasi s-a lasat cu niste usi rupte, geamuri poc poc si soferi agresati verbal.
Eu as sustine mai degraba suspendarea temporara a lui 162 si masinile sa circule pe linia 163. Drumul Sabareni, de la Cart. 16 Februarie la Magaziile 16 Februarie este in ultimul hal + acel pod care a fost expertizat zilele trecute si nu o mai duce foarte mult. Practic sa avem situatia de anul trecut cand nu circula practic 163 si toate masinile erau cu afisaj 162, pentru ca aveau acelasi capat.
Daca e sa o luam pe astfel de considerente, cel putin jumatate din liniile RATB ar trebui deservite cu autobuze in curs de casare (adica fara geamuri, scaune, podea etc.). Hai totusi sa nu o mai dam in tragedii cu linii care merita / nu merita ca nu ajungem la nici un numitor comun. Linia 163 va avea Mercedes cel mai probabil anul aceasta, dar repet dupa ce se termina de tot cu Rocar la Militari. Prioritate vor avea 221 si 106. Linia 221 trebuia sa aiba Mercedes din aprilie 2009, ca initial pentru asta primise Militari lotul 4994-4999, 6200-6202, dar cineva a constatat ca Rocar face prea mare galagie prin Piata Virgiliu, si astfel au intrat pe 635.
Nu se va scurta niciun 163, stati linistiti, ca se lasa cu balamuc mai mare decat "11 in Ghencea". Imi amintesc de exemplu anul trecut cand n-a circulat vreo 3 ore spre Crangasi 162/163 ca erau redirectionate prin Calea Giulesti din cauza unui incident de blocase tramvaiele liniei 44 in zona Godeni. Evident cand primele autobuze au revenit la Crangasi s-a lasat cu niste usi rupte, geamuri poc poc si soferi agresati verbal.
Eu as sustine mai degraba suspendarea temporara a lui 162 si masinile sa circule pe linia 163. Drumul Sabareni, de la Cart. 16 Februarie la Magaziile 16 Februarie este in ultimul hal + acel pod care a fost expertizat zilele trecute si nu o mai duce foarte mult. Practic sa avem situatia de anul trecut cand nu circula practic 163 si toate masinile erau cu afisaj 162, pentru ca aveau acelasi capat.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Desi e inevitabil sa nu le fi vazut in trafic din 2006 cand au aparut si pana acum, intrarea Citaro-urilor pe liniile din Giulesti va constitui un element de noutate absoluta pentru 'specimenele' respective din Giulesti. In "dulcele stil clasic", vor incepe sa le "tuneze" de indata ce le vor intra pe mana.
Pai, sa nu spargi tu o samanta in bunatate de Mercedes?
Desi e inevitabil sa nu le fi vazut in trafic din 2006 cand au aparut si pana acum, intrarea Citaro-urilor pe liniile din Giulesti va constitui un element de noutate absoluta pentru 'specimenele' respective din Giulesti. In "dulcele stil clasic", vor incepe sa le "tuneze" de indata ce le vor intra pe mana.
Pai, sa nu spargi tu o samanta in bunatate de Mercedes?
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alchimistul
Mie personal zona de pe calea Giulesti cuprinsa intre 16 Februarie si Rasadnitei mi-a lasat o impresie OK dupa ce stradutele adiacente au primit utilitati si au fost asfaltate. Arata mai bine decat unele zone din Ferentari si Progresul - case, spre exemplu. Jale mare este pe Drumul Sabareni, de altfel aici este "Golgota" Rocarurilor de Militari, portiune pe care ar fi o nebunie sa fie introduse Mercedes-uri. Dar imi mentin parerea ca 163, in forma actuala, merita mai mult decat autobuze cu miros de motorina si fara caldura in salon.
Mie personal zona de pe calea Giulesti cuprinsa intre 16 Februarie si Rasadnitei mi-a lasat o impresie OK dupa ce stradutele adiacente au primit utilitati si au fost asfaltate. Arata mai bine decat unele zone din Ferentari si Progresul - case, spre exemplu. Jale mare este pe Drumul Sabareni, de altfel aici este "Golgota" Rocarurilor de Militari, portiune pe care ar fi o nebunie sa fie introduse Mercedes-uri. Dar imi mentin parerea ca 163, in forma actuala, merita mai mult decat autobuze cu miros de motorina si fara caldura in salon.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Hoffmeister wrote:Desi ai in mare parte dreptate in ceea ce priveste civilizatia zonei, ramane de vazut cum vor arata Mercedesurile dupa cursele in Giulesti-Sarbi. De exemplu, asa s-a spus si la Depoul Militari ca nu trimit tramvaie Bucur pe 8, fiindca Ferentariul "nu merita" asemenea tramvaie, si uite ca acum chiar pe acolo le trimit de obicei. Deci nu a fost 'ul atat de negru. Si mai sunt si alte exemple de acest gen. Revenind la liniile 162 si 163, la ritmul in care dispar Rocarurile, probabil ca vor intra Mercedes destul de curand si pe aceste linii. Problema e ca asta se va face luand autobuze de pe alte linii, dar am impresia ca pentru actuala conducere imbunatatirea transportului public per ansamblu nu e o prioritate, asa ca nu e nimic surprinzator.
