Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1509885 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Victor92
Mai dureaza pana sa se intample (daca va fi cazul) ceea ce ai propus tu.
Am venit cu niste idei de compromis care pe termen scurt pot rezolva problema in zona. Oamenii pierd timp, bani (combustibil), poluarea creste. Trebuie facut ceva.
Mai dureaza pana sa se intample (daca va fi cazul) ceea ce ai propus tu.
Am venit cu niste idei de compromis care pe termen scurt pot rezolva problema in zona. Oamenii pierd timp, bani (combustibil), poluarea creste. Trebuie facut ceva.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
Terenul era proprietate privata, acum vreo 8 ani fiind utilizat ca parcare inchiriata de primarie o perioada, apoi s-a incheiat contractul si a ramas abandonat si acum au inceput sa se construiasca blocuri, probabil inghesuite ca in Romania
Victor92 wrote:
Stiu ca e un teren acolo ce avea destinatie drept loc de parcare ... se poate face o parcare etajata, ca in Germania.
Terenul era proprietate privata, acum vreo 8 ani fiind utilizat ca parcare inchiriata de primarie o perioada, apoi s-a incheiat contractul si a ramas abandonat si acum au inceput sa se construiasca blocuri, probabil inghesuite ca in Romania
2012.jpg (162.86 KB; downloaded 3579 times)
2021.jpg (188.88 KB; downloaded 3579 times)
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Valentin
O solutie clar trebuie gasita, dar cred ca eliminarea spatiului verde este o greseala. In poza pusa de tine, norocul face ca acei copaci sa fie cat se poate de aproape de trotuar, mai bine ai muta efectiv tot trotuarul si spatiul verde catre interior, asa nu pierzi trotuarul, spatiul verde, copacii (la limita pare ca este loc de o banda, si daca nu, se poate "incerca" mutarea lor putin mai in interior), pierzi doar locuri de parcare ale celor care lucreaza la dealerii de masini, da, fara suparare, la un "zoom in", sunt o gramada de masini inafara showroom-ului, si asta e o absurditate, deci clar pot sa nu mai aduca mai multe masini decat incap in showroom si sa le directioneze catre alt sediu, deci pierderea de spatii de parcare ar fi minima. Cea mai mare prostie e in zona blocurilor abia construite, sper ca e evident de ce, ca se regaseste in alte 99.(9)% din "residence-uri", dar se poate realiza o statie undeva la mijloc (intre "residence" si "showrooms"), stiu ca exista deja una, dar se poate muta cat sa fie bine pozitionata pentru ambele parti. De altfel, daca apoi implementezi banda unica de care s-ar bucura 137, 138, 62, 236, ar putea la fel de bine, acei indivizi care parcheaza acum la botul calului sa foloseasca transportul public (asta daca consideram ca se face o banda BUS macar pana la Cotroceni).
In schimb, pe partea cealalta, ar fi o idee, nu aruncati cu pietre, sa se construiasca o parcare subterana/ supraterana la autobaza STB, asta ar insemna si modernizarea autobazei, ceva venituri pentru STB prin utilizarea parcarii de catre rezidentii din zona, ar avea si ei parcare pentru angajatii lor, vad numai avantaje, singura problema e complexitatea, cat ar dura o asemenea constructie si unde s-ar muta autobaza temporar. Dar dupa, scoti toate parcarile la botul calului (adica la "bulivard"), bagi banda unica si ai rezolvat decent treaba, bineinteles, date amenzi dese celor care nu ar parca in parcarea STB (tarifarea parcarilor e o discutie separata).
Pe langa asta, trebuie facute investitii in zona "Militari Residence" si Chiajna pentru transport public eficient si de capacitate, apoi imbunatatirea transportului catre Ilfov si situatia s-ar mai indrepta. Concomitent cu A0 si strapungerea Bd.Timisoara, eventual, poate, intr-un viitor incert, si strapungerea Ciurel, o sa schimbe situatia.
