Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1509846 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 377 378 379 380 381 382 383  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București andreiiul

Daca in anumite zone se pregateste reintroducerea benzilor dedica BUS, pe Kiseleff nu s-ar putea transforma axul central in sectiune dedicata transportului in comun?
Singura problema pe care o vad este la statiile din rondul de la Pta Presei unde accesul catre statie sau catre culoar ar fi cam dificil dar nu imposibil.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Păi în loc să dedici axul central pentru autobuze de ce să nu le lași la bordură ? Din punct de vedere matematic e fix același lucru !
În loc să se fi făcut juma de pasaj la PPL mai degrabă făceau un pasaj complet !

 


Re: Discuții despre transportul local din București Bogdan Ciorascu

Pentru a evita semaforul de sub pod 243 ar putea fi intors asa...cu sau fara stationare la capat.
243.png (246.65 KB; downloaded 3250 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Merge, iar pe termen mediu se poate muta terminalul in poarta fostei autobaze Pipera prin mutarea portii si desfiintarea parcarii ad-hoc de pe domeniul public.
Terminal nou CFR Constanta.jpg (602.09 KB; downloaded 3118 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Daca se vrea se poate face de la zero un terminal frumos undeva in cartierul Henri Coanda si sa intoarca  acolo toate liniile care la ora actuala intorc la CFR Constanta. Asa putem sa desfiintam si linia 231.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

@cris_m : Mi-au "coafat" ideea transmisa mai sus  :?

@Chev Celios : Spatiu e garla in Henri Coanda sa realizeze ceea ce ai propus ...

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Problema cu acel cartier e lipsa unei infrastructuri demne de secolul 21. N-am fost personal pe acolo, dar din ce au aratat la Pro TV de curand, situatia nu e prea "roz". De asta sustin ca mai repede se face modificarea propusa de mine decat infrastructura unui intreg cartier.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Infrastructura cartierului oricum trebuie facuta. De ce sa nu  facem un terminal acum?

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Pentru ca pana una alta distrugi cu buna-stiinta autobuzele pe acolo...

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

E doar o portiune de 100 - 150 de metri putin "afectata" ...

 


Re: Discuții despre transportul local din București Bogdan Ciorascu

Tot nu scapi de timpul pierdut la semaforul de sub pod. Cel putin pentru lungimea liniei 243 ar fi o eficientizare considerabila a turatiei.
Pentru restul liniilor si a capatului de la CFR Constanta sunt total de acord cu voi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

cris_m wrote:
Pentru ca pana una alta distrugi cu buna-stiinta autobuzele pe acolo...


Pai nu am zis ca sa le bagi maine pe acolo.  Stabilit locul unde sa se faca terminal acolo si strazile pe unde ar trece liniile  si facute. Cand s-ar muta liniile in cartier sa aiba tot ce le trebuie.  

 


Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Intr-un drum de dupa-amiaza in zona Iuliu Maniu, am observat (din nou) cat de greu se circula in zona. Poarta spre Europa de Vest este sufocata de numarul mare de masini. Asta e un lucru bun - inseamna ca economia merge, oamenii vin sa lucreze in Bucuresti sau pleaca spre localitatile din Ilfov sa muneasca, dar problema cu traficul trebuie rezolvata urgent.

Avem doua linii importante de troleibuz care unesc zona de vest cu Centru, respectiv Gara de Nord. Perfect valabil si cu 137 + 138, 178. 278 nu il iau in calcul, iar traseele regionale au menirea de-a ii aduce pe ilfoveni in oras si invers.

Daca idee cu banda unica e putin mai greu de realizat pe portiunea dintre Cascadelor si A1, propun ca:

1) scoarul de pe mijloc sa dispara in totalitate, stalpii de iluminat sa fie montati pe partea dreapta si stanga, iar acolo unde se poate, sa fie taiat din spatiul verde, pentru a permite "formarea" unei benzi pe fiecare sens;
2) eliminarea spatiului verde de pe ambele sensuri, iar copacii, pentru a fi protejati, sa fie mutati in alta parte - am vazut la Timisoara zilele trecute ... primarul a postat pe Facebook cum unii arbori erau mutati de pe o strada pentru a fi largita artera.

Un drum suprateran e dificil ... in subteran nu mai spun ca mai e si metroul, dar CEVA, CEVA trebuie facut. Noroc cu politistii de la Brigada Rutiera care au intervenit in zona, s-au "montat" la fiecare intersectie si au fluidizat traficul ...

Totodata, vad posiblitatea unei benzi unice pentru liniile STB intre Cascadelor si Lujerului. Masinile de pe portiunea Cascadelor si Gorjului, sa spunem, ar putea fi mutate in spatele Autogarii Militari. Stiu ca e un teren acolo ce avea destinatie drept loc de parcare ... se poate face o parcare etajata, ca in Germania. Pentru cei din zona Gorjului -> Lujerului se poate cauta un teren unde sa fie construita o astfel de parcare ...

O varianta trebuie gasita ... numarul masinilor creste pe zi ce trece ...

Doua poze spre exemplificare ...
DSC_0402.JPG (1021.46 KB; downloaded 3853 times)
DSC_0411.JPG (1.08 MB; downloaded 3848 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București CiprianTRB

Nu rezolvi nimic daca lărgești bulevardul, pur și simplu atragi alte mașini iar spațiu verde nu trebuie scos. Pe acolo trece mult trafic de tranzit,trafic care normal ar trebui sa fie pe centura, dar pentru ca actuala centura are 4 benzi doar parțial oamenii preferă sa intre în oraș. Peste câțiva ani când vom avea A0+tot actualul inel de centura la 4 benzi și pasaje la fiecare intrare in oraș traficul de tranzit nu mai are ce cauta in oraș. Cât despre banda unică sunt de părere ca trebuie făcută pe tot bulevardul fară a distruge spațiul verde. Pur și simplu transformi o bandă de pe fiecare sens în bandă unică. Ideea e ca prin oraș sa circule cât mai mulți oameni, nu cât mai multe mașini că doar nu suntem in filmul Cars.
Nu moare nimeni daca un bulevard are o bandă in minus, trebuie sa prioritizăm transportul public, trebuie să încurajăm oamenii sa renunțe măcar parțial la mașini. Trebuie sa avem măcar acum sânge în... și sa aplicam masuri nepopulare. De asemenea traficul poate fi diminuat parțial și de o eventuala străpungere Bd. Timișoara-Centură.

 


Go to page:  1  ... 377 378 379 380 381 382 383  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435234 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use