Desi e inevitabil sa nu le fi vazut in trafic din 2006 cand au aparut si pana acum, intrarea Citaro-urilor pe liniile din Giulesti va constitui un element de noutate absoluta pentru 'specimenele' respective din Giulesti. In "dulcele stil clasic", vor incepe sa le "tuneze" de indata ce le vor intra pe mana.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Continuarea discutiei de la Topicul despre Rocar Autodromo, unde era off-topic:
Continuarea discutiei de la Topicul despre Rocar Autodromo, unde era off-topic:
Dr2005 wrote:ByOnu wrote:
Tot ce a produs Rocar e doar productie cu patent strain. Dar noi n-avem designeri?
Nu chiar... TV-urile erau 100% româneşti (sau poate erau ,,inspirate" de pe la sovietici, dar neoficial?). [/quote:2lxt2mrt]Autobuzele TV (fabricate la Uzinele Tudor Vladimirescu, de aici si denumirea de TV), incepand cu primul model TV-1, au fost de fapt "descendentii" primului autobuz romanesc de tip MTD (Mao Tse-Dun), care la randul lui a fost proiectat si construit pe baza documentatiei tehnice sovietice, la Atelierele Centrale ITB, in prezent URAC, incepand cu 1955. TV-1 a inceput sa fie fabricat in 1957. Deci nici TV'urile nu au fost "100% romanesti", decat cel mult cu numele.Dr2005 wrote:DAC 117 UD a fost atat de "original" incat initial, pana in 1983 a fost prevazut cu cutie de viteza automata "100% romaneasca", care de fapt a fost proiectata prin furt de inteligenta, mai precis romanii au folosit solutii tehnice brevetate de cehi pe Škoda Karosa, fara nici o licenta. O copie "austera" evident, intrucat varianta romaneasca producea niste socuri si smucituri de toata frumusetea la trecerea dintr-o viteza in alta. Acesta a fost si unul din motive pentru care cehii nu au mai livrat autobuze in Romania in anii '80. A, si inca ceva: ulterior s-a dovedit ca si articulatia autobuzelor a fost proiectata folosind solutii tehnice brevetate de catre Ikarus Budapest. A fost si un proces intre Ikarus si ROCAR (ex Autobuzul) din aceasta cauza, iar finalitatea a fost ca Rocar'ului i-a fost interzis sa mai produca articulate incepand cu 1993 sau 1994, nu mai stiu exact anul.
Probabil singurul autobuz modern (la vremea lui) a fost Dac 112 UDM / 117 UD, care avea la bază tot MAN-ul, dar cu altă caroserie (proiectată de Asztalos Geza).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Aşa că le-a produs în continuare până în 1998, ultimele fiind autobuzele livrate Buzăului (3 buc.) şi troleibuzele din Piatra Neamţ + #108 din Braşov.
Dominatrix wrote:
A fost si un proces intre Ikarus si ROCAR (ex Autobuzul) din aceasta cauza, iar finalitatea a fost ca Rocar'ului i-a fost interzis sa mai produca articulate incepand cu 1993 sau 1994, nu mai stiu exact anul.
Aşa că le-a produs în continuare până în 1998, ultimele fiind autobuzele livrate Buzăului (3 buc.) şi troleibuzele din Piatra Neamţ + #108 din Braşov.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Zic acest lucru fiindca procesul a fost pierdut in 1993 sau 1994, in nici un caz in 1998.
Dr2005 wrote:...mai mult pe ascuns si serii mici Ca asa se respecta legile in Romania...O alta posibiltate e ca autobuzele furnizate sa fi fost livrate din stoc. Probabil ca fabricasera destule autobuze ramase nevandute pana la pierderea procesului, asa ca trebuia sa scape de ele.Dominatrix wrote:
A fost si un proces intre Ikarus si ROCAR (ex Autobuzul) din aceasta cauza, iar finalitatea a fost ca Rocar'ului i-a fost interzis sa mai produca articulate incepand cu 1993 sau 1994, nu mai stiu exact anul.