Cel putin, 100% solutia e sa limitezi traficul personal si sa prioritizezi transportul public, altfel nu rezolvi nimic...
O solutie clar trebuie gasita, dar cred ca eliminarea spatiului verde este o greseala. In poza pusa de tine, norocul face ca acei copaci sa fie cat se poate de aproape de trotuar, mai bine ai muta efectiv tot trotuarul si spatiul verde catre interior, asa nu pierzi trotuarul, spatiul verde, copacii (la limita pare ca este loc de o banda, si daca nu, se poate "incerca" mutarea lor putin mai in interior), pierzi doar locuri de parcare ale celor care lucreaza la dealerii de masini, da, fara suparare, la un "zoom in", sunt o gramada de masini inafara showroom-ului, si asta e o absurditate, deci clar pot sa nu mai aduca mai multe masini decat incap in showroom si sa le directioneze catre alt sediu, deci pierderea de spatii de parcare ar fi minima. Cea mai mare prostie e in zona blocurilor abia construite, sper ca e evident de ce, ca se regaseste in alte 99.(9)% din "residence-uri", dar se poate realiza o statie undeva la mijloc (intre "residence" si "showrooms"), stiu ca exista deja una, dar se poate muta cat sa fie bine pozitionata pentru ambele parti. De altfel, daca apoi implementezi banda unica de care s-ar bucura 137, 138, 62, 236, ar putea la fel de bine, acei indivizi care parcheaza acum la botul calului sa foloseasca transportul public (asta daca consideram ca se face o banda BUS macar pana la Cotroceni).
In schimb, pe partea cealalta, ar fi o idee, nu aruncati cu pietre, sa se construiasca o parcare subterana/ supraterana la autobaza STB, asta ar insemna si modernizarea autobazei, ceva venituri pentru STB prin utilizarea parcarii de catre rezidentii din zona, ar avea si ei parcare pentru angajatii lor, vad numai avantaje, singura problema e complexitatea, cat ar dura o asemenea constructie si unde s-ar muta autobaza temporar. Dar dupa, scoti toate parcarile la botul calului (adica la "bulivard"), bagi banda unica si ai rezolvat decent treaba, bineinteles, date amenzi dese celor care nu ar parca in parcarea STB (tarifarea parcarilor e o discutie separata).
Pe langa asta, trebuie facute investitii in zona "Militari Residence" si Chiajna pentru transport public eficient si de capacitate, apoi imbunatatirea transportului catre Ilfov si situatia s-ar mai indrepta. Concomitent cu A0 si strapungerea Bd.Timisoara, eventual, poate, intr-un viitor incert, si strapungerea Ciurel, o sa schimbe situatia.
Cel putin, 100% solutia e sa limitezi traficul personal si sa prioritizezi transportul public, altfel nu rezolvi nimic...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
georgica2704
In contextul închiderii circulației tramvaielor pe Vasile Milea, mai mult ca sigur 44 va aparține de depoul Victoria. Linia 10 de Giurgiu. Mi-e să nu ne trezim cu Tatre pe 19/25.
In contextul închiderii circulației tramvaielor pe Vasile Milea, mai mult ca sigur 44 va aparține de depoul Victoria. Linia 10 de Giurgiu. Mi-e să nu ne trezim cu Tatre pe 19/25.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
Începând de astăzi, 25 Mai 2021, odată cu demararea lucrărilor de reabilitare pe Bulevardul Vasile Milea, au apărut anumite modificări în turațiile anumitor linii de tramvai+ autobuze:
- Odată cu scurtarea liniei 1 pe distanța Romprim- Banu Manta, linia are un număr de 19 de ture. 11 sunt la depoul Dudești, 8 sunt la depoul Victoria.
- Odată cu scurtarea liniei 10 pe distanța Romprim- Șura Mare, linia are un număr de 11 ture de la depoul Dudești.
- Odată cu lungirea liniei 19 până în Zețarilor, depoul Militari a preluat 8 ture aici. În rest, depourile Giurgiului și Titan au rămas aici cu 3 respectiv 4 ture.
- linia 8 aparține exclusiv depoului Militari.
- Depoul Victoria a preluat integral linia 44 având 10 ture aici.
- Linia navetă 610 este alcătuită din 18 ture. Autobaza Militari are o tură, autobaza Ferentari 3, autobaza Floreasca 6 ture, și autobaza Alexandria 8 ture.
- turele de noapte de pe liniile 1 și 10 vor fi asigurate de către depourile Dudești și Victoria, ambele cu câte 2 ture.
Începând de astăzi, 25 Mai 2021, odată cu demararea lucrărilor de reabilitare pe Bulevardul Vasile Milea, au apărut anumite modificări în turațiile anumitor linii de tramvai+ autobuze:
- Odată cu scurtarea liniei 1 pe distanța Romprim- Banu Manta, linia are un număr de 19 de ture. 11 sunt la depoul Dudești, 8 sunt la depoul Victoria.
- Odată cu scurtarea liniei 10 pe distanța Romprim- Șura Mare, linia are un număr de 11 ture de la depoul Dudești.
- Odată cu lungirea liniei 19 până în Zețarilor, depoul Militari a preluat 8 ture aici. În rest, depourile Giurgiului și Titan au rămas aici cu 3 respectiv 4 ture.
- linia 8 aparține exclusiv depoului Militari.
- Depoul Victoria a preluat integral linia 44 având 10 ture aici.
- Linia navetă 610 este alcătuită din 18 ture. Autobaza Militari are o tură, autobaza Ferentari 3, autobaza Floreasca 6 ture, și autobaza Alexandria 8 ture.
- turele de noapte de pe liniile 1 și 10 vor fi asigurate de către depourile Dudești și Victoria, ambele cu câte 2 ture.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WAYNEN
Eu aș fi modificat traseele din zona Vasile Milea în felul următor:
Linia 1: Romprim - Banu Manta
Linia 10: Romprim - Depoul Militari
Liniile 11 și 35 suspendate
Linia navetă de autobuz 610 ar fi circulat pe relația Ghencea - Iacob Felix în felul următor:
Traseu dus: GHENCEA - Bulevardul Ghencea - Drumul Sării - Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Taberei - Bulevardul Vasile Milea - Pod Grozăvești - Pasaj Basarab - Șoseaua Nicolae Titulescu - Bulevardul Banu Manta - Strada Iacob Felix - IACOB FELIX
Treaseu întors: IACOB FELIX - Șoseaua Nicolae Titulescu - Pasaj Basarab - Pod Grozăvești - Bulevardul Vasile Milea - Drumul Taberei - Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Sării - Bulevardul Ghencea - GHENCEA.
Parcul circulat a acestei linii de autobuz ar fi fost de 12 ture în zile lucrătoare și 8 ture în zilele de weekend și sărbători legale.Totodată,linia 105 ar fi suplimentată.
Eu aș fi modificat traseele din zona Vasile Milea în felul următor:
Linia 1: Romprim - Banu Manta
Linia 10: Romprim - Depoul Militari
Liniile 11 și 35 suspendate
Linia navetă de autobuz 610 ar fi circulat pe relația Ghencea - Iacob Felix în felul următor:
Traseu dus: GHENCEA - Bulevardul Ghencea - Drumul Sării - Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Taberei - Bulevardul Vasile Milea - Pod Grozăvești - Pasaj Basarab - Șoseaua Nicolae Titulescu - Bulevardul Banu Manta - Strada Iacob Felix - IACOB FELIX
Treaseu întors: IACOB FELIX - Șoseaua Nicolae Titulescu - Pasaj Basarab - Pod Grozăvești - Bulevardul Vasile Milea - Drumul Taberei - Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Sării - Bulevardul Ghencea - GHENCEA.