Aşa că le-a produs în continuare până în 1998, ultimele fiind autobuzele livrate Buzăului (3 buc.) şi troleibuzele din Piatra Neamţ + #108 din Braşov.
Zic acest lucru fiindca procesul a fost pierdut in 1993 sau 1994, in nici un caz in 1998.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Mda, numai că în 1993 neam de neamul celor de la Rocar nu auziseră de anvelope tubeless, linoleum antiderapant şi PVC în interior în loc de melamina model 1970 (pe care URAC-ul încă o foloseşte). ,,Îmbunătăţirile" astea au apărut o dată cu Rocar de Simon... cu toate astea, au fost aplicate şi la Dac-urile scurte si articulate (eveident, doar pe comandă specială).
Mda, numai că în 1993 neam de neamul celor de la Rocar nu auziseră de anvelope tubeless, linoleum antiderapant şi PVC în interior în loc de melamina model 1970 (pe care URAC-ul încă o foloseşte). ,,Îmbunătăţirile" astea au apărut o dată cu Rocar de Simon... cu toate astea, au fost aplicate şi la Dac-urile scurte si articulate (eveident, doar pe comandă specială).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
La Autobaza Floreasca au sosit anvelopele zilele acestea Astazi nici un autobuz Mercedes nu avea anvelope lipsa. Probabil vor primi si celelalte autobaze pentru a pune pe ... roti autobuzele.
Pentru Rocar de Simon nu cred ca se mai achizitioneaza, fiind donoare din ce am vazut azi 1173, 1203, 1195... Se ia si se refoloseste ce se mai poate unde e nevoie. Pana la casare mai merg unele cu ce au...
La Autobaza Floreasca au sosit anvelopele zilele acestea Astazi nici un autobuz Mercedes nu avea anvelope lipsa. Probabil vor primi si celelalte autobaze pentru a pune pe ... roti autobuzele.
Pentru Rocar de Simon nu cred ca se mai achizitioneaza, fiind donoare din ce am vazut azi 1173, 1203, 1195... Se ia si se refoloseste ce se mai poate unde e nevoie. Pana la casare mai merg unele cu ce au...
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Citelis5396
Ma poate ajuta si pe mine cu raspunsul la o intrebare?
Mai sunt obligatorii statiile pe acces / retragere a autobuzelor?
Ma poate ajuta si pe mine cu raspunsul la o intrebare?
Mai sunt obligatorii statiile pe acces / retragere a autobuzelor?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
rosetti61
Am inteles ca nu mai sunt obligatorii - se pot face statii numai daca traseul de acces/retragere are portiuni comune cu traseul de zi si asta ramane la latitudinea soferului daca mai ia sau nu calatori pe retragere/acces.
Am inteles ca nu mai sunt obligatorii - se pot face statii numai daca traseul de acces/retragere are portiuni comune cu traseul de zi si asta ramane la latitudinea soferului daca mai ia sau nu calatori pe retragere/acces.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Se cumpara piese pentru autobuzele MERCEDES
Se cumpara piese pentru autobuzele MERCEDES
Piese de schimb MERCEDES (caroserie)
Dată limită: Joi, 03 Martie 2011 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Piese de schimb MERCEDES (mecanice)
Dată limită: Miercuri, 02 Martie 2011 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Poate cineva sa-mi spuna ce autobuze au avut inainte de Citaro urmatorii soferi ai autobuzelor acutale ( in parantez va atasez numele unora) ?
4540, 4571,
6270(Cucu Ilie sch1/am inteles de la dansul ca a avut un Ikarus),
6271(Petre Marius, Covrig Ion Titu),
6273, 6275,
6276(sch2:Lupu Cristian),
6277(sch1:Ariton Constantin).?
Multumesc mult. De precizat ca toti sunt de la Floreasca .
Poate cineva sa-mi spuna ce autobuze au avut inainte de Citaro urmatorii soferi ai autobuzelor acutale ( in parantez va atasez numele unora) ?
4540, 4571,
6270(Cucu Ilie sch1/am inteles de la dansul ca a avut un Ikarus),
6271(Petre Marius, Covrig Ion Titu),
6273, 6275,
6276(sch2:Lupu Cristian),
6277(sch1:Ariton Constantin).?
Multumesc mult. De precizat ca toti sunt de la Floreasca .
📖 Pagination options