Parcul circulat a acestei linii de autobuz ar fi fost de 12 ture în zile lucrătoare și 8 ture în zilele de weekend și sărbători legale.Totodată,linia 105 ar fi suplimentată.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Ai 2 probleme cu propunerea aceasta, respectiv:
- terminalul de la depoul Militari ar fi fost supra-saturat, iar 25 ar fi fost dublat foarte mult de 10
- 610 ar fi stat blocat pe Drumul Sarii destul de mult
Ai 2 probleme cu propunerea aceasta, respectiv:
- terminalul de la depoul Militari ar fi fost supra-saturat, iar 25 ar fi fost dublat foarte mult de 10
- 610 ar fi stat blocat pe Drumul Sarii destul de mult
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
Printre modificările intrate în vigoare de astăzi sunt și intrarea depoului Militari în linia 19, cu un număr de 8 ture. Dacă până ieri linia avea 12 ture până la Șura Mare, prelungită până în Zețarilor are numai 15 ture...
Au apărut de asemenea mici probleme de la primele ore ale dimineții, în jur de ora 7 o Tatra prizându-și pantograful de o creangă pe Pallady.
Nemaivorbind că dimineața au fost intervale similare cu ce avea 19 în Septembrie 2017, la redeschiderea liniei.
Și nu în ultimul rând, aglomerația din Tatrele de pe 11 și 35 s-a mutat aici, ceea ce era și de așteptat.
P.S Pot să ne lovească asteroizii că noi tot tramvaiul pe Milea îl așteptăm. Astăzi în ambele stații de tramvai de la Iuliu Maniu erau măcar 20 de persoane care așteptau tramvaiul...
Poze din păcate nu am apucat să fac.
Printre modificările intrate în vigoare de astăzi sunt și intrarea depoului Militari în linia 19, cu un număr de 8 ture. Dacă până ieri linia avea 12 ture până la Șura Mare, prelungită până în Zețarilor are numai 15 ture...
Au apărut de asemenea mici probleme de la primele ore ale dimineții, în jur de ora 7 o Tatra prizându-și pantograful de o creangă pe Pallady.
Nemaivorbind că dimineața au fost intervale similare cu ce avea 19 în Septembrie 2017, la redeschiderea liniei.
Și nu în ultimul rând, aglomerația din Tatrele de pe 11 și 35 s-a mutat aici, ceea ce era și de așteptat.
P.S Pot să ne lovească asteroizii că noi tot tramvaiul pe Milea îl așteptăm. Astăzi în ambele stații de tramvai de la Iuliu Maniu erau măcar 20 de persoane care așteptau tramvaiul...
Poze din păcate nu am apucat să fac.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Asa cum s-a mentionat la topic-ul de stiri, incepand de ieri, 29 Mai 2021, liniile de autobuz 601 si 682 au fost renumerotate în 201 si 382, pentru atribuirea intervalului 600 - 699 exclusiv liniilor naveta.
Timp de doua luni, autobuzele vor fi "dotate" si cu o foaie A4 pe care e trecut vechiul indicativ, pentru a nu induce calatorii in eroare.
Atasez mai jos cate o imagine cu un autobuz de pe fiecare dintre cele doua "noi" linii.
6405 - Linia 201 - Splaiul Independentei - 29 Mai 2021
6622 - Linia 382 - Soseaua Pantelimon (Statia "Soseaua Pantelimon") - 29 Mai 2021
Asa cum s-a mentionat la topic-ul de stiri, incepand de ieri, 29 Mai 2021, liniile de autobuz 601 si 682 au fost renumerotate în 201 si 382, pentru atribuirea intervalului 600 - 699 exclusiv liniilor naveta.
Timp de doua luni, autobuzele vor fi "dotate" si cu o foaie A4 pe care e trecut vechiul indicativ, pentru a nu induce calatorii in eroare.
Atasez mai jos cate o imagine cu un autobuz de pe fiecare dintre cele doua "noi" linii.
6405 - Linia 201 - Splaiul Independentei - 29 Mai 2021
6405 - 201 - 29.05.2021.jpg (1.37 MB; downloaded 3715 times)
6622 - Linia 382 - Soseaua Pantelimon (Statia "Soseaua Pantelimon") - 29 Mai 2021
6622 - 382 - 29.05.2021.jpg (1.53 MB; downloaded 3699 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Tot de pe 29 Mai 2021, liniile 102 si 202 au fost comasate, prin desfiintarea lui 202 si prelungirea lui 102 la Cora Pantelimon. Practic, s-a revenit la situatia de dinainte de 21 Ianuarie 2012, avand acum o singura linie pe tot traseul intre Gara Progresul si Cora Pantelimon.
Interesant mi se pare faptul ca pe multe autobuze Mercedes-Benz Citaro de pe 102 inca este afisat "Bd. Basarabia". Teoretic nu ar trebui sa fie ramasa in memorie din 2012 si varianta cu Cora Pantelimon?
4527 - Linia 102 - Strada Lucretiu Patrascanu - 30 Mai 2021
Tot de pe 29 Mai 2021, liniile 102 si 202 au fost comasate, prin desfiintarea lui 202 si prelungirea lui 102 la Cora Pantelimon. Practic, s-a revenit la situatia de dinainte de 21 Ianuarie 2012, avand acum o singura linie pe tot traseul intre Gara Progresul si Cora Pantelimon.
Interesant mi se pare faptul ca pe multe autobuze Mercedes-Benz Citaro de pe 102 inca este afisat "Bd. Basarabia". Teoretic nu ar trebui sa fie ramasa in memorie din 2012 si varianta cu Cora Pantelimon?
4527 - Linia 102 - Strada Lucretiu Patrascanu - 30 Mai 2021
4527 - 102 - 30.05.2021.jpg (1.69 MB; downloaded 3402 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
rosetti61
Inca mai au in memorie linia 216 la legaturi in statiile spre Zetarilor desi nu mai circula pe acolo de ceva timp.
Inca mai au in memorie linia 216 la legaturi in statiile spre Zetarilor desi nu mai circula pe acolo de ceva timp.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
GPS
S-a remediat problema între timp.
Dragos31 wrote:
Interesant mi se pare faptul ca pe multe autobuze Mercedes-Benz Citaro de pe 102 inca este afisat "Bd. Basarabia". Teoretic nu ar trebui sa fie ramasa in memorie din 2012 si varianta cu Cora Pantelimon?
S-a remediat problema între timp.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Inainte sa ne obisnuim deja cu <noul> si firescul 382, sa ne aducem aminte de momentul modificarii* lui 682 prin Andronache.
28 iulie 2006. Fotografii: AGERPRES.
*corectare
Inainte sa ne obisnuim deja cu <noul> si firescul 382, sa ne aducem aminte de momentul modificarii* lui 682 prin Andronache.
28 iulie 2006. Fotografii: AGERPRES.
*corectare
932952 2006-07-28.png (72.53 KB; downloaded 3080 times)
932954 2006-07-28.png (101.16 KB; downloaded 3071 times)
932955 2006-07-28.png (96.04 KB; downloaded 3083 times)
932956 2006-07-28.png (97.41 KB; downloaded 3071 times)
932957 2006-07-28.png (87.96 KB; downloaded 3074 times)
932959 2006-07-28.png (95.57 KB; downloaded 3079 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Chev Celios
Gresit. Aici este prezentarea de cand a fost modificat traseul liniei 682 sa circule prin tot cartierul(varianta actuala). Primul traseu a fost Bd. Lacul Tei- Str.Escalei. Acesta intorcea la capatul strazi Peris si la inceput avea Ikarus 260.
Gresit. Aici este prezentarea de cand a fost modificat traseul liniei 682 sa circule prin tot cartierul(varianta actuala). Primul traseu a fost Bd. Lacul Tei- Str.Escalei. Acesta intorcea la capatul strazi Peris si la inceput avea Ikarus 260.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination